Aaah dit is wel poepig as fuck, hoorquote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat dat is, dus ik laat 'm maar overgaan. (Al heb ik dat bij de vorige onderwerpen ook gedaan
.)
Ik ben een sackboy aan het haken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:
Supertof!!![]()
ik ga zo'n ding breien denk ik![]()
Nee, komt nogquote:Op donderdag 4 december 2014 06:22 schreef Gewas het volgende:
Is er al een Frontpage item geweest? (of heb ik er overheen gelezen)
Oke.quote:Op maandag 8 december 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, komt nogKan me er niet toe zetten omdat ik telkens eigenlijk andere dingen moet doen dan FOK! als ik op FOK! zit
![]()
Maar ga mezelf dwingen dat hij dit jaar nog komt
Ben zelf trouwens bezig aan een tekening voor deze
Haha ja idd, gelukkig krijg ik binnenkort een hulpjequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke.![]()
Zou wel helpen om meer aandacht te krijgen voor dit topic. CRE is best een 'verborgen' forum.
Ik heb nog niet echt een idee wat te doen met dit onderwerp en moet oppassen dat mensen mijn zwart-wit tekeningen niet zat worden.
Lijkt mij juist leuk, stimuleert / inspireert anderen misschien ook weer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Zijn tussentijdse sneak previews ook toegestaan, eigenlijk?
Nee hoor, blijven doen! Dit is denk ik niet echt iets voor mij, maar anders zou ik je in zwart-wit vergezellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nog niet echt een idee wat te doen met dit onderwerp en moet oppassen dat mensen mijn zwart-wit tekeningen niet zat worden.
Haha ik wilde zelf ook al iets posten dat ik dus al dagen heb liggen omdat ik te druk ben om ermee verder te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook met iets bezig, maar het schiet niet op, zo druk met werk. Vanavond eens kijken ik terug op kan pakken.
Zijn tussentijdse sneak previews ook toegestaan, eigenlijk?
Ja dat doen we dus niet meer he. Nu ga ik de mijne dus niet meer postenquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Well, here goes nothing:
[ afbeelding ]
Mixed materials, grafiet en kleurpotlood, A4 formaat.
Why notquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat doen we dus niet meer he. Nu ga ik de mijne dus niet meer posten
Noh dat kan nog wel, ben er zelf een uurtje mee bezig geweest en wat nog gaat komen zal ongeveer een half uurtje zijn, dus wat dat betreft lig ik op schemaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not?
Het helpt zeker niet dat dit anderhalf uur werk was?
Nouquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noh dat kan nog wel, ben er zelf een uurtje mee bezig geweest en wat nog gaat komen zal ongeveer een half uurtje zijn, dus wat dat betreft lig ik op schema
Maar fuck jou gewoon, jij doet niet meer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |