abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 11:33:25 #76
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146324124
Je hoeft uiteraard niet je eigen kerstpakket weg te geven, maar het is vaak wel zo dat er spullen in zitten die je zelf niet gebruikt. Die kunnen een mooie basis zijn, aangevuld met bijvoorbeeld dingen die je eens in de aanbieding hebt gekocht maar nooit hebt gebruikt.
Een pakket hoeft echt niet iets extra te kosten, het mag wel, er zijn ook mensen die er speciaal voor gaan shoppen. Er is gewoon een heel grote diversiteit aan pakketten, als je je aanmeldt als gever is het daarom ook handig als je globaal kunt aangeven wat voor soort pakket je kunt maken, dan kunnen wij daar rekening mee houden bij het koppelen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146325656
Super initiatief. Mijn aanbod is al doorgegeven. Zie eerdere post van WRH
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 13:22:16 #78
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146327562
We zijn druk bezig alles te invetariseren, noteren en administreren. Iedereen die zich heeft aangemeld via PM of dit topic zal zo spoedig mogelijk een bericht per PM ontvangen van een van de kerstactiemods (Mark, Anne en ondergetekende). Er ligt nu nog best een aantal, die werken we zo snel mogelijk bij, daarna kunnen we waarschijnlijk al met koppelen beginnen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146327781
Vorig jaar heb ik ook een pakket gehad. Was enorm lief. Ik kreeg een pakketje met allemaal zelfgemaakte zeepjes en douchespullen.
Dat was echt een heel fijn gevoel dat iemand zoiets voor een ander over heeft.
Ik hoop dat er dit jaar weer enorm veel mensen blij gemaakt worden.
Twiddel
pi_146330322
Leuk initiatief. Jammer dat ik te lui ben om een pakket te versturen. :')
Kan je niet rechtstreeks vanuit een webshop iets aan iemand versturen? :@
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146330373
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef superniger het volgende:
Leuk initiatief. Jammer dat ik te lui ben om een pakket te versturen. :')
Kan je niet rechtstreeks vanuit een webshop iets aan iemand versturen? :@
Volgens mij kun je ook geld beschikbaar stellen als er iemand is die daar graag een pakket van bij elkaar shopt (die mensen zijn er altijd wel), en die dan verzendt :Y
Mokkel met stuntstok
pi_146330447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ook geld beschikbaar stellen als er iemand is die daar graag een pakket van bij elkaar shopt (die mensen zijn er altijd wel), en die dan verzendt :Y
En hoe gaat dat geld versturen naar een andere fokker.
Ik wil namelijk wel 100% anoniem blijven. Dat nergens mijn echte naam staat zeg maar. :@
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146330492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef superniger het volgende:

[..]

En hoe gaat dat geld versturen naar een andere fokker.
Ik wil namelijk wel 100% anoniem blijven. Dat nergens mijn echte naam staat zeg maar. :@
Ja, dat wordt wat lastiger, maar daar weten de FHF-mods vast een beter antwoord op te geven dan ik :Y
Mokkel met stuntstok
pi_146330730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef superniger het volgende:

[..]

En hoe gaat dat geld versturen naar een andere fokker.
Ik wil namelijk wel 100% anoniem blijven. Dat nergens mijn echte naam staat zeg maar. :@
Als t zo is dat iemand namens jou een pakket zou sturen, dan ga ik ervan uit dat niemand jou echte naam bekend maakt.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:39:23 #85
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146330751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef superniger het volgende:

[..]

En hoe gaat dat geld versturen naar een andere fokker.
Ik wil namelijk wel 100% anoniem blijven. Dat nergens mijn echte naam staat zeg maar. :@
Je stort het naar degene die het pakket gaat samenstellen, dus niet naar de uiteindelijke ontvanger. Uiteraard wordt niemands echte naam openbaar gemaakt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146330795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je stort het naar degene die het pakket gaat samenstellen
Dat begrijp ik.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:40:56 #87
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146330819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.
Als het goed is is diegene Anne en als je iemand kunt vertrouwen dan is zij dat wel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146330895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als het goed is is diegene Anne en als je iemand kunt vertrouwen dan is zij dat wel.
Ah oké. Zal haar binnenkort pm'en over wat er mogelijk is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146331189
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef ems. het volgende:
Respectabele actie. Ik zal zelf niet meedoen aan zowel het geven als het nemen maar dergelijke initiatieven mogen natuurlijk alleen maar toegejuicht worden. :)
pi_146331215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef superniger het volgende:

[..]

Ah oké. Zal haar binnenkort pm'en over wat er mogelijk is.
Anne is crew en zeker te vertrouwen :Y
Mokkel met stuntstok
  FOK!mycroftheld woensdag 5 november 2014 @ 16:34:55 #91
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_146335217
Ik wil graag 50 euro doneren (voor twee pakketten) maar zelf geen pakket samenstellen. Ik heb van iemand begrepen dat dit kan maar heb geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Is het een kwestie van geld overmaken naar iemand die vervolgens een pakket samen gaat stellen?
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:38:36 #92
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146335358
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:34 schreef bondage het volgende:
Ik wil graag 50 euro doneren (voor twee pakketten) maar zelf geen pakket samenstellen. Ik heb van iemand begrepen dat dit kan maar heb geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Is het een kwestie van geld overmaken naar iemand die vervolgens een pakket samen gaat stellen?
Daar komt het wel op neer. Je kunt natuurlijk wel zeggen van ik zou ongeveer zo'n pakket willen geven, dan kan de shopper daar rekening mee houden. Je FOK!-nickname kan worden doorgegeven aan de ontvanger als je dat wil, het hoeft niet.
Uit eigen ervaring weet ik hoe ongelooflijk leuk het is als een ontvanger reageert op je pakket, maar nogmaals: het is geen verplichting, het mag ook volledig anoniem.

Wat mij doet denken, ook ik geef me dit jaar weer op om samen met mijn lief een pakket te maken met allerlei leuke en lekkere dingen, beetje afhankelijk van wat de ontvanger wil, dus een pakketje gedeeltelijk op maat, gedeeltelijk gevuld met spullen uit het kerstpakket van hier.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146335830
Ik hou mij altijd aanbevolen om een pakket te maken voor een ander.
  FOK!mycroftheld woensdag 5 november 2014 @ 17:13:54 #94
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_146336746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer. Je kunt natuurlijk wel zeggen van ik zou ongeveer zo'n pakket willen geven, dan kan de shopper daar rekening mee houden. Je FOK!-nickname kan worden doorgegeven aan de ontvanger als je dat wil, het hoeft niet.
Uit eigen ervaring weet ik hoe ongelooflijk leuk het is als een ontvanger reageert op je pakket, maar nogmaals: het is geen verplichting, het mag ook volledig anoniem.

Wat mij doet denken, ook ik geef me dit jaar weer op om samen met mijn lief een pakket te maken met allerlei leuke en lekkere dingen, beetje afhankelijk van wat de ontvanger wil, dus een pakketje gedeeltelijk op maat, gedeeltelijk gevuld met spullen uit het kerstpakket van hier.
Ik heb helaas niet veel tijd om zelf een pakket samen te stellen maar wil wel graag iets doen. Ik heb verder niet specifiek iets wat ik in het pakket zou willen hebben, dat mag degene die het samenstelt zelf bepalen.

Ik stel dus 2x 25 euro ter beschikking, moet je volgens mij wel iets leuks van kunnen halen. Uiteraard mag dit ook bij een reeds bestaand pakket worden toegevoegd. En hoeft niet anoniem, degene die het ontvangt mag weten van wie het komt. Eventuele reacties zou ik erg waarderen O+
pi_146337004
Ik bak graag, zou er iemand misschien blij zijn met een doos vol met baksels? Ik heb niet echt geld om ook cadeautjes erbij te kopen. Of misschien zitten er gevers in Rotterdam waar ik gewoon wat baksels bij in het pakket kan doen.

Of zijn zelfgemaakte baksels sowieso niet gewenst omdat risico's enzo? :@

[ Bericht % gewijzigd door Anne op 05-11-2014 22:53:20 ]
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 17:23:59 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146337073
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik bak graag, zou er iemand misschien blij zijn met een doos vol met baksels? Ik heb niet echt geld om ook cadeautjes erbij te kopen. Of misschien zitten er gevers in Rotterdam waar ik gewoon wat baksels bij in het pakket kan doen.

Of zijn zelfgemaakte baksels sowieso niet gewenst omdat risico's enzo? :@
Het is misschien wat riskant het te versturen, maar toevoegen aan een bestaand pakket in de regio is natuurlijk een hele toffe optie, moeten we alleen even kijken of er in jouw regio iemand een pakket maakt, maar we kunnen het uiteraard sowieso op de lijst zetten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146338673
Ik kom uit Rotterdam! Vind baksels juist een superleuk idee!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_146338750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef superniger het volgende:

[..]

En hoe gaat dat geld versturen naar een andere fokker.
Ik wil namelijk wel 100% anoniem blijven. Dat nergens mijn echte naam staat zeg maar. :@
je stuurt een enveloppe met geld naar de persoon die het kerstpakket voor je wil maken. Volledig anoniem :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_146346332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als het goed is is diegene Anne en als je iemand kunt vertrouwen dan is zij dat wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Anne is crew en zeker te vertrouwen :Y
:*. Dankjullie beide.
pi_146346884
Ik wil evt. wel shopper zijn. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')