Vaak is de kabel lang genoeg om via een raam stijl te laten lopen, kan je hem wellicht direct onder de matjes etc door laten lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben heel vaak na aan het denken over een dashcam, zo duur zijn die niet meer. Maar ik heb die beginners guide van TechMoan gezien. Een aantal vraagjes, mijn sigarettenaansteker zit tussen de twee voorstoelen in. Dit houdt dus in dat er een kabel zou moeten lopen vanachter de spiegel naar onder, over het console heen tot na mijn handrem. Dit vind ik zelf eigenlijk heel lelijk, daarnaast gebruik ik mijn sigarettenaansteker vaak voor mijn telefoonoplader voor mijn telefoon met Maps/Flitsmeister.
Iemand een idee of er ook andere mogelijkheden zijn met dashcams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 1 keer gehad dat het er met 10 dagen was. Rest was doffe ellende inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Van Sweden post worden we vrolijk....
Dat is altijd traag, waar het ook ligt.., doe mij maar Singapore Post
1 | Departure from outward office of exchange Urumqi international NL 20141022 1443 |
Welkom!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef RobertNL het volgende:
Voelde mij al achtergesteld, maar ik hoor nu ook bij de club:
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perslucht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
wat is een leuk ding om je toetsenbord proper te houden?
Ja, de douane zal het zien als een pakketje en dus één bestelling waar je invoerrechten over moet gaan betalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
Paar seconden te laatquote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef igi0n het volgende:
Wellicht interessant feitje: Banggood is gestopt met het verschepen via China Post omdat er sinds begin september zoveel klachten zijn binnen gekomen van niet geleverde orders (liggen allemaal vast op Urumqi) en shippen nu via Sweden Post.Dat verklaart waarom mijn smartphone met Sweden Post verzonden is. Bedankt voor je post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeep, daar kan je je handen mee wassenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
wat is een leuk ding om je toetsenbord proper te houden?
Het kan altijd erger " malaysia post " die hebben bij mij het record van 6 maanden en 11 dagen .quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Van Sweden post worden we vrolijk....
Dat is altijd traag, waar het ook ligt.., doe mij maar Singapore Post
Sure do.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Paar seconden te laat![]()
Making Shiz proud since '14
Ja, gewoon een ND2, ND4 en ND8 halen. Die ND16 kan eventueel ook als je het heel gek wilt maken, hoewel je ook ND's kunt combineren. Dan gewoon zo'n 3-filtershouder. Die moet je dan met adapterringen combineren met je lenzen die mogelijk allemaal een andere filterthreadsize hebben (aangeduidt als ⌀ 58mm bijvoorbeeld). Dit is wel heel goedkoop om er eens mee aan de slag te gaan op zich. Maar... het zijn wel plastic filtertjes dus heel optimaal is het ook weer niet. Daarom ga ik liever voor de ronde individuele filters tegenwoordig. Bij een variable ND-filter is de techniek gebaseerd op twee polarized filters die elkaar als het ware uitfilteren en daardoor zeer sterk kunnen verduisteren (ND2 - ND400!). Dit heeft echter een paar neveneffecten vanwege de polarisatie. Hoewel een CPL, circular polarizer filter op zich wel leuk is om te hebben. Zo heb ik mijn Fotga CPL gebruikt toen ik bij de dierentuin voor een raam stond en naar binnen wilde schieten, maar het een zonnige dag was en de zon op het raam scheen en er veel mensen voor stonden en reflecteerde als de pest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Top! Welke van die adapter ringen heb je nou precies nodig?
Ik zoek een zwart neutral density filter.
Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Oh en dit lag in de brievenbus, zo'n paardenmasker (met bijpassende hoeven):
Nee, was 't ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallen![]()
Hij staat bij mij ook op de lijst. Totaal nutteloos maar het heeft een soort eigenaardige aantrekkingskracht
linkje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een aantal jaren terug mijn led verslaving gehad incl. peperdure dream color. Dankzij Dodge de opbergbak weer eens opengetrokken om te zien dat het wel leuk is. Hij had inderdaad gelijk dat je kunt bieden bij Ebay op dream color en dit vrij voordelig is. Voor rond de 15/16 euro heb je wel iets te pakken.
6 x 5 meter onderwegtotaal dus 35 meter met de oude erbij
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |