Restept.quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Maar durfde geen nieuw topic te openen in deze reeks.
heh bah, wat platquote:
Kleinbruintjequote:
Welk examenquote:
Wat verpest je dit weer zegquote:
Hoe laat?quote:
Beginners leugen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh fogel zegt dat hij me genote heeft.
van binnen en buiten is er anders niks mis met klinkie hoorquote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van binnen en buiten plat toch.
quote:
Heer BBQquote:
Ga FOK! kenquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef BBQSausage het volgende:
Meh straks in bespreking, geen zin in.
Waar een wil is, is een wegquote:
Kan dat wel met je FOK! autismequote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah, zitten mensen naast me en dingen, en ik moet zelf ook het woord doen.
Nope.quote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan dat wel met je FOK! autisme
Masturbeer in haar bijzijn, dan gaat ze wel wegquote:
Ohquote:
Dat is toch echt een private aangelegenheid.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Masturbeer in haar bijzijn, dan gaat ze wel weg
zeg iets over haar autoquote:
A. Doe je mond open.quote:
Je kan nog lerenquote:
Plas in haar kontquote:
Eens proberenquote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. Doe je mond open.
B. Maak geluid.
C. Probeer dat geluid om te vormen tot ''rot op mens, ik ben je zat.''
D. Repeat tot weg vrouw.
Gelieve te filmen, zo kunnen wij eventueel tips geven.quote:
Ten behoeve van leering ende leedvermaeck.quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelieve te filmen, zo kunnen wij eventueel tips geven.
U bent een wijs man.quote:Op maandag 3 november 2014 11:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ten behoeve van leering ende leedvermaeck.
niet zo handig hequote:
dat dacht ik laatst ook van mijn brilquote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht toch echt zeker te weten dat het in mn jaszak zat.
Waar hebbie hem het laatst gezien?quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht toch echt zeker te weten dat het in mn jaszak zat.
Jaszakquote:
Het ging er wild aan toe dan toen ik weg was.quote:Op maandag 3 november 2014 11:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien ligt ie in BBQ 's auto
Geen kopkaas?quote:Op maandag 3 november 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen vers afgebakken broodjes met kruidenkaas![]()
Jaquote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het ging er wild aan toe dan toen ik weg was.
heb je al eens in je jaszak gevoeld?quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck heb ik dat ding gezet
450 keer echt niet fantastischquote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al eens in je jaszak gevoeld?
nja, als je hem echt niet meer vind: een nieuwe kost gelukkig maar een paar euroquote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
450 keer echt niet fantastisch
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je hem echt niet meer vind: een nieuwe kost gelukkig maar een paar euro
Jouw UIquote:
Leuk he?quote:
Ik heb, buiten de maandelijke test om, dat ding nog niet kunnen betrappen op handigheid.quote:
Daar denk je vast anders over als de Duitsers door mijn grensdorpje heen denderenquote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb, buiten de maandelijke test om, dat ding nog niet kunnen betrappen op handigheid.
Zo van "Ohja, het is 12 uur alweer".quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb, buiten de maandelijke test om, dat ding nog niet kunnen betrappen op handigheid.
70jaar geleden kregen ze er in Enschede ook niet zo gek veel van mee. Ik verwacht nu niet veel anders en zal ze dan ook in mijn beste Duits begroeten.quote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar denk je vast anders over als de Duitsers door mijn grensdorpje heen denderen
Meer van "Alweer een nieuwe maand?" om daarna maar eens de koffiemachine in werking te stellen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo van "Ohja, het is 12 uur alweer".
In de huidige situatie mag Duitsland mijn dorpje met alle liefde annexerenquote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
70jaar geleden kregen ze er in Enschede ook niet zo gek veel van mee. Ik verwacht nu niet veel anders en zal ze dan ook in mijn beste Duits begroeten.
[..]
Meer van "Alweer een nieuwe maand?" om daarna maar eens de koffiemachine in werking te stellen.
Hier ook hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In de huidige situatie mag Duitsland mijn dorpje met alle liefde annexeren
Dan moet je verhuizen naar Griekenland vermoed ik.quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ook hoor.![]()
Wil ook wel eens weten hoe het voelt om geld terug te krijgen van Brussel.
Duitsland krijgt ook geld terug van Brusselquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dan moet je verhuizen naar Griekenland vermoed ik.
Gaat te ver man. Heb je op tv gezien hoe wij daar elk jaar onze tokkies weer stashen tijdens de zomer?quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dan moet je verhuizen naar Griekenland vermoed ik.
Deze manquote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gaat te ver man. Heb je op tv gezien hoe wij daar elk jaar onze tokkies weer stashen tijdens de zomer?
Wel met 52 jaar met pensioen! Dat is ook wat waard. Als de pensioenleeftijd naar 53 gaat mag je nog eens staken ook nog, vrije dagen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gaat te ver man. Heb je op tv gezien hoe wij daar elk jaar onze tokkies weer stashen tijdens de zomer?
Moet ik dat eerst nog zien te halen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef Casaa het volgende:
[..]
Wel met 52 jaar met pensioen! Dat is ook wat waard. Als de pensioenleeftijd naar 53 gaat mag je nog eens staken ook nog, vrije dagen.
Ebola is het nieuwe aidsquote:Op maandag 3 november 2014 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een taalgebruik zeg.
Elke dag is weer een nieuw record, zo moet je het dan ook maar zien.quote:Op maandag 3 november 2014 14:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet ik dat eerst nog zien te halen.Ik was al enigszins verrast dat ik de 27 voorbij ging.
Pics.quote:Op maandag 3 november 2014 14:08 schreef BBQSausage het volgende:
Uh oh, nieuwe vrouwelijke stagiaire.
Ik vier het ook uitbundig door telkens weer wakker te worden.quote:Op maandag 3 november 2014 14:08 schreef Casaa het volgende:
[..]
Elke dag is weer een nieuw record, zo moet je het dan ook maar zien.
Wat een genot, geen fles sterke drank naast het bed inclusief slingers?quote:Op maandag 3 november 2014 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vier het ook uitbundig door telkens weer wakker te worden.
Zeker! Een fles whiskey en een handjevol serpentines (die ik overigens elke ochtend recycle) om daarna katjelam van de trap te stuiteren op zoek naar mijn koffiemaker.quote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Casaa het volgende:
[..]
Wat een genot, geen fles sterke drank naast het bed inclusief slingers?
Je kan ook de koffiemaker op je kamer neer zetten, scheelt alweer lopen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Een fles whiskey en een handjevol serpentines (die ik overigens elke ochtend recycle) om daarna katjelam van de trap te stuiteren op zoek naar mijn koffiemaker.![]()
Ik ben nog op zoek naar een woning met maar 1 verdieping.
Hoewel een leven als kluizenaar me soms wel aanspreekt, lijkt het me op de lange termijn ook wel een vrij eenzaam bestaan. Nu kan ik nog door het keukenraam naar mijn buurvrouw zwaaien.quote:Op maandag 3 november 2014 14:30 schreef Casaa het volgende:
[..]
Je kan ook de koffiemaker op je kamer neer zetten, scheelt alweer lopen.
Pics van je buurvrouwquote:Op maandag 3 november 2014 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoewel een leven als kluizenaar me soms wel aanspreekt, lijkt het me op de lange termijn ook wel een vrij eenzaam bestaan. Nu kan ik nog door het keukenraam naar mijn buurvrouw zwaaien.
Hallonquote:
Radical Redemptionquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]StriaeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mono, hier hebben we het in de stonersc ook al eens over gehad...quote:
She earned her stripes?quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mono, hier hebben we het in de stonersc ook al eens over gehad...
She's a tiger.
She make me go "Rawrrr"quote:
Oh, dan had ik dus eigenlijk gewoon al vatsige alcoholist moeten zijnquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even doorzetten. Als het je echt teveel wordt gewoon aan de drank gaan.
Prachtig ding inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beans wil een Mazda RX-8
Maar Nederland en wegenbelasting_
wegenbelasting valt toch best mee? wat weegt zo'n ding?quote:Op maandag 3 november 2014 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beans wil een Mazda RX-8
Maar Nederland en wegenbelasting_
Het is nooit te laat om naar de fles te grijpenquote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, dan had ik dus eigenlijk gewoon al vatsige alcoholist moeten zijn
Ja zekerquote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prachtig ding inderdaad.![]()
Die GT86 van Toyoda ook trouwens.
gisteren al geprobeerd, helaas bevordert het mijn leer proces niet zo.quote:Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om naar de fles te grijpen
Vis een optie?quote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gisteren al geprobeerd, helaas bevordert het mijn leer proces niet zo.
1290 kiloquote:Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wegenbelasting valt toch best mee? wat weegt zo'n ding?
Probeer het voor jezelf leuk te maken. Als het onderwerpen zijn die je lastig of gortdroog vindt moet je kijken of je het kan toepassen bij een onderwerp dat je boeit. Zo probeerde ik het altijd vroeger.quote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vis is smerigik moet maar gewoon harder doorbikkelen
Het is gewoon pure wiskunde, en ik maak stomme fouten die ik niet hoor te makenquote:Op maandag 3 november 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Probeer het voor jezelf leuk te maken. Als het onderwerpen zijn die je lastig of gortdroog vindt moet je kijken of je het kan toepassen bij een onderwerp dat je boeit. Zo probeerde ik het altijd vroeger.
Oh, stiekem wel n bietje jaloers.quote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Vooral de techniek (wankelmotor) vind ik erg interessant
Al zuipt zo'n RX8 wel enorm maarja
Zo'n GT86 is ook een vette bak
Heb ik al een keer een stukje mee mogen karren
Mijn vader had een Lexus RX300 en dat was ook een heerlijke autoquote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, stiekem wel n bietje jaloers.Ik wel in een rx-8 en een Supra.
Maar Jappen en motoren.
Bij twijfel badges scoren in Untappd. Ik ga straks maar even voor de 6-pack badge.quote:Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om naar de fles te grijpen
Toen ik laatst mijn milkshake eruit kotste kreeg ik een mooier resultaat dan het design van deze wagenquote:Op maandag 3 november 2014 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader had een Lexus RX300 en dat was ook een heerlijke auto
Zo eentje
[ afbeelding ]
Ik wil nog een keer in een Lexus LFA rijden
Wat een geile wagens zijn dat![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik laatst mijn milkshake eruit kotste kreeg ik een mooier resultaat dan het design van deze wagen
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij twijfel badges scoren in Untappd. Ik ga straks maar even voor de 6-pack badge.
Nummer op mijn post mee te begeleiden.
[..]
Toen ik laatst mijn milkshake eruit kotste kreeg ik een mooier resultaat dan het design van deze wagen
Ik?quote:
En dat je daarmee ook het recht hebt om overal je gal over te spuien zonder tegenspraak te verwachten?quote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat ik moderator ben en derhalve gelijk heb he?
Dan is het goed. Je UI staat mij ook niet aan trouwens laat staan je signature.quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dat je daarmee ook het recht hebt om overal je gal over te spuien zonder tegenspraak te verwachten?
Daar ben ik van op de hoogte ja.
Matige auto man.quote:Op maandag 3 november 2014 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader had een Lexus RX300 en dat was ook een heerlijke auto
Zo eentje
[ afbeelding ]
Ik wil nog een keer in een Lexus LFA rijden
Wat een geile wagens zijn dat![]()
Kitkat chunky white is lekkerder.quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
Kitkat is gewoon superieur, dat je het even weet
Geen idee, was een lease bak volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matige auto man.
Hoeveel tik je daar voor af?
Mag ik hem tikken?quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matige auto man.
Hoeveel tik je daar voor af?
Mwah mwah. Ken mooiere autos voor dat geld zeker.quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee, was een lease bak volgens mij.
Prijskaartje was 50 á 60 mille of zo
Dat is absoluut waarquote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah mwah. Ken mooiere autos voor dat geld zeker.
Gefeliciteerd met Emmen nog.
Jij reageert met twee woorden terug: Opkankeren hoer.quote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Chick op tinder, reageert op alles met 2 woorden. The fuck moet je daar weer mee dan
Tinder er af pleuren en de kroeg in gaanquote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Chick op tinder, reageert op alles met 2 woorden. The fuck moet je daar weer mee dan
keihard neukenquote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Overtuigend.quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij reageert met twee woorden terug: Opkankeren hoer.
Kroegenquote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tinder er af pleuren en de kroeg in gaan
Niet tinderen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |