Minstens zelfs denk ik. Al zal het dit jaar wel een hype zijn om met allerlei kleurtjes te komenquote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zie nog steeds niet in waarom het nodig is maar het is wel mogelijk
beter is gewoon piet zelf laten bepalen, dan is 99 procent zwart
Prima.quote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik zie nog steeds niet in waarom het nodig is maar het is wel mogelijk
beter is gewoon piet zelf laten bepalen, dan is 99 procent zwart
zuchtquote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
denk dat het weinig uitmaakt of je nu in Amsterdam zit of niet
diegene die het een probleem vinden gaan het niet ineens wel vieren ofzo
In Urk voelt men toch al weinig voor zo'n Paaps feest.quote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
zucht
Je zegt toch We vragen het aan de Pieten.
Ik weet zeker dat er in Amsterdam meer pieten zijn die een ander kleurtje willen dan in Urk.
Daar heb ik het over.
zuchtquote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
zucht
Je zegt toch We vragen het aan de Pieten.
Ik weet zeker dat er in Amsterdam meer pieten zijn die een ander kleurtje willen dan in Urk.
Daar heb ik het over.
Verkeerd voorbeeld.quote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Urk voelt men toch al weinig voor zo'n Paaps feest.
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
zucht
het lijkt me heel erg sterk
zucht
ik denk .... zucht ... namelijk ... zuchtzuchtkinderachtigekutzucht ... dat mensen die nu een probleem hebben met piet, niet straks wel gaan pieten als het officieel in een andere kleur mag want dat is nu namelijk niet verboden
daar heb ik het over
zucht
kleuter
zucht
ZUCHT!!!!quote:Op maandag 3 november 2014 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet.
Dus waarom zei je dat dan?
Mij lijkt het me een super aannemelijk verhaal.quote:Op maandag 3 november 2014 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ZUCHT!!!!
omdat jij zegt dat er in Amsterdam dan meer kleurtjes piet zullen zijn dan elders
dat lijkt mij een supersterk verhaal
Het is inderdaad redelijk onbelangrijkquote:Op maandag 3 november 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
mij niet, gewoon echt onwaarschijnlijk
maar verder is het niet belangrijk
neem je pilletje in manquote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
zucht
het lijkt me heel erg sterk
zucht
ik denk .... zucht ... namelijk ... zuchtzuchtkinderachtigekutzucht ... dat mensen die nu een probleem hebben met piet, niet straks wel gaan pieten als het officieel in een andere kleur mag want dat is nu namelijk niet verboden
daar heb ik het over
zucht
kleuter
zucht
020 noem ik het eigenlijk lieverquote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
Amsterdam is dan ook stukken groter dan Hendrik Ido Ambacht
is dit het nieuwe dingetje ofzo hier?quote:
En vooral cosmopolitischer.quote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
Amsterdam is dan ook stukken groter dan Hendrik Ido Ambacht
dat heeft nergens wat mee te maken maar het klopt logischerwijs welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |