SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hooguit voor een ijsje als ik er langsfiets.quote:
Cambuur had licht overwicht, maar ik denk dat een gelijkspel het meest logische was.quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was de 1-1 van Armenteros terecht? Ouweneel
Alsnog wel zuurquote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cambuur had licht overwicht, maar ik denk dat een gelijkspel het meest logische was.
Aangezien die in mijn manager zit: Natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was de 1-1 van Armenteros terecht? Ouweneel
quote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, gun ik je de 1-1.
EUROPEES VOETBAL EUJquote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
Dus Groningen over een paar minuten op plek 7
Stomdronken worden op de Grote Markt YEAHquote:
niet te vaak dronken worden yeahquote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stomdronken worden op de Grote Markt YEAH
Laatste keer stomdronken was ook al de grote markt, mag van mij een jaarlijks ritueel worden.quote:
Tot volgende weekquote:
Da's wel een goed idee, kon ik ook wel gaan doenquote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja inderdaad... tegen PSV zit ik in het stadion
PEC uit altijd lastig.quote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja inderdaad... tegen PSV zit ik in het stadion
voor 10 euro kaartjes gefixtquote:Op zondag 2 november 2014 18:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee, kon ik ook wel gaan doen
Echt een pot waar je alleen naar kijkt omdat er vanavond geen andere wedstrijden gespeeld worden, als je überhaupt al gaat kijkenquote:
yep, en er spelen 2 van mijn team vanavond. Toevallig 2xquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt een pot waar je alleen naar kijkt omdat er vanavond geen andere wedstrijden gespeeld worden, als je überhaupt al gaat kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |