SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 01-11-2014 22:06:41 ]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Henk. Ik ben normaal een rustige jongen maar je kunt ook te ver gaan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kunnen jullie tellen vrienden, is gewoon zes hoor?quote:
Hey Awesome_quote:
Zijn zesde post behoort niet tot de eerste zes van dit topicquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie tellen vrienden, is gewoon zes hoor?
Een mond is een mond vriend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Deuce als je nu word gepijpt bij een gloryhole je denkt dat het een vrouw is maar blijkt man...
Ben je dan homo of nohomo?
Heb deze vraag eerder gesteld in deze reeks
En als je nu bukt voor een gloryhole, je denkt het is man maar blijkt een vrouw?quote:
ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben best wel beetje trots dat ik in dezelfde reeks post als awesome
Kijk even goed, zijn zesde post =quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey Awesome_
[..]
Zijn zesde post behoort niet tot de eerste zes van dit topic
quote:
Als het een vrouw is kan het nooit homo zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En als je nu bukt voor een gloryhole, je denkt het is man maar blijkt een vrouw?
homo/nohomo?
Je doet me beetje denken aan mijn jonge versie, veel spiegels thuis?quote:
En andersom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als het een vrouw is kan het nooit homo zijn.
Ojah, sorryquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kijk even goed, zijn zesde post =
[..]
Yup. Elke etalageruit mezelf checken jwzquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je doet me beetje denken aan mijn jonge versie, veel spiegels thuis?
Nee geen nimma, 29 nov pas weer. Herfstdrift. En 13 dec roosje. Kyle Hall, ROD en Darko Esser.quote:
Ga ook herfstdrift. Boks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee geen nimma, 29 nov pas weer. Herfstdrift. En 13 dec roosje. Kyle Hall, ROD en Darko Esser.
Links vooraan, kneiterhard op de keta. Ik zie je wel voorbij zweven.quote:
quote:
Geheel terecht maar niet geheel verwachtquote:
Kan nooit lang meer durenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Geheel terecht maar niet geheel verwacht![]()
![]()
Kun je nagaan.quote:
ik doe geen drugs srryquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Links vooraan, kneiterhard op de keta. Ik zie je wel voorbij zweven.
Of ben je meer van de 'geen bereik, wel 4G' club?
Geen idee. Ik weet wel wat haar favoriete keukengereedschap is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn er pics van die sma? Ben benieuwd man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Wat moet je dan op driftquote:
Lekker genieten meidquote:
Keta nu weer. Dacht dat je meer een pepboii was?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Links vooraan, kneiterhard op de keta. Ik zie je wel voorbij zweven.
Of ben je meer van de 'geen bereik, wel 4G' club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |