Ons huis zit tussen een kapper en een restaurant dus denk dat mensen het niet doorhebben dat het een huis is. Volgend jaar maar geen snoep meer kopenquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:12 schreef krijgerrtje het volgende:
Ah, mellie, had ik ook altijd met 11 november. Toen ik nog meeliep was het bij m'n ouders ook altijd heel druk aan de deur, tegenwoordig komen daar niet meer dan 1 of 2 kindjes.. Bij ons thuis komt nooit iemand, dus heb ook nooit snoep in huis
de voordelen van het wonen in een studentenflat!
top 5quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:07 schreef Heliotrope het volgende:
NTS sterkte!
Jufmariska al 4 weken moeder
Het is november! De maand waarin ons kindje gaat komenEn in ieder geval die van de top 4 in de lijst.
nee joh, volgend jaar je deur versieren helemaal Halloween stijl, dan bellen ze vast wel aanquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:22 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Ons huis zit tussen een kapper en een restaurant dus denk dat mensen het niet doorhebben dat het een huis is. Volgend jaar maar geen snoep meer kopen
ik ben nu plm op de helft van m'n zwangerschap; en sta ook in het lijstje mooi middeninquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:52 schreef Danaa het volgende:
Zonet even geteld en sta meer boven aan dan onderdaan, goed, leuk maar ook gek! De maanden gaan snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |