quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Nober het volgende:
Champagne spuiten terwijl je collega dood ligt te gaan.
Mario Andretti, Amerikaans racing god.quote:
quote:
Staat onderin links in het beeldquote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
INderdaad dank Nattekat.
Weet niet of ik die boordradio een toevoeging vindt, je kan niet zien van wie het is en daardoor mis je volgens mij wel het een en ander.
Andere linkerkant.quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Staat onderin links in het beeld
Hmm niet op mijn tablet...quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Staat onderin links in het beeld
Daarvoor moet je bij de FIA zijn. Hamilton hield zich toen en ook nu aan de regels.quote:Op zondag 2 november 2014 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen hij zich eens niet van de baan liet drukken. Topactie. Achterlijk dat hij daarvoor wordt aangepkat ipv degene die het doet
Volgens mij niet. zal volgende week nog een keer goed kijken.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je de onderste bar wel? Kan zijn dat er iets wegvalt bij jou.
Toen vlogen ze er ook al hard in tegen Rosberg, had ook anders gekund als ze hadden gewild.quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragen
Ferrari had voor de hardere band moeten gaan bij de laatste stop. Kimi was in de voorlaatste stint helemaal nergens en Alonso viel in de laatste ronde ook sterk terugquote:Op zondag 2 november 2014 23:01 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, was nog super close tussen Alonso en Vettel zeg!
Strafseconden mmdat ie niet gecrashed isquote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Is nou al duidelijk waarom Maldonado in de uitslag op P10 staat? Hij lag op de finishstreep toch duidelijk voor Vergne?
Nou dat dus. Probleem is ook nog eens dat Sport1 vervolgens de persco zoals ie altijd al was en nog altijd gewoon na het podium is vaak niet eens meer uitzenden.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Pff, tijd dat ze dit soort beschamende interviews afschaffen en het aan echte journalisten overlaten.
DC of Brundle mag ook nog wel
5 seconde straf.quote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Is nou al duidelijk waarom Maldonado in de uitslag op P10 staat? Hij lag op de finishstreep toch duidelijk voor Vergne?
Voor de rest vermakelijke race. Een van de nieuwe circuits die ik wil leuk vind. Mooi bochtencombinaties en hoogteverschillen.
te snel rijden in de pits toch? Dat leverde vijf seconden straf opquote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Voor de rest vermakelijke race. Een van de nieuwe circuits die ik wil leuk vind. Mooi bochtencombinaties en hoogteverschillen.
Stop en go van 5 seconden slaat nergens op als je die mag combineren met een pitstop en als geen pitstop meer dan 5 seconden optellen bij je eindtijd. Dat is echt een compleet debiele straf zoals ie nu uitgevoerd wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |