Psycho Pass seizoen 1? Handig is een understatement.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Oh gij hoopvol kind. Nooit zullen wij weten hoe het verhaal van Kilua's broertje bij de spiders zich gaat ontwikkelen. Nooit zullen wij weten of Hisoka het voor elkaar krijgt te vechten met Chrollo.
Dit topic is best handig ben nu al bij episode 4 van Spycho-pass en het is inderdaad een toffe anime
Ja 1 maar denk dat ik dinsdag wel bij ben.quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Psycho Pass seizoen 1? Handig is een understatement.
Oh doe je snel.quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ja 1 maar denk dat ik dinsdag wel bij ben.
Ze zijn net Mika maar dan niet shit.quote:
nee, die blonde griet uit S1quote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn net Mika maar dan niet shit.![]()
[ afbeelding ]
Otaku-bro een beste enforcer.
Die is deaud. Otaku-bro heeft S1 overleefd, daarom is hij per definitie beter.quote:
Ok, maar niemand zal zo moè~ zijn als akanequote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die is deaud. Otaku-bro heeft S1 overleefd, daarom is hij per definitie beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Prioriteer Psycho-Pass 2 en Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Prioriteer Psycho-Pass 2 en Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
´Ik heb het jullie nog zo vaak gezegd, geen moé! Degene die dit getekend heeft is ontslagen.´ -Katsuyuki MotohiroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
http://www.anime-planet.com/anime/akame-ga-kill/recommendationsquote:Op maandag 3 november 2014 10:03 schreef jamesdeen het volgende:
iemand die mij een soortgelijke anime kan aanbevelen>?
Nee, er is nog wel sakurafish, santayui en weet ik veel.quote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet jij of degene die elke maandag een Legend of the Galactic Heroes draad maakt dat nog steeds doet? Ik wil het hebben over hoe ik Reunthal maar een faalhaas vind.
[ afbeelding ]
Dat heeft lang geduurd.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef Qunix het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-mkv-containers.html
Woow.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd.
En Woow, inderdaad.
[ afbeelding ]
Wedden dat als ik ver genoeg terug ga in de comments dat iemand zegt dat dit een onnodige aanvulling is omdat je alles gewoon kunt streamen.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit je hier dan, in het saaie nederland
quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:CBCebulski twitterde op maandag 03-11-2014 om 19:20:08Not a joke, folks. Attack on Titan and the @Marvel universe are crossing over! In 2 weeks. In Japan. Want a teaser?
reageer retweet
Wij hebben Sint Maartenquote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit je hier dan, in het saaie nederland
Ik heb werkelijk nog nooit iemand aan de deur gehad die daar aan deed. Ik kwam pas enkele jaren geleden achter het bestaan er van. En dat was vanwege een of andere TV reclame van een snoepfabrikant die het wat populairder probeerde te maken of zo.quote:
Net als... wat was het, luilakkendag? Ik kwam er achter dankzij klaagbaaktopics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand aan de deur gehad die daar aan deed. Ik kwam pas enkele jaren geleden achter het bestaan er van. En dat was vanwege een of andere TV reclame van een snoepfabrikant die het wat populairder probeerde te maken of zo.
Ah, yes. Luilak. Het schijnt hier in de streek ook wel een beetje gedaan te worden. Maar nog nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Net als... wat was het, luilakkendag? Ik kwam er achter dankzij klaagbaaktopics.
Luilak ken ik sinds een jaar ofzo, omdat mijn moeder naar een regio is verhuisd waar dat gedaan wordt. Had er eerder inderdaad nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Luilak. Het schijnt hier in de streek ook wel een beetje gedaan te worden. Maar nog nooit wat van gemerkt.
goedzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog nooit wat gedaan voor Halloween of Sint Maarten. Zelfs niet met carnaval.
Dit, doe zelfs niks met kerst als in kadeutjes wel uit eten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog nooit wat gedaan voor Halloween of Sint Maarten. Zelfs niet met carnaval.
quote:
Wij doen altijd krasloten met kerst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit, doe zelfs niks met kerst als in kadeutjes wel uit eten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |