Daarom valt het er ook regelmatig een dood neer terwijl ze een wk stadion bouwenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Is de zomer zoo heet daar dan? Lijkt me stug dat er buiten niet gewerkt word.
Zelfs in SA of de emiraten wordt er gebouwd terwijl het 45 graden is maar dat word gedaan door Shri Lanka boys oa. en die worden als slaven behandeld.
Dat hele topic heeft een erg hoogquote:
Die indruk kan ik me voorstellen. Toch een leuke serie, heb er in het verleden toffe lui leren kennen. Dat kan op FOK!, zoals je weet.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat hele topic heeft een erg hooggehalte
Albert Heijn heeft Fair Trade bloemen. Toen ik het etiket beter bekeek, zag ik dat je daar dus rozen uit Kenia koopt! Er mag dan wat te zeggen zijn voor Fair Trade, maar FT-rozen in Nederland is een dikke NEE.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken het land totaal niet maar dat zegt wel wat over de spreekwoordelijke traditionaliteit ervan. Wees er blij mee. Maar ja, ik zou ook vreemd opkijken, wat ik dus ook doe.
Hier is net Starbucks ingetrokken. vreselijk, terwijl we een geweldige Juan Valdez en Oma (Colombiaanse variant maar betere koffie) hebben. Het is dat ik geen actievoer maar VSAmerikaanse koffie in Colombia vind ik een lichte schande.
Een VSAmerikaanse (of Colombiaanse) stroopwafelketen in Nederland of een Oegandese rijsttafelfranchise in Laos zou ook misstaan, zeg maar...
Of ik begrijp het Fair Trade label niet, of jij niet...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:21 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft Fair Trade bloemen. Toen ik het etiket beter bekeek, zag ik dat je daar dus rozen uit Kenia koopt! Er mag dan wat te zeggen zijn voor Fair Trade, maar FT-rozen in Nederland is een dikke NEE.
daar heb ik in het verleden veel te veel tijd verspildquote:Op donderdag 27 november 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die indruk kan ik me voorstellen. Toch een leuke serie, heb er in het verleden toffe lui leren kennen. Dat kan op FOK!, zoals je weet.
Ik ben bang dat het weinig fair is en, zoals ik al dacht, een Nederlands bedrijf.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of ik begrijp het Fair Trade label niet, of jij niet...
Ja en "wonderlijk" gezien houd het Westen haar muil dicht....quote:Op donderdag 27 november 2014 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom valt het er ook regelmatig een dood neer terwijl ze een wk stadion bouwen
Ernstig inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:21 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft Fair Trade bloemen. Toen ik het etiket beter bekeek, zag ik dat je daar dus rozen uit Kenia koopt! Er mag dan wat te zeggen zijn voor Fair Trade, maar FT-rozen in Nederland is een dikke NEE.
Koop een VPN voor een paar $ en je hebt nergens meer last van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:40 schreef breaky het volgende:
Pfff...het blijft behelpen met internet in Laos.
Ik heb dus een gratis virtuele creditcard gekregen met $10.
Maar na verschillende emails word het duidelijk waarom ik na registratie niet inloggen op de site van de creditcard maatschappij. Laos staat op de lijst van verboden landen.
Ik maak nu van tijd tot tijd gebruik van een gratis VPN service (vpnbook.com) welke redelijk werkt. Een goede VPN zou rond de $35 per jaar kosten (met server in NL). Ik heb helaas nu nog geen credit card (om dit te kunnen betalen), maar ga er wel een binnenkort aanvragen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Koop een VPN voor een paar $ en je hebt nergens meer last van.
Verschillende redenen:quote:Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef nixxx het volgende:
Waarom staat Laos op een verboden lijst dan? Ik weet niet zoveel van het land.
Haha bedankt! Heb besloten om echter voor een andere VPN te gaan. Kan daar een heel jaar voor $35 gebruik van maken, met server in NL en blackberry support. En kan met paypal betalen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef rogier21 het volgende:
Hier, kan je weer even 3 maanden vooruit: http://www.cyberghostvpn.com/en_us/campaign/techtiplib_sept2014
Hmm, lullig als je er woont en geen kwaad in de zin hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:28 schreef breaky het volgende:
[..]
Verschillende redenen:
Laos is een klein land (qua inwoners nog geen 7 miljoen), is arm en corrupt.
Bijvoorbeeld een van de oprichters van de Pirate Bay heeft een tijd in Laos ondergedoken gezeten omdat, de politie hier vaak andere dingen zitten te doen dan de wet uitvoeren.
Ook worden er relatief veel virussen vanuit Laos versrpreid, omdat zoiets legale software, hier gewoon echt niet te koop is. Een van de redenen waarom ik op mijn eigen laptop een Ubuntu variant draai.
Ook als software hier officieel gedistribueerd wordt dan moet er ook support geleverd worden. En dat kost geld. Laos is te klein en te arm om interessant te zijn voor veel software bedrijven.
Dus dan is het beste als bedrijf is om ip adressen uit Laos op een zwarte lijst te zetten. Geld verdien je er toch niet en dan krijg je ook niet de spam en de virussen.
Ik kan het ergens heel goed begrijpen...
Ja heel lullig. Maar anderzijds heb je ook weer voordelen zoals een beter klimaat en een relaxed leven.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hmm, lullig als je er woont en geen kwaad in de zin hebt.
Ja oke, maar heb je ook in een aantal andere landen die niet op zo'n zwarte lijst staan natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 07:55 schreef breaky het volgende:
[..]
Ja heel lullig. Maar anderzijds heb je ook weer voordelen zoals een beter klimaat en een relaxed leven.
Tja daar heb je dan wel weer gelijk in. Buurland Thailand is al een stuk beter gesupport. Echter ik zie me daar gewoon niet wonen...Laos heeft iets wat Thailand mist.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja oke, maar heb je ook in een aantal andere landen die niet op zo'n zwarte lijst staan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |