neem ff je pilletje manquote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu krijgt sp3c weer een aanval ;s
Kinderachtige reacties hier, mja, what's newquote:
inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
Grappig dat iedereen nog steeds voorbij gaat aan het feit dat je je kinderen voorliegt.
Kant zou het er niet mee eens zijn.
Best zielig ja.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
inderdaad.
indoctrinatie van waanbeelden -> leidt in sommige gevallen tot veel verdriet(2% zelfs een trauma) wanneer de waarheid boven het licht komt
Serieus?quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
maar kinderen weten toch stiekom dat het niet echt is
we wilden allemaal aan de sint zijn baard trekken
Echt he.quote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best zielig ja.
En dan zouden de anti-Pietters zogenaamd een kinderfeestje verpesten, terwijl het kinderfeestje zelf juist kinderen verpest.
Ze leren ook gelijk wantrouwend te worden ten opzichte van de medemens.
Leuk gevonden. Maar de stroopwafel- en kaaspieten zijn niet typisch Nederlands, maar typisch voor Gouda, een gemeente in Zuid-Holland en beslist niet representatief voor de rest van Nederland.quote:Op maandag 3 november 2014 01:16 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is er naast die "typisch Nederlandse" stroopwafel- en kaaspieten niet ook gewoon een droppiet
Ik hou mijn hart vast voor de haringpiet en lekkerbekpiet uit Scheveningen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Maar de stroopwafel- en kaaspieten zijn niet typisch Nederlands, maar typisch voor Gouda, een gemeente in Zuid-Holland en beslist representatief voor de rest van Nederland.
Een klompenpiet voor Aalten? Een schaatspiet voor Friesland (voor de plaatsen die meedoen met Sinterklaas). Een aspergepiet voor Limburg? Een mosselpiet voor Zeeland?
Gouda staat bij de meeste Nederlanders ergens anders om bekend. En helaas is dat ook representatief voor de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Maar de stroopwafel- en kaaspieten zijn niet typisch Nederlands, maar typisch voor Gouda, een gemeente in Zuid-Holland en beslist representatief voor de rest van Nederland.
Haring vind ik smerig. Ik heb ooit staan kijken hoe die dingen zogenaamd schoongemaakt werden. Gadverdamme wat smerig. Ik vreet ze niet: ik ben geen Hollander!! Beslist niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor de haringpiet en lekkerbekpiet uit Scheveningen...
Mijn oma had dat wijf op 0.58 tegen de flakte geklapt, for real.quote:
GVD.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gouda staat bij de meeste Nederlanders ergens anders om bekend. En helaas is dat ook representatief voor de rest van Nederland.
Worden ook gewoon cokepieten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:28 schreef Hathor het volgende:
Volendamse palingpieten....godverdomme wat zullen die stinken zeg.
Paling is wel lekker. Ik durf het niet meer te eten, want het is bijna op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:28 schreef Hathor het volgende:
Volendamse palingpieten....godverdomme wat zullen die stinken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |