Voor de weekwissels!
Zoë 37 weken gehaald!
Verder

voor degene die het nodig heeft. Hoop dat je snel meer kunt genieten Klumsy! En echo is vast weer goed Vlindur

Veel sterkte NTS, wat een narigheid steeds..
Moest even grinniken Minarosa, in je laatste zin zag ik toch echt zwangerschapskwaaltjes hoor

. Ik had toen eigenlijk ook niet meer dan dat!
Geen Halloween hier, komt 11 november wel weer. Nou zitten wij net in een stukje met jongerenwoningen waar zo nu en dan wat hangjeugd is en nu ook voor de renovatie nog in de steigers staat. Ga wel voor de zekerheid snoep kopen, maar zal vast als afgelopen jaren weer niemand langskomen. Geeft niet, dat snoep hebben we binnen 2 dagen wel weer op..
Droomde vannacht dat m'n buik ineens kromp! En rechtsboven ging indeuken

. Heel raar, werd er zenuwachtig van!
Vanavond m'n (waarschijnlijk laatste voor nu) dansvoorstelling! Op perron van Haarlem CS! Geen idee dat daar kennelijk een zaaltje staat, zal het straks wel zien. Zit nog een workshop voor, denk dat ik dan maar vooral toekijk, de dansen zelf vind ik nu even zwaar genoeg, kost me veel meer energie ineens.. Maar lijkt me ook leuk om met m'n dikkere buik op te treden

Erna is nog een feest, zie wel hoe ik me dan nog voel, het is zo wel een avondvullend programma, maar wel leuk!
Tijdens het typen nog 2 lichte schopjes gevoeld, ben ik gelijk weer helemaal gerust