Restept.quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Maar durfde geen nieuw topic te openen in deze reeks.
heh bah, wat platquote:
Kleinbruintjequote:
Welk examenquote:
Wat verpest je dit weer zegquote:
Hoe laat?quote:
Beginners leugen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh fogel zegt dat hij me genote heeft.
van binnen en buiten is er anders niks mis met klinkie hoorquote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van binnen en buiten plat toch.
quote:
Heer BBQquote:
Ga FOK! kenquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef BBQSausage het volgende:
Meh straks in bespreking, geen zin in.
Waar een wil is, is een wegquote:
Kan dat wel met je FOK! autismequote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah, zitten mensen naast me en dingen, en ik moet zelf ook het woord doen.
Nope.quote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan dat wel met je FOK! autisme
Masturbeer in haar bijzijn, dan gaat ze wel wegquote:
Ohquote:
Dat is toch echt een private aangelegenheid.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Masturbeer in haar bijzijn, dan gaat ze wel weg
zeg iets over haar autoquote:
A. Doe je mond open.quote:
Je kan nog lerenquote:
Plas in haar kontquote:
Eens proberenquote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. Doe je mond open.
B. Maak geluid.
C. Probeer dat geluid om te vormen tot ''rot op mens, ik ben je zat.''
D. Repeat tot weg vrouw.
Gelieve te filmen, zo kunnen wij eventueel tips geven.quote:
Ten behoeve van leering ende leedvermaeck.quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelieve te filmen, zo kunnen wij eventueel tips geven.
U bent een wijs man.quote:Op maandag 3 november 2014 11:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ten behoeve van leering ende leedvermaeck.
niet zo handig hequote:
dat dacht ik laatst ook van mijn brilquote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht toch echt zeker te weten dat het in mn jaszak zat.
Waar hebbie hem het laatst gezien?quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht toch echt zeker te weten dat het in mn jaszak zat.
Jaszakquote:
Het ging er wild aan toe dan toen ik weg was.quote:Op maandag 3 november 2014 11:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien ligt ie in BBQ 's auto
Geen kopkaas?quote:Op maandag 3 november 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen vers afgebakken broodjes met kruidenkaas![]()
Jaquote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het ging er wild aan toe dan toen ik weg was.
heb je al eens in je jaszak gevoeld?quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck heb ik dat ding gezet
450 keer echt niet fantastischquote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al eens in je jaszak gevoeld?
nja, als je hem echt niet meer vind: een nieuwe kost gelukkig maar een paar euroquote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
450 keer echt niet fantastisch
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je hem echt niet meer vind: een nieuwe kost gelukkig maar een paar euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |