Ik zie haar er wel voor aan.quote:Op zondag 2 november 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je moeder je niet 10 keer heeft lopen bellen midden in de nacht
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.quote:Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke dame die nog even bij kaneel langs wou.
I know the feel bro.quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.
Hopelijk is alles snel weer ok, kerel.quote:Op zondag 2 november 2014 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
En daar zitten we weer bij de ehbo. 5 uur geslapen vannacht maar we waren vroeg binnen. Kan tenminste een beetje internetten :p
quote:
Dit. Net uit bed komen rollenquote:Op zondag 2 november 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, flink bijgeslapen. Goedemorgen.
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.quote:
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.quote:Op zondag 2 november 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, wie is het meisje en wat ga je doen nu je haar nummer hebt?
Carpet muncher!quote:Op zondag 2 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.
[..]
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.
Heb wel nummer gevraagd aan meisje. Ik zei: hallo knap meisje, mag ik je nummer
En toen kreeg ik die. Maar is iemand die ik al een tijd ken en geen romantische interesse in heb. En zij ook niet in mij, want carpet muncher.
Wat is een carpet mucher?quote:
Moet de ander maar net een tapijt hebben natuurlijk. Ik noem het liever schaarfanaat.quote:
Scharen doet ook niet iedereen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet de ander maar net een tapijt hebben natuurlijk. Ik noem het liever schaarfanaat.
Arme jijquote:Op zondag 2 november 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scharen doet ook niet iedereen.
Is dat eenquote:Op zondag 2 november 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scharen doet ook niet iedereen.
Nee, maar je maakt dezelfde denkfout als je aankaart. ^^quote:
Ja want zo denk ik er ook serieus over.quote:Op zondag 2 november 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar je maakt dezelfde denkfout als je aankaart. ^^
Zo snel op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 2 november 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want zo denk ik er ook serieus over.
Nee ik meld het alleen maarquote:Op zondag 2 november 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo snel op je teentjes getrapt.
quote:Dear Professional Yachtsmen and Yachtswomen.
CharterPort BVI needs professional crew teams.
We are seeking competent crew in order to serve our yacht owners, we are at present seeking CVs and resumés of available crew teams seeking positions. We are presently need crew teams for both monohulls and multihulls.
Wassup?quote:
Wat houdt het precies in?quote:Op zondag 2 november 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Dang, en komend voorjaar hoop ik mijn volledige zeezeilbrevet te hebben....
[..]
Awquote:
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:quote:
Awesomequote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AwKusje op je neus
[..]
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen moeten erin?quote:Op zondag 2 november 2014 11:57 schreef aeque het volgende:
Hoe moeilijk is het nou als NS zijnde om een trein in te zetten waar wel iedereen in past...
Mooiquote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AwKusje op je neus
[..]
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:
[ afbeelding ]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!quote:
Teveel want er bleven er een paar op het station achter.quote:
Geen idee dus?quote:Op zondag 2 november 2014 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Teveel want er bleven er een paar op het station achter.
Ja, heel gaafquote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het uitzoeken waard lijkt mequote:
Ik ga vast pakken.quote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee zeilen daar Royco? Ik zag ook functies voor zeilinstructeur daar trouwensquote:
Ik kan niet zeilen maar ben gek op varen, dus count me in.quote:Op zondag 2 november 2014 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee zeilen daar Royco? Ik zag ook functies voor zeilinstructeur daar trouwens
quote:Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeilen maar ben gek op varen, dus count me in.
Dat is toch gewoon het paradijs.quote:Op zondag 2 november 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brevetje halen dus maar, kerel.
Tuurlijk mag jij mee!quote:
Daarom. Nu kunnen we wel ons hele leven officedrone blijven natuurlijk, maar dit lijkt me dan toch stukken leuker.quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het paradijs.
Overdag lekker varen en dan 's avonds chillen met een drankje
Dat is aardig van je.quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij mee!
[ afbeelding ]
Ja mij ook.quote:Op zondag 2 november 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom. Nu kunnen we wel ons hele leven officedrone blijven natuurlijk, maar dit lijkt me dan toch stukken leuker.
Ben jij dat niet?quote:
Goed planquote:Op zondag 2 november 2014 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mij ook.
En dan beginnen we ook een strandtent.
Maltees, Engels en vaak ook Italiaans.quote:Op zondag 2 november 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke talen spreken ze eigenlijk allemaal op Malta?
Jij weet heel goed dat mijn figuur in de verste verte niet op dat van haar lijktquote:
Wel geslapen, maar extreem onrustig.. Maar dat kan ook zijn omdat ik net m'n bed opnieuw had opgemaakt..quote:Op zondag 2 november 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog wel wat kunnen slapen, of gewoon alleen maar k*t gevoeld?
Lijkt Maltees nog ergens op? Ik bedoel, is het te herleiden naar een andere taal?quote:Op zondag 2 november 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maltees, Engels en vaak ook Italiaans.
In mijn hoofd zag ik je daar al lopen, that's allquote:Op zondag 2 november 2014 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat mijn figuur in de verste verte niet op dat van haar lijkt.
Het is een soort mix van Phoenicisch, Arabisch, Siciliaans, Italiaans en Spaans. Waarmee ik bedoel te zeggen dat het eigenlijk nergens op lijktquote:Op zondag 2 november 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt Maltees nog ergens op? Ik bedoel, is het te herleiden naar een andere taal?
Nee, niet echt eigenlijk.quote:
Oh, dat is een mooie gedachtequote:Op zondag 2 november 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In mijn hoofd zag ik je daar al lopen, that's all
[..]
Het is een soort mix van Phoenicisch, Arabisch, Siciliaans, Italiaans en Spaans. Waarmee ik bedoel te zeggen dat het eigenlijk nergens op lijkt
En daar laat jij je door weerhouden? Wat maakt die ene note meer of minder nou uit, zeker als het om een goed stel tieten gaat.quote:
Goed stel tietenquote:Op zondag 2 november 2014 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar laat jij je door weerhouden? Wat maakt die ene note meer of minder nou uit, zeker als het om een goed stel tieten gaat.
Daarnaast, waarschijnlijk zie je ze niet eens. Te ver weg.quote:Op zondag 2 november 2014 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar laat jij je door weerhouden? Wat maakt die ene note meer of minder nou uit, zeker als het om een goed stel tieten gaat.
En het uitzicht/natuur/omgeving is op zich al de moeite waard, dus die paar tieten zijn eigenlijk gewoon al overbodig dan.quote:Op zondag 2 november 2014 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnaast, waarschijnlijk zie je ze niet eens. Te ver weg.
Blasfemie.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
En het uitzicht/natuur/omgeving is op zich al de moeite waard, dus die paar tieten zijn eigenlijk gewoon al overbodig dan.
Een goed stel tieten maakt alles nog net iets beter.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En het uitzicht/natuur/omgeving is op zich al de moeite waard, dus die paar tieten zijn eigenlijk gewoon al overbodig dan.
Fixedquote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En het uitzicht/natuur/omgeving is op zich al de moeite waard, dus die paar tieten zijn eigenlijk gewoon al overbodig de kers op de taart dan.
Zeer zelden.quote:
Dat jij de mening niet deelt, maakt mannen nog niet gek.quote:
De fascinatie komt denk ik voort uit het feit dat ze ze zelf niet hebben. En als ze ze wel hebben het walgelijke kwabben zijn.quote:
quote:
Bovenstaande foto.quote:Op zondag 2 november 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Okay dan een andere vraag.
Waar ben je liever, op de bovenstaande foto minus de vrouw in bikini of op een naaktstrand in katwijk?
Dat vat het wel zo'n beetje samen denk ik jaquote:Op zondag 2 november 2014 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De fascinatie komt denk ik voort uit het feit dat ze ze zelf niet hebben. En als ze ze wel hebben het walgelijke kwabben zijn.
Daar natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Okay dan een andere vraag.
Waar ben je liever, op de bovenstaande foto minus de vrouw in bikini of op een naaktstrand in katwijk?
Nou ja, ik dacht ik check even hoe erg de fascinatie met topless vrouwen is, maar gelukkig valt het dus nog te overzien.quote:
Topless is niet altijd een pluspunt natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht ik check even hoe erg de fascinatie met topless vrouwen is, maar gelukkig valt het dus nog te overzien.
Op het naaktstrand zie je vooral veel dingen die je niet wilt zien daaromquote:Op zondag 2 november 2014 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht ik check even hoe erg de fascinatie met topless vrouwen is, maar gelukkig valt het dus nog te overzien.
Vaak zijn degene die topless gaan ook niet degene die je topless wilt zienquote:Op zondag 2 november 2014 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Topless is niet altijd een pluspunt natuurlijk.
Dus ik had moeten toevoegen een naaktstrand in katwijk met mooie vrouwen?quote:Op zondag 2 november 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Op het naaktstrand zie je vooral veel dingen die je niet wilt zien daarom
Nee dan nog steeds bovenstaande foto.quote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus ik had moeten toevoegen een naaktstrand in katwijk met mooie vrouwen?
Dan was het een twijfel geval geworden?
Dan nog zou ik voor de warmte kiezen stiekemquote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus ik had moeten toevoegen een naaktstrand in katwijk met mooie vrouwen?
Dan was het een twijfel geval geworden?
Het is dat er vaak staatquote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zijn degene die topless gaan ook niet degene die je topless wilt zien
Ik zou beledigd zijn als het woord vaak er niet had gestaanquote:
Van jou had ik mijn ogen niet af kunnen houden dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 2 november 2014 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou beledigd zijn als het woord vaak er niet had gestaan.
quote:Op zondag 2 november 2014 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou beledigd zijn als het woord vaak er niet had gestaan.
Het is een gavequote:Op zondag 2 november 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Alleen hier gaat een opmerking over "Daar zou ik wel willen wonen en werken" naadloos over in tieten
True.quote:Op zondag 2 november 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou had ik mijn ogen niet af kunnen houden dat weet je zelf ook wel
Daarom zijn we toch ook juist hier?quote:Op zondag 2 november 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Alleen hier gaat een opmerking over "Daar zou ik wel willen wonen en werken" naadloos over in tieten
Als we er betaald voor zouden worden waren we nu al lang aan het rentenieren daarquote:
durf ik wel aan hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Ok, wie hier wil er met mij gaan samenwonen?
Pardon?quote:Op zondag 2 november 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Vertel eens wat meer.quote:Op zondag 2 november 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
mwahquote:Op zondag 2 november 2014 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, gaan we hier wonen.
http://www.pararius.nl/Hu(...)lorastraat-/1136799/
De locatie spreekt me ook wat tegenquote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De inrichting moet je even doorheen kijken he.
Ja, zo'n woning is in de randstad helemaal niet te betalen hequote:Op zondag 2 november 2014 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De locatie spreekt me ook wat tegen
Voor die prijs zijn er mooiere woningen te huur. Niet per se in Nederlandquote:Op zondag 2 november 2014 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Big ass huis, voor 1100 euro in de maand.
Voor mij alleen wat te duur.
Sorry, maar neequote:Op zondag 2 november 2014 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Big ass huis, voor 1100 euro in de maand.
Voor mij alleen wat te duur.
Ok dan gaan we daar wonen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die prijs zijn er mooiere woningen te huur. Niet per se in Nederland.
Ok, dude. Ik schrijf jou wel even af als medereiziger en voor het runnen van een strandtentje dan.quote:Op zondag 2 november 2014 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok dan gaan we daar wonen.
Wel even kijken of ik dan uitkom met mijn km vergoeding.
Wequote:Op zondag 2 november 2014 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok dan gaan we daar wonen.
Wel even kijken of ik dan uitkom met mijn km vergoeding.
Zolang ik hier nog mijn werk heb en het momenteel niet zo makkelijk is om ergens anders aan de gang te komen ben ik nog gebonden aan deze regio.quote:Op zondag 2 november 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dude. Ik schrijf jou wel even af als medereiziger en voor het runnen van een strandtentje dan.
ik wil ook niet in de randstad wonenquote:Op zondag 2 november 2014 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, zo'n woning is in de randstad helemaal niet te betalen he
Maar je werk is toch niet altijd in jouw eigen regio?quote:Op zondag 2 november 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik hier nog mijn werk heb en het momenteel niet zo makkelijk is om ergens anders aan de gang te komen ben ik nog gebonden aan deze regio.
Maar zodra ik steady $500 dagen heb met poker kom ik graag die kant op.
Ja, maar het bedrijf waar ik voor werk zit wel in deze regio.quote:Op zondag 2 november 2014 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je werk is toch niet altijd in jouw eigen regio?
Je zat toch ook in A'dam enzo?
Ahaquote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijf waar ik voor werk zit wel in deze regio.
En is het voor hen niet handig als ik ergens anders ga wonen. Dan kan ik niet meer samen rijden met andere en ben ik te duur aan de reiskosten.
Je kan altijd nog tijdelijk hier komen wonen in ruil voor wat klussen hahaquote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Maar goed, morgen een sollicitatiegesprek in Woudenberg dus dan kan ik wat meer richting Utrecht gaan kijken.
Ik zeg je kerel, je hebt meer kans om een toffe baan buiten NL te vinden dan eentje erin. Een steady $500 dagen met poker zal de belastingdienst in NL heel leuk vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik hier nog mijn werk heb en het momenteel niet zo makkelijk is om ergens anders aan de gang te komen ben ik nog gebonden aan deze regio.
Maar zodra ik steady $500 dagen heb met poker kom ik graag die kant op.
Als ik dat verdien tik ik die belasting gewoon lachend af Barb.quote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg je kerel, je hebt meer kans om een toffe baan buiten NL te vinden dan eentje erin. Een steady $500 dagen met poker zal de belastingdienst in NL heel leuk vinden.
Hmmm, tempting.quote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan altijd nog tijdelijk hier komen wonen in ruil voor wat klussen haha
Ik ga goed.quote:Op zondag 2 november 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
M'n voetbalmanager loopt helemaal de soep in. Les weer geleerd, niet op de underdog gokken. *zucht*
Vanavond gelukkig nog F1
de tafelquote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben mijn muismat kwijt, iemand hier nog een goede suggestie wat je als vervangend iets kan gebruiken?
Jouw tafel staat op je bank?quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat op m'n bank, dus dat is geen optie
quote:
Als ik jullie zo hoor praten af en toe klinkt het net alsof we echt alleen goed genoeg zijn om in bikini rond te lopen en verder niksquote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die vrouwen Barb.
Ik las het ook als tafel staat op bank, hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee hoorquote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik jullie zo hoor praten af en toe klinkt het net alsof we echt alleen goed genoeg zijn om in bikini rond te lopen en verder niks
En laat mij raden, die hapjes moeten we dan natuurlijk ook wel eerst zelf klaarmaken?quote:Op zondag 2 november 2014 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee hoor
Ook om bier en hapjes te halen.
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 2 november 2014 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En laat mij raden, die hapjes moeten we dan natuurlijk ook wel eerst zelf klaarmaken?
Je snapt de reden van zijn single-zijn, denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En laat mij raden, die hapjes moeten we dan natuurlijk ook wel eerst zelf klaarmaken?
Ik snap nu wel dat hij het zichzelf hier niet makkelijker mee maakt ja.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt de reden van zijn single-zijn, denk ik.
Maakt niet uit, ik hou wel van onvoorspelbaarquote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou als het zo moet dan doe ik het wel zelf hoor
Beetje enthousiasme mag wel.
Maar je mag toch zelf ook een biertje en hapjes pakken.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt de reden van zijn single-zijn, denk ik.
Jullie? Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik jullie zo hoor praten af en toe klinkt het net alsof we echt alleen goed genoeg zijn om in bikini rond te lopen en verder niks
quote:Op zondag 2 november 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie? Wat heb ik nu weer gedaan?
Dat zou wel lief zijn jaquote:Op zondag 2 november 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en dan moet ik natuurlijk voor jou ook meebrengen?
Eén lieve actie maakt je nog niet gelijk lief.quote:Op zondag 2 november 2014 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jullie vallen niet op lief toch?
Dus als je gewoon drinken en eten pakt voor een vrouw zit je nog wel goed?quote:Op zondag 2 november 2014 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eén lieve actie maakt je nog niet gelijk lief.
En ik ken genoeg vrouwen die op lief vallen hoor.
Iedere vrouw is anders he, ik denk dat dat het zo lastig maakt.quote:Op zondag 2 november 2014 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als je gewoon drinken en eten pakt voor een vrouw zit je nog wel goed?
Lastig hoor al die regels.
En jij? Wat heb jij nu wer gedaan?quote:
Ik val op lief.quote:Op zondag 2 november 2014 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eén lieve actie maakt je nog niet gelijk lief.
En ik ken genoeg vrouwen die op lief vallen hoor.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedere vrouw is anders he, ik denk dat dat het zo lastig maakt.
Nou, gelukkig maar.quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou wel van onvoorspelbaar
Hoe enthousiastquote:
En ook nog door Rusnák die ik er gisteren uit heb gehaald. Een rot zondag tot nu toe voetbaltechnisch.quote:
Dit maakt het voor mij weer een beetje beterquote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ook nog door Rusnák die ik er gisteren uit heb gehaald. Een rot zondag tot nu toe voetbaltechnisch.
Ja, ja, dan zal ik je nog blijer maken met een rode kaart voor 1 van mijn spelers. En alles op de zondag staat achter.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit maakt het voor mij weer een beetje beter
Uhuhquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ja, dan zal ik je nog blijer maken met een rode kaart voor 1 van mijn spelers. En alles op de zondag staat achter.
Voel je je nu nog wat beter?
Gelukkig was het gisteren wel iets beter gegaan, dus hopelijk valt de schade mee. Maar fijn dat ik je even heb kunnen helpenquote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Al leef ik met je mee natuurlijk.
Ik hoop dat Button wint.quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig was het gisteren wel iets beter gegaan, dus hopelijk valt de schade mee. Maar fijn dat ik je even heb kunnen helpen
En zoals ik al zei, maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit, want vanavond nog F1
quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben echt zwaar chagrijnig door 't OV
.
Getver Button. Ik hoop dat hij volgend jaar geen stoeltje meer krijgt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Button wint.
En ja ik weet dat dat niet realistisch is, maar dat hoop ik elke race.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Getver Button. Ik hoop dat hij volgend jaar geen stoeltje mee krijgt.
Hij is oud, vervelend en kan zijn rookie teamgenoot nauwelijks bijhouden. Zou onterecht zijn dan in mijn ogen.quote:
Hij is helemaal niet oud en vervelend.quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is oud, vervelend en kan zijn rookie teamgenoot nauwelijks bijhouden. Zou onterecht zijn dan in mijn ogen.
Op basis waarvan dan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud en vervelend.
Verdient gewoon een plekje.
lolquote:Op zondag 2 november 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij een Honda verleden heeft natuurlijk.
Nou omdat...quote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
En dat is nog relevant nu omdat?
Waar is deze indeling op gebaseerd? Dat grijze mag wel wat groter, of ligt dat aan mij?quote:
Dat laatste ben ik met je eens. Damn, wat heb ik een hekel aan Blom. Was ik net PSV-thuis van vorig jaar vergeten, begint hij vandaag weer.quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ook nog door Rusnák die ik er gisteren uit heb gehaald. Een rot zondag tot nu toe voetbaltechnisch.
Gewoon terecht verloren hoorquote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is deze indeling op gebaseerd? Dat grijze mag wel wat groter, of ligt dat aan mij?
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Damn, wat heb ik een hekel aan Blom. Was ik net PSV-thuis van vorig jaar vergeten, begint hij vandaag weer.
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou omdat...
Omdat het logisch is dat....
I've got nothing
Maar toch heb ik een zwak voor Button.
Nee, ik vind dat er een nieuwe regel moet komen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
Maar dat is nog wat anders dan dat hij een stoeltje verdient.
Slechte regel, zeker aangezien je zulke slechte smaak hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat er een nieuwe regel moet komen.
Als Royco een zwak voor je heeft ben je verzekerd van een stoeltje.
En als Royco je niet mag dan moet je eruit.
Dus bye bye Vettel.
Ik vond het grijze vak nogal groot tbh. Snap sowieso niet waarom het 'awkward' zou zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is deze indeling op gebaseerd? Dat grijze mag wel wat groter, of ligt dat aan mij?
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Damn, wat heb ik een hekel aan Blom. Was ik net PSV-thuis van vorig jaar vergeten, begint hij vandaag weer.
Nee jij hebt gewoon geen goede smaak.quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slechte regel, zeker aangezien je zulke slechte smaak hebt.
Zet ze er volgende week maar weer in dan. Ze hebben wat goed te maken. Wat een laffe bende vandaag zeg. Overigens is dat Utrecht-publiek echt te triest voor woorden. Ik heb ze alleen bij de goals gehoord en een club die een doekje maakt waarin wij Vitesse Nijmegen genoemd worden kan ik niet serieus nemen natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 16:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon terecht verloren hoor
Utrecht
Al was het alleen al omdat ik de afgelopen 2 weken Vitesse spelers in mijn poule had die mij niks hebben opgeleverd. Wraak
Jij weet niet eens wie ik leuk vind. Dus hoe kan je dan zeggen dat ik geen goede smaak heb?quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt gewoon geen goede smaak.
Haha, volgende week gaat ook geen leuke wedstrijd voor je worden Yats.quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zet ze er volgende week maar weer in dan. Ze hebben wat goed te maken. Wat een laffe bende vandaag zeg. Overigens is dat Utrecht-publiek echt te triest voor woorden. Ik heb ze alleen bij de goals gehoord en een club die een doekje maakt waarin wij Vitesse Nijmegen genoemd worden kan ik niet serieus nemen natuurlijk.
Omdat je Button niet leuk vind.quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie ik leuk vind. Dus hoe kan je dan zeggen dat ik geen goede smaak heb?
Nou ja, het is best awkward als je iemand leuk vind maar niet weet of dat wederzijds is,of juist weet dat het niet wederzijds is. Het groene vlak mag overigens wel wat groter en het gele kleiner.quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het grijze vak nogal groot tbh. Snap sowieso niet waarom het 'awkward' zou zijn.
Ga je nog mee? Yv mag ook mee overigens. Ik kan vast wel twee kaarten bij halen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, volgende week gaat ook geen leuke wedstrijd voor je worden Yats.
Ja ik wil wel mee.quote:Op zondag 2 november 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ga je nog mee? Yv mag ook mee overigens. Ik kan vast wel twee kaarten bij halen.
Ik ga niet mee, overlapt met de F1 en kijk de vernedering van jullie liever vanaf mijn bank met een warm kopje theequote:Op zondag 2 november 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ga je nog mee? Yv mag ook mee overigens. Ik kan vast wel twee kaarten bij halen.
quote:
Ja komt goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]We hebben het er deze week nog wel even over dan. Het word wel een 'meet the fokker weekend' zo overigens voor mij aangezien ik zaterdag met godshand ga stappen in Arnhem (en aeque wellicht ook mee gaat?). Nog meer vrijwilligers?
En yv, not gonna happen
Maar dat heeft verder niks te maken met de knapheid/leukheid ratio. Als iemand leuk is maar niet zo knap, dan is het contact nog niet ongemakkelijk. Naja, ik zal het wel niet goed interpreteren.quote:Op zondag 2 november 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, het is best awkward als je iemand leuk vind maar niet weet of dat wederzijds is,of juist weet dat het niet wederzijds is. Het groene vlak mag overigens wel wat groter en het gele kleiner.
Dat stappen ging toch door? Dacht dat je geen zin had?quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]We hebben het er deze week nog wel even over dan. Het word wel een 'meet the fokker weekend' zo overigens voor mij aangezien ik zaterdag met godshand ga stappen in Arnhem (en aeque wellicht ook mee gaat?). Nog meer vrijwilligers?
En yv, not gonna happen
Het is vooral awkward als de gedachten/verwachtingen niet gelijk zijn aan die van de ander. Beide kanten op overigens. Maar in jouw omschrijving zit je dan ook in de 'just friends zone', en daar wil niemand zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder niks te maken met de knapheid/leukheid ratio. Als iemand leuk is maar niet zo knap, dan is het contact nog niet ongemakkelijk. Naja, ik zal het wel niet goed interpreteren.
Het vlees is zwakquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat stappen ging toch door? Dacht dat je geen zin had?
Ik heb die vrijdag al een feestje en zoals die feestjes gaan zal het ook rond een uur of 5 in de stad eindigen. Ik denk dat ik dan zaterdag redelijk uitgestapt ben.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef yats het volgende:
Het vlees is zwak![]()
Nee, ik denk dat het wel gezellig word. Kom je ook gezellig mee stappen of is jouw quotum voorlopig weer even bereikt?
Wie was er hier ook alweer student?quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die vrijdag al een feestje en zoals die feestjes gaan zal het ook rond een uur of 5 in de stad eindigen. Ik denk dat ik dan zaterdag redelijk uitgestapt ben.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef yats het volgende:
En yv, not gonna happen
Ziekelijk dom, deze man.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Het is vooral awkward als de gedachten/verwachtingen niet gelijk zijn aan die van de ander. Beide kanten op overigens. Maar in jouw omschrijving zit je dan ook in de 'just friends zone', en daar wil niemand zitten.
[..]
Het vlees is zwak![]()
Nee, ik denk dat het wel gezellig word. Kom je ook gezellig mee stappen of is jouw quotum voorlopig weer even bereikt?
En dan toch een universitair diploma (en binnenkort een tweede). Waar gaat het heen met deze wereld?quote:
Herkenbaar...Al is het altijd leuk om dingen te moeten plannen natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toevallig hoor. In de maanden nov/dec altijd iets meer te doen.
Je kunt ook gewoon volwassenheid tonen en aan jezelf gaan werken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
En dan toch een universitair diploma (en binnenkort een tweede). Waar gaat het heen met deze wereld?![]()
Moet ik nog vaker zeggen dat mijn d/t gênant is en ik me er voor schaam?quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon volwassenheid tonen en aan jezelf gaan werken.
Nee, je hoeft het niet te zeggen, maar je zegt ook niet dat je er aan werkt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik nog vaker zeggen dat mijn d/t gênant is en ik me er voor schaam?
Feestbeest. Alcoholist.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die vrijdag al een feestje en zoals die feestjes gaan zal het ook rond een uur of 5 in de stad eindigen. Ik denk dat ik dan zaterdag redelijk uitgestapt ben.
Zo snap ik niet dat mensen niet in Visual Basic kunnen programmeren, dat is toch ook heel simpel.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen -d/t fouten maken.
Het is een simpele regel.
Of juist niet, dat hij rebels is en het dan juist verkeerd doed.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef Chai het volgende:
Fas die je er elke keer op wijst is ook een goede oefening. Vooral als je daardoor schaamte ervaart. Dan lees je je posts voortaan voor het posten nog wel een keer.
Alleen is dat niet iets dat iedereen in Nederland van zijn 8ste tot zijn 16de onderwezen krijgt en dus geheel optioneel.quote:Op zondag 2 november 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo snap ik niet dat mensen niet in Visual Basic kunnen programmeren, dat is toch ook heel simpel.
Ik heb mijn schooltijd van mijn 13e tot 16e niet heel bewust meegemaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen is dat niet iets dat iedereen in Nederland van zijn 8ste tot zijn 16de onderwezen krijgt en dus geheel optioneel.
Is het voor een noob als ik nuttig om te leren?quote:Op zondag 2 november 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schooltijd van mijn 13e tot 16e niet heel bewust meegemaakt.
Toen zat ik in mijn overal tegen aan trappen periode.
quote:
Ik snapte er eerst ook de ballen van. Stam+t, lopen invullen, wablief? Tot iemand een keer tot me doordrong en er een lampje ging branden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee heb je niks aan.quote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het voor een noob als ik nuttig om te leren?
quote:Op zondag 2 november 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen is dat niet iets dat iedereen in Nederland van zijn 8ste tot zijn 16de onderwezen krijgt en dus geheel optioneel.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snapte er eerst ook de ballen van. Stam+t, lopen invullen, wablief? Tot iemand een keer tot me doordrong en er een lampje ging branden.
Dat was dan op de basisschool, maar toch.
Vooral zo zielig als mensen het gooien op dyslexie, waar het geen kut mee te maken heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte er eerst ook de ballen van. Stam+t, lopen invullen, wablief? Tot iemand een keer tot me doordrong en er een lampje ging branden.
Waar is het dan wel voor?quote:
Om IT nerds bezig te houden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral zo zielig als mensen het gooien op dyslexie, waar het geen kut mee te maken heeft.
[..]
Waar is het dan wel voor?
Heb mezelf op m'n 18e nog moeten bijspijkeren. :$quote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Heel soms vergeet ik er gewoon op te letten.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik op mijn 28equote:Op zondag 2 november 2014 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb mezelf op m'n 18e nog moeten bijspijkeren. :$
Een (deels) ook ditquote:Op zondag 2 november 2014 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel soms vergeet ik er gewoon op te letten.Meestal gaat het goed, en als ik het fout doe en ik lees terug wat ik getypt heb zie ik het vaak alsnog. Maar dan is al gepost/verzonden oid.
Ik snapte de schooluitleg vaak ook niet echt. :$ Vooral op de basisschool werd het onnodig ingewikkeld uitgelegd.quote:Op zondag 2 november 2014 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb mezelf op m'n 18e nog moeten bijspijkeren. :$
Bij veel mensen gaat het inderdaad automatisch, maar ik moet ook nadenken als ik typ. Altijd voor mezelf zeggen: hij loopt, oké. Ik voel me wel een beetje debiel dan.quote:Op zondag 2 november 2014 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel soms vergeet ik er gewoon op te letten.Meestal gaat het goed, en als ik het fout doe en ik lees terug wat ik getypt heb zie ik het vaak alsnog. Maar dan is al gepost/verzonden oid.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij veel mensen gaat het inderdaad automatisch, maar ik moet ook nadenken als ik typ. Altijd voor mezelf zeggen: hij loopt, oké. Ik voel me wel een beetje debiel dan.
Kan me er eigenlijk niets meer van herinneren, maar zou best kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snapte de schooluitleg vaak ook niet echt. :$ Vooral op de basisschool werd het onnodig ingewikkeld uitgelegd.En dan haakte ik af met opletten.
Same here.quote:Op zondag 2 november 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij veel mensen gaat het inderdaad automatisch, maar ik moet ook nadenken als ik typ. Altijd voor mezelf zeggen: hij loopt, oké. Ik voel me wel een beetje debiel dan.
Hier ook :$ en de zin nagaan of er een tweede werkwoord in staat haha.quote:Op zondag 2 november 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Want?quote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga sparen voor een paar vliegtickets wereldwijd en mijn baan opzeggen
http://www.crewbay.com/find-boats/Sailing%20Boatquote:
Ik zeg, doenquote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.crewbay.com/find-boats/Sailing%20Boat
52 pages of crew wanted, globally. Er zitten veel verzoeken tussen welke onbetaald zijn, maar ook een aantal waarbij je betaald wordt. Niet superveel, maar aan boord heb je toch geen onkosten.
Dat is dan ook het planquote:
Dat klinkt wel heerlijk spontaanquote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.crewbay.com/find-boats/Sailing%20Boat
52 pages of crew wanted, globally. Er zitten veel verzoeken tussen welke onbetaald zijn, maar ook een aantal waarbij je betaald wordt. Niet superveel, maar aan boord heb je toch geen onkosten.
Ik heb ook nog een site gevonden waar alleen betaald personeel gevraagd wordt. Maar eerst hier mijn papieren halen vind ik wel een must. En misschien ben ik dan wel weg hier voordat de zomer begint.quote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heerlijk spontaan.
Is het er zo erg aan toequote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een site gevonden waar alleen betaald personeel gevraagd wordt. Maar eerst hier mijn papieren halen vind ik wel een must. En misschien ben ik dan wel weg hier voordat de zomer begint.
Het is hier verre van ergquote:Op zondag 2 november 2014 19:04 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Is het er zo erg aan toe? Of heb je gewoon zin in iets anders
. Je papieren halen lijkt me wel een must ja. En anders kun je altijd nog een piraat worden
.
hahahahahaquote:Op zondag 2 november 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, na anderhalf uur wachten bezorgen ze het verkeerde
Alsof ik iets Klein zou bestellen
Ikquote:
Now that's just mean....quote:
Royco, je kon toch niet zeilen zei je?quote:
quote:stormforce: Work alongside our full time staff while you amass 14 months of industry experience and a range of qualifications to include; MCA/RYA Yachtmaster Offshore CoC
MCA/RYA Advanced Powerboat CoC
RYA Powerboat Instructor
RYA Keelboat Instructor
- See more at: http://www.crewbay.com/fi(...)sthash.pcTuDBUr.dpuf
En ik wou jou net vriendzonenquote:Op zondag 2 november 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt het dan een bro-hug? En waar moet ik zijn?
Ik...Dat stomme voetbal ookquote:
Tsja, het was niet goed, maar wel 4-0 gewonnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal is dan ook een plebejer sport.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, het was niet goed, maar wel 4-0 gewonnen...Wacht maar tot de wedstrijd in ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik vind er ook niks aan eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook een plebejer sport.
Omdat je geen plebejer bent natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:58 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan eigenlijk.
Iets met brood en spelenquote:Op zondag 2 november 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je geen plebejer bent natuurlijk.
En opium en volkquote:
Ben je er eindelijk?quote:
Ik was om half acht thuisquote:
Samzzquote:
Lekker relaxen nu voor jou dusquote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was om half acht thuis. Kuttreinen en bussen, bah. Net even rustig uitgepakt en gedoucht
.
#firstworldproblemsquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat ik een heel lekker toetje heb maar vol zit van het avondeten.![]()
Schuif maar doorquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe komt het?quote:
quote:
Bewarenquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, straks even snel voeren en dan lekker in bed m'n boek lezenquote:
Nou ja, zoals dat gaat. Weinig inzet en dus verlies van mijn ploeg terwijl ik er bij was.quote:
quote:
Oh, en daar reageert hij wel op hoor.....quote:
Omdat vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en daar reageert hij wel op hoor.....
Moment, even terug lezen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en daar reageert hij wel op hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |