Wat een gelul.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je staat in elk geval bij de vrouwen voor gek
Bij de oppervlakkige ja, dat is geen minpuntquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je staat in elk geval bij de vrouwen voor gek
Niet eens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs al, ben net 18 geworden. Heb geen eens een auto
Ik gebruik mijn OV veel vaker ivm studie en werk. Maar goed, nu heb ik het maar gehad dacht ik, had toen ook meer tijd om te lessen.
Alle twee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet eens met wat ik post of niet eens een auto?
Hier ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef hoas het volgende:
Ik was 27 toen ik er aan begon, had hem ook niet eerder nodig
Je leven is nu kompleet je nu dit weet. Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke. Fijn om te weten en heel duidelijk.
Dit. Als je het niet kan moet je het gewoon niet doen. Je kan inderdaad prima met het OV of op de fiets.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je moeilijk controle kunt houden blijf je maar lekker van de weg af, zitten al genoeg faalhazen op de weg die mij in de weg rijden.
Genoeg plaatsen waar geen station is binnen 12km.quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef jaha het volgende:
Een auto is handig maar meestal niet noodzakelijk mits je niet te ver van je werk gaat wonen. Daarnaast moet je heel erg je best doen om niet binnen 12 kilometer van een treinstation te wonen, dus met drie kwartier fietsen ben je altijd in een trein.
Wat een geklets, ik werk vlakbij huis. Ik woon in de randstad en dit zijn mijn afstanden:quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef jaha het volgende:
Een auto is handig maar meestal niet noodzakelijk mits je niet te ver van je werk gaat wonen. Daarnaast moet je heel erg je best doen om niet binnen 12 kilometer van een treinstation te wonen, dus met drie kwartier fietsen ben je altijd in een trein.
Mensen die in de stad wonenquote:Op zondag 2 november 2014 11:05 schreef Silenus het volgende:
Ja of die gewoon in een normale stad gaan wonen ipv in een hutje op de hei.
Lezen is niet je sterkste kant wel?quote:Op zondag 2 november 2014 11:05 schreef Silenus het volgende:
Ja of die gewoon in een normale stad gaan wonen ipv in een hutje op de hei.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Silenus het volgende:
Alsof 'de randstad' wat zegt. Daarin woon je ook als je midden in het groene hart woont.
Je woont op 15 km fietsen van een dorp als Culemborg of Houten dus ik geloof niet dat je nou in zo'n ontzettend stedelijk gebiedje woont. Kun je natuurlijk wel zeiken op 'dat OV' maar het lijkt me vrij onrendabel om een spoorlijn aan te leggen zodat jij en boer Harm op tijd in Utrecht kunnen zijn.
1. Stadsrechten zijn slechts 500 jaar achterhaaldquote:Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Silenus het volgende:
1) Houten heeft geen stadsrechten en van Culemborg kunnen we nou ook niet bepaald zeggen dat het een metropool is. Bovendien woon jij daar nog 15 km vandaan.
2) Het Groene Hart is ten westen van Utrecht, niet ten oosten.
3) Dus jij kletst onzin.
4) Ik heb het niet over de huidige rendabele lijnen. Jij woont blijkbaar in een dorp wat niet echt centraal ligt, dan moet je niet gaan zeiken op het OV (want die gaan geen spoorlijn aanleggen zodat jij van je boerderij naar de bewoonde wereld kunt) of mensen belachelijk maken die wel gewoon in bewoond gebied wonen.
Onrendabelen Vervoer.quote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik ga altijd met de auto, die keren dat ik met het OV ben gegaan heeft het me flink in de steek gelaten met treinen die niet rijden of dikke vertraging hebben.
OV__!
Ik heb dus hetzelfde probleem.quote:Op zondag 2 november 2014 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een geklets, ik werk vlakbij huis. Ik woon in de randstad en dit zijn mijn afstanden:
- Station Houten: 16,KM, 54 min
- Station Utrecht: 14KM, 47 min
- Station Culemborg: 15KM, 51 min
Allen fietsafstanden dus niet hemelsbreed (aangezien dat niks zegt). Bron: http://routeplanner.fietsersbond.nl/
Dus zelfs midden in de randstad heb je niet eens een station op 12 KM laat staan op 45 minuten fietsen (al zou ik over 12 KM minstens een uur doen met mijn geweldige fietskunsten).
OV is gewoon een lachertje in dit land. Als ik naar mijn werk zou willen dan moet ik:
- 3 minuten lopen naar een bushalte
- 19 minuten in de bus zitten naar Utrecht
- 7 minuten lopen naar de trein
- 21 minuten in de trein naar het station in mijn standplaats
- 3 minuten lopen naar de bus aldaar
- 4 minuten in de bus
- 21 minuten lopen van de bushalte naar mijn werk. En ja, dat is op een normaal modern industrieterrein
Dat is dus 78 minuten pure reistijd. Dan heb ik het niet over wachten of andere vertragingen. Volgens 9292OV moet ik om 6:17 van huis en ben ik er dan om 07:47.
Ga ik met de auto dan is het 13,1 kilometer en ben ik er in 12 minuten. Hoef ik pas om 07:47 van huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OV is voor mensen die te jong of oud zijn voor een rijbewijs of voor volslagen debielen die gelukkig geen rijbewijs mogen halen.
Dat hij een pauper bent betekent niet dat we allemaal paupers zijn. Ten eerste heb ik een baan, en bij die baan zuip je je niet klem overdag. En al zou dat wel voorkomen, dan neem ik gewoon en taxi. Als je dat niet kan betalen, dan is het pas echt sneu.quote:Op zondag 2 november 2014 17:38 schreef Silenus het volgende:
Nee dan kun je inderdaad veel beter met de auto komen en lekker aan de groene muntthee gaan. Heb je echt een topavond.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 2 november 2014 17:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Onrendabelen Vervoer.
Enkel voor debielen, zoals ik al eerder zei.
Moet je je voorstellen, heb je eindelijk een leuke date gevonden (denk je). Is het zo'n geitenwollensok die met het OV komt. Dan ben je ook wel direct klaar en hoeft het niet meer zo.
Als je rijbewijs langer dan 5 jaar hebt, kan je rustig 2 pilsjes drinken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:38 schreef Silenus het volgende:
Nee dan kun je inderdaad veel beter met de auto komen en lekker aan de groene muntthee gaan. Heb je echt een topavond.
Je bent wel aangebrand he, vandaag. Foto's van een downpatiënt, 'pauper', etc. Vanwaar die agressiviteit omdat iemand je aanspreekt op die domme post van je?quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat hij een pauper bent betekent niet dat we allemaal paupers zijn. Ten eerste heb ik een baan, en bij die baan zuip je je niet klem overdag. En al zou dat wel voorkomen, dan neem ik gewoon en taxi. Als je dat niet kan betalen, dan is het pas echt sneu.
Je bent gewoon niet serieus te nemen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent wel aangebrand he, vandaag. Foto's van een downpatiënt, 'pauper', etc. Vanwaar die agressiviteit omdat iemand je aanspreekt op die domme post van je?
Dan neem ik een taxi. Die paar euro.quote:Ik heb ook een baan en kan gewoon een woning in de stad betalen. En ik neem aan dat je niet onder werktijd date dus dat 'klem zuipen overdag' van je raakt wederom kant noch wal.
Om toch niet even serieus te blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef mergbot het volgende:
mensen en ondermensen
een rijbewijs heb je toch ooit in je leven nog wel nodig, dus waarom niet gewoon halen? als het nu geld kost kost het straks geen geld meer he, moet er toch een keer van komen.
dus stop met piekeren en begin gewoon te lessen
groetjes uwe spiegeloog
Niet. Want ik heb een rijbewijs. En een auto. Uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2014 17:52 schreef Cue_ het volgende:
Ja niet voor iedereen is t OV een optie, lijkt me logisch.
Maar om dan degene waar t wel voor werkt gelijk voor pauper uit te maken. Tja, hoe pauper ben je zelf dan
|Precies, ik wil nu mijn motor bewijs halen maar als je van school bent heb je minder zin, minder energie, minder tijd en kijk je eigenlijk uit naar anderen doelen om met je geld te doen dus mijn advies is ook om sowieso auto zo snel mogelijk te halen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Om toch niet even serieus te blijven.
Je hebt wel een goed punt, als je zo snel mogelijk je rijbewijs haalt dan ben je er vanaf. Verderop in je leven heb je er waarschijnlijk minder geld voor beschikbaar omdat je ook nog hypotheek of huur moet betalen en 40 uur werken. Ook neemt het vermogen om te leren af, zeker als je een tijdje van school bent.
Motor is geweldig en raad ik je echt aan, maar geen praktische oplossing voor woon-werkverkeer in de meeste gevallen..quote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef mergbot het volgende:
[..]
|Precies, ik wil nu mijn motor bewijs halen maar als je van school bent heb je minder zin, minder energie, minder tijd en kijk je eigenlijk uit naar anderen doelen om met je geld te doen dus mijn advies is ook om sowieso auto zo snel mogelijk te halen.
Nee is ook puur voor ontspanning.quote:Op zondag 2 november 2014 17:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Motor is geweldig en raad ik je echt aan, maar geen praktische oplossing voor woon-werkverkeer in de meeste gevallen..
Ik heb lang in Amsterdam gewoond. 24/7 openbaar vervoer. Altijd snel en comfortabel in andere grote steden, direct in het centrum. En pauper? Nee. Ik woonde gewoon in een yuppenbuurt waar heel veel gewone leuke jonge mensen met kinder(wens) woonden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:52 schreef Cue_ het volgende:
Ja niet voor iedereen is t OV een optie, lijkt me logisch.
Maar om dan degene waar t wel voor werkt gelijk voor pauper uit te maken. Tja, hoe pauper ben je zelf dan
Is het niet ontzettend slecht voor je rijvaardigheid als je het eerste jaar na het halen van je rijbewijs amper in een auto rijdt? Dat is mijn zorg namelijk, ik heb ook nog geen rijbewijs (nooit verder dan 5 minuten lopen van een NS station gewoond in mijn hele leven, werk en woon in dezelfde stad, etc.), maar i.v.m. flexibiliteit m.b.t. carrière lijkt het me toch wel handig om rijbewijs B op zak te hebben, even snel naar klant of datacenter kunnen rijden bv. op elk mogelijk tijdstip. Best vaak is het hebben van een rijbewijs een eis bij een functie, dus dat vermindert je kansen wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Je hoeft niet direct een auto aan te schaffen...
Je hebt nooit last gehad van het feit dat je bijna nooit auto rijdt na het halen van je rijbewijs?quote:Op zondag 2 november 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Een rijbewijs hebben is gewoon handig. zelf in 2006 gehaald, rij zelden tot nooit, maar heb hem zeker wel nodig gehad een paar keer.
Ik vind t OV erg fijn, dus zie de noodzaak niet om een auto te kopen.
Natuurlijk wel. Vind het altijd eng, doe het ook niet graag. Laatste twee jaar ook niet gereden en dat is natuurlijk ook niet goed. Maar voor die enkele keer dat het echt nodig was, was ik erg blij dat ik hem ooit heb gehaald.quote:Op maandag 3 november 2014 00:14 schreef Henno het volgende:
Je hebt nooit last gehad van het feit dat je bijna nooit auto rijdt na het halen van je rijbewijs?
Naja, ONTZETTEND slecht? Je kan ook overdrijven. Natuurlijk moet je het af en toe bijhouden, maar dat kan bijvoorbeeld ook door een auto van een vriend/vriendin/ouders/oom/tante/verhuurmaatschappij te lenen.quote:Op maandag 3 november 2014 00:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Is het niet ontzettend slecht voor je rijvaardigheid als je het eerste jaar na het halen van je rijbewijs amper in een auto rijdt? Dat is mijn zorg namelijk, (...)
Dat ja!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Kandijfijn het volgende:
een auto lenen is altijd nog stukken makkelijker dan een auto+bestuurder regelen.
Maastricht met de autoquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:50 schreef Sjeen het volgende:
In de randstad lijkt het me geen probleem. Hier in Maastricht zou ik niet weten wat ik zonder rijbewijs zou moeten...
Ik heb ook zo snel mogelijk auto en motorrijbewijs gehaald. Zo'n heerlijk gevoel dat je de rest van je leven in elke auto en met elke motor mag rijdenquote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef mergbot het volgende:
[..]
|Precies, ik wil nu mijn motor bewijs halen maar als je van school bent heb je minder zin, minder energie, minder tijd en kijk je eigenlijk uit naar anderen doelen om met je geld te doen dus mijn advies is ook om sowieso auto zo snel mogelijk te halen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef schaal_10 het volgende:
Met het OV zit je met de OV-chipkaart. Je kunt na het inchecken nooit zien of je een geldig vervoerbewijs hebt.
Dit, ik vind het hebben van een rijbewijs horen bij zelfstandigheid en zelfredzaamheid. Dat je niet steeds bij iemand anders hoeft aan te kloppen als je iets moet of wilt qua verhuizen, vakantie, vervoer, etc.quote:Op zondag 2 november 2014 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een auto hoeft niet iedereen te hebben, maar een rijbewijs wel. Bij verhuizen, huurauto op vakantie, als je voor werk ergens heen moet in een (pool)auto, in noodgevallen, als je op bezoek gaat bij iemand die ver woont of ergens waar je met OV lastig komt, etc...
Zelfstandigheid? Ik kom overal op de fiets, hoef bij niemand aan te kloppen om met de auto mee te rijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit, ik vind het hebben van een rijbewijs horen bij zelfstandigheid en zelfredzaamheid. Dat je niet steeds bij iemand anders hoeft aan te kloppen als je iets moet of wilt qua verhuizen, vakantie, vervoer, etc.
Ik heb het roze papiertje ook op mijn 18e gehaald een daarna jarenlang niks mee gedaan. Maar het was wel heel handig dat ik 'm had. En nee, de vaardigheden verleer je niet, hoogstens de 'feeling' met verkeerssituaties, maar dat komt snel genoeg weer. Rijden leer je toch vooral door het te doen.
Ga je ook verhuizen met de fiets?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zelfstandigheid? Ik kom overal op de fiets, hoef bij niemand aan te kloppen om met de auto mee te rijden.
Ik vond het anders wel handig om er een te hebben toen ik daar woonde. Alleen jammer dat je overal in/rond het centrum een parkeervergunning nodig hebt (ook bij mij voor de deur).quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maastricht met de autoecht afgrijselijk
Anyhoo, OT: Ik ben pas op leeftijd 25 begonnen met rijbewijs. Had het simpelweg niet nodig. En alles went, ook rijden, ookal vind je het eng in het begin. Dan les je maar wat meer (Ik was klaar met 24)
En op de fiets op wintersportquote:Op donderdag 6 november 2014 09:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je ook verhuizen met de fiets?
Met mijn laatste verhuizing huurden we een busje en mijn familie hielp met verhuizen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wist je dat er ook bussen en treinen bestaan?quote:
oh wowquote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Deezertje het volgende:
En voor relatie: meiden vinden het toch vaak handiger dat de man rijdt (ook omdat je dan niet afhankelijk bent), ook al heeft ze zelf wel een rijbewijs.
http://www.treinreiziger.(...)trein_op_wintersportquote:
Iddquote:
Nou, op zomervakantie naar een hutje op de hei dan. Je hebt gewoon voor sommige dingen minder opties als je niet met de auto kunt gaan.quote:
Wie bestuurde dat verhuisbusje eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zelfstandigheid? Ik kom overal op de fiets, hoef bij niemand aan te kloppen om met de auto mee te rijden.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie bestuurde dat verhuisbusje eigenlijk?
Voor mij niet hoorquote:
Ja, idd, want jij laadt je auto ook in als je naar Aruba of Indonesië oid gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:10 schreef Burdie het volgende:
Nou, op zomervakantie naar een hutje op de hei dan. Je hebt gewoon voor sommige dingen minder opties als je niet met de auto kunt gaan.
En elke vakantie gaat naar Aruba of Indonesië?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, idd, want jij laadt je auto ook in als je naar Aruba of Indonesië oid gaat.
Ik zou het in ons geval echt niet voor kunnen stellen, dan zouden we echt een hoop moeten nalaten.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt best zonder auto, tenzij je het echt voor je werk nodig hebt. Maar het maakt alles net wat even makkelijker qua bereikbaarheid
Daar hebben sommige vrouwen ook een handje van heb ik gemerkt. En toch krijg ik elke keer weer de sleutels in handen gedrukt.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het meer dat de man wíl rijden omdat hij anders ernaast gaat zitten gillen.
De meeste stations staan daar niet eens op.quote:Op zondag 2 november 2014 10:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Genoeg plaatsen waar geen station is binnen 12km.
[ afbeelding ]
Tot hier kon ik met je meegaan maar hiermee maak je jezelf natuurlijk weer onsterfelijk belachelijk:quote:Op zondag 2 november 2014 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een geklets, ik werk vlakbij huis. Ik woon in de randstad en dit zijn mijn afstanden:
- Station Houten: 16,KM, 54 min
- Station Utrecht: 14KM, 47 min
- Station Culemborg: 15KM, 51 min
Allen fietsafstanden dus niet hemelsbreed (aangezien dat niks zegt). Bron: http://routeplanner.fietsersbond.nl/
Dus zelfs midden in de randstad heb je niet eens een station op 12 KM laat staan op 45 minuten fietsen (al zou ik over 12 KM minstens een uur doen met mijn geweldige fietskunsten).
OV is gewoon een lachertje in dit land. Als ik naar mijn werk zou willen dan moet ik:
- 3 minuten lopen naar een bushalte
- 19 minuten in de bus zitten naar Utrecht
- 7 minuten lopen naar de trein
- 21 minuten in de trein naar het station in mijn standplaats
- 3 minuten lopen naar de bus aldaar
- 4 minuten in de bus
- 21 minuten lopen van de bushalte naar mijn werk. En ja, dat is op een normaal modern industrieterrein
Dat is dus 78 minuten pure reistijd. Dan heb ik het niet over wachten of andere vertragingen. Volgens 9292OV moet ik om 6:17 van huis en ben ik er dan om 07:47.
Het totale ritje is dus 13 km (net iets meer dan een half uur fietsen) en dan vind je het gek dat als je eerst naar een station 14km verder moet rijden dat je rit dan langer duurtquote:Ga ik met de auto dan is het 13,1 kilometer en ben ik er in 12 minuten. Hoef ik pas om 07:47 van huis.
Sinds wanneer mag ik over de snelweg fietsen?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot hier kon ik met je meegaan maar hiermee maak je jezelf natuurlijk weer onsterfelijk belachelijk:
[..]
Het totale ritje is dus 13 km (net iets meer dan een half uur fietsen) en dan vind je het gek dat als je eerst naar een station 14km verder moet rijden dat je rit dan langer duurt
M.a.w. je hebt wel degelijk een goed alternatief voor de auto, alleen dat is niet het OV maar de fiets in dit geval. Zeker voor zo'n klein pisstukje.
Dan heb je óf een bizar slechte conditie óf je hebt een beperking?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik over de snelweg fietsen?
En ik vind het niet gek dat het langer duurt, ik zeg enkel dat als ik met het OV ga ik langer onderweg ben. Ik moet eerst 14KM naar het noorden om vervolgens 30KM naar het zuiden te reizen met een trein of bus.
Op de fiets is het 16KM. En daar doe ik minstens 1 uur en 15 minuten over. Ik fiets max 14KM per uur namelijk.
Vrijheid kan je op 2 manieren uitleggen. Vrijheid met de auto betekent dat je kan gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, je kan meenemen wat je wilt en als je extreem hippie gaat koop je een camper en woon je in je camper.quote:Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef Gewas het volgende:
Ik woon in een grote stad dus heb geen rijbewijs nodig. Ik kom overal lopend en/of de fiets. Ongeveer 1 keer per jaar zit ik in een auto (bv als ik naar de tandarts moet).
Ik voel me gewoon totaal niet prettig in een auto en ben veel liever vrijer. Ik vind het soms wel eens raar hoe vanzelfsprekend mensen het vinden om een rijbewijs te hebben maar aan de andere kant vinden mensen mij vaak ook raar.
Dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Aan de andere kant kost de auto enorm veel geld per maand, als je je dat geld bespaart kun je ervoor kiezen minder uren te werken (gemiddeld een dag in de week minder) of om eerder te stoppen met werken en op die manier wat vrijheid terug te krijgen
Op de fiets is het langer? Vaak is het juist andersom. En daarbij: 14km/u , u serious bro? Ben je gehandicapt ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Op de fiets is het 16KM. En daar doe ik minstens 1 uur en 15 minuten over. Ik fiets max 14KM per uur namelijk.
Zonder auto hou je zoveel geld over dat je die keer verhuizen gewoon kan laten doen door een verhuisbedrijf natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 09:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, op de fiets is het langer. Kan ik ook niets aan doen. En of het vaak anders is heb ik geen oordeel over.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Op de fiets is het langer? Vaak is het juist andersom. En daarbij: 14km/u , u serious bro? Ben je gehandicapt ofzo?
Van Den Haag naar Utrecht?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef Isegrim het volgende:
Met een bakfiets kun je ook prima verhuizen.![]()
Vooral in het weekend!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je moeilijk controle kunt houden blijf je maar lekker van de weg af, zitten al genoeg faalhazen op de weg die mij in de weg rijden.
En naar Berlijn, Lissabon, Malta, Rhodos et cetera kan je niet met het vliegtuig?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
En elke vakantie gaat naar Aruba of Indonesië?
Ik zeg toch ook niet dat het een het ander uitsluit?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
En naar Berlijn, Lissabon, Malta, Rhodos et cetera kan je niet met het vliegtuig?Ik heb vele reizen gedaan zonder auto, zowel binnen als buiten Europa. Met betrekking tot de meeste vakanties kan je echt wel zonder auto.
En verder doe je ook niet aan enige vorm van lichaamsbeweging?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, op de fiets is het langer. Kan ik ook niets aan doen. En of het vaak anders is heb ik geen oordeel over.
Nee, ik heb gewoon de pest aan fietsen. Heb er niet eens 1. Fietsen is nog stompzinniger dan het OV wat mij betreft. Vond het vroeger al niks en nu nog steeds niet. Ik fiets 1 keer per jaar, op het verjaardagsfeestje van familie aan de andere kant van mijn woonplaats (2 km) zodat ik kan zuipen. En dan leen ik de fiets van de vrouw.
Een huurauto is absoluut handig, vooral in een land als Zweden, maar ook zonder een kan je vaak ver komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een het ander uitsluit?
Wij hebben vorig jaar een prachtige trektocht door Zweden gemaakt. Zonder rijbewijs hadden we dat moeten missen. (Net als onze vakanties door bijv. Duitsland, Oostenrijk en Ierland, die hadden ook allemaal niet met het OV gekund)
Geef dan ook even aan waarom. Je hebt ook verschillende varianten: een via Arke op Tenerife met vele Nederlanders of bijvoorbeeld hiken in Thailand met een internationale groep.quote:
Ik heb gewoon een ontiegelijke grafhekel aan fietsen. Ga nog liever kruipend ergens heen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan heb je óf een bizar slechte conditie óf je hebt een beperking?
Ik denk dat de gemiddelde retard nog harder fietst dan 14km uurquote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En verder doe je ook niet aan enige vorm van lichaamsbeweging?
Want mijn oma fietste op haar 85e nog harder dan 14 km per uur.![]()
Voel je je aangevallen ofzo? Men...quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Geef dan ook even aan waarom. Je hebt ook verschillende varianten: een via Arke op Tenerife met vele Nederlanders of bijvoorbeeld hiken in Thailand met een internationale groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |