SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boemquote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Takbir! Allahu Ackbar. Insha'Allah yallah
kop erafquote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik las net dat ze niet doet aan meets.quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef opreis het volgende:
Waar nu Manchester Derby staat had een verering van alors kunnen staan, zonde.
Kan je dit even vertalen voor mensen uit het Gooi zoals ikzelf?quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik eet het met matequote:
quote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las net dat ze niet doet aan meets.
He, daar woon ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit even vertalen voor mensen uit het Gooi zoals ikzelf?
Tot dat de ware langskomt natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las net dat ze niet doet aan meets.
kuch zlata kuchquote:Op zondag 2 november 2014 15:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Tot dat de ware langskomt natuurlijk
Ben niks anders gewend. Ze gaat te veel met Turken omquote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel jammer zulke principes. Lieve Koerden zoals jij worden daar de dupe van.
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was hij nog, je verwacht het niet, een kindje.
Turken die infiltreren in Friesland om Koerden zwart te makenquote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niks anders gewend. Ze gaat te veel met Turken om
Pastoors in de katholieke kerk proberen dit ook te bereiken.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.
Mensen die gelovenquote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.
Zo zie je hoe nobel die mannen eigenlijk zijnquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pastoors in de katholieke kerk proberen dit ook te bereiken.
En het wordt alleen maar slechter nu natuurlijk, jammer.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
Valt me wel een beetje tegen tot nu toe deze wedstrijd
het hoogte punt was roodquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
Valt me wel een beetje tegen tot nu toe deze wedstrijd
Niet geloven dat Adam en Eva geschapen zijn uit niks maar een appel aten en toen uit het paradijs verdwenen en dat god de botten van Dino's her en der heeft neergelegdquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mensen die geloven
Geloven in een sprookjesboek
Ze zal geen blauwe kaart van mij krijgenquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Turken die infiltreren in Friesland om Koerden zwart te maken
Ik had gehoopt dat alors hierboven zou staan.
Adam en Eva zijn niet geschapen uit 'niks'.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet geloven dat Adam en Eva geschapen zijn uit niks maar een appel aten en toen uit het paradijs verdwenen en dat god de botten van Dino's her en der heeft neergelegd
Hebbie die vent wel eens gezien?quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet geloven dat Adam en Eva geschapen zijn uit niks maar een appel aten en toen uit het paradijs verdwenen en dat god de botten van Dino's her en der heeft neergelegd
Zo, die weet weer waar ze staatquote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zal geen blauwe kaart van mij krijgen
Ok Adam. Sorry.quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Adam en Eva zijn niet geschapen uit 'niks'.
Uit het stof.quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Adam en Eva zijn niet geschapen uit 'niks'.
Adam ook niet. Uit het stof van de aarde.quote:
Ok Jezus. Sorry.quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Adam ook niet. Uit het stof van de aarde.
Voetbal is religie.quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah het topic is veranderd in een religie discussie
Kant kiezen aubquote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah het topic is veranderd in een religie discussie
#LouisInquote:Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige kant die ik op het moment kies is die van #TeamVanGaal
Dat voel ik wel, ik heb alleen niks met #teamPersie...quote:Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige kant die ik op het moment kies is die van #TeamVanGaal
Religie zelf is eigenlijk nooit de oorzaak. Hooguit een katalysator.quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hebbie die vent wel eens gezien?
Moet altijd lachen om die mensen die je op straat aanspreken dat God je liefhebt.. Geloof is haast overal de oorzaak van de oorlogen die woeden. Als je dat tegen ze zegt, komen ze met het antwoord dat God dat niet bedoeld heeft, blablabla en dan eromheen blijven lullen
Het is je vergeven. Iedereen mag fouten maken in het huis van god.quote:
Voetbal is religie, met aan het hoofd StrootGod.quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog. Doel heiligt de middelen
Dat weet ik, zo kun je kinderen verkrachten maar je toch op je sterfbed bekeren zodat je naar de hemel kunt. Beter dan die ongelovigen uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Iedereen mag fouten maken in het huis van god.
Ik vind vooral de mensen die zich er mee bezig houden hun eigen geloofsovertuiging op andere over te brengen een beetje gay.quote:
Is dit waar???quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is zelf ook een beetje gay.
Kwam hij daarom niet (dit is ook een grapje)quote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij wilde met mij in een loveseat bij Pathe Amersfoort.
Misschien schaamde hij zich voor zijn geaardheid.quote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kwam hij daarom niet (dit is ook een grapje)
Je mag mensen best proberen te overtuigen, maar je moet niets forceren.quote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mensen die zich er mee bezig houden hun eigen geloofsovertuiging op andere over te brengen een beetje gay.
En Giel Beelen.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is zelf ook een beetje gay.
Hij moet gewoon met zijn voeten op de grond blijven staan, met zijn geaardheid.quote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien schaamde hij zich voor zijn geaardheid.
Jij altijd met je moeten.quote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je mag mensen best proberen te overtuigen, maar je moet niets forceren.
Ja mooi, niet?quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat weet ik, zo kun je kinderen verkrachten maar je toch op je sterfbed bekeren zodat je naar de hemel kunt. Beter dan die ongelovigen uiteraard.
Alles beter dan eeuwig branden in het vagevuur.quote:
De actie van Rojo was wel een beetje debiel.quote:Op zondag 2 november 2014 15:42 schreef alors het volgende:
Het zit ze ook echt niet een beetje mee bij United
Ik snap alors keuze nu veel beterquote:
Zullen we de theologische discussie over de hypocrisie van hoe god geportretteerd wordt in het christendom achterwege laten of heb je zoiets van, gewoon lekker doen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alles beter dan eeuwig branden in het vagevuur.
Zeg je dit omdat hij een kleurtje heeft, omdat hij negers als teamgenoten heeft of gewoon als grap?quote:
ik weet het ook nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat hij een kleurtje heeft, omdat hij negers als teamgenoten heeft of gewoon als grap?
Soms denk ik wel eens dat er racisten op FOK! zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat hij een kleurtje heeft, omdat hij negers als teamgenoten heeft of gewoon als grap?
Ik kan alleen maar hopen van niet, racisten mogen van mij het land uit!quote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat er racisten op FOK! zitten.
Ja man, alle racisten terug naar Afrika.quote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen van niet, racisten mogen van mij het land uit!
Insinueer je nu dat alle racisten negers zijn? Dat vind ik niet erg leuk Johannes.quote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, alle racisten terug naar Afrika.
Ik vond die vorige grap van je beter.quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaat ook lekker achterin bij je moeder
xd
Er wonen ook blanken in Zuid-Afrika.quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat alle racisten negers zijn? Dat vind ik niet erg leuk Johannes.
Dit zijn van die posts waar je mensen mee kwetst hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
xd
quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
xd
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wonen ook blanken in Zuid-Afrika.
Misschien had ie ook last van zijn ademhaling?quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo zuurstof voor fucking schouder blessure
Mietjes, mietjes everywherequote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Pelle > RVPquote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wint RvP ook een keer een lange bal of niet?
Demichelis > rvpquote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wint RvP ook een keer een lange bal of niet?
Alle blanken terug naar Europaquote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wonen ook blanken in Zuid-Afrika.
Wie zegt dat het zuurstof was?quote:Op zondag 2 november 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Bedankt. Heerlijk nummertjequote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon met een leuk lied naar de wedstrijd kijken
Spanje Nederland gevoel
domme bet ookquote:Op zondag 2 november 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijke tatta, ik gister alleen maar verloren.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
maare houd je bek eens met je off topic SC gelul kut FL
Ach, kan gebeurenquote:Op zondag 2 november 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 euro.. #care
maare houd je bek eens met je off topic SC gelul kut FL
I want to believequote:Op zondag 2 november 2014 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Louis gaat nog iets uit zijn hoge hoed toveren. Geloof in Louis.
Daarom.quote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb RvP deze wedstrijd nog niet gezien
Laptop op schoot als je gaat poepen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
teringaltijd de goal als ik weg ben
Is dat niet warm? Helemaal wanneer je naakt poept.quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laptop op schoot als je gaat poepen.
Poep jij naakt?quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat niet warm? Helemaal wanneer je naakt poept.
Geen HD tv voor je toiletpot hebben hangenquote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laptop op schoot als je gaat poepen.
Naw. Is een inside grapjequote:
Zeg je bak stront omdat Smalling getint is?quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is gewoon lastig met een inferieur elftal en een man minder. Achteraf gezien is het jammer dat Smalling het IQ van een bak stront heeft.
Het gerucht gaat dat Geo4kant naakt poept terwijl hij appelmoes eet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, ik ken mijn plek weer. Thanks.
En de kool.quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Nee, omdat poep duidelijk het thema is momenteelquote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg je bak stront omdat Smalling getint is?
Ik zat er net aan te denken, de Gea is echt een topkeeper. Stekelenburgquote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef GGMM het volgende:
Mooie redding weer.
Derksen z'n opmerking dat ze Stekelenburg hadden moeten halen wordt met de week belachelijker.
Thanks.quote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Geo4kant naakt poept terwijl hij appelmoes eet.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Lekker toch.quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat niet warm? Helemaal wanneer je naakt poept.
Sinds wanneer mag jij hem niet?quote:
Ze willen Pedro hebbenquote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Arsenal heeft uiteindelijk toch betere aankoop gedaan met Sanchez
Transferpolitiek van de bovenste plankquote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Cazorla, overduidelijk hun beste speler, verpietert op de bank.
Op 1 of andere manier mag ik hem nietquote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prima speler voor het spel van Arsenal.
Het is ook wel een klein jankballetje, maar wel een goede, technische speler.quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier mag ik hem niet
Misschien heeft hij ergens een Turkse voorvader en heb jij daar een zesde zintuig voor?quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier mag ik hem niet
quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ergens een Turke voorvader en heb jij daar een zesde zintuig voor?
Pedro was toch een Zwarte Piet, Sinterklaas een Turk...?quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ergens een Turke voorvader en heb jij daar een zesde zintuig voor?
el pedro de negroquote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Pedro was toch een Zwarte Piet, Sinterklaas een Turk...?
Zou best kunnen ja. Ik mocht Ozil ook niet, terwijl hij gewoon een Duitser is. Kwam laatst achter dat hij Turkse roots heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ergens een Turkse voorvader en heb jij daar een zesde zintuig voor?
quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
City blijft maar ontsnappen. Tijd voor de meer dan terechte 1-1
Hier sluit ik bij mij aan.quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
City blijft maar ontsnappen. Tijd voor de meer dan onterechte 2-0
work op je 12e?quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een stream? Kom net back van het work.
Ik schrok ook, kan daar totaal niet tegen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat te trillen op mijn stoel.
Was een reactie op een verwijderde post. Die verwijder ik ook altijd.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat ik niet mag zeggen dat streams pauper zijn. Volgens mij was je het nog mee eens.
Omdat RvP er niks van kan.quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom RvP eraf voor deze totaal onervaren noboddy?
Omdat RvP er geen reet van kan.quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom RvP eraf voor deze totaal onervaren noboddy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |