Ik zie haar er wel voor aan.quote:Op zondag 2 november 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je moeder je niet 10 keer heeft lopen bellen midden in de nacht
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.quote:Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke dame die nog even bij kaneel langs wou.
I know the feel bro.quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.
Hopelijk is alles snel weer ok, kerel.quote:Op zondag 2 november 2014 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
En daar zitten we weer bij de ehbo. 5 uur geslapen vannacht maar we waren vroeg binnen. Kan tenminste een beetje internetten :p
quote:
Dit. Net uit bed komen rollenquote:Op zondag 2 november 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, flink bijgeslapen. Goedemorgen.
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.quote:
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.quote:Op zondag 2 november 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, wie is het meisje en wat ga je doen nu je haar nummer hebt?
Carpet muncher!quote:Op zondag 2 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.
[..]
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.
Heb wel nummer gevraagd aan meisje. Ik zei: hallo knap meisje, mag ik je nummer
En toen kreeg ik die. Maar is iemand die ik al een tijd ken en geen romantische interesse in heb. En zij ook niet in mij, want carpet muncher.
Wat is een carpet mucher?quote:
Moet de ander maar net een tapijt hebben natuurlijk. Ik noem het liever schaarfanaat.quote:
Scharen doet ook niet iedereen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet de ander maar net een tapijt hebben natuurlijk. Ik noem het liever schaarfanaat.
Arme jijquote:Op zondag 2 november 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scharen doet ook niet iedereen.
Is dat eenquote:Op zondag 2 november 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scharen doet ook niet iedereen.
Nee, maar je maakt dezelfde denkfout als je aankaart. ^^quote:
Ja want zo denk ik er ook serieus over.quote:Op zondag 2 november 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar je maakt dezelfde denkfout als je aankaart. ^^
Zo snel op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 2 november 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want zo denk ik er ook serieus over.
Nee ik meld het alleen maarquote:Op zondag 2 november 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo snel op je teentjes getrapt.
quote:Dear Professional Yachtsmen and Yachtswomen.
CharterPort BVI needs professional crew teams.
We are seeking competent crew in order to serve our yacht owners, we are at present seeking CVs and resumés of available crew teams seeking positions. We are presently need crew teams for both monohulls and multihulls.
Wassup?quote:
Wat houdt het precies in?quote:Op zondag 2 november 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Dang, en komend voorjaar hoop ik mijn volledige zeezeilbrevet te hebben....
[..]
Awquote:
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:quote:
Awesomequote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AwKusje op je neus
[..]
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen moeten erin?quote:Op zondag 2 november 2014 11:57 schreef aeque het volgende:
Hoe moeilijk is het nou als NS zijnde om een trein in te zetten waar wel iedereen in past...
Mooiquote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AwKusje op je neus
[..]
Rijke toeristen rond zeilen, een soort persoonlijke cruise. Op bootjes zoals dit:
[ afbeelding ]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!quote:
Teveel want er bleven er een paar op het station achter.quote:
Geen idee dus?quote:Op zondag 2 november 2014 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Teveel want er bleven er een paar op het station achter.
Ja, heel gaafquote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het uitzoeken waard lijkt mequote:
Ik ga vast pakken.quote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Look at it! JUST LOOK AT IT!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee zeilen daar Royco? Ik zag ook functies voor zeilinstructeur daar trouwensquote:
Ik kan niet zeilen maar ben gek op varen, dus count me in.quote:Op zondag 2 november 2014 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee zeilen daar Royco? Ik zag ook functies voor zeilinstructeur daar trouwens
quote:Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeilen maar ben gek op varen, dus count me in.
Dat is toch gewoon het paradijs.quote:Op zondag 2 november 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brevetje halen dus maar, kerel.
Tuurlijk mag jij mee!quote:
Daarom. Nu kunnen we wel ons hele leven officedrone blijven natuurlijk, maar dit lijkt me dan toch stukken leuker.quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het paradijs.
Overdag lekker varen en dan 's avonds chillen met een drankje
Dat is aardig van je.quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij mee!
[ afbeelding ]
Ja mij ook.quote:Op zondag 2 november 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom. Nu kunnen we wel ons hele leven officedrone blijven natuurlijk, maar dit lijkt me dan toch stukken leuker.
Ben jij dat niet?quote:
Goed planquote:Op zondag 2 november 2014 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mij ook.
En dan beginnen we ook een strandtent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |