abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146413354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:06 schreef primakov het volgende:

[..]

ISIS zijn dus ook geen extremisten wanneer ze wat mensen laten leven, ik ben jaloers op je redeneervermogens man.

[..]

Buiten dat ene dorp wat in het Nederlandse nieuws verscheen zijn er nog meer dorpen platgelegd ja? Geef eens een bron dan.
Daarnaast staat isis bekend dat ze hele dorpen boobytrappen als ze die verlaten. Waarom dan een dorp laten staan dat gebobbytrapped is en dat in het verleden peshmergas doodde en de lijken door de straten heen sleurden.

Maar goed de paar miljoen Koerden in Constantinopel wonen daar waarschijnlijk omdat hun dorpen niet verwoest waren door de turkse leger.
pi_146413376
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef mylamboisblack het volgende:

Jij baseert je stelling op 1 filmpje van Jan EIKELboom, die als bron een vrijwilliger nam. Maar goed, je kan ook niet van een geindoctrineerde, gehersenspoelde, gemanipuleerde Turk verwachten dat hij meerdere bronnen gebruikt. Voor hem is het 1 bron en dan is 't meteen waar. _O-
een koerdische militieleider die openlijk zegt dat ze geen gevangenen nemen omdat dat veel praktischer is, het is toch een feit dat dat veel praktischer is of zie ik dat verkeerd?

volgens mij heeft iedereen die beelden gezien van die reportage en daar was idd te zien dat een stadje compleet met de grond gelijk was gemaakt, of zag ik dat verkeerd?

in oorlog zijn er geen good guys, dat is iets wat ik onderken en velen hier niet willen/kunnen. de kant met de beste moordmachine zal blijven staan aan het einde van de rit

wat die vrouw betreft, een pkk strijder meer of minder, boeien! :W
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:27:28 #278
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146413406
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:41 schreef Slayage het volgende:
zo legt de peshmerga hele dorpen plat en worden weld egelijk standrechtelijke executies uitgevoerd.
Enige juiste handeling om ISIS uit te roeien.
Say what?
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:28:15 #279
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146413436
Mosul en Raqqa zullen parkeerplaatsen worden.
Say what?
pi_146413462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:26 schreef Djibril het volgende:

[..]

Daarnaast staat isis bekend dat ze hele dorpen boobytrappen als ze die verlaten. Waarom dan een dorp laten staan dat gebobbytrapped is en dat in het verleden peshmergas doodde en de lijken door de straten heen sleurden.
door dit soort redeneringen kan je de wandaden dat gepleegd wordt door peshmerga blijven vergoelijken en ethisch verantwoorden w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146413542
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

door dit soort redeneringen kan je de wandaden dat gepleegd wordt door peshmerga blijven vergoelijken en ethisch verantwoorden w/
Ik hang het Turanisme aan, dan is het makkelijk om alle wandaden te vergoelijken en ethisch te verantwoorden. w/
pi_146413580
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

een koerdische militieleider die openlijk zegt dat ze geen gevangenen nemen omdat dat veel praktischer is, het is toch een feit dat dat veel praktischer is of zie ik dat verkeerd?

volgens mij heeft iedereen die beelden gezien van die reportage en daar was idd te zien dat een stadje compleet met de grond gelijk was gemaakt, of zag ik dat verkeerd?

in oorlog zijn er geen good guys, dat is iets wat ik onderken en velen hier niet willen/kunnen. de kant met de beste moordmachine zal blijven staan aan het einde van de rit

Dat zie je verkeerd ja, zoek eens op wat een feit is.

Grappig dat je het had over standrechtelijke executies van Koerden op daesh en dan hier de onverschillige gaat uithangen over een vrouw die bij een vreedzaam protest wordt neergeschoten.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146413610
quote:

[..]

Kijk je leert het al: Turanisme. Iedereen die Koerdisch is en de grens wil overgaan is een pkk aanhanger. Doodschieten die lui. Goed beredeneerd.
pi_146413701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef Djibril het volgende:

[..]

Ik hang het Turanisme aan, dan is het makkelijk om alle wandaden te vergoelijken en ethisch te verantwoorden. w/
lastig heh een spiegel! >:O

ik en turanisme? heb ik iets gemist?
-Rabia Al-Basri
pi_146413705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef primakov het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd ja, zoek eens op wat een feit is.

Grappig dat je het had over standrechtelijke executies van Koerden op daesh en dan hier de onverschillige gaat uithangen over een vrouw die bij een vreedzaam protest wordt neergeschoten.
pi_146413752
quote:

[..]

Je negeert mijn andere stuk, omdat je weet dat ik gelijk heb.

Zoals ik al net zei:
De Peshmerga legt geen dorpen plat. ISIS plant mijnen en boobytraps in de dorpen wanneer zij de plekken verlaten(geven ze zelf toe). Vervolgens moeten bommenexperts die bommen ontsteken, wat niet altijd lukt, met als gevolg dat de bom soms kapot moet worden gemaakt. Dit is al meerdere malen voorgekomen in zowel Irak(bij 't Iraakse leger en Peshmerga) als in Syrie(waar ISIS terrein verloor).

Je laat jezelf trouwens wel weer kennen, jij ziet gewoon elke Koerd die sympathie heeft voor Kobane als een PKK'er. Nou, ik kan je een verassing geven die je niet in het gecontroleerde Turkse staatsTV ziet: vrijwel alle non-ISIS/non-Turken, hebben liefde voor Kobane en haar strijders. Leer daar maar lekker mee leven. :)
pi_146413802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef primakov het volgende:

[..]

een vreedzame protest! :D
-Rabia Al-Basri
pi_146413832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef Djibril het volgende:

[..]

Kijk je leert het al: Turanisme. Iedereen die Koerdisch is en de grens wil overgaan is een pkk aanhanger. Doodschieten die lui. Goed beredeneerd.
whut? wat is turanisme?
-Rabia Al-Basri
pi_146413891
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja, dat kennen jullie ultra-nationalistische, fascistische Wolvenaanbidders niet, he? Bij jullie is het: als iemand demonstreert, dan moet ie dood of de gevangenis in.

Dat hebben we gezien tijdens de Gezi-demonstraties, en nu weer.
pi_146413910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:35 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Je negeert mijn andere stuk, omdat je weet dat ik gelijk heb.

Zoals ik al net zei:
De Peshmerga legt geen dorpen plat. ISIS plant mijnen en boobytraps in de dorpen wanneer zij de plekken verlaten(geven ze zelf toe). Vervolgens moeten bommenexperts die bommen ontsteken, wat niet altijd lukt, met als gevolg dat de bom soms kapot moet worden gemaakt. Dit is al meerdere malen voorgekomen in zowel Irak(bij 't Iraakse leger en Peshmerga) als in Syrie(waar ISIS terrein verloor).

Je laat jezelf trouwens wel weer kennen, jij ziet gewoon elke Koerd die sympathie heeft voor Kobane als een PKK'er. Nou, ik kan je een verassing geven die je niet in het gecontroleerde Turkse staatsTV ziet: vrijwel alle non-ISIS/non-Turken, hebben liefde voor Kobane en haar strijders. Leer daar maar lekker mee leven. :)
ik negeer dat eerste stuk omdat het gee hout snijdt, schoonheid :*

hoe zie ik elke koerd doe sympathie heeft voor kobane als een pkker?
-Rabia Al-Basri
pi_146413998
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat je na het quoten grammaticaal nog zo fout zit :{
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_146414021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ja, dat kennen jullie ultra-nationalistische, fascistische Wolvenaanbidders niet, he? Bij jullie is het: als iemand demonstreert, dan moet ie dood of de gevangenis in.

Dat hebben we gezien tijdens de Gezi-demonstraties, en nu weer.
gezi demonstraties :D pauper hippies, die dachten dat er een revolutie aanstaande was _O-

best boeiend dat ik opeens een wolf aanbidder en ultra nationalist ben geworden 8)7
-Rabia Al-Basri
pi_146414053
Oud nieuws voor iemand die 't conflict al wat langer volgt, nieuws voor de mainstream:

http://www.newsweek.com/i(...)veals-turkish-282920

quote:
A former member of ISIS has revealed the extent to which the cooperation of the Turkish military and border forces allows the terrorist group, who now control large parts of Iraq and Syria, to travel through Turkish territory to reinforce fighters battling Kurdish forces.
In before Slayage die zegt dat je je niet mag baseren op 1 bron(wat hij altijd doet), dit is niet alleen door deze meneer gezegd, maar door talloze andere mensen.
pi_146414133
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef primakov het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat je na het quoten grammaticaal nog zo fout zit :{
op het moment dat we gaan hebben over spelling/grammatica is de discussie dood ;(
-Rabia Al-Basri
pi_146414174
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

gezi demonstraties :D pauper hippies, die dachten dat er een revolutie aanstaande was _O-

best boeiend dat ik opeens een wolf aanbidder en ultra nationalist ben geworden 8)7
Paar hippies die wouden demonstreren, niet wetende dat je niet kritisch mag zijn in de media-gecontroleerde, met staatsgreep geplaagde, terroristische staat Turkije.

Wel ironisch trouwens dat Turken in Nederland altijd zeiken dat wij racistisch zijn, maar wanneer we eens kijken naar hun ''droomland'' Turkije, dan zie je pas echt racisme en fascisme(maar daar mag je je als Nederlander niet mee bemoien, nee wij moeten ons bemoeien met Rutte, aldus de ''racisme''-roepers).
pi_146414185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef mylamboisblack het volgende:

In before Slayage die zegt dat je je niet mag baseren op 1 bron(wat hij altijd doet), dit is niet alleen door deze meneer gezegd, maar door talloze andere mensen.
mijn engels is niet zo best, maar wat betekent dit in before?
-Rabia Al-Basri
pi_146414226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]
Wel ironisch trouwens dat Turken in Nederland altijd zeiken dat wij racistisch zijn, maar wanneer we eens kijken naar hun ''droomland'' Turkije, dan zie je pas echt racisme en fascisme(maar daar mag je je als Nederlander niet mee bemoien, nee wij moeten ons bemoeien met Rutte, aldus de ''racisme''-roepers)
tata doet huilie over racisme _O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
pi_146414295
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

op het moment dat we gaan hebben over spelling/grammatica is de discussie dood ;(
Alsof jij ook maar serieus wilt ingaan op sommigen hier, ik schaar jou niet onder degenen die hier daadwerkelijk willen discussiëren, je wilt af en toe wat dingen relativeren in het voordeel van Turkije, dat lijkt jouw taak hier vooral te zijn.
pi_146414390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef primakov het volgende:

[..]

Alsof jij ook maar serieus wilt ingaan op sommigen hier, ik schaar jou niet onder degenen die hier daadwerkelijk willen discussiëren, je wilt af en toe wat dingen relativeren in het voordeel van Turkije, dat lijkt jouw taak hier vooral te zijn.
hoe kan ik met mensen discussiëren die alle wandaden van "hun partij" vergoelijken?
-Rabia Al-Basri
pi_146414717
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe kan ik met mensen discussiëren die alle wandaden van "hun partij" vergoelijken?
Oh the irony ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')