Ik gok zo tot 5 december.quote:
Love your usernamequote:Op zondag 2 november 2014 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Je kunt stemmen zoveel je wilt, maar FOK! is geen democratie. Dus die banner blijft toch wel staan.
Dit zijn precies de jokes die ervoor zorgen dat die zwartepiet binnenkort niet meer zwart is.quote:Op zondag 2 november 2014 10:38 schreef Geralt het volgende:
Mooie banner. In de kleur slavenzwart roetzwart. Zoals het hoort dus
Make me Go all Postal!quote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchett's_Going_Postal#Cast.5B5.5Dquote:
Oh ja, absoluut zeg.quote:Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef videonatic het volgende:
[..]
Dit zijn precies de jokes die ervoor zorgen dat die zwartepiet binnenkort niet meer zwart is.
Volg mijn wikilink en je weet waarom.quote:
Ahaquote:Op zondag 2 november 2014 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchett's_Going_Postal#Cast.5B5.5D
Bovendien mis ik de oorbellen....je merkt dat FOK! ook langzaam bezwijkt onder de druk en net zoals AH, HEMA, Fisher Pice, Kruidvat e.a. en ook aanpassingen gaat doen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef thabit het volgende:
Ik vind het ook een slechte banner, maar dan vooral omdat er een bruine piet op staat in plaats van een zwarte. Zwarte Piet hoort zwart te zijn en niet bruin!
Precies. Zogenaamd tegen de policor protesteren met een uiterst politiek correcte kleurenpiet. Triestheid ten top.quote:Op zondag 2 november 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bovendien mis ik de oorbellen....je merkt dat FOK! ook langzaam bezwijkt onder de druk en net zoals AH, HEMA, Fisher Pice, Kruidvat e.a. en ook aanpassingen gaat doen.
Fijne post.quote:Op zondag 2 november 2014 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik durf te wedden, dat als Sinterklaas altijd een volledig wit feest was geweest, met een witte helper en een wit paard, dat dan Quincy en adepten al jaren hadden lopen gillen, dat het een racistisch feest was, omdat de donkere mensen die ook Nederlander zijn(!) niet vertegenwoordigd waren en dat ze zouden eisen, dat er een donker personage zou worden toegevoegd.
Dit soort beroeps-Calimero's vindt namelijk altijd wel een pseudo-onrecht om over te janken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |