ik denk eerder een agressiestoornis bij jou te zien, maar dit kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Luitjes en terminiale autisten, een naar topic (niet verzonnen) op de maandag ochtend
Hoewel ik natuurlijk Koning Autist van FOK! ben, heb ik wel een succesvolleven naast mijn digitale alterego. Echt waar![]()
![]()
? Ja, echt waar
. Dat is al klachtwaardig ansich natuurlijk
.
Ik heb dus een chick/vriendin/relatie en woon praktisch gezien samen(ib4: kk boeler). Mijn chick kan dus echt NIET met geld omgaan, omdat kk dom en kk vrouw
![]()
![]()
.
Telkens schiet zij te kort, geeft haar geld uit aan achterlijkheden zoals onnodige prullaria en onnodige boodschappen. Kk lomp dus. Affijn, ze is dus zo'n debiel dat ik nu de volledige huur etc. betaal (ik kan het betalen, want rijk/succesvol/internetheld en succesvol kanaal op YouTube met online game reviews).
Klacht: vriendin die niet met geld om kan gaan, denkt heel slim te zijn want uni, maar eigenlijk te stom is om te poepen.
Klacht 2: relatie kost meer dan toen ik de corporale eindbaas was en 6 dagen lam in de soos hing (zondag is rustdag + kerk)![]()
Klacht 3: mensen die denken dat dit een verzonnen topic![]()
![]()
Dat is niet de essentie van dit topic, het draait om mensen die niet met geld kunnen omgaanquote:Op maandag 3 november 2014 11:30 schreef dincky het volgende:
[..]
ik denk eerder een agressiestoornis bij jou te zien, maar dit kan aan mij liggen.
Er staat toch bij dat het niet verzonnen is, achterlijke mongoolquote:Op maandag 3 november 2014 11:30 schreef Druppelss het volgende:
Wat een kut topic, daarnaast; verzonnen.
In KLB is alles verzonnenquote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef beverton het volgende:
[..]
Er staat toch bij dat het niet verzonnen is, achterlijke mongool
Ehm jawelquote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef Druppelss het volgende:
En met Youtube kan je geen geld verdienen door reviews van games of films te doenivm rechten van uitgezonden in-game beelden en audio.
Grts Ingrid.
Mn moeder is toevalligquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
TL;DR -> Verzonnen topic met een onleesbare OP van een mentaal gehandicapte TS.
Ga iets nuttigs doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:39 schreef beverton het volgende:
[..]
Zeg het eens, waarde autistenlakei
Homie, wat doe jequote:Op maandag 3 november 2014 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
adhd met een overactieve fantasie = beverton
Las je OP een stukje, toen moest ik huilen, bevvie.quote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Homie, wat doe je. Als jij je zo gedraagt, is het dalijk huilen hé
quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef Parzival het volgende:
je zusje telt niet als vriendin.. samenwonen met je zusje heet gewoon "thuis-wonend"
Zullen wij weer vrienden worden danquote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom heb ik ook geen vriendin, dan heb je dit soort problemen niet.![]()
Echte bazen zijn altijd alleen en altijd vrijgezel.![]()
Als ik iemand wil knuffelen, knuffel ik de kat van de buren wel. Dit beest kent geen liquiditeitsproblemen, zoals vrouwmensen in de regel wel kennen.
Katten.![]()
![]()
![]()
Vrouwen.
Waren we ooit eerder vrienden dan?quote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef beverton het volgende:
[..]
Zullen wij weer vrienden worden dan. Goeden tips
Er staat toch bij dat het niet verzonnen isquote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef Deetch het volgende:
wat een kansloze droeftoeter ben je. Gelukkig is je vriendin verzonnen
quote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
TL;DR -> Verzonnen topic met een onleesbare OP van een mentaal gehandicapte TS.
Jij bent zo autistisch dat zelfs je eigen linkerhand jou niet wiltquote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom heb ik ook geen vriendin, dan heb je dit soort problemen niet.![]()
Echte bazen zijn altijd alleen en altijd vrijgezel.![]()
Als ik iemand wil knuffelen, knuffel ik de kat van de buren wel. Dit beest kent geen liquiditeitsproblemen, zoals vrouwmensen in de regel wel kennen.
Katten.![]()
![]()
![]()
Vrouwen.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij bent zo autistisch dat zelfs je eigen linkerhand jou niet wilt
Tyfus youtube schuift de hele tijd zijn pauperkanaal naar voren als "suggestie"quote:
Houd je bek kutmarokkaan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Luitjes en terminiale autisten, een naar topic (niet verzonnen) op de maandag ochtend
Hoewel ik natuurlijk Koning Autist van FOK! ben, heb ik wel een succesvol leven naast mijn digitale alterego. Echt waar![]()
![]()
? Ja, echt waar
. Dat is al klachtwaardig ansich natuurlijk
.
Ik heb dus een chick/vriendin/relatie en woon praktisch gezien samen(ib4: kk boeler). Mijn chick kan dus echt NIET met geld omgaan, omdat kk dom en kk vrouw
![]()
![]()
.
Telkens schiet zij te kort, geeft haar geld uit aan achterlijkheden zoals onnodige prullaria en onnodige boodschappen. Kk lomp dus. Affijn, ze is dus zo'n debiel dat ik nu de volledige huur etc. betaal (ik kan het betalen, want rijk/succesvol/internetheld en succesvol kanaal op YouTube met online game reviews).
Klacht: vriendin die niet met geld om kan gaan, denkt heel slim te zijn want uni, maar eigenlijk te stom is om te poepen.
Klacht 2: relatie kost meer dan toen ik de corporale eindbaas was en 6 dagen lam in de soos hing (zondag is rustdag + kerk)![]()
Klacht 3: mensen die denken dat dit een verzonnen topic![]()
![]()
Wederom niet gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Weer zo'n fascistisch wijf dat niet met geld om kan gaan
quote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef vera166 het volgende:
Onderhoud je vriendin dan beter kneus. Vrouwen hoeven ook niet met geld om te kunnen gaan. De man moet gewoon zorgen voor geld en de vrouw geeft het uit waaraan zij wil. Als je genoeg verdient is dat geen probleem.
Nou ga werken dan.
Affreus. Ik ga niet in discussie met onmensen die met kanker schelden.quote:Op maandag 3 november 2014 18:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, geen Marokkaan. Verder graag inhoudelijk reageren. Baardpauper.
Erg bedankt voor de bevestigen, waarde autistische eend van mequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het overmatig smileygebruik in de OP toont weer eens aan dat TS' verstandelijke vermogens nog niet eens kunnen tippen aan die van een 13-jarige op het vmbo zwakstroom.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef Pharkus het volgende:
Maak eens een YouTube review van je vriendin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |