SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandequote:Op zondag 2 november 2014 18:50 schreef Gewas het volgende:
Niet om lullig doen Moira, maar volgens mij heb je verkeerd geteld.
Nog niet bezig. Wellicht later. Maar je mag inderdaad wel spreken van een spooktopic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Gewas het volgende:
Topic is stil.Is er al iemand bezig?
Ik heb op dit moment effe geen inspiratie.
Het lijkt me juist een vrij breed onderwerp. Het hoeft niet persé een confrontatie te zijn tussen jager en prooi. Het kan ook bijv. een object zijn dat met de jacht te maken heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef Elleska het volgende:
ik zou niet weten wat ik met dit onderwerp moet maken....
Je kan nu al posten, als 't maar voor de 22e om 23:59 is. Hoewel we nog niet zo streng zijn met de regels nu er nog niet zo veel inzendingen per keer zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef DE_krumpel het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk posten? 22 November pas of nu al?
Zekerquote:Op donderdag 20 november 2014 01:33 schreef Amnistia het volgende:
Nou dan doe ik nog maar een gooi!
DE KUNST VAN HET JAGEN op vogeltjes..
[ afbeelding ]
Foto maken telt ook als creatief zijn toch?!
quote:
Was dat een lokpostquote:Op donderdag 20 november 2014 14:57 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Ik ken 1 meisje die heel misschien een inzending plaatst maar die heeft zich nog niet laten zien in dit topic.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:08 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Was dat een lokpost![]()
![]()
Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik weet alleen niet of ik het voor de dealine ga halen (ik ga het in ieder geval proberen). Ik was eerst met een andere tekening namelijk bezig.
Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingenquote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef schrijfveer het volgende:
Ik zie al dat ik over de dealine ben gegaan.
Dat is wel waarquote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingen
Hier mijne, niet heel veel met jacht te maken maar goed, het schip kan natuurlijk dienen voor jacht op... zeedieren. Toch nog een inzending in elk geval.
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint overigens.
Thnxquote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat is wel waar
wow, ziet er tof uitIk kom niet verder dan harkenpoppetjes met het paint programma
.
Doe mij maar kleurpotloden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:25 schreef schrijfveer het volgende:
[..]Ah, balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes met de sollicitaties
![]()
Nicequote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingen
Hier mijne, niet heel veel met jacht te maken maar goed, het schip kan natuurlijk dienen voor jacht op... zeedieren. Toch nog een inzending in elk geval.
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint overigens.
Ik weet niet waar de foto gemaakt is helaasquote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nice![]()
Doet me op de 1 of andere manier sterk denken aan Noorwegen. Weet niet of dat bedoeling was haha.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef schrijfveer het volgende:
Zoals beloofd mijn tekening. Ik weet dat het niet meer meetelt, maar ik plaats hem toch nog in het topic.
Twee jagers:Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is echt tof gewordenquote:Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
DankjeIk denk dat ik er iets van 12 uur verspreid over de week mee bezig ben geweest.
Aaah dit is wel poepig as fuck, hoorquote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat dat is, dus ik laat 'm maar overgaan. (Al heb ik dat bij de vorige onderwerpen ook gedaan
.)
Ik ben een sackboy aan het haken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:
Supertof!!![]()
ik ga zo'n ding breien denk ik![]()
Nee, komt nogquote:Op donderdag 4 december 2014 06:22 schreef Gewas het volgende:
Is er al een Frontpage item geweest? (of heb ik er overheen gelezen)
Oke.quote:Op maandag 8 december 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, komt nogKan me er niet toe zetten omdat ik telkens eigenlijk andere dingen moet doen dan FOK! als ik op FOK! zit
![]()
Maar ga mezelf dwingen dat hij dit jaar nog komt
Ben zelf trouwens bezig aan een tekening voor deze
Haha ja idd, gelukkig krijg ik binnenkort een hulpjequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke.![]()
Zou wel helpen om meer aandacht te krijgen voor dit topic. CRE is best een 'verborgen' forum.
Ik heb nog niet echt een idee wat te doen met dit onderwerp en moet oppassen dat mensen mijn zwart-wit tekeningen niet zat worden.
Lijkt mij juist leuk, stimuleert / inspireert anderen misschien ook weer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Zijn tussentijdse sneak previews ook toegestaan, eigenlijk?
Nee hoor, blijven doen! Dit is denk ik niet echt iets voor mij, maar anders zou ik je in zwart-wit vergezellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nog niet echt een idee wat te doen met dit onderwerp en moet oppassen dat mensen mijn zwart-wit tekeningen niet zat worden.
Haha ik wilde zelf ook al iets posten dat ik dus al dagen heb liggen omdat ik te druk ben om ermee verder te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook met iets bezig, maar het schiet niet op, zo druk met werk. Vanavond eens kijken ik terug op kan pakken.
Zijn tussentijdse sneak previews ook toegestaan, eigenlijk?
Ja dat doen we dus niet meer he. Nu ga ik de mijne dus niet meer postenquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Well, here goes nothing:
[ afbeelding ]
Mixed materials, grafiet en kleurpotlood, A4 formaat.
Why notquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat doen we dus niet meer he. Nu ga ik de mijne dus niet meer posten
Noh dat kan nog wel, ben er zelf een uurtje mee bezig geweest en wat nog gaat komen zal ongeveer een half uurtje zijn, dus wat dat betreft lig ik op schemaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not?
Het helpt zeker niet dat dit anderhalf uur werk was?
Nouquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noh dat kan nog wel, ben er zelf een uurtje mee bezig geweest en wat nog gaat komen zal ongeveer een half uurtje zijn, dus wat dat betreft lig ik op schema
Maar fuck jou gewoon, jij doet niet meer mee.
Is tof ja, heb ik ook wel vaker gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. Zo geweldig is ie niet, hoor
.
Al vind ik de combinatie grafiet kleurpotlood wel leuk uitpakken eigenlijk! Dat ga ik nog eens doen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Well, here goes nothing:
[ afbeelding ]
Mooi allebei!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef mignonne het volgende:
So far so good, hij wordt alleen best flink![]()
en ik had alleen een witte rits, geen zilveren maar ah well.
[ afbeelding ]
Haha viel me pas net op dus had 't aangepastquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Awesome.
Moet er trouwens geen December in de TT staan?
Als je mij toch niet hadquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha viel me pas net op dus had 't aangepast
Snotquote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had 't net aangepast voor ik überhaupt jouw reactie las
Gaafquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Well, here goes nothing:
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog wat finishing touches aanbrengen, hoop hem vanavond nog ff te kunnen postenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:
oh crap xD hahaha ik moet de armpjes nog en nog even oogjes enzo. Ik ga kijken of het lukt voor vandaag.
Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:28 schreef mignonne het volgende:
Al over 12 uur heenbut still.
Mijn sackboy. Zal morgen even wat foto's maken. Vreselijk patroon om te maken maar het popje is wel cute. Het ding is echt enorm
[ afbeelding ]
Toch schattigquote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef Moira. het volgende:
Niet afgekregen en veul te laat, dus wat mij betreft telt 'ie niet eens meeMaar zal 'm alsnog ff posten (ben niet verder gekomen dan wat lijntjes en effen ingekleurd, wilde alles nog gedetailleerd invullen met schaduwen en andere kleuren maar dus niet aan toegekomen).
[ afbeelding ]
Zal ff de andere inzendingen verzamelen en dan nog ff deze week stemmen? Wat willen jullie doen voor januari? Gewoon weer terug naar de normale inzenddata enzo? Dus eigenlijk een kort maandje dan om voor januari iets te maken
Het is ook een blije alienquote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef d4v1d het volgende:
Sorry Moira, maar die van jou lijkt eerder op een blije alien
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Toch schattig.
Ik denk dat je 't beste weer terug kan naar de normale inzenddatum, ja... Dan maar een keer een korte maand. Of je moet standaard gaan uitbouwen naar twee maand-challenge tot er meer animo is.
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook een blije alien
[..]
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?
Nou hop, stemmen danquote:Op zondag 4 januari 2015 17:17 schreef Samael het volgende:
[..]
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.
1. mignonnequote:Op zondag 4 januari 2015 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou hop, stemmen dan
1) Samzz
2) Mignonne
3) -
Ja, shoot mequote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Amnistia het volgende:
1. Samzz
2. Mignonne
3. Moira
En waar blijft het frontpage artikel nou? Zelfs van augustus moet nog geloof ik
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zettenquote:
Hmmm true, hoewel ik er eigenlijk wel alsnog wat van wil maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zetten
Jep, dat houden we gewoon weer aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:
leuk!nog even broeden op iets
deadline wel weer de 22e toch?
Nooh jammer, maar wel leuk dat je gaat verhuizen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zelf, ben ik bang, niet meedoen met m'n eigen onderwerp. Ik ga eind van de maand verhuizen, dus ben alleen maar bezig met werken en inpakken.
Haha ja idd, maar is sowieso niet leuk als je dan straks alsnog de enige bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik moet voor een verjaardag (28-3) een Elsa taart en bijpassende cupcakes maken. Dus dat is een beetje te laat voor deze keer.
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef Moira. het volgende:
TT aangepast, hihi.
Ik zal er binnenkort (na de Elsa taart?) denk ik maar eens een tijdelijk slotje op zetten, dan overleg ik binnenkort wel met m'n toekomstige collega (die ook voor mij nog steeds onbekend is) wat we hier verder nog mee kunnen doen. Wellicht gewoon wachten op meer animo, of 't anders vorm gaan geven ofzo.
'Alles wat ermee te maken heeft, dus niet alleen de film.'quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:30 schreef Galgeras het volgende:
Als Frozen iets met kou te maken heeft heb ik geloof ik wel een tekening die voldoet aan de criteria.
Edit: oh, zie dat het een serie/film is.
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemersquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:09 schreef Galgeras het volgende:
Ik snap er geen donder van dat dit topic 61 lurkers heeft en dat er bij elke opdracht hooguit 3 of 4 werken gepost worden. Als er elke maand iets van 5 tot 10 deelnemers zouden zijn zou ik sowieso actief meedoen.
Ik heb met mijn vorige account 2x meegedaan (Gewas) en toen waren er ook weinig deelnemers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
Dit. Bij herfst had ik nog wel iets kunnen verzinnen, maar de rest sprak me totaal niet aan. Of mijn creatieve brein kan er niks bij bedenken, dat kan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
In oktober 2014, jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:47 schreef Puala het volgende:
[..]
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?
Mee eens!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Ja kan ook best, dat verlaagt de drempel al wat meer. Kunnen we best een keer proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Bij dezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef Samzz het volgende:
Een bestaand kunstwerk (nou ja, wat is kunst) in dit thema heb ik wel
. Dus als dat ook is toegestaan zal ik 'In the Snow' even uploaden
. Het is wel al een oud werk, zo'n vier jaar geleden denk ik inmiddels.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
Bij deze dan:
[ afbeelding ]
In the Snow, olieverf op doek (60 x 80cm). Mijn eerste olieverfwerk sinds ik er in 2000 mee gekapt was. 3 jaar oud, dus. Hangend in het DOC van Enschede.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
Bij deze dan:
[ afbeelding ]
In the Snow, olieverf op doek (60 x 80cm). Mijn eerste olieverfwerk sinds ik er in 2000 mee gekapt was. 3 jaar oud, dus. Hangend in het DOC van Enschede.
Dank jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mooi!Je hebt de vacht heel mooi echt laten lijken, knap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |