abonnement Unibet Coolblue
pi_146206811
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpg

Met de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 800 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

140527_725_p01qr0vd.jpg

Doctor Who heeft 33 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels twaalf regenerations gehad. De rol van de huidige Doctor wordt vertolkt door Peter Capaldi, die in de achthonderdste aflevering voor het eerst verscheen.



Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft (bijna) jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2012/2013, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW7, was verspreid over het najaar van 2012 en voorjaar 2013. Dit vanwege het 50-jarige bestaan van Doctor Who op 23 november vorig jaar. Seizoen 8 is inmiddels in volle gang.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

[warning]LET OP: Er zijn géén vaste uitzendtijden op de BBC. Let dus elke week goed op welke tijd het die week wordt uitgezonden![/warning]

Spinoffs

Doctor Who heeft twee officiële spin-offs: Torchwood en The Sarah Jane Adventures. Torchwood bestaat officieel nog, maar het vierde seizoen, uit 2011, is voorlopig het laatste. Bedenker Russell T Davies heeft de serie voorlopig on hold gezet om persoonlijke redenen. The Sarah Jane Adventures, een op kinderen gerichte serie, is gestopt toen hoofdrolspeelster Elizabeth Sladen in 2011 overleed.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_146207004
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 01:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die aflevering was ik net bij beland, alleen ik besloot om nog even een seizoen Torchwood ertussen te gooien aangezien dat binnen de tijdlijn het mooiste past.
Morgen of vannacht nog komt The End Of Time. :)

Maar toch, m'n theoriën vond ik persoonlijk wel goed, te ver gezocht omdat ik Missy-Master niet wilde accepteren: te makkelijke connectie, te logisch voor Moffat.. alleen dit keer dus niet, blijft een lul..eerst mensen op het verkeerde been zetten door steeds iets anders te doen dan men verwacht en als men verwacht dat ie iets anders doet dan men verwacht doet ie het niet..
Hij heeft een paradox-machine volgens mij ;)

En het verhaal is ook vrij vreemd voor de Doctor eigenlijk, hij weet wat er kan gebeuren als je mensen terug tot leven brengt: Rose zorgde voor een scheur in de tijdlijn toen ze haar vader redde van de dood.
Waarom doet de Doctor er nu zo makkelijk over?

De mensen in London op straat, waarom luisterden die naar Missy toen de Doctor ze waarschuwde voor de Cybermen?
Deze Doctor zou zeggen "It's just so wrong!"

Ik blijf sceptisch over dit verhaal, die Dream-state patches, werken die echt niet op de Doctor?
De Doctor in London, in de TARDIS van The Mistress (als ze dat inderdaad is...)? (Chameleon circuit)
Hoe zou The Master/The Mistress aan een TARDIS moeten zijn gekomen?
Ik heb er nog een hoop vragen bij...

(Nu nog 1 post tot een nieuw topic, ik laat het aan Breuls om een mooie TT te verzinnen)
(dit is deels een reactie op deze post)
Het uploaden van minds naar computers is al eerder gedaan bij de vorige Doctor (nota bene de eerste Clara-aflevering), dus in zoverre is het mogelijk in het who-universe. Ik denk ook dat ze enkel de accidentele doden eruit pikken, want dan kan je de dood verwachten en is het mogelijk om zo'n mind te downloaden.

Wat betreft het terugbrengen van de doden: bij Rose was het echt morrelen met tijd, iets wat nu niet de bedoeling was. Nu gingen ze zoeken naar de plek waar mensen komen als ze dood zijn gegaan. Ze hebben het overduidelijk niet echt gevonden, dit is slechts een tussenstation voor het echte doodgaan als ik het goed begrijp.

Het vraagstuk rondom Mistress blijft natuurlijk staan, want waar komt ze vandaan? Hoe heeft ze dit voor elkaar kunnen krijgen? Ben ervan overtuigd dat we dat in de volgende episode zullen zien.

Edit: ik zie nu pas dat het logo van 3W de ogen van cyberman representeren... :o

Ook trouwens leuk hoe het vertonen van psychic paper een reference was naar Thick of It

[ Bericht 2% gewijzigd door De_Nater op 02-11-2014 03:44:26 ]
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_146210598
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 03:23 schreef De_Nater het volgende:

[..]

(dit is deels een reactie op deze post)
Het uploaden van minds naar computers is al eerder gedaan bij de vorige Doctor (nota bene de eerste Clara-aflevering), dus in zoverre is het mogelijk in het who-universe. Ik denk ook dat ze enkel de accidentele doden eruit pikken, want dan kan je de dood verwachten en is het mogelijk om zo'n mind te downloaden.

Wat betreft het terugbrengen van de doden: bij Rose was het echt morrelen met tijd, iets wat nu niet de bedoeling was. Nu gingen ze zoeken naar de plek waar mensen komen als ze dood zijn gegaan. Ze hebben het overduidelijk niet echt gevonden, dit is slechts een tussenstation voor het echte doodgaan als ik het goed begrijp.

Het vraagstuk rondom Mistress blijft natuurlijk staan, want waar komt ze vandaan? Hoe heeft ze dit voor elkaar kunnen krijgen? Ben ervan overtuigd dat we dat in de volgende episode zullen zien.

Edit: ik zie nu pas dat het logo van 3W de ogen van cyberman representeren... :o

Ook trouwens leuk hoe het vertonen van psychic paper een reference was naar Thick of It
Eerste keer minds uploaden naar computers was in Silence of the Library/Forest of the Dead toen David nog Doctor was, dus zelfs nog iets eerder.
  zondag 2 november 2014 @ 12:43:45 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146211353
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:10 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Eerste keer minds uploaden naar computers was in Silence of the Library/Forest of the Dead toen David nog Doctor was, dus zelfs nog iets eerder.
''Hey, who turned out the lights?'' Een van de beste afleveringen van de serie imho.
pi_146214555
Heeft iemand een idee wat de Dr Skarosi die werd genoemd voor betekenis heeft? Een samenwerking tussen Cybermen en Daleks?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_146215051
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 14:48 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand een idee wat de Dr Skarosi die werd genoemd voor betekenis heeft? Een samenwerking tussen Cybermen en Daleks?
Ah SKAROsi. Ben heel erg benieuwd. Wat een fantastische aflevering.
Ik vind het persoonlijk prachtig dat het uiteindelijk toch the Master blijkt te zijn. Juist omdat de link Missy-Mistress-Master zo makkelijk was dat we het eigenlijk niet verwachtten is het heerlijk dat het uiteindelijk wél zo blijkt te zijn.
pi_146217197
De Master is een vrouw. Thor is een vrouw. Spiderman is zwart. Straks is Batman gay en Dumbo een giraffe. Ze moeten met hun poten van bestaande personages af blijven. Gelijkheid creeer je door nieuwe vrouwelijke en zwarte personages te ontwikkelen die net zo goed zijn als bestaande witte mannelijke personages niet door bestaande personages te stelen en voor je politieke karretje te trekken.
pi_146217302
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef whocares86 het volgende:
De Master is een vrouw. Thor is een vrouw. Spiderman is zwart. Straks is Batman gay en Dumbo een giraffe. Ze moeten met hun poten van bestaande personages af blijven. Gelijkheid creeer je door nieuwe vrouwelijke en zwarte personages te ontwikkelen die net zo goed zijn als bestaande witte mannelijke personages niet door bestaande personages te stelen en voor je politieke karretje te trekken.
pi_146217385
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef whocares86 het volgende:
De Master is een vrouw. Thor is een vrouw. Spiderman is zwart. Straks is Batman gay en Dumbo een giraffe. Ze moeten met hun poten van bestaande personages af blijven. Gelijkheid creeer je door nieuwe vrouwelijke en zwarte personages te ontwikkelen die net zo goed zijn als bestaande witte mannelijke personages niet door bestaande personages te stelen en voor je politieke karretje te trekken.
En dan is de doctor opeens nog een Schot ook. Het is een separatistisch complot!!!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146217455
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dan is de doctor opeens nog een Schot ook. Het is een separatistisch complot!!!
Het was uiterst pijnlijk als ze ja hadden gezegd. Een niet Britse Doctor wil je toch niet over nadenken.
  zondag 2 november 2014 @ 16:54:25 #11
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146219189
Ik vond het echt een matige aflevering. Benieuwd naar volgende week, hopelijk een stuk beter / duidelijker / gestructureerder.

Sowieso, cybermen zijn echt zaadbaddy's....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146220900
De 'next time' liet me een spannende, snelle, toffe aflevering met veel actie (UNIT!) zien die antwoorden zou geven. Ik denk dat dat dan de volgende moet gaan zijn. Wat ik nu kreeg was een langzaam, rechtlijnig verhaal dat veel vragen op riep en van daaruit spanning opbouwde.

Op zich prima, maar niet wat ik verwacht had. Na een half uur dacht ik ''waar is UNIT, waar is de actie-spanning?''. Toch een goede aflevering, maar ik denk dat het pas écht goed te noemen kan zijn als de volgende aflevering erg sterk is en de spanningsopbouw in deze aflevering dat versterkt. Overigens, te voorspelbare wending dat het The Master is. Benieuwd of er een verklaring komt en wat die is.
pi_146228160
Volgende week gaan de Doctor en UNIT opnieuw de strijd aan met de Master. Sommigen dingen veranderen ook nooit. Alleen dan nu met de dochter van de Brigadier en een vrouwelijke Master. Oke misschien is er dan toch wel het een en ander behoorlijk veranderd sinds de jaren 70 of waren het nou de jaren 80?
pi_146228229
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef whocares86 het volgende:
Oke misschien is er dan toch wel het een en ander behoorlijk veranderd sinds de jaren 70 of waren het nou de jaren 80?
Jaren 70, met Pertwee.
pi_146234816
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef Syntos het volgende:

[..]

Jaren 70, met Pertwee.
Dat dan weer plaatsvond in de jaren 80 of toch niet. Het vreemde is dat ze nog steeds niets geleerd hebben van de fouten van toen volgens In The Forest of the Night zitten we nou in 2016. |:(
  maandag 3 november 2014 @ 02:12:26 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_146241083
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef whocares86 het volgende:
De Master is een vrouw. Thor is een vrouw. Spiderman is zwart. Straks is Batman gay en Dumbo een giraffe. Ze moeten met hun poten van bestaande personages af blijven. Gelijkheid creeer je door nieuwe vrouwelijke en zwarte personages te ontwikkelen die net zo goed zijn als bestaande witte mannelijke personages niet door bestaande personages te stelen en voor je politieke karretje te trekken.
Batman is niet gay want Robin is een vrouw ;)

Ik vind het er allemaal te dik bovenop liggen, Moffat verklapt de clue ook nooit meteen.
pi_146242023
En daarom baal ik er van dat er Next Time's zijn en dat ik hier eigenlijk het topic bijna een week moet negeren als ik ze bewust niet kijk. Als ik het hier niet had gelezen, kon ik zelf ontdekken dat er Cybermen in het spel waren. Maar goed, helaas zijn er wel Next Time's.
  Admin maandag 3 november 2014 @ 06:56:17 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146242120
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef whocares86 het volgende:
sinds de jaren 70 of waren het nou de jaren 80?
I see what you did there. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 3 november 2014 @ 06:57:13 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146242125
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 02:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Batman is niet gay want Robin is een vrouw ;)
Alsof ze een relatie hebben. :D
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 06:25 schreef stbabylon het volgende:
En daarom baal ik er van dat er Next Time's zijn en dat ik hier eigenlijk het topic bijna een week moet negeren als ik ze bewust niet kijk. Als ik het hier niet had gelezen, kon ik zelf ontdekken dat er Cybermen in het spel waren. Maar goed, helaas zijn er wel Next Time's.
Zelfs zonder trailers had je het kunnen weten, want de Cybermen waren aan het begin van het seizoen al aangekondigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146242258
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef whocares86 het volgende:
De Master is een vrouw. Thor is een vrouw. Spiderman is zwart. Straks is Batman gay en Dumbo een giraffe. Ze moeten met hun poten van bestaande personages af blijven. Gelijkheid creeer je door nieuwe vrouwelijke en zwarte personages te ontwikkelen die net zo goed zijn als bestaande witte mannelijke personages niet door bestaande personages te stelen en voor je politieke karretje te trekken.
:')
pi_146242284
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 06:57 schreef Breuls het volgende:

Alsof ze een relatie hebben. :D

Ik gok zomaar dat er meer dan genoeg fanfiction over te vinden is!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146242289
Ik gok dat meneer Pink nog wel tot leven gewekt zal worden, jammergenoeg. Irritant mannetje.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146242635
missy is zo hard niet the master , er komt weer zo een onlogische verklaring waar iedereen gaat over janken
pi_146242949
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 06:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Alsof ze een relatie hebben. :D

[..]

Zelfs zonder trailers had je het kunnen weten, want de Cybermen waren aan het begin van het seizoen al aangekondigd.
Ja, dat ze ergens een keer voor zouden komen... Nu wist je het exact van te voren. Beetje zonde.
pi_146243955
Beetje moeilijk om het geheim te houden als je midden in London gaat filmen. Al volgt niet iedereen het internet en de bladen. Sowieso een wonder dat de grote twist niet is uitgelekt. Schijnbaar waren er valse scripts in omloop en zijn de cruciale woorden nooit hardop gezegd tijdens het filmen.
  maandag 3 november 2014 @ 09:41:06 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146244091
Ik heb trouwens wel even moeten lachen om de opmerking over het hebben van wifi in 'the netherworld'. 'We have steve Jobs!'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146244187
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 09:41 schreef jogy het volgende:
Ik heb trouwens wel even moeten lachen om de opmerking over het hebben van wifi in 'the netherworld'. 'We have steve Jobs!'
Met zijn droogkloterige smoelwerk:
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146244380
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 09:41 schreef jogy het volgende:
Ik heb trouwens wel even moeten lachen om de opmerking over het hebben van wifi in 'the netherworld'. 'We have steve Jobs!'
"Never thought we'd miss Bill Gates." Last of the Timelords. Ook een verhaal met de Master.
pi_146248050
Ik heb mezelf spoiler vrij proberen te houden en dus aardig gelukt. Ik zag pas dat het om cybermen zou gaan toen ze via de lift gingen. Want dat was overduidelijk het silhouette van een cybermen hoofd.
Ik moet hem nog een keer kijken om het in het logo te zien merk ik.

Ik weet niet wat ik van deze aflevering moet denken, clara die psycho doet en de doctor bijna gijzelt. Dat viel me al tegen, en doctor die zo in de war is vond ik ook niet zo passen.

En laat die pink aub doodblijven, irritante kwast.
pi_146248155
Ik heb trouwens wel gemist waar 3W voor staat, klopt dat?
pi_146248270
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb trouwens wel gemist waar 3W voor staat, klopt dat?
Three words.

"Don't cremate me" Wat eigenlijk vier woorden zijn...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146248323
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef Knut het volgende:

[..]

Three words.

"Don't cremate me" Wat eigenlijk vier woorden zijn...
Ah ok, hmmm, zwak.

En alsof dat het enige probleem is.
  Admin donderdag 6 november 2014 @ 12:17:59 #33
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146363494
Mind blown.
Day of the Doctor; de drie Doctors en Clara ontsnappen uit het schilderij. Maar deze hand is duidelijk NIET van Clara. Ergo; dat moet Missy wel zijn:



Moffat you motherfucker you.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 6 november 2014 @ 12:29:24 #34
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146363884
hmm, Missy draagt geen ring aan haar pink (wel aan de middelvinger van haar rechterhand) en de stiknaad van Clara's jas komt ook overeen met de stiknaad van de bij deze hand horende mouw. Mogelijk vals alarm dus, maar gewoon een productiefoutje.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146364066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef Danny het volgende:
Mind blown.
Day of the Doctor; de drie Doctors en Clara ontsnappen uit het schilderij. Maar deze hand is duidelijk NIET van Clara. Ergo; dat moet Missy wel zijn:

[ afbeelding ]

Moffat you motherfucker you.
I want to believe.
  Admin donderdag 6 november 2014 @ 12:50:45 #36
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146364486
quote:
99s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

I want to believe.
nou ja, de positie van Clara kan alleen met de hand matchen als ze de vrouwelijke Inspector Gadget is natuurlijk :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146390149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef Danny het volgende:
Mind blown.
Day of the Doctor; de drie Doctors en Clara ontsnappen uit het schilderij. Maar deze hand is duidelijk NIET van Clara. Ergo; dat moet Missy wel zijn:

[ afbeelding ]

Moffat you motherfucker you.
Dit komt al maanden voorbij op allerlei fora, maar ik snap niet wat hier zo speciaal aan is. 'De hand' heeft hetzelfde jasje en Clara stapt gewoon zijwaarts het schilderij uit waarbij ze het schilderij vasthoudt om niet uit balans te raken, denk ik.

Een paar jaar terug was er wel het 'productiefoutje' tijdens Time of Angels/Flesh and Stone waarvan iedereen dacht dat het ook echt een foutje was, maar dat 't jasje aan/jasje uit van de Doctor expres zo gedaan was. Het kán, maar ik zou 't dit keer wel erg zwak vinden.
  Admin vrijdag 7 november 2014 @ 06:50:20 #38
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146391555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:58 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Dit komt al maanden voorbij op allerlei fora, maar ik snap niet wat hier zo speciaal aan is. 'De hand' heeft hetzelfde jasje en Clara stapt gewoon zijwaarts het schilderij uit waarbij ze het schilderij vasthoudt om niet uit balans te raken, denk ik.

Een paar jaar terug was er wel het 'productiefoutje' tijdens Time of Angels/Flesh and Stone waarvan iedereen dacht dat het ook echt een foutje was, maar dat 't jasje aan/jasje uit van de Doctor expres zo gedaan was. Het kán, maar ik zou 't dit keer wel erg zwak vinden.
tenzij haar arm twee meter lang is kan ze niet staan waar ze staat in die positie met haar rechterhand op de lijst. Dat is onmogelijk. Maar de hand kan er wel later overheen gemonteerd zijn om duidelijk te maken dat zij uit het frame stapt natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 09:29:49 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146426071
21.00 uur vanavond, peeps, en het duurt tot 22.00. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146426223
Ben nu bij The Brain of Morbius. Wist niet dat de Sisterhood of Karn uit Night of the Doctor al eerder te zien was in de Classics.
Voor een stel hersens in een glazen pot heeft Morbius trouwens wel een erg grote mond jegens degene die hem helpt. Dat gaat goed aflopen. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:29 schreef Breuls het volgende:
21.00 uur vanavond,
Steeds die wisselende tijden. Willen ze wel dat mensen de finale zien of zit er nog een reden achter?
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 09:54:48 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146426395
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:40 schreef Syntos het volgende:

Steeds die wisselende tijden. Willen ze wel dat mensen de finale zien of zit er nog een reden achter?
De programmering van BBC One draait niet om Doctor Who, hoor. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 10:00:23 #42
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146426462
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

De programmering van BBC One draait niet om Doctor Who, hoor. :D
zou wel moeten, vind ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146426465
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

De programmering van BBC One draait niet om Doctor Who, hoor. :D
Dat snap ik, maar om nou één van je populaire series zo vaak te verplaatsen. Beetje consistensie zou leuk zijn. ;)
Het vorige seizoen was toch gewoon iedere week op dezelfde tijd? Of vergis ik me nou?
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 10:06:33 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146426552
Ze verplaatsen niks. Het komt na Strictly Come Dancing, en die is vanavond om 21.00 afgelopen. Misschien wisselt Strictly wel van tijd, of wisselt een programma ervóór van lengte. Kijk bijvoorbeeld naar Doctor Who zelf: die is vanavond een kwartier langer. Als de starttijd steeds hetzelfde zou zijn geweest, zouden kijkers van het programma erna dus een kwartier later naar dat programma kijken en misschien ook denken dat die show "verzet" is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146427732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:00 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar om nou één van je populaire series zo vaak te verplaatsen. Beetje consistensie zou leuk zijn. ;)
Het vorige seizoen was toch gewoon iedere week op dezelfde tijd? Of vergis ik me nou?
Verre van. Doctor Who is al jarenlang een speelbal die bijna elke week 5 minuten vroeger of een kwartier later dan de vorige aflevering word uitgezonden. Een vast tijdstip heeft het in geen jaren gehad.
pi_146427958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:29 schreef whocares86 het volgende:

[..]

Verre van. Doctor Who is al jarenlang een speelbal die bijna elke week 5 minuten vroeger of een kwartier later dan de vorige aflevering word uitgezonden. Een vast tijdstip heeft het in geen jaren gehad.
Dat zal dan wel. Ik kijk het pas op tv sinds het vorige seizoen en kon zweren dat het meerendeel van de afleveringen toen gewoon om half negen werd uitgezonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Syntos op 08-11-2014 11:50:54 ]
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 20:26:00 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146441675
Net nog even Dark Water herkeken. Je merkt echt dat na de onthulling van Missy er even ruimte is waarin alleen de Doctor verbaasd is en wat Cybermen marcheren, zodat je als kijker niet iets mist als je helemaal overdonderd bent. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 20:27:00 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146441708


Ik vind Michelle Gomez overigens echt een geweldige Master. Super gecast. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146441988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:27 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind Michelle Gomez overigens echt een geweldige Master. Super gecast. :)
Inderdaad.. haar stem/intonatie is echt om verliefd op te worden en rillingen van te krijgen.
  zaterdag 8 november 2014 @ 20:46:44 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146442457
Bijna!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146442766
Ben ik de enige met slechte kwaliteit net voordat het begint :'(
  zaterdag 8 november 2014 @ 20:59:16 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146442895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ben ik de enige met slechte kwaliteit net voordat het begint :'(
nergens last van hier. (Ziggo)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146442948
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef jogy het volgende:

[..]

nergens last van hier. (Ziggo)
Dan ligt het aan de kabel ;(
Dan moet ik maar morgen kijken
pi_146442995
UPC hier (naja, bij mn vriend :P) en BBC ligt er nog steeds uit ;( Dus mn vader neemt het voor me op. :)
  zaterdag 8 november 2014 @ 21:01:31 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146442997
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ben ik de enige met slechte kwaliteit net voordat het begint :'(
Niks mis hier (.... famous last words :+ )

Beamer staat aan *O*
Ik zit klaar.

1 minute warning.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146443094
WAT?
Ja doei.
pi_146443114
I'm the doctor...
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_146444724
Hm....
Ja doei.
pi_146444772
The power of love...
  zaterdag 8 november 2014 @ 21:59:46 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445326
Damn _O_
Dat was genieten.

Er zat wel een hoop in deze aflevering zeg :X

Kerstman in de kerstspecial *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:00:16 #61
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445348
Dat was... apart.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:00:31 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef wdn het volgende:

Kerstman in de kerstspecial *O*
Nick Frost als Santa Claus. Briljant. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146445366
The fuck did I just watched?

Het ene moment vliegt BuzzDanny Lightyear weg, en drie scenes later heeft de Doctor het over hun relatie? Iets gemist waar Danny opeens weer tot leven kwam ofzo?
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:03:03 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef Breuls het volgende:
Dat was... apart.
Best wel.

Je zou haast gaan denken dat Missy niet dood is. 1 simpele reden: dat ging me veels te makkelijk.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:05:37 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445532
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef Syntos het volgende:
The fuck did I just watched?

Het ene moment vliegt BuzzDanny Lightyear weg, en drie scenes later heeft de Doctor het over hun relatie? Iets gemist waar Danny opeens weer tot leven kwam ofzo?
Nee. Die armband kon 1 persoon terug halen.
Doctor wist dat. Danny kwam daar ook achter.
Doctor denkt: Danny komt/is terug
Danny stuurt kleine kind dat hij heeft gedood terug.

En aangezien Clara blijkbaar niet de waarheid wil vertellen...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146445568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef wdn het volgende:
En aangezien Clara blijkbaar niet de waarheid wil vertellen...
Ah...Weer die route.

Dacht dat dat kind de jongere Danny was die zijn leven weer over kon doen oid. :')
Beetje teveel wtf momenten om alles binnen te krijgen.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:08:10 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef Syntos het volgende:
The fuck did I just watched?

Het ene moment vliegt BuzzDanny Lightyear weg, en drie scenes later heeft de Doctor het over hun relatie? Iets gemist waar Danny opeens weer tot leven kwam ofzo?
Clara loog tegen de Doctor. En hij tegen haar, want er is iets met Gallifrey dat hij niet vertelde. Maar Danny is gewoon dood. Punt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146445666
Galifrey was niet daar op de coördinaten. Dat was. zoals we zagen, empty space....
Ja doei.
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:09:18 #69
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445669
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:06 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ah...Weer die route.

Dacht dat dat kind de jongere Danny was die zijn leven weer over kon doen oid. :')
Beetje teveel wtf momenten om alles binnen te krijgen.
Oh dat zou een goede zijn geweest ja :D Een kind-Danny die terugkomt _O-
Maar het is toch echt dat kind dat hij als soldaat gedood heeft ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:10:01 #70
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445696
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Clara loog tegen de Doctor. En hij tegen haar, want er is iets met Gallifrey dat hij niet vertelde. Maar Danny is gewoon dood. Punt.
Ik heb geen Gallifrey gezien :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Galifrey was niet daar op de coördinaten. Dat was. zoals we zagen, empty space....
Dat was mijn idee ook.

Trouwens: 2de argument om te veronderstellen dat Missy NIET dood is. Ze loog over de coordinaten.

Dat apparaat is het apparaat dat mensen naar "heaven" stuurt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:10:29 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445713
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Oh dat zou een goede zijn geweest ja :D Een kind-Danny die terugkomt _O-
Maar het is toch echt dat kind dat hij als soldaat gedood heeft ;)
Ja, het was zijn aflossing. Feitelijk stond dit al open sinds zijn eerste scène in Into the Dalek. Op zich wel mooi. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146445721
Wel een gemiste kans voor een Steve Jobs cybermen.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:11:18 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445738
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Galifrey was niet daar op de coördinaten. Dat was. zoals we zagen, empty space....
En toch snap ik zijn reactie niet. Grote woede, alsof hij niet had verwacht dat Missy zou liegen. Dus ik had het idee dat er meer was dan lege ruimte. Maar misschien zoek ik er te veel achter.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:11:37 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445748
Overigens vond ik de Brigadier Cyberman wel mooi. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146445768
Wie of wat is Galifrey?
(Kijk nog niet zo lang.)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_146445783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef svann het volgende:
Wie of wat is Galifrey?
(Kijk nog niet zo lang.)
Langverloren planeet waar de Doctor vandaan komt. :)
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:12:56 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445812
Overigens ook in deze episode speelde Michelle Gomez iedereen van het scherm. Geweldig. _O_
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:13:39 #78
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146445843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef svann het volgende:
Wie of wat is Galifrey?
(Kijk nog niet zo lang.)
Oh dan moet je toch echt even inlezen want dat is vrij cruciaal.
Het is de thuisplaneet van onze Doctor die in een andere dimensie is geplaatst.
Kwan vanwege een oorlogje tussen de time lords en de daleks.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146445868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

En toch snap ik zijn reactie niet. Grote woede, alsof hij niet had verwacht dat Missy zou liegen. Dus ik had het idee dat er meer was dan lege ruimte. Maar misschien zoek ik er te veel achter.
Woede. Ik denk dat hij ergens nog de hoop had. Een sprankje.
Ja doei.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:14:37 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445881
Als je The Day of the Doctor kijkt weet je genoeg over Gallifrey voor de huidige stand van zaken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 8 november 2014 @ 22:15:59 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146445928
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Woede. Ik denk dat hij ergens nog de hoop had. Een sprankje.
Ja, wellicht.

Overigens, het hele "Clara vertrekt aan het einde van dit seizoen"-gerucht: dat is dus waar. Echter is Coleman wel gewoon vermeld in de informatie voor de Christmas Special, dus in-story denk ik dat ze elkaar gewoon weer tegenkomen. Clara is er dus (nu) uit, maar Coleman niet, lijkt me zo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:17:44 #82
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146446002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

En toch snap ik zijn reactie niet. Grote woede, alsof hij niet had verwacht dat Missy zou liegen. Dus ik had het idee dat er meer was dan lege ruimte. Maar misschien zoek ik er te veel achter.
Maar dan had ik verwacht dat wij ook iets te zien zouden krijgen.
Indien Gallifrey bijvoorbeeld was vernietigd dan hadden we wel iets van brokstukken van een dimensie breuk ofzo (ik geef het maar een naam :P ) mogen hebben zien.

We krijgen echt -niks- te zien. En The Master is/was nu eenmaal een grote leugenaar.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146446236
Godsklere zeg, wat een aflevering. Ik vond het afscheid van de Ponds heftig, maar het uitrekken van Danny's vaarwel gaat daar overheen ;(
Héél even had ik het idee dat CyberDanny een terugkerend personage zou worden, maar het is toch echt einde rit voor Mr Pink. Het Brigadier-salute was dan wel weer mooi.

Oh, en Osgood ;(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_146446308
Die soldaten die achter Missy de Master stonden terwijl ze opsprong en 'plots' naast Osgood stond. :')
Die twee stonden gewoon letterlijk te wachten tot ze dood zouden gaan zonder ook maar een vinger uit te steken _O- .
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:34:48 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146446667
Ik had ook even de stille hoop dat Danny zijn leger aan cybermen ging gebruiken als een soort van intergalactische blauwhelmleger of zo. Maar nee. Gone with a bang.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin zondag 9 november 2014 @ 09:34:59 #86
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146455483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Breuls het volgende:

En toch snap ik zijn reactie niet. Grote woede, alsof hij niet had verwacht dat Missy zou liegen.
Ik vond het meer radeloosheid, teleurstelling en verdriet dan echte woede.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, wellicht.

Overigens, het hele "Clara vertrekt aan het einde van dit seizoen"-gerucht: dat is dus waar. Echter is Coleman wel gewoon vermeld in de informatie voor de Christmas Special, dus in-story denk ik dat ze elkaar gewoon weer tegenkomen. Clara is er dus (nu) uit, maar Coleman niet, lijkt me zo.
Clara is er al een aantal keren 'uit' geweest. Ze kan ook even zo makkelijk weer terug komen. Ik hoop overigens van niet. Ben wel een beetje klaar met Clara ( :+ )

Overigens vond ik het seizoen als geheel genomen absoluut niet het sterkste seizoen en hoewel een prima season finale beslist niet de beste imo. De 'woman in the shop' onthulling was natuurlijk erg voorspelbaar en had minder WTF?!OMG!? pazazz dan eerdere 'fuck you moffat' momenten. Danny Pink heb ik nooit iets mee gehad en omdat ik op Clara ook wel een beetje ben uitgekeken vond ik het hele 'oh, hij is dood' en 'boehoe, afscheid'stuk maar weinig boeiend. Ben emotionelere scenes gewend inmiddels (amy/rory, rose e.d.) en het enige stukje dat me nog enigszins raakte was het salueren van de Doctor.
Capaldi is overigens een prima Doctor, maar het is toch niet 'mijn' Doctor zeg maar. Die eer blijft in mijn geval bij Tennant, gevolgd door Smith. Al met al vond ik het seizoen wat teleurstellend in eigenlijk bijna alle opzichten. Niet slecht, maar wel minder boeiend dan voorgaande seizoenen. Hier en daar zelfs té voorspelbaar. Maar misschien waren mijn verwachtingen wel wat te hooggespannen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146455697
Mooi verwoord Danny. Eigenlijk ook precies wat ik bij dit seizoen had. Ik denk dat ook vooral de langere verhaal lijnen voor mij ontbreken nu. Geen river meer, geen silence.. Missy werd de meeste afleveringen niet echt op in gegaan, waardoor voor mij de spanning een beetje verdween.
Ik mis Matt ;( tot kerst maar weer die afleveringen terug kijken :D
  zondag 9 november 2014 @ 11:25:55 #88
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146457052
- Die 'gevangenis' in dat vliegtuig :')
- Ik blijf erbij, cybermen zijn schijtbaddies :{w
- Dat gezegd, scène waarin die cybermen op de begraafplaats uit de grond komen was tof _O_
- Capaldi nog steeds niet dat 'Doctor-gevoel' voor mij

Uiteindelijk een matig seizoen met een matige Doctor. Hopelijk is komend seizoen weer wat beter...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 9 november 2014 @ 11:36:00 #89
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_146457247
Seizoensfinale en ik heb niet het gevoel dat er een seizoen voorbij is. Capaldi als nieuwe doctor was wennen, maar dat had ik bij elke nieuwe doctor. Daar waar ik ooit in de jaren 70 Tom Baker had gezien totdat de Tros besloot dat veel ouders dit te eng vonden voor hun kinderen.
Met de komst van de nieuwe series en Ecleston was het wennen, maar Ecleston zette snel de standaard. Tennant koste ook weinig tijd om aan te wennen. Smith daarentegen was veel moeilijker om aan te wennen en daarbij heb ik tot het eind een soort van allergie gehad tegen zijn overacteren.

En dit seizoen voelde veel te kort omdat de verhaallijnen niet echt complex waren en de grote verrassingen uitbleven.

Capaldi is een waardige doctor die wat mij betreft nog wel even mee kan. En Clara?? Stukken beter dan Ami maar ze kan niet tippen aan Rose. Wel kwa complexiteit, want ze blijft wel the impossible girl :)
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  zondag 9 november 2014 @ 13:32:50 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146460999
Waar ik me echt aan stoorde was dit:



De hele wereld is bewolkt en keiharde scherpe schaduwen op de grond, dus lekker in de volle zon opgenomen en daarna een grijsfiltertje erover heen.
Komop man, het is niet alsof het in het VK zelden bewolkt is :')
pi_146462864
Ik vond het wel ok. Danny is gewoon schijtvervelend en tenenkrommend overdramatisch met die hele Soldier-speech. Spanning was ver te zoeken en de dood van Missy een enorme anticlimax.

Maar, zowel de Doctor, Missy en Clara gaven een geweldige performance weg. Heel jammer dat we niet meer van Missy hebben gezien. En weer een mooie quote om in te lijsten van de Doctor:

"Never trust a hug.. it's just a way to hide your face"
pi_146468964
Ik vond het niet zo geweldig. Ik vond de hele series niet geweldig. Er zaten een paar goede afleveringen tussen, zoals die met de bank, die met de mummy in de trein, die met de 2D monsters en die van vorige week. De opbouw was fantastisch, maar uiteindelijk hebben we daar (bijna) niks voor teruggekregen.
Die hele Missy = Master kon me geen zak schelen. Wat me wel een zak kon schelen is of The Doctor nog iets te weten kwam over Gallifrey. Ze liepen eind vorig jaar Gallifrey en de Time Lords zo te hypen in de specials. Dat we daar deze series helemaal niks van hebben teruggezien vind ik onacceptabel. Zelfs niet eens een spoortje. We hebben niet eens gezien hoe Missy Gallifrey ontsnapte, terwijl we wel van The End Of Time weten dat The Master daar is geweest. Ze gaf het zelfs toe in de aflevering van gisteravond.
De coördinaten van Gallifrey waren nep en Missy is (hoogstwaarschijnlijk) dood. Clara en The Doctor zaten ook nog flink te liegen tegen elkaar op het laatst. Oh oh wat geweldig... :{
In de andere series zagen we tenminste *iets* gebeuren, zoals dat de scheuren weggingen, dat we we meer te weten kwamen over River Song en the Question, en we zagen vorig jaar hoe Clara the impossible girl kon zijn.
Wat ik wel mooi vond aan de laatste twee afleveringen waren de prestaties van Gomez als Missy, de Cybermen, het hele idee van de Nethersphere en ik vind Peter Capaldi als The Doctor ook prima.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 november 2014 @ 17:46:28 #93
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146469831
Oh, als Danny echt dood is, hoe konden we dan een tijdje terug zijn achterkleinzoon oid ontmoeten? Die met zn mooie oranje ruimtepak en zn familieverhalen over tijd- en ruimtereizigers.... #christmasspecialherewecome
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146470186
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, als Danny echt dood is, hoe konden we dan een tijdje terug zijn achterkleinzoon oid ontmoeten? Die met zn mooie oranje ruimtepak en zn familieverhalen over tijd- en ruimtereizigers.... #christmasspecialherewecome
Zwangere Clara voor hij dood ging?
Zit je alleen nog met de tijdreizer, al zou dat niet op Danny hoeven te slaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 november 2014 @ 18:26:20 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146471208
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, als Danny echt dood is, hoe konden we dan een tijdje terug zijn achterkleinzoon oid ontmoeten? Die met zn mooie oranje ruimtepak en zn familieverhalen over tijd- en ruimtereizigers.... #christmasspecialherewecome
Daar hebben ze vorige week een excuus voor verzonnen volgens mij. Ben ff kwijt wat voor een timey wimey achtige ongein het nou was :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 9 november 2014 @ 20:10:36 #96
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_146475505
En toch klopt er iets nog niet... 't is een veel te makkelijk verhaal voor Moffat.
Clara en Danny is ook nog niet klaar qua verhaal, de Doctor heeft vast door dat Clara zat te liegen over Danny toen ze op het eind elkaar een knuffel gaven.

Cybermen met gevoelens was ook raar, niet alleen Danny maar vooral de vader van Kate Lethbridge Steward, die was al langer dood, z'n lampje brandde ook (die van Danny niet).
Dat kon niet door de armband van CyberDanny zijn gekomen want op dat moment was Kate allang te pletter gevallen.

Hoe komt het overigens dat Clara de echte naam van de Doctor onthouden heeft? Ze was bereid die aan de cybermen te vertellen om haar leven te redden.
Als het goed is kon ze dat niet onthouden hebben.

De Master/Mistress ging ook te makkelijk dood trouwens..
Of het was een behoorlijk slecht seizoen qua verhaal óf de clue moet nog komen en als dat duidelijk is is het een van de betere seizoenen.
Ik denk in elk geval dat het nog niet afgelopen is.
pi_146475554
Wat een kuteinde ;(
Ik hoopte nog op een epische twist met Clara die wellicht ook echt de Doctor was, maar nee...Mooi thema wel met of de Doctor goed is of niet, maar wel een beetje makkelijk uitgewerkt. Teleurstellend seizoen hoor, er is nauwelijks terugkoppeling met vorige afleveringen...dacht dat er genoeg hints werden gegeven in het begin, zeker in de beste aflevering van het seizoen Silence...Wat een top-aflevering was dat...hopelijk komt er wat van terug in het volgende seizoen, want dat had zeker wat open eindes....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146475597
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef SiGNe het volgende:
En toch klopt er iets nog niet... 't is een veel te makkelijk verhaal voor Moffat.
Clara en Danny is ook nog niet klaar qua verhaal, de Doctor heeft vast door dat Clara zat te liegen over Danny toen ze op het eind elkaar een knuffel gaven.

Cybermen met gevoelens was ook raar, niet alleen Danny maar vooral de vader van Kate Lethbridge Steward, die was al langer dood, z'n lampje brandde ook (die van Danny niet).
Dat kon niet door de armband van CyberDanny zijn gekomen want op dat moment was Kate allang te pletter gevallen.

Hoe komt het overigens dat Clara de echte naam van de Doctor onthouden heeft? Ze was bereid die aan de cybermen te vertellen om haar leven te redden.
Als het goed is kon ze dat niet onthouden hebben.

De Master/Mistress ging ook te makkelijk dood trouwens..
Of het was een behoorlijk slecht seizoen qua verhaal óf de clue moet nog komen en als dat duidelijk is is het een van de betere seizoenen.
Ik denk in elk geval dat het nog niet afgelopen is.
Ja met dit gevoel blijf ik ook achter. Hopelijk worden de losse eindjes nog aan elkaar geknoopt, maar ik vrees toch een beetje....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 november 2014 @ 20:20:36 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146475854
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef SiGNe het volgende:
De Master/Mistress ging ook te makkelijk dood trouwens..
Ik zeg je die is niet dood.

Dat apparaat waarmee ze werd gezapt is dat apparaat waarmee het hele seizoen karakters zijn weggezapt naar "heaven". Dat is gewoon een transporter naar een voorgeprogrammeerde lokatie.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_146475984
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik zeg je die is niet dood.

Dat apparaat waarmee ze werd gezapt is dat apparaat waarmee het hele seizoen karakters zijn weggezapt naar "heaven". Dat is gewoon een transporter naar een voorgeprogrammeerde lokatie.
Dat lijkt me evident. Het was ook geen "oranje" flits waarbij die anderen werden doodgezapt, maar een blauwe "teleport" flits, mijns inziens.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146476805
Ze was toch dood gezapt door een cyber? Ik weet het niet meer zo goed, maar ik dacht dat ze uiteindelijk niet met dat apparaat was gedood.
  zondag 9 november 2014 @ 20:43:37 #102
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_146476839
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik zeg je die is niet dood.

Dat apparaat waarmee ze werd gezapt is dat apparaat waarmee het hele seizoen karakters zijn weggezapt naar "heaven". Dat is gewoon een transporter naar een voorgeprogrammeerde lokatie.
Alleen werd ze niet door Clara met het apparaat gezapt maar door een Cyberman die vroeger de vader van Kate was.

Nog zoiets overigens, er werd steeds gesteld dat The Mistress een TARDIS had, waar is die gebleven?
En hoe kan de Master destijds terwijl de dood z'n energie van binnenuit opvrat opeens aan een TARDIS zijn gekomen en zijn ontsnapt uit de pocket universe waar Gallifrey zich in bevindt?
En als The Master kan ontsnappen, waarom de andere Timelords dan niet?

Ik blijf er ook bij dat het verhaal van de Netherspere ook beter bij Patience past, ooit ook getrouwd geweest met de Doctor (Missy noemde 'm haar "Boyfriend")
Patience hád een Nethersphere
http://tardis.wikia.com/wiki/Patience_%28Cold_Fusion%29

En The Master/Mistress die eerst de moeite neemt om Cybermen van doden te maken en dan de controle over de Cybermen aan de Doctor geeft als kadootje zodat ze weer vriendjes kunnen zijn?
Raar verhaal.. prima als je vrienden met iemand wil zijn maar zou je iemand die je meerdere malen gedood heeft ook als vriend zien?
En dan ook een kado geven waarmee je in principe meteen weer gedood kan worden?
Ik vind het maar raar.

Wat als afgelopen seizoen zich geheel in de Nethersphere heeft afgespeeld overigens? Da's ook nog een optie.
't waren sowieso rare verhalen met sprookjes die waarheid bleken te zijn.

Oh, en na de dood van Missy ook geen regeneration, al kan dat misschien soms wel even duren voor dat start.
  zondag 9 november 2014 @ 22:05:50 #103
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146480528
Die andere kleur flits kwam geloof ik omdat ze door de Briga-Cybermen werd gezapt, maar dat kan ik mis hebben...

Over de briga-cybermen gesproken, het blijft natuurlijk een bizarre plothole dat alleen hij en Danny in staat waren hun programmering te overriden en de hive te negeren :')

Nee, voor mij absoluut geen groots einde van een imo matig seizoen :{
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146480799
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die andere kleur flits kwam geloof ik omdat ze door de Briga-Cybermen werd gezapt, maar dat kan ik mis hebben...

Over de briga-cybermen gesproken, het blijft natuurlijk een bizarre plothole dat alleen hij en Danny in staat waren hun programmering te overriden en de hive te negeren :')

Nee, voor mij absoluut geen groots einde van een imo matig seizoen :{
Dat was ook heel raar. Ik dacht ook permanent dat er een moment zou komen dat de Doctor ging zeggen: Oh but you made a mistake, the cybermen still have feelings. Of iets in die sferen :o ...geen verklaring gegeven iig :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146490680
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, als Danny echt dood is, hoe konden we dan een tijdje terug zijn achterkleinzoon oid ontmoeten? Die met zn mooie oranje ruimtepak en zn familieverhalen over tijd- en ruimtereizigers.... #christmasspecialherewecome
In het begin van Dark Water, als Clara naar de post-its kijkt, kun je een post-it zien waarop staat '3 months'. Dat zou erop kunnen duiden dat Clara zwanger is van Danny. Dat zou betekenen dat Orson Pink haar achter- achter (etc) kleinzoon is. Dat klopt het prima.


[ Bericht 13% gewijzigd door Toxaris op 10-11-2014 09:38:16 ]
pi_146490983
En natuurlijk is de Master/Mistress niet dood, die komen we over een seizoen of twee weer tegen.

Er wordt gedacht dat de TARDIS van de Master een rode telefooncel is, wederom een referentie naar de Doctor. In zowel Dark Water als Death in Heaven zie je een rode telefooncel in de buurt van St. Pauls. Die schijnen er niet te staan in het echt. Afwachten dus denk ik.

Overigens vond ik het niet zo raar hoe Missy sprak over de dokter en dat ze het leger aan hem gaf. Het was in lijn met dingen uit de oude serie. Vond het wel een Gandalf momentje als ik eerlijk ben. Iets slechts aangeboden krijgen om goed mee (proberen...) te doen maar daarmee wel jezelf loochenen (op z'n minst).

Hebben jullie de TV Trailer gezien voor de Christmas special. Een heel apart sfeertje, dat eerste en dat tweede deel.
  maandag 10 november 2014 @ 09:55:15 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146491169
De schrijvers gebruiken hetzelfde principe als Douglas Adams in THHG2TG, je gooit zoveel losse eindjes rond de hele tijd zodat je die later op kan pakken en het lijkt alsof je alles van te voren in de planning had.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146491980
Matig einde van een matig seizoen. Ik hoop dat ze de soap voortaan weglaten, die hele danny pink was ook een vreselijk figuur om in de serie te hebben.
pi_146492047
Wel jammer. Kan toch wel zeggen dat dit inderdaad een van de slechtste seizoen is geweest ;( Alleen de aflevering Silence redt het nog wel een beetje :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146506208
Over welke aflevering heb je het hier?

quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef Norrage het volgende:
Wat een kuteinde ;(
Ik hoopte nog op een epische twist met Clara die wellicht ook echt de Doctor was, maar nee...Mooi thema wel met of de Doctor goed is of niet, maar wel een beetje makkelijk uitgewerkt. Teleurstellend seizoen hoor, er is nauwelijks terugkoppeling met vorige afleveringen...dacht dat er genoeg hints werden gegeven in het begin, zeker in de beste aflevering van het seizoen Silence...Wat een top-aflevering was dat...hopelijk komt er wat van terug in het volgende seizoen, want dat had zeker wat open eindes....
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Norrage het volgende:
Wel jammer. Kan toch wel zeggen dat dit inderdaad een van de slechtste seizoen is geweest ;( Alleen de aflevering Silence redt het nog wel een beetje :)
Of bedoel je misschien Listen?
Met Clara onder het bed bij de jonge doctor.
pi_146506234
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:29 schreef Jaqen_NBr het volgende:
Over welke aflevering heb je het hier?

[..]

[..]

Of bedoel je misschien Listen?
Met Clara onder het bed bij de jonge doctor.
Sorry, ja. Listen. :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146517360
"Doctor? You know this can't end like that, we need to get this sorted and quickly. She isn't alright you know, and neither are you"

Zegt mij dat een aanal gebeurtenissen teruggedraaid gaan worden. En ik vermoed dat we Oswood nog wel terugzien.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:08:52 #113
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_146554444
Ik vond het best een goed seizoen, De grote verhaallijn was inderdaad wat minder episch, maar ik had het idee dat ze dit seizoen de focus op meer sterke, individuele afleveringen wilden leggen. Ook gezien de bemoeienis van Moffat met zoveel afleveringen.

Echte slechte afleveringen zaten er niet tussen, terwijl er in eerdere seizoenen altijd wel 2 of 3 echt ondermaatse afleveringen tussen zaten. Maar gezien de reacties hier is niet iedereen het daar mee eens.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_146555307
Ik vond het ook een prima seizoen!
Ja doei.
pi_146557639
Vond 1/3e van het seizoen maar echt leuk.
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:28:41 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146558663
Ben heel blij de nieuwe doctor!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146558683
Het had, afgezien van die tijger in Londen aflevering, inderdaad een prima seizoen met weinig dieptepunten. Maar de epische verhaallijn ontbrak gewoon, en de finale was wel een beetje jammer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 november 2014 @ 16:04:27 #118
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146576202
Weinig dieptepunten is one way of looking at it. Ik zou dan eerder gaan voor weinig hoogtepunten... (maar ja, glas halfleeg / halfvol soort van discussie) :D

Heel veel episodes kreeg ik het 'meh'-gevoel van. Net als bij Capaldi trouwens, voorlopig ook een 'meh' als Doctor....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146578487
Ik ben in ieder geval blij dat die kinderachtige ADHD'er Matt Smith weg is. Hij was voor mij veel te druk en sommige verhalen werden te kinderachtig. "Als je blije gevoelens hebt, dan kun je de Cybermen verslaan!" :|W :{w
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_146578713
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weinig dieptepunten is one way of looking at it. Ik zou dan eerder gaan voor weinig hoogtepunten... (maar ja, glas halfleeg / halfvol soort van discussie) :D

Heel veel episodes kreeg ik het 'meh'-gevoel van. Net als bij Capaldi trouwens, voorlopig ook een 'meh' als Doctor....
Naja, tegelijkertijd bedoelde ik ook dat inderdaad. Het was een redelijk constant niveau, en kabbelde een beetje voort.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 12 november 2014 @ 19:49:26 #121
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146584580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat die kinderachtige ADHD'er Matt Smith weg is. Hij was voor mij veel te druk en sommige verhalen werden te kinderachtig. "Als je blije gevoelens hebt, dan kun je de Cybermen verslaan!" :|W :{w
Wat was de afgelopen epi dan? "Als je liefde maar sterk genoeg is, blijf je jezelf binnenin de Cybermen"? Yuk :{w

En dan ook nog geloven dat alleen Danny en de Cyberbrigadier dat lukt :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146585167
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wat was de afgelopen epi dan? "Als je liefde maar sterk genoeg is, blijf je jezelf binnenin de Cybermen"? Yuk :{w

En dan ook nog geloven dat alleen Danny en de Cyberbrigadier dat lukt :')
Stond hun emotion inhibiter niet uit?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 november 2014 @ 20:30:15 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146586280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Stond hun emotion inhibiter niet uit?
Alleen die van Danny.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146589924
We zagen het ook al bij die leider van Torchwood in Doomsday.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_146601428
Ik snap niet hoe je dannys dood kan vergelijken met het afscheid van de Ponds... Het saneren (hoop ik) van een irritant koppel tot afscheid van een goed opgebouwd koppel ...

Ponds mis ik, Danny ben ik blij kwijt te zijn...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 13 november 2014 @ 10:54:52 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146604440
Wat een haat op Danny, is het omdat het een neger is?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146606314
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef jogy het volgende:
Wat een haat op Danny, is het omdat het een neger is?
Nee, omdat hij een pijpzeikerd is :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146606898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee, omdat hij een pijpzeikerd is :+
En een rot accent heeft.
pi_146607179
(R)(M)ickey van Rose is ook zwart. Totaal geen problemen mee. Al was die vooral leuk als plastic...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146608028
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:54 schreef jogy het volgende:
Wat een haat op Danny, is het omdat het een verplichte neger is?
Hij was erg irritant, en het hele zeikverhaal rond hem en Clara vond ik persoonlijk totaal niet boeiend.
  Admin donderdag 13 november 2014 @ 16:37:37 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146615726
Intussen, bij Gracepoint:

Deze remake van Broadchurch, een door Torchwood/Doctor Who-schrijver Chris Chibnall bedachte serie met David Tennant in de hoofdrol, heeft ook Tennant in de remake in de hoofdrol.

Chibnall postte net dit op Twitter. Props uit de serie; notities die bedoeld zijn voor Detective Carver, Tennants personage:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146619503
Haha nice. Maar waarom moet Broadchurch nu weer een remake krijgen? Het was prima.
  Admin donderdag 13 november 2014 @ 18:31:49 #133
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_146619805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee, omdat hij een pijpzeikerd is :+
lift
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_146619898
Pijpzeikerd... mooi! Had het niet kunnen bedenken maar het past wel :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 november 2014 @ 09:24:47 #135
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_146637774
Missy vond ik geweldig, zoals ze daar gestoord in het vliegtuig bezig is, hangend aan die kettingen, woei :D Bananas! Top :)

Zoals al opgemerkt, Clara-Danny lijkt nog niet helemaal af, met dat nageslacht van hun in een eerdere aflevering. Clara komt denk ik ook gewoon terug in de Christmas Special. Echt afgezwaaid is ze (nog) niet.

Waar ik trouwens ook over na zat te denken, op dat kerkhof, 1: Amy en Rory liggen ergens begraven, 2: Clara ligt ook ergens begraven!!
Ik dacht echt dat ze met dat tweede iets gingen doen (ze ging dood als nanny in een eerdere christmas special)
Gemiste kans, was dan erg interessant geworden denk ik :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin vrijdag 14 november 2014 @ 10:43:38 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146639374
Vanavond is Children in Need. Verwacht dus weer een extraatje van Doctor Who. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146639497
Wat moet ik nou kijken morgen? :(
Ja doei.
pi_146639584
Finale Hollands Hoop *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_146639665
Wat?
Ja doei.
pi_146639674
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Missy vond ik geweldig, zoals ze daar gestoord in het vliegtuig bezig is, hangend aan die kettingen, woei :D Bananas! Top :)

Zoals al opgemerkt, Clara-Danny lijkt nog niet helemaal af, met dat nageslacht van hun in een eerdere aflevering. Clara komt denk ik ook gewoon terug in de Christmas Special. Echt afgezwaaid is ze (nog) niet.

Waar ik trouwens ook over na zat te denken, op dat kerkhof, 1: Amy en Rory liggen ergens begraven, 2: Clara ligt ook ergens begraven!!
Ik dacht echt dat ze met dat tweede iets gingen doen (ze ging dood als nanny in een eerdere christmas special)
Gemiste kans, was dan erg interessant geworden denk ik :)
Die liggen in New York, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 november 2014 @ 11:09:46 #141
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_146640012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 10:56 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Die liggen in New York, toch?
Amy en Rory liggen inderdaad in New York, maar ook daar waren de cyberman
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 14 november 2014 @ 22:42:03 #142
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146664911
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_146675843
Tenminste zeker dat Clara erbij is dan.

quote:
Happy Easter
_O_
  Admin zaterdag 15 november 2014 @ 15:08:10 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146681149
quote:
Ik kwam 'm net pas op Facebook tegen. Ik was compleet vergeten dat CiN gisteravond was, ook al postte ik er hier gisteren nog over. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146714705
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 16 november 2014 @ 17:55:44 #146
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146714917
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:42 schreef Dragonberry het volgende:
Ze was toch dood gezapt door een cyber? Ik weet het niet meer zo goed, maar ik dacht dat ze uiteindelijk niet met dat apparaat was gedood.
Ja door een cyber.
Maar dan nog... "dood"? Denk het niet.
Ook dat ding van die cyberman kan (zal!) een teleporteer ding zijn: cybermen maken andere cybermen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 8 december 2014 @ 16:59:44 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147395500
Capaldi heeft bijgetekend voor s9 en s10 :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 8 december 2014 @ 17:05:44 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147395706
Good. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147395714
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef wdn het volgende:
Capaldi heeft bijgetekend voor s9 en s10 :)
Fuck yea! O+
Ja doei.
  maandag 8 december 2014 @ 17:12:55 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_147395923
En Moffat?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_147403772
Goed nieuws!
  woensdag 24 december 2014 @ 10:41:44 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147911791
Een hoop DW de afgelopen week op de BBC en SyFy :)

Enne ...

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_147912937
Ben benieuwd naar de Kerstspecial morgen! Mogelijk de eerste keer dat ik het gewoon live kan zien, want ik heb vandaag al mijn Kerstdiner met familie.
pi_147916314
de laatste reeks intereseerde mij op het einde aan niet meer omdat ik er meer van verwachte en de kerstspecial verwacht ik ook nie veel meer van , mijn who liefde is over vrees ik :N
pi_147930310
Humble book bundle, met Doctor Who audiobooks:

https://www.humblebundle.(...)20Audiobook%20Bundle
  donderdag 25 december 2014 @ 15:36:17 #157
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147951987
Let op: 19:15 vanavond!
Niet dat iemand denkt dat het om 20:30 begint ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 25 december 2014 @ 19:14:42 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147955538
Here we go!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_147955595
Clara pls don't go
pi_147955791
Ik vind het nu al geweldig :D
Badass Santa ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_147955948
Danny ROT OP
pi_147956040
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 december 2014 @ 19:45:26 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147956076
Smeriggggggggggggg :D
Hersenzuigende hoofdplakkers. Jakkes.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_147956223
We inception now
  donderdag 25 december 2014 @ 20:27:53 #165
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_147956861
Leuke aflevering, opzich had het ook een zeer goed geheim gehouden aanleiding voor een nieuwe companion kunnen zijn maar ben blij dat we Clara nog meer te zien krijgen.
Danny zullen we vast ook nog wel vaker te zien krijgen, op de een of andere manier zal ie wel weer terugkomen, we hebben immers een Oswald Pink gezien.
pi_147958762
...is Danny nou weer terug?
  donderdag 25 december 2014 @ 22:29:10 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_147960361
quote:
15s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef Syntos het volgende:
...is Danny nou weer terug?
Lijkt me niet :)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_147962352
heerlijke aflevering!
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:16:49 #169
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147966569
Echt he, als heel het volgend seizoen één grote dreamstate is kijk ik nooit meer Dr. Who.
pi_147968882
Ik weet niet of ie hier al voorbij was gekomen, maar Clara blijft nog een seizoen:
http://time.com/3647321/j(...)eason-of-doctor-who/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:56:33 #171
28033 Pek
je moet wat
pi_147972180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 19:45 schreef wdn het volgende:
Smeriggggggggggggg :D
Hersenzuigende hoofdplakkers. Jakkes.
Dacht even dat ik naar "Alien" zat te kijken :P



[ Bericht 6% gewijzigd door Pek op 26-12-2014 13:04:03 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:13:12 #172
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147972674


[ Bericht 100% gewijzigd door wdn op 26-12-2014 13:15:56 (ehm topic blijft leeg wat ik ook doe :D) ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:15:35 #173
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147972744
"There’s a horror movie called Alien?! That’s really offensive. No wonder everyone keeps invading you !"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:20:32 #174
28033 Pek
je moet wat
pi_147972888
Is dat een quote uit de ep? Ik zit pas op 19 minuten:

"How do you get all the presents in the sleigh?"
"Bigger on the inside"

_O_ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Pek op 26-12-2014 13:27:10 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:27:57 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147973090
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Pek het volgende:
Is dat een quote uit de ep? Ik zit pas op 19 minuten:

"How do you get all the presents in the sleigh?"
"Bigger on the inside"

_O_ _O-
Ja :D
Sorry als ik het gespoilered heb :D

En bij die quote van jou dacht ik: ja die zag ik mijlen ver aankomen zeg :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:29:39 #176
28033 Pek
je moet wat
pi_147973142
Die quote kwam dus in minuut 20, LOL :D
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_147974796
Dreamy weamy :P
  vrijdag 26 december 2014 @ 14:50:46 #178
28033 Pek
je moet wat
pi_147975288
Weirdy Beardy _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 26 december 2014 @ 17:47:47 #179
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_147979369
Beetje matig verhaal imo, maar wel erg leuk en grappig gedaan. Vooral jammer dat het ietwat vlak uitgewerkt was met steeds hetzelfde trucje.

Clara als oude vrouw vond ik niet zo best...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_147989357
Leuke aflevering, moest er vaak bij nadenken
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:40:59 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_147990296
Dat grietje dat danst op Slade's Merry Christmas is wel epic _O_

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:45:09 #182
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_147990458
Goed accent had ze ook :Y

Over accent gesproken, Dan Starkey mocht na zijn glansrol als Strax en "various Sontarans" nu meedoen als Ian (de bitchy Elf) _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_148053929
Leuke aflevering. Ik ben blij dat Clara nog even blijft.Tof dat Slade weer te horen was :)
Ben benieuwd naar het volgende seizoen, alhoewel ik het afgelopen seizoen niet geweldig vond. Vooral de laatste twee afleveringen met de Cybermen vond ik niet zo boeiend.
pi_148055419
Prima kerstaflevering. In het licht van het hele afgelopen seizoen misschien zelfs een van de betere afleveringen van 2014. Had het gevoel dat er wat meer balans was tussen Doctor en Clara. Ster van de aflevering was wel Shona trouwens. Net als het halve internet (http://whatculture.com/tv(...)-a-new-companion.php) wil ik die wel terug zien.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_148295639
Ik ben nu halverwege het laatste seizoen maar Moffat heeft me helemaal paranoide gemaakt :D

Wat is er met die vlaggen, koffie, no bodily fluids in the tardis, al die aantekeningen die de Doctor maakt, etc, etc? Questions, questions, questions... Love it!
Spoilers!
  zondag 4 januari 2015 @ 09:24:48 #186
28033 Pek
je moet wat
pi_148309478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed accent had ze ook :Y

Over accent gesproken, Dan Starkey mocht na zijn glansrol als Strax en "various Sontarans" nu meedoen als Ian (de bitchy Elf) _O-
Ik herkende hem aan dat spleetje tussen zijn tanden :P

En Shona's accent is Midlands, woest erotisch na een paar biertjes :9~
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 03:02:14 #187
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  zondag 22 februari 2015 @ 14:16:54 #188
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_149917234


[ Bericht 100% gewijzigd door wdn op 22-02-2015 14:18:16 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_149917274
Jammer
  zondag 22 februari 2015 @ 14:21:01 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_149917360
Daar ging iets fout me editten :P

"In case you missed the big news. Yes, she’s back for the new season!"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 13:43:22 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150909255
mrchrisaddison twitterde op zondag 22-03-2015 om 12:55:05 Just found this. Further evidence of the brilliance of the Dr Who art dept. http://t.co/IlQFNi8M6k reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:59:07 #192
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151085707
Ik moet dit programma maar weer eens gaan kijken.
Nederlands is mijn goedste vak
  Admin vrijdag 27 maart 2015 @ 14:37:31 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151092839
Gisteren was het tien jaar geleden dat Rose voor het eerst werd uitgezonden, en dus bestaat 'New Who' deze week tien jaar. De BBC doet daar het één en ander mee op social media.

Kwam net deze top tien van fragmenten van de afgelopen tien jaar tegen:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:43:56 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_151097096
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer? In de herfst?
  Admin vrijdag 27 maart 2015 @ 17:32:01 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151098814
Einde van de zomer, gok ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151099184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:37 schreef Breuls het volgende:
Gisteren was het tien jaar geleden dat Rose voor het eerst werd uitgezonden, en dus bestaat 'New Who' deze week tien jaar. De BBC doet daar het één en ander mee op social media.

Kwam net deze top tien van fragmenten van de afgelopen tien jaar tegen:

Eens met die #1. Dat was ook wel echt een geweldige scene. _O_
  Admin maandag 30 maart 2015 @ 14:11:29 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151188866
bbcdoctorwho twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:05:38 2 #DoctorWho episode titles revealed! The Girl Who Died by Jamie Mathieson & Steven Moffat and The Woman Who Lived, by Catherine Tregenna. reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 30 maart 2015 @ 14:12:25 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151188899
bbcdoctorwho twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:00:07 We’re excited to announce #GameOfThrones star Maisie Williams will guest in the new series of #DoctorWho More soon! http://t.co/97i9SI6xFZ reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151189310
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:12 schreef Breuls het volgende:
bbcdoctorwho twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:00:07 We’re excited to announce #GameOfThrones star Maisie Williams will guest in the new series of #DoctorWho More soon! http://t.co/97i9SI6xFZ reageer retweet
Vind ik leuk!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_151190043
Oeh, leuk!

Gisteren op Dutch Comic Con een aardige variatie aan Doctors gespot, en zelfs een Cybermen-achtige. Tijdens de cosplaywedstrijd ook een heuse WhoLock-cosplay act gezien met Doctor 1 en Sherlock. :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151190192
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

Vind ik leuk!
Nu nog Sophie Turner as volgende companion om de redhead trilogie compleet te maken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151190767
ja en Kit Harington als volgende doctor zeker :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_151191547
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef Karstman het volgende:
ja en Kit Harington als volgende doctor zeker :D
Charles Dance lijkt me leuker. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151211625
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef Monolith het volgende:
Charles Dance
Oh jaa!! Dat lijkt me echt gaaf!!

Die kerel heeft zo'n doordringende stem.... :Y
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:23:36 #205
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151234850
Wat dacht je van Peter Dinklage? Alleen al de moeite waard vanwege de post-regeneration grapjes. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_151235004
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Wat dacht je van Peter Dinklage? Alleen al de moeite waard vanwege de post-regeneration grapjes. :P
It's bigger on the inside? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:25:28 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_151237438
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

It's bigger on the inside? :P
It's bigger when it's inside? :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:57:48 #208
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151239009
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

It's bigger on the inside? :P
Let's not go there. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef wonderer het volgende:

[..]

It's bigger when it's inside? :P
He went there. -O-
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_151411953
Voorafgaand aan seizoen 9 ben ik maar weer eens alles opnieuw aan het kijken. Op driekwart van seizoen 2 zit ik er weer helemaal in :)
Leuke bonus: diverse cosplay ideeën. Na de Dutch Comic Con vorige week hadden ik alleen Davros in mijn hoofd als optie Aangezien mijn rolstoel er in verwerkt moet worden
Inmiddels heb ik al de Cybercontroller en een Ood on the Loo aan de lijst kunnen toevoegen :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151414429
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 10:39 schreef WheeleE het volgende:
Voorafgaand aan seizoen 9 ben ik maar weer eens alles opnieuw aan het kijken. Op driekwart van seizoen 2 zit ik er weer helemaal in :)
Leuke bonus: diverse cosplay ideeën. Na de Dutch Comic Con vorige week hadden ik alleen Davros in mijn hoofd als optie Aangezien mijn rolstoel er in verwerkt moet worden
Inmiddels heb ik al de Cybercontroller en een Ood on the Loo aan de lijst kunnen toevoegen :+
Ood on the Loo zou wel heel awesome zijn!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_151414683
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 12:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ood on the Loo zou wel heel awesome zijn!
De loo is redelijk eenvoudig te knutselen, maar de Ood wordt een uitdaging :P
Tenzij er Ood-maskers zijn natuurlijk.
De Cybercontroller leek me ook wel tof, daar kun je je creativiteit nog wat meer op los laten met alle slangetjes en lichtje en whatnot. Alternatief daarvoor is John Lumic pre-cybercontroller. Een soort van steampunk cybercontroller.

Enfin, genoeg ideeën nog voor de komende jaren :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151472688
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 8 april 2015 @ 08:38:15 #213
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151474720
Nederlands is mijn goedste vak
  woensdag 8 april 2015 @ 08:41:31 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151474755
quote:
Tja
Als Peter Capaldi iemand slaat omdat die het "English" noemt, komt er gewoon een nieuwe doctor

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 april 2015 @ 18:24:04 #215
28033 Pek
je moet wat
pi_151617364
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nu nog Sophie Turner as volgende companion om de redhead trilogie compleet te maken. :P
Er is wel een soort kruisbestuiving gaande, "Shona" uit de kerstaflevering heeft een rol in het nieuwe seizoen van Game of Thrones ^O^ *O*
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_151674453
pi_151778380
Vorige week maar eens begonnen met deze serie (begonnen met de "nieuwe serie" 2005). Ik heb wel wat afleveringen overgeslagen en heb nu inmiddels de 2008-2010 specials gezien.

Jammer dat er van veel rollen afscheid is genomen. Hoe vinden jullie het nog om te volgens vanaf series 5?
pi_151780030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:34 schreef Max23 het volgende:
Vorige week maar eens begonnen met deze serie (begonnen met de "nieuwe serie" 2005). Ik heb wel wat afleveringen overgeslagen en heb nu inmiddels de 2008-2010 specials gezien.

Jammer dat er van veel rollen afscheid is genomen. Hoe vinden jullie het nog om te volgens vanaf series 5?
daar word het net leuk :D Geen afleveringen meer overslaan alleen hoor, dan ga je toch wat dingen missen denk ik..
pi_151780072
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:46 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

daar word het net leuk :D Geen afleveringen meer overslaan alleen hoor, dan ga je toch wat dingen missen denk ik..
Oke, ik heb die overgeslagen afleveringen overigens wel allemaal doorgelezen op Wikipedia. Elke aflevering heeft zijn eigen pagina :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 april 2015 @ 07:55:40 #220
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_151794633
De S4 naar S5 is wel de grootste verandering in de serie, van Tennant naar Smith, volgens mij komt er op River na niemand uit 1-4 meer terug in 5 en later.
Smith was wennen, maar pakte, vooral door verhaal en de combi Amy, River, Rory en de doctor uiteindelijk erg goed uit.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_151797084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:34 schreef Max23 het volgende:
Vorige week maar eens begonnen met deze serie (begonnen met de "nieuwe serie" 2005). Ik heb wel wat afleveringen overgeslagen en heb nu inmiddels de 2008-2010 specials gezien.

Jammer dat er van veel rollen afscheid is genomen. Hoe vinden jullie het nog om te volgens vanaf series 5?
Waarom heb je bepaalde afleveringen overgeslagen? :? Heb je alles eerst op Wikipedia doorgelezen en aan de hand daarvan besloten dat bepaalde afleveringen niet de moeite waard waren?
pi_151797363
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:39 schreef Jaqen_NBr het volgende:

[..]

Waarom heb je bepaalde afleveringen overgeslagen? :? Heb je alles eerst op Wikipedia doorgelezen en aan de hand daarvan besloten dat bepaalde afleveringen niet de moeite waard waren?
Op wikipedia heb je een overzicht waar over alle afleveringen in 3-4 zinnen een stukje over staat. Als het me niet interessant leek voor het "grote" verhaal of gewoon niet zo'n leuke ep. leek las ik het hele verhaal door, aangezien elke aflevering een eigen pagina heeft, waar de hele aflevering beschreven staat.
pi_151797724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:58 schreef Max23 het volgende:

[..]

Op wikipedia heb je een overzicht waar over alle afleveringen in 3-4 zinnen een stukje over staat. Als het me niet interessant leek voor het "grote" verhaal of gewoon niet zo'n leuke ep. leek las ik het hele verhaal door, aangezien elke aflevering een eigen pagina heeft, waar de hele aflevering beschreven staat.
Heiligschennis. :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151797770
Het is nogal een hit-and-miss show.

En ik mis Jack. ;(
  maandag 20 april 2015 @ 15:22:58 #225
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151860427
Net seizoen 8 af gekeken, ik ben weer helemaal bij. ^O^
Nederlands is mijn goedste vak
pi_151952300
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heiligschennis. :(
Inderdaad! Doctor Who afleveringen moet je kijken, niet lezen. De humor en andere zaken van deze serie haal je er niet uit door zinnen op een scherm te lezen maar uit de beelden te bekijken. Engelse humor bijv. is zo apart. Dat je dan achteraf denkt mwha dit was wat minder, ok. Maar dan heb je toch wel dingen gezien waarvoor je terug wil komen. Je kunt bijv. wel denken die Daleks daar heb ik het nu wel mee gehad maar elke keer weten ze het zo te brengen dat het interessant blijft.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 00:05:52 #227
47102 Elvi
miemkwien
pi_152420416
Vandaag kwam deze announcement:



YAY Osgood komt terug *O* Vond het wel een leuk personage :) Als OSgood maar niet de dochter/moeder van OSwin OSwald is :') Dan zou ik wel balen...

En in ander nieuws: ik heb een TARDIS-ketting gekocht :D


Kostte echt geen drol :P Ik zag m bij Banggood voor E1,55 8-)
pi_152740168
Het leuke van alle seizoenen nog een keer kijken is dat je ook classics als Blink nog een keer ziet O+
Inmiddels heb ik m al een paar keer gezien, maar de scene in Wester Drumlins als Sally de hele conversatie met de Doctor heeft blijft toch behoorlijk spannend...

Oh, en natuurlijk de ontmoeting tussen sally, Martha & de Doctor op het eind. "Sorry, ik heb een ingewikkeld leven, niet alles verloopt in de juiste volgorde. Erg verwarrend, vooral met bruiloften. En helemaal die van mij." Flink vooruitgedacht. :+

[ Bericht 33% gewijzigd door WheeleE op 19-05-2015 09:42:25 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152812839
Ik las in het Fok bericht ('Doctor Who zeker nog door tot 2020') dat Maisie Williams een rol gaat spelen. Kwa uiterlijk zou dat het zusje van Clara kunnen worden _O-
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:51:00 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152813718
Ik wil Doctor Who's dochter terug de serie in :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152868779
quote:
uring the production of the 2005 series of Doctor Who, the word "Torchwood" (an anagram of "Doctor Who") had been used as a title ruse for the series while filming its first few episodes to ensure they were not intercepted.[7] Davies connected the word "Torchwood" to his earlier Excalibur idea and decided to make the series a Doctor Who spin-off.[6] Subsequently, the word "Torchwood" was seeded in Doctor Who episodes and other media that aired in 2005 and 2006.
Whut.... :o
Waarom kom ik daar nu pas achter??
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152869617
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Whut.... :o
Waarom kom ik daar nu pas achter??
Ik ook :')
pi_152878598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:49 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik ook :')
En nog één. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:45:32 #234
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_152880040
Daar sluit ik me bij aan. :o

* Molurus slaat zichzelf voor zijn kop
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_152880109
Ja dat is best dom van jullie
  zaterdag 23 mei 2015 @ 15:03:50 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 15:05:36 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152881999
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:51 schreef jogy het volgende:
Ik wil Doctor Who's dochter terug de serie in :{.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 16:20:03 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_152883913
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Whut.... :o
Waarom kom ik daar nu pas achter??
Noob ;)

LOL
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_152886935
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 23 mei 2015 @ 18:45:44 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_152886997
"Vroeger" gebruikten ze de naam Torchwood ipv doctor who zodat niemand wist dat.er bijvoorbeeld castings voor belangrijke.characters weren, of om te verbergen in welke studio het werd opgenomen :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 18:57:07 #241
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_152887221
Dat grapje hebben ze later nog eens herhaald met de casting voor "Panic Moon"
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 mei 2015 @ 19:12:59 #242
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_152887531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:57 schreef DoomCow het volgende:
Dat grapje hebben ze later nog eens herhaald met de casting voor "Panic Moon"
Waar is dat een anagram van dan?
Dat van Torchwood, dat wist ik :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet me aan dit denken :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:16:26 #243
47102 Elvi
miemkwien
pi_152887601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Waar is dat een anagram van dan?
Dat van Torchwood, dat wist ik :)

[..]
Companion
pi_152888129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:36 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maar daaruit maak je nog niet op dat het een anagram van elkaar is :P
Hij linkt naar pagina's waarop het genoemd wordt

Heb niet echt zin in het nieuwe seizoen #exitmoffat

Torchwood tho _O_
pi_152888156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:40 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Hij linkt naar pagina's waarop het genoemd wordt
Ah :@
pi_153033768
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als zij en Clara samen in een aflevering spelen..... :9~

Oh, en het verhaal zou natuurlijk interessant zijn! O-)
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:52:22 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153052862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:40 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Hij linkt naar pagina's waarop het genoemd wordt

Heb niet echt zin in het nieuwe seizoen #exitmoffat

Torchwood tho _O_
Je bedoelt met die hashtag hoop ik dat je wilt dat Moffat weg gaat en niet dat dat werkelijk zo is?
Spoilers!
pi_153052953
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je bedoelt met die hashtag hoop ik dat je wilt dat Moffat weg gaat en niet dat dat werkelijk zo is?
Ja :P

trending maken en zo jeweet
  vrijdag 29 mei 2015 @ 10:13:17 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153064298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Ja :P

trending maken en zo jeweet
Gelukkig ;) #moffatmuststay

Ik heb ook nog niet zo'n zin in het nieuwe seizoen. Ik vind zowel de Doctor als Clara niet zo heel boeiend in vergelijking met voorgaande jaren. Aan Moffat kan het in ieder geval niet liggen :6
Spoilers!
pi_153075276
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gelukkig ;) #moffatmuststay

Ik heb ook nog niet zo'n zin in het nieuwe seizoen. Ik vind zowel de Doctor als Clara niet zo heel boeiend in vergelijking met voorgaande jaren. Aan Moffat kan het in ieder geval niet liggen :6
le bowties are le cool xD GERONIMO

Peter fucking Capaldi _O_

Ik vind Moffat wel goed maar tegenwoordig wordt elk verhaal opgelost met wibbly wobbly timey wimey in de laatste 5 minuten.. dat is af en toe leuk maar niet in elke belangrijke aflevering. Ik bedoel eerst had de Doctor vaak een plan en werd dat aan het eind uitgelegd, nu is het vaak totaal random/luck.

[ Bericht 6% gewijzigd door Anoonumos op 29-05-2015 16:15:14 ]
  Admin donderdag 4 juni 2015 @ 12:18:49 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153243456
Voor wie de 50th anniversary in 2013 heeft gemist, een herkansing:

quote:
BBC Worldwide announces Official Doctor Who Festival for 2015

BBC Worldwide has announced details of the official Doctor Who Festival which will take place at ExCeL, London, on the 13th, 14th and 15th November 2015. It will be attended by Peter Capaldi (the Doctor) along with series show runner Steven Moffat and it will offer fans an exclusive glimpse into how the world of Doctor Who is created.

Peter Capaldi commented, ‘If having the world’s favourite Time Lord back on screen every week isn't enough for you (and it’s not for me) then The Doctor Who Festival in London is the place to be. I'll be heading there in November to join the fun and if it’s anything like the 50th anniversary event, then prepare yourself for total Time Lord mania.’

Visitors to the Festival will be able to explore an exciting array of backstage areas including theatre shows involving key talent, Interactive Workshops and ‘the ultimate Doctor Who shopping village’ offering photo opportunities and a vast range of merchandise.

Steven Moffat commented, ‘I can’t believe we’re going to give away our secrets! This is the closest you could possibly get to finding out what happens on set and how this magical show is put together.’

The Festival announcement comes in a week which has already revealed the Doctor will be moving into new Dimensions and we’ll have more news for you very soon!
Dit vindt plaats terwijl intussen seizoen 9 bezig is en nadat Doctor Who in de zomer ook al Comic-Con heeft bezocht. Ze zijn dus weer breed bezig de fans op te zoeken. Leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:30:51 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_153243779
Ik kreeg de mededeling net in mn email! Ik zou er dolgraag naartoe willen (gewoon de volle 3 dagen :P ) maar het zal wel ontzettend duur zijn. En de kaartverkoop start morgen al.
  Admin vrijdag 5 juni 2015 @ 08:31:45 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153266431
Ticketprijzen:
quote:
- Standard ticket: £65
- Standard child ticket: £30
- Standard family ticket: £165
- TARDIS ticket: £110
- TARDIS child ticket: £50
- TARDIS family ticket: £285
Da's best prijzig, ja. Volgens mij was de anniversary goedkoper, al weet ik dat niet meer echt zeker.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 7 juni 2015 @ 05:38:19 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_153320034
Jenna gaat een treetje hoger op de ladder en gaat van een Doctor naar een Prince... :
Daily_Star twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 10:09:23 Er, she has a boyfriend! Prince Harry caught flirting with Doctor Who's Jenna Coleman http://t.co/KNGsPXhYRE http://t.co/Dq1DK2D8Gl reageer retweet
  Admin zondag 7 juni 2015 @ 11:00:08 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153321805
Zo zo. :)

Wie overigens meer wil zien van ex-companion Freema Agyeman, en dat kun je op meerdere manieren interpreteren; ze speelt in de nieuwe Netflix-show Sense8: TV / Sense8: Netflix-serie van J. Michael Straczynski en the Wachowski's
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_153332723
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:00 schreef Breuls het volgende:
Zo zo. :)

Wie overigens meer wil zien van ex-companion Freema Agyeman, en dat kun je op meerdere manieren interpreteren; ze speelt in de nieuwe Netflix-show Sense8: TV / Sense8: Netflix-serie van J. Michael Straczynski en the Wachowski's
Zo, dat is inderdaad een lekkere binnenkomer.
En dat is ook op meerdere manieren te interpreteren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_153451326
Ik zit op National Geographic het programma Ultimate Airport te kijken. Daar zit een persoon in genaamd Carl Perkins en die lijkt onwijs op Peter Capaldi. Lange vent, grijs kort haar, dezelfde soort neus, én een bijna identiek accent. Zou de Doctor bijklussen? :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_153451668
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo, dat is inderdaad een lekkere binnenkomer.
En dat is ook op meerdere manieren te interpreteren. :P
Ze gaat naakt inderdaad :D
pi_153712254
Weet iemand misschien in welke aflevering de scène met David Tennant en Billy Piper zit waarbij David niet op de hoogte wat van het verschijnen van Billy? Het was een hele tijd geleden dat ze elkaar gezien hadden en om het verrassingseffect zo groot mogelijk te houden was David in het ongewisse gelaten.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 21 juni 2015 @ 11:31:12 #261
47102 Elvi
miemkwien
pi_153712393
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:23 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand misschien in welke aflevering de scène met David Tennant en Billy Piper zit waarbij David niet op de hoogte wat van het verschijnen van Billy? Het was een hele tijd geleden dat ze elkaar gezien hadden en om het verrassingseffect zo groot mogelijk te houden was David in het ongewisse gelaten.
Dat kunnen maar 3 afleveringen zijn denk ik: de 50-year special, de laatste aflevering van David als Doctor (vlak voor hij in Matt Smith veranderde :P ), en de laatste 2 afleveringen van het 3de seizoen van David; met Donna Noble.

Ja sorry ik heb geen namen van afleveringen, maar misschien kan je daarop verder googlen ;)
  zondag 21 juni 2015 @ 11:49:04 #262
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_153712796
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:23 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand misschien in welke aflevering de scène met David Tennant en Billy Piper zit waarbij David niet op de hoogte wat van het verschijnen van Billy? Het was een hele tijd geleden dat ze elkaar gezien hadden en om het verrassingseffect zo groot mogelijk te houden was David in het ongewisse gelaten.
Ligt eraan of je bedoelt dat de acteurs en actrice elkaar al tijd niet hadden gezien of de characters. Maar het eerste wat in me op komt is The day of the doctor.
pi_153714182
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ligt eraan of je bedoelt dat de acteurs en actrice elkaar al tijd niet hadden gezien of de characters. Maar het eerste wat in me op komt is The day of the doctor.
De acteurs. David & Billy zouden elkaar al lang niet hebben gezien. Wat ik me er van meende te herinneren is dat de Doctor in de Tardis stond en Rose achter hem binnenstapte. Het verrassingseffect op zijn gezicht was zo oprecht omdat niemand hem had verteld dat Billy mee zou doen.

Ik heb overigens nu het vermoeden dat ik dingen door elkaar haal en het een scene in Stolen Earth/Journey's End was. Daar zegt Donna na een gesprek over Rose tegen de Doctor 'Why don't you ask her yourself', als Rose achter hem aan komt lopen. Daar zat echter geen omhelzing in, en dat zou er wel bij moeten zitten, dacht ik. Ach ja, ik kom er wel weer een keer achter.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 21 juni 2015 @ 12:48:30 #264
47102 Elvi
miemkwien
pi_153714275
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef WheeleE het volgende:

[..]

De acteurs. David & Billy zouden elkaar al lang niet hebben gezien. Wat ik me er van meende te herinneren is dat de Doctor in de Tardis stond en Rose achter hem binnenstapte. Het verrassingseffect op zijn gezicht was zo oprecht omdat niemand hem had verteld dat Billy mee zou doen.

Ik heb overigens nu het vermoeden dat ik dingen door elkaar haal en het een scene in Stolen Earth/Journey's End was. Daar zegt Donna na een gesprek over Rose tegen de Doctor 'Why don't you ask her yourself', als Rose achter hem aan komt lopen. Daar zat echter geen omhelzing in, en dat zou er wel bij moeten zitten, dacht ik. Ach ja, ik kom er wel weer een keer achter.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)
Het lastig is dat de scenes door elkaar heen worden opgenomen. Ik bedenk me nu dat het ook zomaar The Satan Pit kan zijn. Hij staat dan in zo'n oranje ruimtepak en ze omhelzen. Ik kan me nog vaag een verhaal erover herinneren... of het was dat ze net had besloten/verteld dat ze zou stoppen met Dr Who en dat dat hun laatste scene samen was, of het was dat die scene pas veel later werd opgenomen.

Ja ik ben lekker behulpzaam :') sorry _O-
pi_153714422
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het lastig is dat de scenes door elkaar heen worden opgenomen. Ik bedenk me nu dat het ook zomaar The Satan Pit kan zijn. Hij staat dan in zo'n oranje ruimtepak en ze omhelzen. Ik kan me nog vaag een verhaal erover herinneren... of het was dat ze net had besloten/verteld dat ze zou stoppen met Dr Who en dat dat hun laatste scene samen was, of het was dat die scene pas veel later werd opgenomen.

Ja ik ben lekker behulpzaam :') sorry _O-
Haha, geen probleem hoor. Ik kom er nog wel achter. Ik heb de S04 specials nog te gaan dus het zou best kunnen dat daar dat moment nog in zit.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 21 juni 2015 @ 12:54:38 #266
47102 Elvi
miemkwien
pi_153714437
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Haha, geen probleem hoor. Ik kom er nog wel achter. Ik heb de S04 specials nog te gaan dus het zou best kunnen dat daar dat moment nog in zit.
Ik zou dan eerder de Confidentials kijken.
  Admin donderdag 9 juli 2015 @ 23:55:59 #267
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_154211274
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_154211494
Your opinion of me is none of my business.
pi_154211846
Missy :')
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:30:57 #270
47102 Elvi
miemkwien
pi_154217755
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat einde! :D
Ow ik weet het denk ik al... Maisie Williams speelt denk ik een jongere versie van River Song :') De versie tussen het kind wat in het ruimtepak zat en Melody die met Amy opgroeide.

Ik heb echt niks met Missy trouwens. Leuk dat ze de Master in een vrouw hebben veranderd, maar ik vind het karakter en de actrice gewoon niet zo.
pi_154218451
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ow ik weet het denk ik al... Maisie Williams speelt denk ik een jongere versie van River Song :') De versie tussen het kind wat in het ruimtepak zat en Melody die met Amy opgroeide.

Dat dacht ik ook meteen!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 10 juli 2015 @ 12:20:33 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154218998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ow ik weet het denk ik al... Maisie Williams speelt denk ik een jongere versie van River Song :') De versie tussen het kind wat in het ruimtepak zat en Melody die met Amy opgroeide.

Ik heb echt niks met Missy trouwens. Leuk dat ze de Master in een vrouw hebben veranderd, maar ik vind het karakter en de actrice gewoon niet zo.
Ik blijf bij die actrice aan die nutcase denken uit The Green Wing.
Spoilers!
pi_154220187
Oh my :9 O+

Capaldi _O_
Ja doei.
  Admin dinsdag 28 juli 2015 @ 21:42:08 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154714203
Doctor Who opnieuw in de bioscoop te zien

Toevallig iemand in de VS op 15/16 september?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:39:24 #275
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_154727343
Oh yeah...die trailer maakt hongerig!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_154932668
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_154934830
quote:
BBC top, i.v.m OS20016 Rio :')
pi_154934952
quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154938298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

BBC top, i.v.m OS20016 Rio :')
Serieus, dus een geldkwestie...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_154939484
Moffat bezig met Sherlock hoorde ik.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:53:18 #281
47102 Elvi
miemkwien
pi_154939980
Tijd voor Moffat om te gaan dan :D
pi_154940614
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:09 schreef Karstman het volgende:

[..]

Serieus, dus een geldkwestie...
:Y
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:07:50 #283
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_154943135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef Elvi het volgende:
Tijd voor Moffat om te gaan dan :D
Misschien dat Doctor Who dan weer leuk wordt :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:18:48 #284
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_154943608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef Elvi het volgende:
Tijd voor Moffat om te gaan dan :D
Ik denk dat het daar sowieso wel een beetje tijd voor is ondertussen. Hij heeft hartstikke toffe dingen geschreven vind ik, maar het is wel weer tijd voor een andere aanpak.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin woensdag 12 augustus 2015 @ 20:12:45 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155157622
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_155157979
quote:
*O* Bepantserde Slitheen :Y
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155165527
quote:
Goed opletten,want sommige Daleks zijn van Classic Who(1 van hen is een fucking Special Weapon Dalek van Remembrance of the Daleks serial uit 1988!,de anderen zijn mij volgens Pertwee tijdperk en 1960's in nieuwe stijl). :P

Dalek City anno 2015 in HD. :9
pi_155236840
11 zijn monoloog in Rings of Akathen is toch eigenlijk wel heel erg mooi en krachtig. O+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155243510
@WheeleE, kijk dan even de DW @ The proms versie! Die is naar mijn smaak zelfs nog wel mooier.
pi_155246760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:58 schreef MLO1983 het volgende:
@WheeleE, kijk dan even de DW @ The proms versie! Die is naar mijn smaak zelfs nog wel mooier.

Wow :o
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155255071
Sowieso een hele mooie aflevering O+ Binnenkort maar weer eens wat dingen gaan kijken.
pi_155267925
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 01:34 schreef Dragonberry het volgende:
Sowieso een hele mooie aflevering O+ Binnenkort maar weer eens wat dingen gaan kijken.
Ik ben in februari dit jaar begonnen met 'Rose', en vanmorgen aanbeland bij 'Hide' (seizoen 7). Het heeft wel wat, in een relatief korte tijd het hele verhaal en de hele evolutie van de Doctor te zien
Mijn streven is om vóór de start van seizoen 9 alles te hebben herkeken.
Ik lig aardig op schema :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155270244
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik ben in februari dit jaar begonnen met 'Rose', en vanmorgen aanbeland bij 'Hide' (seizoen 7). Het heeft wel wat, in een relatief korte tijd het hele verhaal en de hele evolutie van de Doctor te zien
Mijn streven is om vóór de start van seizoen 9 alles te hebben herkeken.
Ik lig aardig op schema :)
je hebt nog ongeveer een maand, moet wel lukken denk ik :P
Ik ga gewoon proberen zoveel mogelijk te kijken. In ieder geval seizoen 8 helemaal achter elkaar zien voor het eerst.
pi_155270400
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:07 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

je hebt nog ongeveer een maand, moet wel lukken denk ik :P
Ik ga gewoon proberen zoveel mogelijk te kijken. In ieder geval seizoen 8 helemaal achter elkaar zien voor het eerst.
Ik moet wel zeggen dat ik een handjevol 'tussenáfleveringen heb doorgespoeld. Of ik had ze al vaker gezien, óf ze waren niet zo belangrijk voor het verhaal. Netflix laat gelukkig ook de ondertitels nog zien bij het fastforwarden dus het was nog te volgen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155270997
Netflix mist een aantal christmas specials toch? Die zijn meestal wel de moeite waard
pi_155271271
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Young_David het volgende:
Netflix mist een aantal christmas specials toch? Die zijn meestal wel de moeite waard
Volgens mij staat nu gewoon alles erop :)
pi_155271503
Alles staat erop, inclusief de voorheen missende specials tussen seizoen 4 en 5.
Tot en met de laatste aflevering van seizoen 8.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_155351512
Zo... wow, bijgekeken en bijgelezen! :D
Tijdje terug begonnen met de reboot in 2005 en sindsdien niet meer gestopt *O*
Ik wist nooit waar mensen het over hadden als 'Doctor Who' viel, laat staat wat een Tardis was, maar nu wil ik een Tardis (of Dalek >:) ) alarmclock. En een sonic-screwdriver-remote controll. En een keer naar een expo. En een box met alle afleveringen, netjes legaal. En een Tardis deurposter....en... ok, ik ben fan! :D

Ik moest in het begin wel een beetje leren om door de ' geavanceerde special effects' en de 'angstaanjagende' Daleks heen te kijken :P , maar The Doctor zat gelijk al in mijn hart O+ . Man wat was ik teleurgesteld dat Eccleston er na 1 seizoen mee ophield! Ik vond die strijd die Eccleston's Doctor voerde in zichzelf erg indrukwekkend en ondanks dat 'ie af en toe wat agressief was, zou ik hem zo mijn leven toe vertrouwen, zo zorgzaam was 'ie dan ook wel weer. Interessante man :9 :@

Aan Tennant moest ik erg lang erg wennen, vooral in het begin was het net een jonge hond met een overdodis aan stuiterende energie, maar ik heb gehuild - GEJANKT (zo, ja, dat was de capslock ;) ) - toen 'ie weg ging! Een gedeelde eersteplaats met Eccleston wat mij betreft. O+

Smith heb ik eigenlijk nooit echt volledig als 'DE' doctor kunnen zien. Nouja, ok, aan het einde vond ik hem wel steeds sterker worden. Meer gegroeid in zijn rol en minder aan het overacten.Het was wel een heel sympathiek figuur. En absoluut niet slecht hoor, zeker niet!

Maar wellicht hielp het ook niet mee dat ik niet zo'n fan ben van Moffat als showrunner. (Vloeken in de kerk dit? :@ ) Teveel regels die opeens gebroken of anders wel op 'timey wimey' wijze verbogen worden. (Ja, het is scifi. Nee het is geen reality serie en het hoeft ook niet allemaal wetenschappelijk correct te zijn. Ik weet het. Maar ik vind dat Moffat soms echt teveel dingen naar zijn eigen hand zet.) En ik weet nog steeds niet wat ik van de 'terugkeer' van Gallifrey vind om eerlijk te zijn.

Maar goed. Capaldi vind ik dan wel weer een erg leuke opvolger ^O^ . Wat een heerlijke, ontactvolle klootzak is het toch af en toe ook :D. En Clara's verwarring wat The Doctor betreft is ook heel herkenbaar.

Dus ik kijk straks weer lekker mee! (En binnenkort eerst maar eens alle seizoenen vanaf 2005 nog een keer, ik ben teveel alweer vergeten!) *O*
  Admin donderdag 20 augustus 2015 @ 11:04:52 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155375270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:45 schreef Candaasje het volgende:
Zo... wow, bijgekeken en bijgelezen! :D
Welkom!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 20 augustus 2015 @ 11:09:16 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155375337
Hayley Atwell wil Doctor Who zijn

Wat denken jullie? Zou Hayley Atwell het leuk doen als Doctor?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 20 augustus 2015 @ 11:09:42 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155375345
Nog minder dan een maand, overigens. *O*

Whoops, topic vol. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')