Ja, ik heb ook helemaal niets met die club!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat Luhukay daar trainer is (heb een zwak voor hem), maar anders zou Hertha wmb weer mogen degraderen.
FT 0-1quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dit Bayern nog wel de voorsprong verprutsen als ze zo doorspelen...
Ja ging niet helemaal goed met Piszczek.. denk geblesseerd?quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Klopp wisselt na 38 minuten al Piszczek (rechtsback) voor Ramos (spits)
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel raar hoe ze nou speelde en Europees zo snel door waren.
Misschien is het een vicieuze cirkel. al lijkt dat onwaarschijnlijk voor zulke professionals :quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.
Alles zit momenteel gewoon dik tegen bij Dortmund. Veel belangrijke spelers langdurig geblesseerd en komt er 1 terug dan valt ie snel weer uit of de volgende valt weer uit. Vandaag speelde ze niet eens slecht maar verliezen ze wel.quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Misschien is het een vicieuze cirkel. al lijkt dat onwaarschijnlijk voor zulke professionals :
Slecht begin in BL > gemotiveerd voor CL en winnen > opportunisme en overschatting > verliezen in BL > gemotiveerd etc..
Anders zou ik er ook niets voor kunnen verzinnen
Mss zegt het wel iets over de sterkte van de BL.quote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
Ja, gek is dat. In Europa vrij sterk, in de BL kansloos.
Al kan ik nog steeds niet geloven dat ze er echt uitgaanquote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Celta de Vigo 2003-2004 , dat BVB
Zal ook wel nietquote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al kan ik nog steeds niet geloven dat ze er echt uitgaan
WTFquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef glasshole het volgende:
Robbens' Audi S5 4.2 FSI S5 staat gewoon op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:
Die koopt weer iets nieuws bij Nigelquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:21 schreef glasshole het volgende:
[..]En de biedingen worden steeds hoger, nu al Ī37.000
http://www.hln.be/hln/nl/(...)prikje-te-koop.dhtml
Anders valt het meisje , Rafinha is hetzelfdequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die back moet ze handen thuis laten.
Die back lijkt idd op een meisjequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders valt het meisje , Rafinha is hetzelfde
hohohoquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die back lijkt idd op een meisje
ja ok , maar Bayer gaat winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Daar was trouwens geen contact - PowerLoungen
welke Bayerquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja ok , maar Bayer gaat winnen
Soms als ze heel goed spelen kun je er nog wel van genieten, maar dat is nu ook niet het geval.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die Bayern speelt is zo helaas
Of als Neuer geen zin meer heeft om op doel te staan..quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Soms als ze heel goed spelen kun je er nog wel van genieten, maar dat is nu ook niet het geval.
Niet gezien. Geschakeld naar een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of als Neuer geen zin meer heeft om op doel te staan..
Ik ook inmiddelsquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gezien. Geschakeld naar een andere wedstrijd.
Er schijnen mensen te zijn die jaren geleden niet zagen dat Robben 1 van de beste zou wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:48 schreef KingRoland het volgende:
RATATATATATTATATATATA WAT EEN GOAL
Dat zijn ook hele trieste mensen. Wij weten wel beterquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die jaren geleden niet zagen dat Robben 1 van de beste zou worden
Samen met Real en Barca.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kennen beter een eigen competitie beginnen
Nou nou dat ging weer zo moeizaam... ze winnen toch bijna allesquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat bepaalde mensen de wedstrijd van vorige week niet hebben gezien
Gelukkig weer darten volgende week. Dat gaat wel spannend worden dit jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou nou dat ging weer zo moeizaam... ze winnen toch bijna alles
Ik hoop op een paar verrassende namen bij de top 4/8quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig weer darten volgende week. Dat gaat wel spannend worden dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |