Same here deze avond.quote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef knep het volgende:
Irritatie van de maand oktober: middenbaan plakkers en onnodig remmen.
Hier werkt het anders perfect. Als het niet werkt, waarom zijn ze dan overal te koop?quote:
Ohw, daar ben ik simpel in. Als ze niet vlot genoeg voorbij komen, gaat het gas er weer op, ga ik ervoor en weer terug naar CC snelheid. Als je zo nodig seinend wil inhalen, moet je het ook vlot doen en niet met 1 km/h verschil...quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef daNpy het volgende:
Maar dan halen ze je weer nét niet in, waardoor je dus weer van je gas af moet voor je voorligger.
Dan gaan die auto's voor je opeens toch sneller als je een bumperklever achter je hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 01:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ohw, daar ben ik simpel in. Als ze niet vlot genoeg voorbij komen, gaat het gas er weer op, ga ik ervoor en weer terug naar CC snelheid. Als je zo nodig seinend wil inhalen, moet je het ook vlot doen en niet met 1 km/h verschil...
Irritatie van vandaag. Mensen die 3 meter van je bumper gaan zitten terwijl jij ook niet harder dan 135 kan doordat je voorliggers hebben. En ja, ik houd als ik niet kan inhalen gewoon afstand.
Tsja, ik ga niet terugremmen naar 100 om achter een paar trage slome rechtsgevallen te zitten als ik 130 rijd.quote:Op maandag 3 november 2014 13:57 schreef NieuweNier het volgende:
Mwah meestal laat ik die bumperklevers gewoon even voor. Het voordeel is dat ze dan een baantje uitsnijden waar ik ook gebruik van kan maken. Laat ze alle links plakkers maar naar rechts duwen
Ik geef dan altijd extra gasquote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef MaximumRush het volgende:
Mensen die opeens vmax-10 gaan rijden wanneer ze een politieagent zien.
Verschrikkelijk inderdaad. Hele meutes mensen die als een complete mongool gaan rijden omdat er een politieauto voor ze rijdt, constant remmen. Ik snap dat echt nietquote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef MaximumRush het volgende:
Mensen die opeens vmax-10 gaan rijden wanneer ze een politieagent zien.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.autoweek.nl/ni(...)achtwagens-aangepast
Op de A16 een algeheel verbod vanaf knooppunt Galder tot aan de Belgische grens vanwege drukte, terwijl de helft van het verkeer daar de A58 opdraait, maar op de A15 tussen Papendrecht en Gorinchem (ook 2-strooks, al-tijd file) wordt het verbod opgeheven. Wie snapt het nog? Wanneer komt er nou eens een algeheel verbod op 2-strooks wegen en tijdens spitsuren ook op 3-strooks wegen?
Volgens mij gaat het over het inhaalverbod voor vrachtwagens wat versoepeld/niet versoepeld moet worden.quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De A15 is op de rechterstrook 1 lange trein van vrachtwagens. Hoe kunnen ze dat in godsnaam opheffen?
Ook altijd leuk om even af te remmen bij de bekende flitspalenquote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef MaximumRush het volgende:
Mensen die opeens vmax-10 gaan rijden wanneer ze een politieagent zien.
Ja. Daar gaat mijn reactie ook over. Als ze dat doen loopt die weg nog verder vast dan dat t nu al is.quote:Op maandag 3 november 2014 18:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over het inhaalverbod voor vrachtwagens wat versoepeld/niet versoepeld moet worden.
Ja en? Dat asfalt ligt er toch niet voor niets?quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Rastislav het volgende:
Op de afrit van de A12 bij Driebergen heb je twee rijbanen naar rechts (richting Zeist). Zo'n 150m verder wordt het weer een rijbaan. Dus wat doen die leaserijders om twee minuten eerder op hun werk te komen? Heel hard door de afrit-bocht om hun auto te proppen tussen de mensen die wel gewoon kunnen wachten. Zitten 9/10 keer ook met een mobieltje te ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik praat over het feit dat ze het gas intrappen om het verkeerslicht te halen en daarna nog meer gas geven om tussen anderen te forceren. Ze brengen ook mijn veiligheid in het geding.. En dan nog niet te beginnen over die mobieltjes.quote:Op maandag 3 november 2014 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Dat asfalt ligt er toch niet voor niets?
In kilometers ja, maar van elke dag hetzelfde stukje woonwerkverkeer leert iemand niet zo gauw iets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vergis je niet.. een kleine rekensom wijst uit dat NN op een dikke 115 km van zijn studentenkamer werkt. Dan ben je al heel snel een ervaren bestuurder....
Waar de fuck werkt hij dan wel niet? En waarom niet verhuizen?
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
In kilometers ja, maar van elke dag hetzelfde stukje woonwerkverkeer leert iemand niet zo gauw iets.
Daar is het toch voor?quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Rastislav het volgende:
Op de afrit van de A12 bij Driebergen heb je twee rijbanen naar rechts (richting Zeist). Zo'n 150m verder wordt het weer een rijbaan. Dus wat doen die leaserijders om twee minuten eerder op hun werk te komen? Heel hard door de afrit-bocht om hun auto te proppen tussen de mensen die wel gewoon kunnen wachten. Zitten 9/10 keer ook met een mobieltje te ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik wilde gewoon even benadrukken dat NN het bewijs is dat eerder het tegenovergestelde het geval is.quote:
Mee eens. Dat is gewoon efficient gebruik van het asfalt. Zonde als het leeg blijft...quote:Op maandag 3 november 2014 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Dat asfalt ligt er toch niet voor niets?
Ik ben benieuwd welke rekensom dat isquote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
In kilometers ja, maar van elke dag hetzelfde stukje woonwerkverkeer leert iemand niet zo gauw iets.
Ik denk dat je door veel te rijden gewoon een eigen rijstijl ontwikkeld. Dingen die in je eigen prima gaan en veilig zijn, zul je herhalen. Oeps moment zul je proberen te vermijden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even benadrukken dat NN het bewijs is dat eerder het tegenovergestelde het geval is.
Ik vind van Zuid Limburg naar Noord West Oostenrijk wel meevallen. Wat zal het zijn, 700 km ofzo? Dan zou je er 2800 per maand rijden... Dat valt wel mee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke rekensom dat is
Ik rij extreme afstanden privé. Waarschijnlijk in het wintersport seizoen om het weekend naar Oostenrijk bijvoorbeeld.
Mijn dagelijkse commute is gelukkig kort.
Geen kenteken bekend?quote:Op maandag 3 november 2014 20:19 schreef dick_laurent het volgende:
Ok ik snap het deels, want je verwacht niet dat iemand bij n stoplicht zn auto laat afslaan, maar er achterop is altijd schuld van de ander. En dan meteen wegrijden is al helemaal lomp, ook al is er geen zichtbare schade.
Ongeveer 1000km vanaf mijn huis. Dus 4000km per maand puur daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind van Zuid Limburg naar Noord West Oostenrijk wel meevallen. Wat zal het zijn, 700 km ofzo? Dan zou je er 2800 per maand rijden... Dat valt wel mee.
[..]
Geen kenteken bekend?
Nope, heeft ze niet onthouden door de schrik denk ik. Heeft pas net drie maanden t rijbewijs (dat verklaart t afslaan nog enigszins)quote:
Is inderdaad onwaarschijnlijk. Heeft de auto een trekhaak? Dat maakt de achterkant helemaal stevig.quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, heeft ze niet onthouden door de schrik denk ik. Heeft pas net drie maanden t rijbewijs (dat verklaart t afslaan nog enigszins)
Ze is wel daarna met knipperlichten richting vluchtstrook gereden maar de 'dader' is gewoon afgeslagen zodra t groen werd.
Maar ja, heb gekeken en de bumper heeft geen krassen of scheuren of niks. Denk dus dat t gewoon meeviel.
Tenzij er interne schade ofzo is ontstaan wat niet zichtbaar is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk toch?
Weet ze wel zeker dat er iemand achterop geknald is, en dat ze niet naar voren vloog door het afslaan an sich?quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, heeft ze niet onthouden door de schrik denk ik. Heeft pas net drie maanden t rijbewijs (dat verklaart t afslaan nog enigszins)
Ze is wel daarna met knipperlichten richting vluchtstrook gereden maar de 'dader' is gewoon afgeslagen zodra t groen werd.
Maar ja, heb gekeken en de bumper heeft geen krassen of scheuren of niks. Denk dus dat t gewoon meeviel.
Tenzij er interne schade ofzo is ontstaan wat niet zichtbaar is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk toch?
Maar dan zeker wel per OV?quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef MaximumRush het volgende:
Ik vind het trouwens een goed idee om een Fok! PTA meet te organiseren. Ik zal er zijn als Roadtrip er ook is.
Ja, want ze zei dat de auto afsloeg en toen enkele seconden later kwam de knal tegen de achterkant.quote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ze wel zeker dat er iemand achterop geknald is, en dat ze niet naar voren vloog door het afslaan an sich?
Ik weet niet of ik durf te komen want jullie hebben allemaal van die snelle dikke auto's en ik nietquote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef MaximumRush het volgende:
Ik vind het trouwens een goed idee om een Fok! PTA meet te organiseren. Ik zal er zijn als Roadtrip er ook is.
Mijn vriendin had ook ooit een aanrijding van achter, in België. Die mevrouw stapte wel uit, maar begon meteen "dat valt wel mee" te roepen. Geen idee hoe blind Belgische mevrouwen mogen zijn om een rijbewijs te mogen bezitten, maar de trekhaak van onze C5 zat in de bumper en uit de voorkant van haar auto kwam een gekleurde vloeistof tussen de resten van haar voorbumper gedruppeld. Ondanks dat ik mijn vriendin erop had gehamerd dat ze boven alles het kenteken moest onthouden stond een verkeerd kenteken op het aanrijdingsformulier. Gelukkig klopten de rest van de gegevens wel, dus qua verzekeringswerk was het wel goed gekomen.quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, heeft ze niet onthouden door de schrik denk ik. Heeft pas net drie maanden t rijbewijs (dat verklaart t afslaan nog enigszins)
Ze is wel daarna met knipperlichten richting vluchtstrook gereden maar de 'dader' is gewoon afgeslagen zodra t groen werd.
Maar ja, heb gekeken en de bumper heeft geen krassen of scheuren of niks. Denk dus dat t gewoon meeviel.
Tenzij er interne schade ofzo is ontstaan wat niet zichtbaar is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk toch?
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ook ooit een aanrijding van achter, in België. Die mevrouw stapte wel uit, maar begon meteen "dat valt wel mee" te roepen. Geen idee hoe blind Belgische mevrouwen mogen zijn om een rijbewijs te mogen bezitten, maar de trekhaak van onze C5 zat in de bumper en uit de voorkant van haar auto kwam een gekleurde vloeistof tussen de resten van haar voorbumper gedruppeld. Ondanks dat ik mijn vriendin erop had gehamerd dat ze boven alles het kenteken moest onthouden stond een verkeerd kenteken op het aanrijdingsformulier. Gelukkig klopten de rest van de gegevens wel, dus qua verzekeringswerk was het wel goed gekomen.
Moraal van het verhaal: Mensen die domme dingen uithalen en daardoor in de puree komen kunnen rare dingen zeggen/doen. Blijven opletten, want de eerste reactie van een dader is altijd een uitvlucht bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |