Understatement much.quote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hield het niet voor mogelijk, maar chapter 698 was zowaar goed.
Ach, Berserk is het ook goed doorgekomen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als Kishimoto ondanks alle eerdere indicaties Aliens of wezens uit andere dimensies laat komen om het verhaal weer op te rekken dan stop ik voor goed met de serie.
Berserk is ook niet te vergelijken met Naruto.quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Ach, Berserk is het ook goed doorgekomen.
Het zijn beide manga's, met anime's en films.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Berserk is ook niet te vergelijken met Naruto.
Met die logica zijn ook mensen gelijk want we hebben allemaal een lichaam, met armen en benen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zijn beide manga's, met anime's en films.
Je zei vergelijken, niet gelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Met die logica zijn ook mensen gelijk want we hebben allemaal een lichaam, met armen en benen.Maar goed, qua genre, setting en characters is Naruto het tegenovergestelde van Berserk.
Mensen zijn ook gelijk, you racist.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Met die logica zijn ook mensen gelijk want we hebben allemaal een lichaam, met armen en benen.Maar goed, qua genre, setting en characters is Naruto het tegenovergestelde van Berserk.
Oei.quote:
Shots fired, bang bang.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen zijn ook gelijk, you racist.
Helemaal niet.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen zijn ook gelijk, you racist.
Repel ik heb een internetcrush op je. Wil jij mijn Sasuke zijn?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Repel ik heb een internetcrush op je. Wil jij mijn Sasuke zijn?
Niet heel verrassend, maar het klopt ook nog. Het gevecht is na 5 chapters afgelopen en er zijn nog twee chapters te gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
>make damn sure the fight is only 5 chapters or less
>give yourself no room for a proper conclusion
twitter:CBCebulski twitterde op maandag 03-11-2014 om 19:20:08Not a joke, folks. Attack on Titan and the @Marvel universe are crossing over! In 2 weeks. In Japan. Want a teaser? http://t.co/9AF5fqWLfX reageer retweet
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:CBCebulski twitterde op maandag 03-11-2014 om 19:20:08Not a joke, folks. Attack on Titan and the @Marvel universe are crossing over! In 2 weeks. In Japan. Want a teaser? http://t.co/9AF5fqWLfX reageer retweet
Als het in de smaak valt wordt het gewoon een volledige serie.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Oh, er komt een Naruto part 3 in de lente, maar is gewoon een mini-series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef Hoogstaande het volgende:
699:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |