twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 20:28:10In de laatste zeven duels met Borussia Dortmund was Arjen Robben goed voor zeven treffers. http://t.co/eIQnbWyEWc reageer retweet
Kijk je wel goed? Gladbach is weer countergod man!quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef Kingstown het volgende:
1-1 Modeste. Terechte gelijkmaker. Hoffenheim is veel sterker.
Ben jij neutraal of Gladbach fan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef XL het volgende:
Kijk je wel goed? Gladbach is weer countergod man!
Ook weer 2-1
Ik ben een echte Hoffenheimerquote:Op zondag 2 november 2014 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij neutraal of Gladbach fan?
Ze waren gewoon heel veel beter en speelden prachtig voetbal. Ik kan er mee leven.quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je maar niet feliciteren met de terechte overwinning van Gladbach.
Er komen na vandaag allerlei herhalingen op Eurosport en Sport 1 van alle topwedstrijden in de Bundesliga.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas alles gemist dit weekend
Speelronde is nog niet klaar. Vanavond is het nog treuriger.quote:
http://www.whoateallthepi(...)-backheel-flick.htmlquote:Op zondag 9 november 2014 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://gfycat.com/CoordinatedMarvelousBlackbuck
Neuer
Laten we het hopen. Het dieptepunt(plek 18) was al bereiktquote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund eindelijk weer eens gewonnen.
Is dit the way up? I hope so!
Na gister behoorlijk goedkoper gewordenquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
Kramer misschien naar Real Madrid las ik laatst.
Ook terecht, wat een wanprestaties. Alhoewel het in de 2e Bundesliga dringen is voor een plek richting Bundesliga. En dan teams als Ingolstadt en Heidenheim die goed meedoen dit seizoen en Dusseldorf toch ook wel redelijk onverwacht top 3 staat.... tsja dan gaan er koppen rollen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:36 schreef Kingstown het volgende:
Nürnberg heeft weer eens de trainer ontslagen....je verwacht het niet.
Binnenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk wint Dortmund weer vandaag
Yesssss. Zo snel mogelijk weg uit die gevarenzonequote:Op zaterdag 22 november 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Binnen![]()
Veel goals weer vandaag. Helaas ook van Schalke
nou nouquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator van Sport 1 moet dood
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Bayern kan beter
Roland en ik gaan zometeen juichen voor Louis.
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dortmund![]()
Prachtig om te zien
Wat niet? Ik durf niet te hopen op degradatie, maar ze doen hun best ervoor.quote:
Als er 1 club is in de bundesliga dit seizoen die veel pech had/heeft is het Dortmund wel...quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat niet? Ik durf niet te hopen op degradatie, maar ze doen hun best ervoor.
Ondanks de kutscheids die ze de winst kostte had BVB dit gewoon dik moeten winnen van een promovendus. Als je dat niet doet, tsja. Kan er geen medelijden mee hebben.
Dat valt wel mee. Plek 1 is niet spannend inderdaad, maar daarachter kan het werkelijk alle kanten opquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
Premiership in Schotland kent meer spanning dan de Bundesliga...
Dat ben ik met je eens, pech heeft er veel te maken. Ze hebben verschillende keren verloren waar ze qua spel van hadden moeten winnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als er 1 club is in de bundesliga dit seizoen die veel pech had/heeft is het Dortmund wel...
Met dit team horen zij gewoon tweede te staan. Helaas loopt het anders momenteel
Ze blijven er echt wel in. Erger is dat ze CL gaan mislopenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund moet er gewoon in blijven.
En dan Reus zeker ook naar Bayern
Tenzij ze de CL gaan winnenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze blijven er echt wel in. Erger is dat ze CL gaan mislopen
Dat laatste zou echt 1 groot drama zijn ja!quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze blijven er echt wel in. Erger is dat ze CL gaan mislopen
Degradatieduel tussen HSV en Bremen is tot nu toe ook een drama om te zien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat laatste zou echt 1 groot drama zijn ja!
Hmm.. Ja ik kijk nu even mijn club... ook een drama maar dat terzijde...quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Degradatieduel tussen HSV en Bremen is tot nu toe ook een drama om te zien.
3-1 achter bij rust zag ik?quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm.. Ja ik kijk nu even mijn club... ook een drama maar dat terzijde...
Zucht....quote:Op zondag 23 november 2014 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3-1 achter bij rust zag ik?![]()
Kun je iig de tweede helft van HSV nog meepikken mocht je nog niet uit het raam gesprongen zijn.
Nee helaas niet. Zat op de wc hahaquote:Op zondag 23 november 2014 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doelpunt van HSV nog gezien net?
TMI.quote:Op zondag 23 november 2014 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee helaas niet. Zat op de wc haha
Bremen is het ook niet gegund dit seizoenquote:Op zondag 23 november 2014 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TMI.![]()
Doelpunt uit het niets. Typische 0-0 wedstrijd.
Elia mag de laatste 5 minuten meedoen en nu net een onterechte rode kaart voor de aanvoerder van Bremen.
Echt jammer dat het zo'n naar ventje is op het veld anders was hij wel een baasje geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Robbennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Haha achja, daar moet je gewoon even doorheen kijken soms..quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt jammer dat het zo'n naar ventje is op het veld anders was hij wel een baasje geweest.
dat mag je vindenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt jammer dat het zo'n naar ventje is op het veld anders was hij wel een baasje geweest.
Het is dat Luhukay daar trainer is (heb een zwak voor hem), maar anders zou Hertha wmb weer mogen degraderen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat stadion vind ik zo godsafschuwelijk....
Ja, ik heb ook helemaal niets met die club!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat Luhukay daar trainer is (heb een zwak voor hem), maar anders zou Hertha wmb weer mogen degraderen.
FT 0-1quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dit Bayern nog wel de voorsprong verprutsen als ze zo doorspelen...
Ja ging niet helemaal goed met Piszczek.. denk geblesseerd?quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Klopp wisselt na 38 minuten al Piszczek (rechtsback) voor Ramos (spits)
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel raar hoe ze nou speelde en Europees zo snel door waren.
Misschien is het een vicieuze cirkel. al lijkt dat onwaarschijnlijk voor zulke professionals :quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.
Alles zit momenteel gewoon dik tegen bij Dortmund. Veel belangrijke spelers langdurig geblesseerd en komt er 1 terug dan valt ie snel weer uit of de volgende valt weer uit. Vandaag speelde ze niet eens slecht maar verliezen ze wel.quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Misschien is het een vicieuze cirkel. al lijkt dat onwaarschijnlijk voor zulke professionals :
Slecht begin in BL > gemotiveerd voor CL en winnen > opportunisme en overschatting > verliezen in BL > gemotiveerd etc..
Anders zou ik er ook niets voor kunnen verzinnen
Mss zegt het wel iets over de sterkte van de BL.quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.
Al kan ik nog steeds niet geloven dat ze er echt uitgaanquote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Celta de Vigo 2003-2004 , dat BVB
Zal ook wel nietquote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al kan ik nog steeds niet geloven dat ze er echt uitgaan
WTFquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef glasshole het volgende:
Robbens' Audi S5 4.2 FSI S5 staat gewoon op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:
Die koopt weer iets nieuws bij Nigelquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:21 schreef glasshole het volgende:
[..]En de biedingen worden steeds hoger, nu al ¤37.000
http://www.hln.be/hln/nl/(...)prikje-te-koop.dhtml
Anders valt het meisje , Rafinha is hetzelfdequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die back moet ze handen thuis laten.
Die back lijkt idd op een meisjequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders valt het meisje , Rafinha is hetzelfde
hohohoquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die back lijkt idd op een meisje
ja ok , maar Bayer gaat winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Daar was trouwens geen contact - PowerLoungen
welke Bayerquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja ok , maar Bayer gaat winnen
Soms als ze heel goed spelen kun je er nog wel van genieten, maar dat is nu ook niet het geval.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die Bayern speelt is zo helaas
Of als Neuer geen zin meer heeft om op doel te staan..quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Soms als ze heel goed spelen kun je er nog wel van genieten, maar dat is nu ook niet het geval.
Niet gezien. Geschakeld naar een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of als Neuer geen zin meer heeft om op doel te staan..
Ik ook inmiddelsquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gezien. Geschakeld naar een andere wedstrijd.
Er schijnen mensen te zijn die jaren geleden niet zagen dat Robben 1 van de beste zou wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:48 schreef KingRoland het volgende:
RATATATATATTATATATATA WAT EEN GOAL
Dat zijn ook hele trieste mensen. Wij weten wel beterquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die jaren geleden niet zagen dat Robben 1 van de beste zou worden
Samen met Real en Barca.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kennen beter een eigen competitie beginnen
Nou nou dat ging weer zo moeizaam... ze winnen toch bijna allesquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat bepaalde mensen de wedstrijd van vorige week niet hebben gezien
Gelukkig weer darten volgende week. Dat gaat wel spannend worden dit jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou nou dat ging weer zo moeizaam... ze winnen toch bijna alles
Ik hoop op een paar verrassende namen bij de top 4/8quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig weer darten volgende week. Dat gaat wel spannend worden dit jaar.
Heb ik al gedaan bij VBL SCquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef XL het volgende:
He? Waar waren de Robben-groupies voor zijn honderdste bundesliga-tor?
Nu ga je er van uit dat Duitsers bevelen klakkeloos overnemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan bij VBL SC
Ik had verwacht dat Vluggejapie het hier van mij zou overnemen.
Ergens heel diep binnen Japie schuilt er iets Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ga je er van uit dat Duitsers bevelen klakkeloos overnemen.
Jappie heeft wrs een hartverzakking opgelopen vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik had verwacht dat Vluggejapie het hier van mij zou overnemen.
Topweekje, Memphis naar boven en Robben vanzelfsprekend. Alleen Zivkogod nog maar komt welquote:
Uh, ok.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks gezien van Bayern vandaag... ff geen zin in
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ado speelde en daarna dartsen gekeken
Bayern is om te kijken op nationaal niveau toch niet veel meer aan. Ze domineren, zijn beter, scoren een paar goals en krijgen er geen tegen en dan eens in de maand loopt het wat minder soepel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks gezien van Bayern vandaag... ff geen zin in
Ze waren nog eens oppermachtig met 10 manquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern is om te kijken op nationaal niveau toch niet veel meer aan. Ze domineren, zijn beter, scoren een paar goals en krijgen er geen tegen en dan eens in de maand loopt het wat minder soepel.
Alleen als ze getest worden is het leuk om te zien. In de groepsfase van de Champions League één keer toen ze met tien man kwamen tegen City en nu de KO fase eraan komt is het leuk.
Freiburg kan er morgen nog voorbij als ze van Hannover winnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dan staan ze voorlaatste in de winter. Tijd voor versterkingen.
Na vandaag staan ze waarschijnlijk ook nog eens onderaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef TLC het volgende:
Dortmund slechtse ploeg in uitwedstrijden in de BL : van de 9 partijen uit 7 verloren...
Volgend jaar spelen ze in de Tweede Bundesliga?quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Twente toch nog 3-2 gewonnen
Ben je al bijgekomen van die 4-4?quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hertha nipt met 0-5 verloren van Hoffenheim.
Na twee keer flauwgevallen te zijn ben ik inmiddels wel weer aardig op de rails.quote:Op zondag 21 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van die 4-4?
Mooi. Ik maakte me al zorgen en vreesde voor een hartverzakking, maar 2 keer flauwvallen valt mee.quote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Na twee keer flauwgevallen te zijn ben ik inmiddels wel weer aardig op de rails.
Toen ik de 0-5 zag keek ik meteen op Kicker om te kijken of hij ontslagen was. Nog niet. Zal morgen wel gebeuren.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af of luhukay de kerst haalt in Berlijn.
Hertha heeft ook slechte spelers, staan waar ze horen qua materiaal. Hebben wel risico dat de teams onder hun sterker zijn. Echte degradatiekandidaten (koeln, paderborn) moeten ze nog voorbij.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af of luhukay de kerst haalt in Berlijn.
Ik vind het ook grotendeels de schuld van Luhukay zelf. Wanneer je Ramos voor 9.000.000 verkoopt en er dan Kalou voor terughaalt dan heb je er toch weinig van begrepen. Kalou heeft zijn beste tijd wel gehad, net als John Heitinga die hij leiding wou laten geven aan de defensie.quote:Op maandag 22 december 2014 08:51 schreef XL het volgende:
[..]
Hertha heeft ook slechte spelers, staan waar ze horen qua materiaal. Hebben wel risico dat de teams onder hun sterker zijn. Echte degradatiekandidaten (koeln, paderborn) moeten ze nog voorbij.
Verbeek begint bij Bochum. gaaf!
Wat een held is het ookquote:
Ja zag hem gisteren voorbijkomen, sowieso zijn ze daar wel fan van hem.quote:
Kamplquote:Op maandag 22 december 2014 18:22 schreef Brammess het volgende:
Kampl naar Dortmund
https://twitter.com/BVB/status/547078138094977024
Ik kijk in ieder geval elke week naar uitgebreide samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga en ik zie genoeg wedstrijden van Salzburg in de EL.quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want je ziet hem elke week spelen bij Salzburg? Of ga je af op de statistieken?
Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.quote:Op maandag 22 december 2014 20:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik kijk in ieder geval elke week naar uitgebreide samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga en ik zie genoeg wedstrijden van Salzburg in de EL.
Ik kijk samenvattingen en wedstrijden van Salzburg en Austria Wien op livetv.ru/de.quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.
Ik heb bij dit soort transfers en mensen die lyrisch over een speler zijn altijd het idee dat ze een beetje doen alsof ze voetbalkenners zijn.
Beetje als van der Gijp, die doet ook net alsof hij elke wedstrijd heeft gezien.
Ik zag dit ook staan op transfermarkt, vandaar dat ik me zo verbaasde dat iemand hem hier als soort van geweldenaar bestempelt.quote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef XL het volgende:
osnabrück verkocht hem met 100.000 verlies voor 250.000 aan Aalen en Aalen verkocht hem twee maanden later (4 wedstrijden, want juli/aug) voor 3 miljoen aan Salzburg.
In de tweede bundesliga viel hij vooral op als 1 van elf, maar vaak hoorde hij ook daar niet bij.
Voor dat bedrag haalden ze ook Ramos in de zomer. Die had al een boel BL ervaring. Nu haal je voor dat bedrag iemand die bij 2. Bundesliga clubs niet slaagde en het (schijnbaar) alleen liet zien bij RBS.....quote:Op maandag 22 december 2014 21:24 schreef XL het volgende:
Ik denk ook dat het onzin is zoveel geld voor die speler neer te leggen. Ik ken salzburg niet, maar ik geloof dat het collectief daar sterk is. Hij is te snel veel geld waard geworden en speelt in Oostenrijk gewoon 2. BL niveau. 9 miljoen is idioot!
Leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef Anoonumos het volgende:
Kampl > elke speler in de eredivisie
Ooit nog Mario Kempes in zijn nadagen zien spelen bij Kremser SC.quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.
Je hebt een connectie met Oostenrijk of je woont er in de buurt? Dan kan ik me er uiteraard iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit nog Mario Kempes in zijn nadagen zien spelen bij Kremser SC.
Daaar ging ik toen echt voor mijn plezier naartoe.![]()
Kijk tegenwoordig nog steeds de samenvattingen van de Oostenrijkse BL. Nostalgie enzo.
Ben het wel ermee eens dat die transfersom echt veel te hoog is.
Ik heb idd ongeveer 15 jaar gewoond/gewerkt in die omgeveing (Niederbayern/Oostenrijk) en heb er nog steeds een optrekje. Hotel waar ik destijds zat in Krems lag pal naast het voetbalveld, dus dat was erg handig. Ook Frenk Schinkels nog een paar keer zien spelen bij St. Pölten. Niveau lag toen ook wel ietsje hoger als nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt een connectie met Oostenrijk of je woont er in de buurt? Dan kan ik me er uiteraard iets bij voorstellen.
Dat zou echt shocking zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Geruchten dat Klopp is opgestapt bij Dortmund.
Twitter kendequote:Op zondag 28 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=233122
Precies geruchten en gebaseerd op dit artikel.quote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Geruchten dat Klopp is opgestapt bij Dortmund.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:17 schreef Kingstown het volgende:
Malanda van Wolfsburg overleden na een verkeersongeval. Te hoge snelheid. Hij zat zelf niet achter het stuur.
Weg met Giardiolaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern mag ook wel weer wat meer anti-voetbal gaan spelen, meer KAMPFGEIST! En vieze teckels, dat hoort er ook bij. Voetbal is oorlog!
Met alleen techniek redt je het niet, bikkelen en kämpfen is de leus! Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde blijven vechten, alsof je bloed ruikt! DOORZETTINGSVERMOGEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |