Gewoon al je werkzaamheden een stap langzamer doen en misschien heb je het geluk dat je dan eerder mag gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 12:55 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Oh oke, wat een opluchting. Kan ik er trouwens niet voor zorgen dat ze mij uit zichzelf ontslaan, of is dat niet verstandig?

Helaas genoeg "grote" mensen die hetzelfde gedrag vertonen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft duidelijk geen idee hoe het er in de 'grotemensenwereld' aan toe gaat (leest contract niet, weet niet wat targets zijn, e.d.). Ach ja, van je fouten leer je, zullen we maar zeggen.

Ik zie ze dagelijks roddelen stampvoeten en ongeoorloofd weglopen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas genoeg "grote" mensen die hetzelfde gedrag vertonen.

Wat een mentaliteit, nee tandje erbij en schijt aan je collega's hebben en kontlikken is het advies.quote:Op zondag 2 november 2014 13:15 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon al je werkzaamheden een stap langzamer doen en misschien heb je het geluk dat je dan eerder mag gaan.
In ieder geval niet meer dan 3 uur werken.

In dit geval niets mis mee. Elke manager krijgt het personeel wat hij verdient.quote:Op zondag 2 november 2014 13:20 schreef hoas het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit, nee tandje erbij en schijt aan je collega's hebben en kontlikken is het advies.
Koffie chef?

Ben je allochtoon?quote:Op zondag 2 november 2014 12:35 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja klopt en heb er ook spijt van, had nooit verwacht dat ik een hekel aan mijn werk zou krijgen. Het werk zelf is nog best oke, kassa draaien en vullen, maar de MENSEN DAAR, niet om uit te houden! Vooral mijn leidinggevende -_-

Heb je het nu wel gelezen dan? Lees dat ding, zoek oplossingen. VWO toch?quote:Op zondag 2 november 2014 12:35 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja klopt en heb er ook spijt van, had nooit verwacht dat ik een hekel aan mijn werk zou krijgen. Het werk zelf is nog best oke, kassa draaien en vullen, maar de MENSEN DAAR, niet om uit te houden! Vooral mijn leidinggevende -_-

Dan zeg je dat je aankomende tijd alleen nog maar de zondagmiddag van 13.00 tot 16.00 beschikbaar bent.quote:Op zondag 2 november 2014 12:30 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ik heb een 3-uren contract, maar ze plannen me veel vaker in, werk soms 20 uur per week

Maar als je dat dan slim aanpakt zorg je dat je op z'n minst anti-depressieva krijgt van de huisarts. Dan heb je iig een reden om je te verdedigen en depressief mag je ook nog gewoon de deur uit.quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Over grote mensen gesproken, in de grote mensen wereld komt het ook best vaak voor dat mensen wegens persoonlijke conflicten thuis blijven zitten en dan dus in de ziektewet. Totaal niet ziek, maar kunnen niet meer met leidinggevende of collega's door één deur.

Dat zou ik wel een heel naar labeltje vinden voor een maandje bijbaan van 3 uur in de weekquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef KeesBromfiets het volgende:
Maar als je dat dan slim aanpakt zorg je dat je op z'n minst anti-depressieva krijgt van de huisarts. Dan heb je iig een reden om je te verdedigen en depressief mag je ook nog gewoon de deur uit.

Doelde meer op die "verkopers" etc. die depressief thuis zitten. Ooh wacht ik bedoel General Manager of Corporate Sales & Marketingquote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een heel naar labeltje vinden voor een maandje bijbaan van 3 uur in de week

Ja, maar denk niet dat dat verder belangrijk is in mijn situatiequote:

En dan haar gezicht erin duwen... Goed idee, zal er over nadenken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef Henno het volgende:
Kan je niet gewoon een dikke drol draaien op het bureau van de bedrijfsleider o.i.d?

waar slaat dit op? Je hebt gewoon een contract, dat is leidend. Dat de leidinggevende wil dat je meer werkt en je daarom meer inroost is toch het probleem van de leidinggevende. Waarom zou TS daar mee akkoord moeten gaan?quote:Op zondag 2 november 2014 12:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Correct.
Harde doch wijze les voor je toekomst.
Lees je contract, en lees je CAO en lees eventueel aanvullende bedrijfsregels. Dan weet je precies wat je plichten en rechten zijn.

Maakt dat echt niet uit? Ben bang dat later als ik een echte baan ga zoeken, ze contact opnemen met mijn kruidvatfiliaal en dan krijgen ze te horen dat ik iemand ben die niet komt opdagen...quote:Op zondag 2 november 2014 17:42 schreef Pavdv het volgende:
TS zit toch nog in haar proeftermijn (als deze een duur heeft van 2 maanden)? Er geldt dan geen opzegtermijn enzo dus zowel TS als werkgever kan arbeidsovereenkomst per direct opzeggen.
Als TS een proeftermijn heeft van 1 maand heeft ze de andere optie om ontslagen te worden door niet te komen opdagen (gelijk aan werkweigering). Dat maakt voor in de toekomst toch niks uit.

Als je op het vwo zit maak je ook fouten en doe je domme dingenquote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Heb je het nu wel gelezen dan? Lees dat ding, zoek oplossingen. VWO toch?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |