Die weten zichzelf iets beter in de hand te houden.quote:
Volks-denkertje.quote:Op maandag 3 november 2014 21:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die weten zichzelf iets beter in de hand te houden.
Dat zijn hele dunne kleibordjes die ze daarvoor gebruiken tegenwoordig, speciaal daarvoor gemaaktquote:
Is ingevoerd in opdracht van Frankfurt, crisisbestrijding.quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zijn hele dunne kleibordjes die ze daarvoor gebruiken tegenwoordig, speciaal daarvoor gemaakt
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 03-11-2014 om 21:26:07#Syria #Aleppo Syrian Reporter @maytham956 says #Amiriya #Ameria Neighborhood Almost fully controlled by #SAA #NDF http://t.co/SH2PZ1cevz reageer retweet
Ik bedoelde eigenlijk in Arnhem. Maar zal café Jos ook eens onthouden. In Nijmegen kom ik bij dat soort kroegen vooral in Samson en Opera(verrassend goed). Ik en mijn medestudenten zijn te autistisch om iets anders te proberenquote:Op maandag 3 november 2014 21:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Café Jos in Nijmegen, maar is wel ver lopen van het station.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 03-11-2014 om 21:54:04#Syria #Kobane #Kobani SOHR says Violent clashes erupted in Al- Haj Rashad Mosque and Municipality areas in the city. #ISIS #Peshmerga #YPG reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 03-11-2014 om 21:43:05Video: Reports of the second #Peshmerga convoy arriving in #Kobane via @ObjectivityNewshttp://t.co/ZvaUv9Xk8E reageer retweet
Wat is hier vreemd aan?quote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
Vreemde situatie eigenlijk, men begint massaal Koerden in Irak te trainen en bewapenen, en vervolgens worden ze naar Syrië gestuurd. Volgens sommige twitterberichten zullen er de komende dagen/weken meer Peshmerga-konvooien richting Kobane vertrekken, terwijl men in Irak doorgaat met het rekruteren en trainen van Koerden.
Ik heb het vermoeden dat 'de coalitie' de Koerden ook als grondtroepen in Syrië wil gebruiken. Er is enorme druk uitgeoefend op TR om de Peshmerga door te laten, anders hadden die dat nooit gedaan. Tevens vond ik die wapendropping voor de YPG vrij opmerkelijk. Dit kan een manier zijn om via Irak ook in Syrië voet aan de grond te krijgen.quote:
De koerden zijn al sinds 1991 voor de VS de enige betrouwbare partner in de regio. Met luchtoverwicht alleen kan je geen oorlog winnen. De koerden met name in Irak krijgen de rol van boots on the ground en worden door veel westere landen van wapens en training voorzien.quote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat 'de coalitie' de Koerden ook als grondtroepen in Syrië wil gebruiken. Er is enorme druk uitgeoefend op TR om de Peshmerga door te laten, anders hadden die dat nooit gedaan. Tevens vond ik die wapendropping voor de YPG vrij opmerkelijk. Dit kan een manier zijn om via Irak ook in Syrië voet aan de grond te krijgen.
Edit: dan heb ik het nog niet eens over de extreem intensieve luchtaanvallen.
verboden voor vrouwen?quote:Op maandag 3 november 2014 07:59 schreef firefly3 het volgende:
Filmpje van een feestje in Aleppo http://t.co/b3wbug2OdE
Nu ook in Syrië blijkbaar, dat is een nieuwe ontwikkeling.quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De koerden zijn al sinds 1991 voor de VS de enige betrouwbare partner in de regio. Met luchtoverwicht alleen kan je geen oorlog winnen. De koerden met name in Irak krijgen de rol van boots on the ground en worden door veel westere landen van wapens en training voorzien.
Alle 1300quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef UpsideDown het volgende:
firefly waarom zijn je matties nou zomaar vertrokken uit Kobane?
Er is wel een verschil de YPG kreeg alleen lichtere wapens geleverd omdat Turkije de marxistische beweging als medestander van de PKK ziet. De zware wapens krijgt de KRG geleverd en die mogen ze ook niet aan de YPG achterlaten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nu ook in Syrië blijkbaar, dat is een nieuwe ontwikkeling.
Ik vermoed dat de VS de mening van TR niet heel erg belangrijk meer acht, aangezien ze Erdo zijn zin niet geven en andersom. Dat er geen zware wapens geleverd zijn is ook praktisch gezien lastig, probeer dat maar eens te droppen vanuit de lucht. De VS was natuurlijk flink over de zeik dat ze dat spul überhaupt moesten droppen, terwijl de stad pal op de NAVO-grens ligt een eenvoudig voorzien kan worden. Nu zijn die zware wapens er toch gekomen, over Turks grondgebied nog wel. Ze zijn natuurlijk ook pissig dat ze de luchtmachtbases niet mogen gebruiken, en dat TR schijnbaar zijn grens niet kan bewaken etc.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Er is wel een verschil de YPG kreeg alleen lichtere wapens geleverd omdat Turkije de marxistische beweging als medestander van de PKK ziet. De zware wapens krijgt de KRG geleverd en die mogen ze ook niet aan de YPG achterlaten.
Kapsalon Army represent!!quote:Op maandag 3 november 2014 21:04 schreef theunderdog het volgende:
Die vent op de laatste foto is rechtstreeks uit de varkensstal gekropen?
Alsof er in aleppo de voorzieningen aanwezig zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je weet, maar ja... Damascus is geen Beiroet en een mens moet wat.
Alles beter als die nasty sausagefest van Vuurvlieg toch?
Overigens heb je net als in Beiroet in Damascus ook in ieder geval een zo'n nachtclub op een dak van een flat, dat is wel gaaf.
psychologisch iets van een aantal rotte appels.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan?
[..]
Van Arnhem?
Haha ik zei toch al dat je niet naar die Ejm moet luisteren.quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ejm heeft zijn mening inmiddels bijgesteld, hij zegt nu zelfs dat ISIS terugtrekt voor nu.
Watch and learnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |