SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hooguit voor een ijsje als ik er langsfiets.quote:
Cambuur had licht overwicht, maar ik denk dat een gelijkspel het meest logische was.quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was de 1-1 van Armenteros terecht? Ouweneel
Alsnog wel zuurquote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cambuur had licht overwicht, maar ik denk dat een gelijkspel het meest logische was.
Aangezien die in mijn manager zit: Natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was de 1-1 van Armenteros terecht? Ouweneel
quote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, gun ik je de 1-1.
EUROPEES VOETBAL EUJquote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
Dus Groningen over een paar minuten op plek 7
Stomdronken worden op de Grote Markt YEAHquote:
niet te vaak dronken worden yeahquote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stomdronken worden op de Grote Markt YEAH
Laatste keer stomdronken was ook al de grote markt, mag van mij een jaarlijks ritueel worden.quote:
Tot volgende weekquote:
Da's wel een goed idee, kon ik ook wel gaan doenquote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja inderdaad... tegen PSV zit ik in het stadion
PEC uit altijd lastig.quote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja inderdaad... tegen PSV zit ik in het stadion
voor 10 euro kaartjes gefixtquote:Op zondag 2 november 2014 18:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee, kon ik ook wel gaan doen
Echt een pot waar je alleen naar kijkt omdat er vanavond geen andere wedstrijden gespeeld worden, als je überhaupt al gaat kijkenquote:
yep, en er spelen 2 van mijn team vanavond. Toevallig 2xquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt een pot waar je alleen naar kijkt omdat er vanavond geen andere wedstrijden gespeeld worden, als je überhaupt al gaat kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh dat is geen goed engels hoor :Squote:Op zaterdag 8 november 2014 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cambuur - Ajax
Vitesse - Feyenoord
Heracles - PSV
[ afbeelding ]
niemand geeft een fuck om de managerquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Wisten jullie dat ik Kramer in mijn manager heb?
Nee, ik geef er 2quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck om de manager
Ik geef geen fuck.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Wisten jullie dat ik Kramer in mijn manager heb?
Kramer is oneindig veel beter dan Te Vrede.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Zorro het volgende:
Toch is die Kramer niet alleen maar hype geloof ik, die kan echt wel een beetje voetballen.
Mijn moeder ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kramer is oneindig veel beter dan Te Vrede.
Ja duh. Demouge ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kramer is oneindig veel beter dan Te Vrede.
Hiiieer zijn we weeer, Zwolse mallotenquote:
Ik bedoel op dit forum. Iets als fc Den Haag ole ole alleen dan toegespitst op pecquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doorgaans door te juichen, maar er zijn andere manieren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedoel op dit forum. Iets als fc Den Haag ole ole alleen dan toegespitst op pec
quote:
Da's wel een goede samenvatting denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hiiieer zijn we weeer, Zwolse malloten
Doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hiiieer zijn we weeer, Zwolse malloten
pec ole ole heb ik ook wel eens gehoordquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedoel op dit forum. Iets als fc Den Haag ole ole alleen dan toegespitst op pec
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
wil ik stream openen typ ik dikkelul.com
Stond die in je history?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-5quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
betalenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-5
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geweldig, je hoort het Groningen publiek veel meer maar oke.
Necid, Messi van het Oostenquote:
das maar goed ook want hij staat in mijn manager.quote:
jij bent ook voor Groningenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
das maar goed ook want hij staat in mijn manager.
Beetje jammer alleen dat ze er geen flikker van kunnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:26 schreef Fokker101 het volgende:
JALALALALALALALA DAN ZINGEN WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ZIJ AAN ZIJ VOOR FC GRONINGEN
Is ook wel hard nodigquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:26 schreef Fokker101 het volgende:
JALALALALALALALA DAN ZINGEN WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ZIJ AAN ZIJ VOOR FC GRONINGEN
80% daar is voor Ajax.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
omg dat zwolle publiek met een ajax chant
Wat dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister in het VI topic opgevoerde lullenbijter
Oja, jammer. En emiliogod ook gemist dusquote:
Meidquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had droogshampoo in m'n haar, vergeet ik dat door voetbal. Heeft er ruim half uur ingezeten :S
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet erg onaardig laatste tijd
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Ajacied422 en GGMM?
Ze zijn toch niet geband en naar WZV vertrokken he?
waar gaat dit over? Kan niks vindenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post in het lr remembrance fp topic en ik vergeef je
ik stop met een paar weekjes ouwe reusquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon of Mortaxx gewoon naar VBL. Dan blijven ze vaker hier
waarom?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik stop met een paar weekjes ouwe reus
Nee joh, ik zit prima op enkel SESquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon of Mortaxx gewoon naar VBL. Dan blijven ze vaker hier
Uitslag ADO Den Haag - Willem IIquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar gaat dit over? Kan niks vinden
Ga drie maanden op vakantiequote:
Ah, lekker naar de Copacabana ouwe reusquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitslag ADO Den Haag - Willem II
[..]
Ga drie maanden op vakantie
Ze hebben daar prachtige musea!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah, lekker naar de Copacabana ouwe reus
Ik was even te inspiratieloos om zelf wat te verzinnen dus ik heb je maar gewoon gequote. Hopelijk is dat voldoende om mijn vriendschap jegens jou te laten blijken.quote:
Het is het gebaar wat teltquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was even te inspiratieloos om zelf wat te verzinnen dus ik heb je maar gewoon gequote. Hopelijk is dat voldoende om mijn vriendschap jegens jou te laten blijken.
Het is nog maar 9 uur hequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Eigenlijk wel triest op de zaterdagavond PEC-Groningen kijken
In plaats van aan de zuip in stratum iddquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Je bent FOK!er... Alsof jij überhaupt je zolderkamer verlaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Niet Real op hebben staanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom zit ik FM te spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ja dat is minder triest idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom zit ik FM te spelen.
Ajacied422
Heracles - PSV, dat wordt een afslachting.quote:
Denk het niet, zie PSV wel wat terug doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles - PSV, dat wordt een afslachting.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het niet, zie PSV wel wat terug doen.
Dat vraag ik me afquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles - PSV, dat wordt een afslachting.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het niet, zie PSV wel wat terug doen.
Ja dat is dan ook best domquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet nog eens Bo Kristoffer Nordfeldt op goal in mijn manager![]()
![]()
![]()
![]()
Heerenveen kreeg weinig tegengoals en je mag verwachten dat GAE thuis appeltje eitje isquote:
Heerenveen is ook een matige ploegquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen kreeg weinig tegengoals en je mag verwachten dat GAE thuis appeltje eitje is
Klopt, ben ik het mee eens. Maar veel andere ploegen zijn nog matiger.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerenveen is ook een matige ploeg
Slechts de helft van de competitie, als we naar de stand kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het mee eens. Maar veel andere ploegen zijn nog matiger.
Hopelijk raken de bandjes dan niet lek. XDquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de friezen nog ff over die egels heen gaan
Trekker banden krijg je heel moeilijk lek...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk raken de bandjes dan niet lek. XD
Zou helemaal onverdiend zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de friezen nog ff over die egels heen gaan
excuusgeval.quote:
Enkel Antonia verdiende dat. Verder goede wedstrijd anders.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Groningen mag blij zijn dat ze nog geen rood hebben gehad
Vind dat Lukoki hem anders ook wel had verdeindquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kaart verhindert dat een beetje, gok ik
En zo nog wel meer... Maar goed, Hahn heeft zijn werk ook heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind dat Lukoki hem anders ook wel had verdeind
Klopt. Ze hebben geluk dat Heracles nog treuriger is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
NAC gaat 100% zeker de plee ofs in. Treurig team.
Dat zagen we in Almelo jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben geluk dat Heracles nog treuriger is.
En Dordtquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben geluk dat Heracles nog treuriger is.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
NAC gaat 100% zeker de plee ofs in. Treurig team.
Geen probleemquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net wat ik zei NAC gaat de plee ofs in. Bedankt voor het bewijs Davy
Waarom Heracles er bij?quote:
Oh, deed hij een Firefoxje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Heracles er bij?
Hij is sinds Heracles het niet meer zo goed doet helemaal geen fan meer van Heracles hoor. Nu is hij fan van Juventus.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roepen dat hij geen ajacied meer is na een verloren wedstrijd. En Barca ging supporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |