SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boemquote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Takbir! Allahu Ackbar. Insha'Allah yallah
kop erafquote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik las net dat ze niet doet aan meets.quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef opreis het volgende:
Waar nu Manchester Derby staat had een verering van alors kunnen staan, zonde.
Kan je dit even vertalen voor mensen uit het Gooi zoals ikzelf?quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik eet het met matequote:
quote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las net dat ze niet doet aan meets.
He, daar woon ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit even vertalen voor mensen uit het Gooi zoals ikzelf?
Tot dat de ware langskomt natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las net dat ze niet doet aan meets.
kuch zlata kuchquote:Op zondag 2 november 2014 15:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Tot dat de ware langskomt natuurlijk
Ben niks anders gewend. Ze gaat te veel met Turken omquote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel jammer zulke principes. Lieve Koerden zoals jij worden daar de dupe van.
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was hij nog, je verwacht het niet, een kindje.
Turken die infiltreren in Friesland om Koerden zwart te makenquote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niks anders gewend. Ze gaat te veel met Turken om
Pastoors in de katholieke kerk proberen dit ook te bereiken.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.
Mensen die gelovenquote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen het kind in zichzelf te snel kwijtraken hoor. Kind Jezus moet je in je voelen denk ik.
Zo zie je hoe nobel die mannen eigenlijk zijnquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pastoors in de katholieke kerk proberen dit ook te bereiken.
En het wordt alleen maar slechter nu natuurlijk, jammer.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
Valt me wel een beetje tegen tot nu toe deze wedstrijd
het hoogte punt was roodquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
Valt me wel een beetje tegen tot nu toe deze wedstrijd
Niet geloven dat Adam en Eva geschapen zijn uit niks maar een appel aten en toen uit het paradijs verdwenen en dat god de botten van Dino's her en der heeft neergelegdquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mensen die geloven
Geloven in een sprookjesboek
Ze zal geen blauwe kaart van mij krijgenquote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Turken die infiltreren in Friesland om Koerden zwart te maken
Ik had gehoopt dat alors hierboven zou staan.
Adam en Eva zijn niet geschapen uit 'niks'.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet geloven dat Adam en Eva geschapen zijn uit niks maar een appel aten en toen uit het paradijs verdwenen en dat god de botten van Dino's her en der heeft neergelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |