Tis leuk speelgoed dus ik vermaak me er wel ff mee ja. Ik ga Mihome nog even proberen... Was toch wel gecharmeerd geraakt van miui op me G3 ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef shiznuts het volgende:
Ah goed om te horen. Enjoy!
Alles was terug op fabrieksinstellingen, but I'm sure you'll work it out.
(Zelf gebruik ik nooit Auto-brightness, maar de drie standen aangepast aan moment v/d dag).
Ik heb er hier één, maar zoek eens rond.quote:Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Is dit nou de beste nep go pro die er te koop is:
http://m.banggood.com/SJc(...)rproof-p-939976.html
Kwam via Google hier uit.
Tevens op zoek naar een gps logger, zodat ik mijn rit terug kan zien en eventueel in Google maps of zoiets kan bekijken.
Als jullie tips hebben, graag! (Ga zelf ook even googlen)
Veel members uit de topic hebben de SJ4000, waaronder ik. Persoonlijk heel tevreden mee, hele goeie actioncamera voor die prijs! Die op Banggood zijn trouwens echt, dus daar kan je met een gerust hart ééntje kopen!quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef JohnB52 het volgende:
Wat is jouw ervaring hier mee?
Heb wel gelezen dat sommige nep sj4000 zijn, en je die beter kan laten liggen...
Ik heb 2 grijze van BG die wel een juiste code hadden. Dus op zich zou ik me geen zorgen maken als de code niet werkt als de rest wel klopt. Maar de code sticker had wel een grijze kraslaag??? Misschien dat iemand hem al had nagekeken bij BGquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef N22 het volgende:
Vandaag even een check gedaan van mijn Xiaomi powerbank.
This can't be good![]()
[ afbeelding ]
Ik heb tutorials gevolgd en behalve de code lijkt echter alles te kloppen: Het uiterlijk, het logo, de matte LEDs, de poorten, de kabel, het logootje in de usb poort, pass trough, uitgaan lampjes bij ingedrukt houden powerknop tijdens laden etc. Ook als ik het instructiefilmpje bekijk van Xiaomi zelf dan zou dit dus een echte moeten zijn
Ik heb de power bank nog niet open gemaakt en de cellen bekeken op merknaam, daar waar dit mij te destructief lijkt. Bestaat de mogelijkheid dat de code gerepliceerd is voor neppe powerbanks, maar dat ik een echte heb? Het betreft overigens de grijze versie, besteld bij BG met die kortingsactie.
Afgelopen vijf bestellingen waren nog minder:quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef Goddelijker het volgende:
Euro gaat slecht, 1 euro = 1,23 USD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker bij chinabuyeHeb ze al 5x alles uitgelegd maar valt niet mee te praten. Op de tickets krijg ik overigena 'access denied'
Vanmiddag maar even disputenYou can't be late if you don't show up.
Ik sta standaard ingelogt, maar ik kan dus nu niet uitloggen. Dusja, wel problemen ja!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Markos. het volgende:
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kan bij miniinthebox.com niet uitloggen??
Al meer dan een week :/.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Markos. het volgende:
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kan bij miniinthebox.com niet uitloggen??
Voor de ongelovigen ja, het gebeurt dus écht. Dit is niet de eerste foto van 'ontplofde' chinese opladers die ik voorbij heb zien komen. Maar telkens weer een goede head's-up!quote:
Techmoan is er ook tevreden over (en heeft ook al extra gekochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:47 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Liggen nu in de kast te verstoffen nadat ik deze had aangeschaft :
[ afbeelding ]
En ik denk dat ik van deze aankoopgolf ook 'n beetje de aanstichter ben geweestHeb er nu zelf 4
Ja, van die USB Chargers en dergelijke, moet je echt mee oppassen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:07 schreef tokko1 het volgende:
Bij de buren over chinese opladers:
[..]
Voor de ongelovigen ja, het gebeurt dus écht. Dit is niet de eerste foto van 'ontplofde' chinese opladers die ik voorbij heb zien komen. Maar telkens weer een goede head's-up!
Ik hoop dat mijn tester ook snel binnen komt, ben wel benieuwd naar wat de kabels doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Techmoan is er ook tevreden over (en heeft ook al extra gekocht)
Deze kan dus 8A verdelen over de 5 poorten en max. 2.4A p/poort. Als ik zo'n blok nodig zou hebben (gelukkig kom ik nog niet helemaal om in de tablets/telefoons/???/??? dat ik zo'n ding nodig heb) zou ik die kopen.
Ook de Kcx-017 USB tester binnengekregen.
Gelijk maar even de Nilkin lader i.c.m. de 2 RED usb cable testen voordat die naar de rechtmatige eigenaar gaan. Helaas is de "3.1A USB car charger" nog niet binnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:07 schreef tokko1 het volgende:
Bij de buren over chinese opladers:
[..]
Voor de ongelovigen ja, het gebeurt dus écht. Dit is niet de eerste foto van 'ontplofde' chinese opladers die ik voorbij heb zien komen. Maar telkens weer een goede head's-up!
Ik heb er nog voor gekeken bij de action maar de paar keer dat ik er was waren ze uitverkochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Laders? Kabels interesseren me eerder.
Qua laders heb ik zelf de Action toen leeggekocht.
[ afbeelding ]
Ik heb nou deze in mijn winkelmand met bovengenoemde filters.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sure do.![]()
![]()
[..]
Ja, gewoon een ND2, ND4 en ND8 halen. Die ND16 kan eventueel ook als je het heel gek wilt maken, hoewel je ook ND's kunt combineren. Dan gewoon zo'n 3-filtershouder. Die moet je dan met adapterringen combineren met je lenzen die mogelijk allemaal een andere filterthreadsize hebben (aangeduidt als ⌀ 58mm bijvoorbeeld). Dit is wel heel goedkoop om er eens mee aan de slag te gaan op zich. Maar... het zijn wel plastic filtertjes dus heel optimaal is het ook weer niet. Daarom ga ik liever voor de ronde individuele filters tegenwoordig. Bij een variable ND-filter is de techniek gebaseerd op twee polarized filters die elkaar als het ware uitfilteren en daardoor zeer sterk kunnen verduisteren (ND2 - ND400!). Dit heeft echter een paar neveneffecten vanwege de polarisatie. Hoewel een CPL, circular polarizer filter op zich wel leuk is om te hebben. Zo heb ik mijn Fotga CPL gebruikt toen ik bij de dierentuin voor een raam stond en naar binnen wilde schieten, maar het een zonnige dag was en de zon op het raam scheen en er veel mensen voor stonden en reflecteerde als de pest.
[ afbeelding ]
Kun je wel mooi reflecties wegfilteren met zo'n ding. Dus mogelijk wil je dat ook vermijden. Maar Fotga heeft allerlei nice accessoires, kun je overal op eBay op de kop tikken. Variable, fix, graduated, maar ook ander spul zoals hele rigs of light set-ups en dergelijke. Moet je daar ook maar eens bij kijken. Als je echt goed spul wilt, dan wordt het kijken naar Hoya, Tiffen, B+W, Lee filters en dergelijke. In ieder geval de Hama van de Mediamarkt ofzo maar lekker laten liggen, want da's overpriced meuk.
• Enne... alleen dit weekend nog de tijd:
[ afbeelding ]
~ GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Oh en dit lag in de brievenbus, zo'n paardenmasker (met bijpassende hoeven):
Zooi uit China bestellen, jaquote:
Gejat van Europese parkeerplaatsen door hardwerkende immigranten uit het Oostenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef Goddelijker het volgende:
Wel aardig wat pakketjes binnen vandaag, 2 vanuit Duitsland, 1 vanuit Bulgarije en 1 vanuit Belgie.
Maar China blijft stil...
Bulgaars verzenden:
Normale envelop met nietje, om inhoud op zijn plek te houden.
En ter bescherming een keukenpapiertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderhand een jaar geleden bij de Action te koop en nog mooi in de dichte verpakking.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn ze niet (zover ik kan oordelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zooi uit China bestellen, ja
Vrouwen uit China bestellen, laat maar zitten![]()
De roze bikini dame was wel ok. De rest is teveel me love you long time...![]()
Waar is Neo2000 als je hem nodig hebt
[..]
Gejat van Europese parkeerplaatsen door hardwerkende immigranten uit het Oosten
[..]
Onderhand een jaar geleden bij de Action te koop en nog mooi in de dichte verpakking.
Jij bent goed bezig![]()
Wat heeft dat laatste voor nut voor jou? Ik denk dat je je het aantal A (Ampère) interessanter vind.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat mijn tester ook snel binnen komt, ben wel benieuwd naar wat de kabels doen.
Kun je ook de capaciteit van iets dat je oplaad testen? Zoals de mAh van je telefoon?
Output lag geloof ik ook vrij laag bij die dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
True. In mijn geval ligt dan ding gewoon 's nachts aan de lader en of dat nou met 1A of 2A gaat boeit dan niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef shiznuts het volgende:
Verder hangt thuis toch alles altijd aan de lader, dus maakt niet echt uit hoe snel de doorstroom is, opgeladen raakt het toch wel.
Dit geldt voor moderne apparaten inderdaad niet meer.quote:"Ja, maar het is slecht om constant 100% en aan de lader te hebben", pfff,bitch please.
Geen zin om dat te testen. Mag iemand anders doen.quote:Maar ik vind het wel interessant om te weten of kabeltjes überhaupt een beetje van kwaliteit zijn, dat zou me dan ook weer wat hoop geven voor de datarate en betrouwbaarheid. Want dat is vaak gewoon een drama, worden apparaten niet herkent enzo.![]()
Mooi; kan ik 'm dus gerust weggeven.quote:Dus, ja, maar so far zijn die Nillkins erg fijn wel.
Renault.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gejat van Europese parkeerplaatsen door hardwerkende immigranten uit het Oosten
quote:[..]
Onderhand een jaar geleden bij de Action te koop en nog mooi in de dichte verpakking.
Jij bent goed bezig![]()
Weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Output lag geloof ik ook vrij laag bij die dingen.
Ja, een adapterring dus. Als het goed is heeft de 18-55mm een 52mm threadsize, dus: http://www.buyincoins.com/item/4186.html#.VFkKfMmF-UY .quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb nou deze in mijn winkelmand met bovengenoemde filters.
http://www.buyincoins.com/item/50589.html#.VFjcsGdzplQ
Verder nog iets nodig om het op je lens te monteren? Heb een Nikon D5100 met 18-55 lens.
Tester heb je dus onderweg?quote:
Reden genoeg.quote:Maar hauptsache dat 'ie i.i.g. niet spontaan gaat ontvlammen dunkt me.
Net even de Pipo M9pro eraan gehangen en die trekt momenteel 1.74A direct aan de Nilkin lader en tester.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
Originele HTC lader + originele HTC-kabel: max. zo'n 0.9A. (lader is theoretisch max. 1A)
Originele HTC lader + Red cable: 0.8-0.85A
Nilkin lader + originele HTC-kabel: max. zo'n 0.96A, gem. zo'n 0.9A.
Nilkin lader + Red cable: schommelt rond de 0.9-0.95A
Vrij belabberd dus; maar ik zit hier een HTC One M7 op te laden; kan best dat die niet meer vraagt dan dat.
In dat opzicht doet de Nilkin lader en de rode kabels het niet onder voor stock HTC spul.
Qua laden dan; bouwkwaliteit en datatransfer weet ik niet.
Maar ik moet dus eigenlijk wat zoeken wat wel 2A kan vragen. Zou de Pipo M9pro dat doen?
De onderdelen blijven er blijkbaar vanaf flikkeren als je zoveel emblemen nodig hebt.quote:
Dat kan nut hebben als je wil weten hoeveel de batterijcapaciteit van je device bedraagt (naja, ongeveer)quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste voor nut voor jou? Ik denk dat je je het aantal A (Ampère) interessanter vind.
'n iPad trekt zo'n 1,8A en een helemaal ontladen XPB ook. 2A is theoretisch, die zal je niet (snel) halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
Maar ik moet dus eigenlijk wat zoeken wat wel 2A kan vragen. Zou de Pipo M9pro dat doen?
De Pipo is dus toch nog heel? Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
Net even de Pipo M9pro eraan gehangen en die trekt momenteel 1.74A direct aan de Nilkin lader en tester.
Dus lader -> tester met eigen kabel -> Pipo kabel in Pipo M9.
Doe ik echter Nilkin lader -> Red cable -> tester -> Pipo kabel in Pipo M9 dan zakt het naar zo'n 0.4A.
De lader lijkt me dus wel prima; maar de Red cable weet ik dus nog niet zo...
5V koeler erop pleuren moddenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef johanndoe het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item20eead3925
Met zoiets als dit kan je 1A/2A testen.
Alleen niet te lang achter elkaar doen. Ding word gloeiend heet.
Ik wacht ook nog op een aantal pakketjes die al 2 weken op departure from outward office staanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Zet een bankje neer zodat mensen hier naar dit topic rennen kunnen uitrusten
Vandaag eindelijk sim adapters van Gearbest binnen gehad na, 45 dagen
Nu de creditcard opener/zaag nog, evenals de de dingen van Banggood (ER-151) die in het gat in China liggen
Die rode kabel van MITB? Die doet het bij mij als de brandweer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Nog even goed gekeken naar de rode kabel met een lenovo tablet en xiaomi powerbank.
kabel 1 - 0.75 A
kabel 2 - 1.15 A
xiaomi kabel - 1.55 A
lenovo kabel - 1.55 A
2 verschillende adapters gebruikt maar dat helpt niets.
Het is dus gewoon troep, klaar.
Ik vind het ook vreemd. Als ik maar 1 rode kabel zou hebben dan zou ik twijfelen aan mezelf. Maar als ik de kabels omwissel krijg ik dit resultaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die rode kabel van MITB? Die doet het bij mij als de brandweer.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Zet een bankje neer zodat mensen hier naar dit topic rennen kunnen uitrusten
Klopt, dan weet ik de batterijcapaciteit van m'n telefoon/tablet. Maar wat boeit iemand anders dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef dodge_911 het volgende:
Dat kan nut hebben als je wil weten hoeveel de batterijcapaciteit van je device bedraagt (naja, ongeveer)
Geen van beide hier. Maar de tablet trok via zo'n USB-Pipo kabel op de Nilkin dus zo'n 1.74A.quote:'n iPad trekt zo'n 1,8A en een helemaal ontladen XPB ook. 2A is theoretisch, die zal je niet (snel) halen.
Ben eerlijk gezegd niet van plan om dit soort tests te gaan doen; maar die kwam ik inderdaad al tegen op Banggood bij de listing van de lader.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef johanndoe het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item20eead3925
Met zoiets als dit kan je 1A/2A testen.
Alleen niet te lang achter elkaar doen. Ding word gloeiend heet.
quote:
Goddelijker is niet zo slim. Dezelfde Bulgaren hebben nu zijn adres. Komen ze straks onderdelen halen die je vervolgens weer kunt kopen in Bulgarijequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
De onderdelen blijven er blijkbaar vanaf flikkeren als je zoveel emblemen nodig hebt.
Kraslaag was intact uiteraard. Ik maak me geen zorgen, hij voldoet behalve die code dus echt aan alles (m.u.v. de merknaam op de cellen, want openmaken gaat mij iets te verquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb 2 grijze van BG die wel een juiste code hadden. Dus op zich zou ik me geen zorgen maken als de code niet werkt als de rest wel klopt. Maar de code sticker had wel een grijze kraslaag??? Misschien dat iemand hem al had nagekeken bij BG
Die gedachte is inderdaad ook door mijn hoofd gegaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goddelijker is niet zo slim. Dezelfde Bulgaren hebben nu zijn adres. Komen ze straks onderdelen halen die je vervolgens weer kunt kopen in Bulgarije
Zeker via AliExpress?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef rene90 het volgende:
Hier weer een order binnen waarvan de tracking nooit heeft gewerkt, dus mensen...geen stress als het niet werkt binnen 5-10 dagen. Waren zuignapjes voor in het aquarium trouwens, niks schokkend over te melden verder
Dan is het wel knap.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, tracking code stond ook op het pakketje zelf.
Heb ik. Maar de meeste zullen dat voor een keertje testen niet doen. Waarschuwing staat er op ebay ook bij, was toen ik het kocht nog niet, dus vandaar extra waarschuwing. Word zonder koeling 150+ gradenquote:
Heb ze hier al wel voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef JohnB52 het volgende:
Tijdje geleden hadden "we" toch die hamburger maak dingen besteld? Iemand die ze al binnen heeft?
Moet toch echt opschrijven wat ik heb besteld en wanneer, merk ik nu.
Monkeybrain had hem al binnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef JohnB52 het volgende:
Tijdje geleden hadden "we" toch die hamburger maak dingen besteld? Iemand die ze al binnen heeft?
Moet toch echt opschrijven wat ik heb besteld en wanneer, merk ik nu.
Edit: was via eBay. En 13 oktober, ik heb gewoon teveel haast + ongeduldig
Inderdaad. Wij hebben dat hier ook een keer gehad met een lader. Die was na een paar uur helemaal gesmolten :/quote:Op woensdag 5 november 2014 10:03 schreef JiePieWie het volgende:
Even terugkomen op de USB-laders. De welbekende Anker IQ 40 Watt oplader is nu bij amazon.de te krijgen voor ¤19,99. Voor zo'n prijs zou ik het liever daar kopen dan in China..
Het nadeel van deze lader is dat hij direct in het stopcontact gaat en dat alles dus aan de oplader hangt. Bij de ¤5 duurdere 40W Anker lader zit een snoer waardoor je iets flexibeler ben en makkelijk de lader op een kastje kunt leggen o.i.d.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Catch22- het volgende:
http://www.amazon.de/Lade(...)10PY1G8E81V1MXFEDVK3
of die voor 15,99
klopt, maar hier zitten nogal wat mensen die 5 euro extra een godsvermogen vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Het nadeel van deze lader is dat hij direct in het stopcontact gaat en dat alles dus aan de oplader hangt. Bij de ¤5 duurdere 40W Anker lader zit een snoer waardoor je iets flexibeler ben en makkelijk de lader op een kastje kunt leggen o.i.d.
Dat had ik ook een keer bij een kabeltje dat miste. Helaas toen alleen de kabel ontvangenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik had bij mitb geklaagd over mijn zaklamp, dat ie stuk was.Gewoon in t Nederlands, en nu krijg ik, volgens shipping info, niet n nieuw zaklampje, maar hele bestelling opnieuw?
Hoefde oude niet terug te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |