Haha, ik zou net zeggen dat we jou moesten vragen om het bij te houdenquote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
Weer een topickaap.
Ik ga op 40+ ook maar een lijstje bijhouden, dat lukt me handmatig nog wel.
*topickaap politie gaat bellen*quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Topic kapen is zijn nieuwe hobby.
Ik dacht nog ladies firstquote:
wat is de cosquote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
Ah... mogen we hem houden?quote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
quote:
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.quote:
daar snap ik niks vanquote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Veel plezier.
wat moet ik dan op zo'n moment?quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.Denk dat je je daar prima zult vermaken!
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |