Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:28 schreef mignonne het volgende:
Al over 12 uur heenbut still.
Mijn sackboy. Zal morgen even wat foto's maken. Vreselijk patroon om te maken maar het popje is wel cute. Het ding is echt enorm
[ afbeelding ]
Toch schattigquote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef Moira. het volgende:
Niet afgekregen en veul te laat, dus wat mij betreft telt 'ie niet eens meeMaar zal 'm alsnog ff posten (ben niet verder gekomen dan wat lijntjes en effen ingekleurd, wilde alles nog gedetailleerd invullen met schaduwen en andere kleuren maar dus niet aan toegekomen).
[ afbeelding ]
Zal ff de andere inzendingen verzamelen en dan nog ff deze week stemmen? Wat willen jullie doen voor januari? Gewoon weer terug naar de normale inzenddata enzo? Dus eigenlijk een kort maandje dan om voor januari iets te maken
Het is ook een blije alienquote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef d4v1d het volgende:
Sorry Moira, maar die van jou lijkt eerder op een blije alien
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Toch schattig.
Ik denk dat je 't beste weer terug kan naar de normale inzenddatum, ja... Dan maar een keer een korte maand. Of je moet standaard gaan uitbouwen naar twee maand-challenge tot er meer animo is.
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook een blije alien
[..]
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?
Nou hop, stemmen danquote:Op zondag 4 januari 2015 17:17 schreef Samael het volgende:
[..]
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.
1. mignonnequote:Op zondag 4 januari 2015 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou hop, stemmen dan
1) Samzz
2) Mignonne
3) -
Ja, shoot mequote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Amnistia het volgende:
1. Samzz
2. Mignonne
3. Moira
En waar blijft het frontpage artikel nou? Zelfs van augustus moet nog geloof ik
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zettenquote:
Hmmm true, hoewel ik er eigenlijk wel alsnog wat van wil maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zetten
Jep, dat houden we gewoon weer aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:
leuk!nog even broeden op iets
deadline wel weer de 22e toch?
Nooh jammer, maar wel leuk dat je gaat verhuizen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zelf, ben ik bang, niet meedoen met m'n eigen onderwerp. Ik ga eind van de maand verhuizen, dus ben alleen maar bezig met werken en inpakken.
Haha ja idd, maar is sowieso niet leuk als je dan straks alsnog de enige bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik moet voor een verjaardag (28-3) een Elsa taart en bijpassende cupcakes maken. Dus dat is een beetje te laat voor deze keer.
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef Moira. het volgende:
TT aangepast, hihi.
Ik zal er binnenkort (na de Elsa taart?) denk ik maar eens een tijdelijk slotje op zetten, dan overleg ik binnenkort wel met m'n toekomstige collega (die ook voor mij nog steeds onbekend is) wat we hier verder nog mee kunnen doen. Wellicht gewoon wachten op meer animo, of 't anders vorm gaan geven ofzo.
'Alles wat ermee te maken heeft, dus niet alleen de film.'quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:30 schreef Galgeras het volgende:
Als Frozen iets met kou te maken heeft heb ik geloof ik wel een tekening die voldoet aan de criteria.
Edit: oh, zie dat het een serie/film is.
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemersquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:09 schreef Galgeras het volgende:
Ik snap er geen donder van dat dit topic 61 lurkers heeft en dat er bij elke opdracht hooguit 3 of 4 werken gepost worden. Als er elke maand iets van 5 tot 10 deelnemers zouden zijn zou ik sowieso actief meedoen.
Ik heb met mijn vorige account 2x meegedaan (Gewas) en toen waren er ook weinig deelnemers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
Dit. Bij herfst had ik nog wel iets kunnen verzinnen, maar de rest sprak me totaal niet aan. Of mijn creatieve brein kan er niks bij bedenken, dat kan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
In oktober 2014, jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:47 schreef Puala het volgende:
[..]
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?
Mee eens!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Ja kan ook best, dat verlaagt de drempel al wat meer. Kunnen we best een keer proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Bij dezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef Samzz het volgende:
Een bestaand kunstwerk (nou ja, wat is kunst) in dit thema heb ik wel
. Dus als dat ook is toegestaan zal ik 'In the Snow' even uploaden
. Het is wel al een oud werk, zo'n vier jaar geleden denk ik inmiddels.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
Bij deze dan:
[ afbeelding ]
In the Snow, olieverf op doek (60 x 80cm). Mijn eerste olieverfwerk sinds ik er in 2000 mee gekapt was. 3 jaar oud, dus. Hangend in het DOC van Enschede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |