Lopen er mensen rond op FOK! met 65k posts die ik werkelijk nog nooit eerder heb gezien.quote:
Whehe. Ik heb jou wel eens zien postenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lopen er mensen rond op FOK! met 65k posts die ik werkelijk nog nooit eerder heb gezien.
Ik ben bang om in je pohi te kijken.
Ik jou ook wel eens #Teamess maar niet hier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb jou wel eens zien posten
Ik weet niet waarom maar deze stond bij MyAt en ik zag Uccie verschijnen in de TT dus ik kwam even kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jou ook wel eens #Teamess maar niet hier.
Ik lever dan ook alleen maar kwaliteitspostings.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Whehe. Ik heb jou wel eens zien posten
Ja, dat kan. Ik heb 1 keer een topic geopend in OUD in mijn zoektocht naar een geschikt kookboek voor mijn nichtje, maar daar is het bij gebleven. En UTO...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lever dan ook alleen maar kwaliteitspostings.![]()
Kan ik op je pohi klikken, zonder het risico te lopen dat er allerlei OUD- of UTO topics voorbijkomen?
Uccie.minirar is trouwens bijna klaar.
Ze waren bij een tv programma (een beetje net als toen wij bij VI waren) maar helaas zijn er geen screens, hoe graag wij dat ook zouden willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar deze stond bij MyAt en ik zag Uccie verschijnen in de TT dus ik kwam even kijken.
Gegroet Johannes.
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat kan. Ik heb 1 keer een topic geopend in OUD in mijn zoektocht naar een geschikt kookboek voor mijn nichtje, maar daar is het bij gebleven. En UTO...
OUD zit vol radicaliserende ouders, daar zou ik mijn vingers niet aan branden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.
Oké leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze waren bij een tv programma (een beetje net als toen wij bij VI waren) maar helaas zijn er geen screens, hoe graag wij dat ook zouden willen.
Waarschijnlijk zaten ze ergens in de achtergrond want niemand droeg een baret.
#ZouHaarLanderbrauVoeren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#ZouNasiVoorHaarBereiden
De hagelslag-verbieders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
OUD zit vol radicaliserende ouders, daar zou ik mijn vingers niet aan branden.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.
Maar die laatste had nog een keer een plaatje van zichzelf in een spoiler gezet, dus dat was in dat opzicht minder spannend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef Tem het volgende:
Ik heb Uccie wel gezien en volgens mij ook njosnavels.
Lijkt mij op zich ook wel leuk, een keer bij DWDD in het publiek.quote:
Oh, die heeft heel Fok! nu ook boven z'n bed hangen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar die laatste had nog een keer een plaatje van zichzelf in een spoiler gezet, dus dat was in dat opzicht minder spannend.
Ik heb een plaatje van Jessica Alba boven mijn bed hangen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, die heeft heel Fok! nu ook boven z'n bed hangen.
Ik een poster van een tijgerquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje van Jessica Alba boven mijn bed hangen.
Ja? Moesten mensen je oprapen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Mani.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
Maar voor de mensen die mij niet kennen:
Hoi, ik ben ess
Ik heb ook een ingelijste foto van een hond die een kuil graaft op een strand terwijl het net vloed wordt.quote:
Hoi Mani.quote:
Die Dire Staits haten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Tem het volgende:
Hallo Ess, welkom in dit warme bad vol stralende zonnetjes.
Hoi, ik ben Yoki.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
Maar voor de mensen die mij niet kennen:
Hoi, ik ben ess
Die durfden niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom gingen de heren uit dit topic eigenlijk niet mee naar DWDD?
We discrimineren hier niet op muzieksmaak.quote:
Ben al eens geweest in 2008.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hondenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een ingelijste foto van een hond die een kuil graaft op een strand terwijl het net vloed wordt.
Hij komt van ikea.
Niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die durfden niet.
Wij zaten op het balkon trouwens hoor, met baret.
Dat neemt deze jongen op de koop toe. Alles om deze helden te aanbidden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat niet doen en een iets te wijde anus hebben.
DWDD is een kutprogramma, dus waarom zou je daar heen willen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Uccie natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DWDD is een kutprogramma, dus waarom zou je daar heen willen?
Ik voel mij zeer welkom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Tem het volgende:
Hallo Ess, welkom in dit warme bad vol stralende zonnetjes.
Sonja Barend zat er, dat moet jou wel aanspreken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh, is een topshow.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, alleen bij het walhalla van de Nederlandse televisie: VI.quote:
Hoi Yoki.quote:
Uh, ok. Waarom niet?quote:
Mijn eerste depressie kreeg ik toen ik naar Sonja Barend zat te kijken met de tafel van 7, waar Humberto Tan toen bijzat. Dat is teveel ellende voor een mens in 1 keer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Sonja Barend zat er, dat moet jou wel aanspreken.
Geen aandacht aan besteden, Tem weet niet wat goede muziek is.quote:
hoi Johannes. Ik heb de vage indruk dat ik jou her en der al eens heb gesproken. Kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Ess, prettig om kennis te maken
Ja die hield wel van een sherrry, rust in vrede.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Ik had een keer een zware depressie, toen zag ik Connie Palmen bij DWDD.
Dag erna ging het wel weer.
Johannes is overal actief, dus dat kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi Johannes. Ik heb de vage indruk dat ik jou her en der al eens heb gesproken. Kan dat kloppen?
Zou best kunnen kloppen ja. Ben jij die Ess van #TeamEss waar ik zo vaak over hoor?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi Johannes. Ik heb de vage indruk dat ik jou her en der al eens heb gesproken. Kan dat kloppen?
Ja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou best kunnen kloppen ja. Ben jij die Ess van #TeamEss waar ik zo vaak over hoor?
Hee dat is een grapje hè, ik ben helemaal down met roetveegpiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij niet zeer actief in het WK forum?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Ben jij de Johannes van #TeamJohannes?
De enige echte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Ben jij de Johannes van #TeamJohannes?
Wat is zeer actief?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was jij niet zeer actief in het WK forum?
Ah, vandaar dat wij elkaar kennen. Ik meen dat er een samenwerkingsverband is tussen onze teams.quote:
Dan ken ik jou daar van inderdaad! Ja echt een topuser.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is zeer actief?
Ik was daar wel aanwezig idd.
Oh dankjequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ken ik jou daar van inderdaad! Ja echt een topuser.
De puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats. Ik kan me die samenwerking goed herinneren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat wij elkaar kennen. Ik meen dat er een samenwerkingsverband is tussen onze teams.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier is mijn hond in de achtertuin. Het sneeuwt al in Groningen.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet hij/zij?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Oké is goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats. Ik kan me die samenwerking goed herinneren.
Laten we ook samenwerken in de Wie is de Mol prognostiek.
De cruciale vraag is nu hoe je Jennifer inschatte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké is goed![]()
Ik zal je alvast even waarschuwen. De kandidaat die ik verdenk is al jaren de laatste afvaller voor de finale.
Je woont in Groningen? Dan stijg je meteen in achting uiteraard.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het sneeuwt al in Groningen.
Cool! Mijn hele familie komt uit Groningen, zijn we nu vriendjes?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont in Groningen? Dan stijg je meteen in achting uiteraard.
Ik heb geen vriendjes. Is slecht voor m'n imago.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Cool! Mijn hele familie komt uit Groningen, zijn we nu vriendjes?
Mijn genen zijn wel 100% Gronings, dus hoe dan ook zijn we soul mates.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendjes. Is slecht voor m'n imago.
Ik vond je leuker toen je een Arie Boomsma UI had.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En fietst graag zonder zadel.
Ik weet het niet meer zo goed, volgens mij was dat niet 1 persoon, een team richt je gezamenlijk opquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
Johannes?
Wie is eigenlijk de oprichter van #TeamJohannes?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn prono ging vorig jaar fout omdat ik Jennifer nogal aantrekkelijk vond en ik haar dus Widm liet winnen want dan zou ze tot in de finale blijvenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké is goed![]()
Ik zal je alvast even waarschuwen. De kandidaat die ik verdenk is al jaren de laatste afvaller voor de finale.Technisch gezien was die foto niet in Groningen genomen, maar ik studeer wel in Groningen en sterker nog: ik ben nu in Groningen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont in Groningen? Dan stijg je meteen in achting uiteraard.
Ik vond Jennifer wel een leuke kandidate, maar ik vond haar geen mol.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De cruciale vraag is nu hoe je Jennifer inschatte.
Kom fietsen dan in het schitterende Groningse landschap.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool! Mijn hele familie komt uit Groningen, zijn we nu vriendjes?
#teamess is met mijn toestemming opgericht door MexicanoBakkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo goed, volgens mij was dat niet 1 persoon, een team richt je gezamenlijk op
Heel graag, ik heb altijd heimwee naar Groningen .quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom fietsen dan in het schitterende Groningse landschap.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Wat een leukerd, en mooie foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
#teamess is met mijn toestemming opgericht door MexicanoBakker
Kijk jij ook WIDM? Of kijk jij alleen Jennifer?quote:
Seizoen is al afgelopen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk jij ook WIDM? Of kijk jij alleen Jennifer?
Dat is toevallig ook een compagnon van mij. Onze vriendschap uit zich vaak tijdens Serious Request.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
#teamess is met mijn toestemming opgericht door MexicanoBakker
geniet er vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef Tem het volgende:
Leuk? Gewoon een lekker wijf met goede tieten.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een leukerd, en mooie foto.
Denk wel dat iedereen in de gaten had dat het niet over de hond van Johannes ging.quote:
Kinderachtig gedrag uit VBL.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er wat dingen door elkaar hier.
Ik geef hier VBL de schuld van.
Johannes is z'n haarbal aan het showen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er wat dingen door elkaar hier.
Ik geef hier VBL de schuld van.
WIDM stopt nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Seizoen is al afgelopen als ik het goed heb.
Voor zover ik weet heeft mijn hond ook nooit aan Wie is de Mol meegedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen in de gaten had dat het niet over de hond van Johannes ging.
De youtube filmpjes laat ik achterwege deze keer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Johannes is z'n haarbal aan het showen.
Ik ben volgens mij nog nooit in het Serious Request topic geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook een compagnon van mij. Onze vriendschap uit zich vaak tijdens Serious Request.
[..]
geniet er van
[..]
Helemaal mee eens
Die van mij ook niet, al zou hij wel een goede kandidaat zijn want hij kan goed schijnheilig doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft mijn hond ook nooit aan Wie is de Mol meegedaan.
Hihi, stel je voor, dat hij zo tijdens het spel ineens gaat lopen graven en zo een mol tevoorschijn haalt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft mijn hond ook nooit aan Wie is de Mol meegedaan.
Voor de zekerheid. Mani is hier nu ook even te gast namelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen in de gaten had dat het niet over de hond van Johannes ging.
Nee laat eens zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De youtube filmpjes laat ik achterwege deze keer.
Ghehequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor de zekerheid. Mani is hier nu ook even te gast namelijk.
Je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord augurk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor de zekerheid. Mani is hier nu ook even te gast namelijk.
Dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord augurk.
Denk niet dat hij dat zou doen, dat is toch wel een echte kandidatenactie en het gaat tegenwoordig om jezelf verdacht maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, stel je voor, dat hij zo tijdens het spel ineens gaat lopen graven en zo een mol tevoorschijn haalt.
Mijn broertje heeft helaas mijn achternaam er in gemonteerd dus ben ik een heel klein beetje huiverig daarvoor.quote:
Ik ga je echt niet uitlachen hoor, ik heb respect voor iedereen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een nachtje over slapen.
DM?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje heeft helaas mijn achternaam er in gemonteerd dus ben ik een heel klein beetje huiverig daarvoor.
Top2000, ik kijk er alweer naar uitquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit in het Serious Request topic geweest.
Wel uitgebreid in het Top2000 topic.
Ik kruip er lekker bij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
Aanwezigen, het was me een waar genoegen, bedankt voor dit warme welkom.
Maar ik ga lekker slapen![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
![]()
Doei Ess, groeten aan de rest van je #team.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
![]()
Welterusten hè!quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
![]()
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Zal ik er een nachtslot op zetten?
Jouw broertje heeft niet Vermeer als achternaam?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje heeft helaas mijn achternaam er in gemonteerd dus ben ik een heel klein beetje huiverig daarvoor.
MUZ / Het grote Dire Straits topic #1quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Zal ik er een nachtslot op zetten?
Nee, geadopteerd he.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw broertje heeft niet Vermeer als achternaam?
Heet jij serieus Huwe van je achternaam?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw broertje heeft niet Vermeer als achternaam?
Hoe geweldig is ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MUZ / Het grote Dire Straits topic #1
Hier?
Er is maar 1 user die die maakt. De domste user van FOK! Syntix.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je in VBL vaak het slachtoffer van een Kenneth opmerking?
Nee, ik heet Town van mijn achternaam gekkie. We hebben het over nicknames en niet over avatars.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Heet jij serieus Huwe van je achternaam?
Sorry Meneer Kingstown, Leraar Duitsch,quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ik heet Town van mijn achternaam gekkie. We hebben het over nicknames en niet over avatars.
Het is laat, maar wel bij de les blijven.
Beetje de Henk Wijngaard van de rockmuziek.quote:
Dat is toch die Sky-fappert?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is maar 1 user die die maakt. De domste user van FOK! Syntix.
Hij heeft wel eens laten doorschemeren dat hij Froome een baas vindt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is toch die Sky-fappert?
Ik ga geen uitspraken doen over de domste user van FOK!, want ik heb net een topic in UTO gelezen.
Het is nu aan jou om iets beters te posten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje de Henk Wijngaard van de rockmuziek.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nu aan jou om iets beters te posten.
Jeminee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
Ik sluit af met mijn favoriete band.
Uccie en ik zijn inmiddels naar bed dus ik kan hier niet meer op reageren.quote:
Trusten saampjes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie en ik zijn inmiddels naar bed dus ik kan hier niet meer op reageren.
Tot zover, tot morgen!
Ja tot de volgende keer lieverds!quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani en ik gaan nu ook slapen, welterusten
Dortmund-Bayern gekeken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
Wat zit iedereen hier niet te posten?
Zeker net doen alsof ze druk zijn op zaterdagavond?
Nou dat is dan....superfreaky?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
Terug van een wilde avond....ok koffie gedronken bij mijn ouders...maar dat klinkt zo suf.
Ga je dan naar buiten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:30 schreef Webschip het volgende:
Morgen is het weer zondag.
Hopelijk schijnt de zon dan weer.
Onvoorstelbaar lekker weer vandaag zeg... En dat voor de 1e dag van november.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:30 schreef Webschip het volgende:
Morgen is het weer zondag.
Hopelijk schijnt de zon dan weer.
Hey Uccie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
Terug van een wilde avond....ok koffie gedronken bij mijn ouders...maar dat klinkt zo suf.
Sinds de weermetingen nog nooit geregistreerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar lekker weer vandaag zeg... En dat voor de 1e dag van november.
Zoiets hoorde ik ook ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sinds de weermetingen nog nooit geregistreerd.
Het is allemaal de schuld van Al Gorequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
Sinds de weermetingen nog nooit geregistreerd.
Bakkie koffie erbij.quote:Op zondag 2 november 2014 00:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uccie ligt in bed op je te wachten.
Ja ik ga zo, ben nog even bezig.quote:Op zondag 2 november 2014 00:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klootzak.quote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ga zo, ben nog even bezig.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
In je broek.
Of niet natuurlijk, dat weet ik niet zeker.
Die ZP banner van vorig jaar?quote:Op zondag 2 november 2014 00:57 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk morgen half FOK! over de zeik vanwege die banner.
Koud bed en allesquote:Op zondag 2 november 2014 00:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Albert Verlinde kan hier niks aan doen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Al Gore
Het zonnetje is aanwezig. Hup, naar buiten!quote:Op zondag 2 november 2014 11:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Albert Verlinde kan hier niks aan doen.
Mooier weer kan bijna niet!quote:Op zondag 2 november 2014 11:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het zonnetje is aanwezig. Hup, naar buiten!
Ik had wat huiswijn op, dan kan ik wel eens gemeen uit de hoek komenquote:
Zeker. Maar dit hadden we dan tenminste.quote:Op zondag 2 november 2014 17:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het was een lekkere dag. Morgen is het weer over, jammer genoeg.
Het was een lekker weekend zo het 1e weekend van november.quote:Op zondag 2 november 2014 18:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker. Maar dit hadden we dan tenminste.
Huiswijn van wie?quote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had wat huiswijn op, dan kan ik wel eens gemeen uit de hoek komen
Wit, ik hou niet zo van rood. Helemaal fout zeker.quote:
Nee hoor, ik hou ook meer van wit. Drink rood maar zo nu en dan.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wit, ik hou niet zo van rood. Helemaal fout zeker.
Zijn die zo goedkoop? Ik zag er laatst één voor 6 euro ofzo, vond ik toch wel duur voor 1 fles.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik koop nu vaak de bonuswijn van de AH. Vandaag ook de witte gekocht. Die is dan net zo duur (of goedkoop) als de huiswijn.
Sommige wel hoor. Die ik nu heb was dacht ik 4 euro? Was in ieder geval redelijk afgeprijsd. Witte Lindemans. Zie hem niet meer op de site staan trouwens, denk dat de bonus al afgelopen is.quote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die zo goedkoop? Ik zag er laatst één voor 6 euro ofzo, vond ik toch wel duur voor 1 fles.
Ik koop ook altijd de bonuswijn. Iedere keer weer wat anders is ook wel leuk. Dit keer die Franse sauvignon gekocht.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik koop nu vaak de bonuswijn van de AH. Vandaag ook de witte gekocht. Die is dan net zo duur (of goedkoop) als de huiswijn.
Ja precies normaal vind ik ze net even te duur voor 'zomaar'. Vorige keer hadden ze Undagarra? zoiets die smaakte ook prima. Ik koop ze wel alleen als het droge witte is.quote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik koop ook altijd de bonuswijn. Iedere keer weer wat anders is ook wel leuk. Dit keer die Franse sauvignon gekocht.
Meestal hebben ze wel een sauvignon, chardonnay of pinot grigio in de bonus. Zoete wijn vind ik ook goor, behalve een glaasje dessertwijn bij het nagerecht.quote:Op zondag 2 november 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies normaal vind ik ze net even te duur voor 'zomaar'. Vorige keer hadden ze Undagarra? zoiets die smaakte ook prima. Ik koop ze wel alleen als het droge witte is.
Klein glas dessertwijn deed ik vroeger ook wel als ik uit eten ging, Banyuls bijvoorbeeld. Verder drink ik het ook nooit.quote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel een sauvignon, chardonnay of pinot grigio in de bonus. Zoete wijn vind ik ook goor, behalve een glaasje dessertwijn bij het nagerecht.
Ja en ik moest al zo vroeg opstaan.quote:Op maandag 3 november 2014 00:25 schreef Specularium het volgende:
Hmmm, dat is pas om 1 uur.
En Uccie ligt te wachten.
Sterkte.quote:Op maandag 3 november 2014 08:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik moest al zo vroeg opstaan.
Maar ik was wel om 8u in onze Friese hoofdstad...paspoort en tolk mee.
Heb al mijn inentingen gehad.quote:
Het centrum is wel gezellig, maar ik zit op een industrieterrein.quote:Op maandag 3 november 2014 08:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Leeuwarden is wel leuk. Deel van mijn schoonfamilie woont er in de buurt.
Pittoresk hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 08:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het centrum is wel gezellig, maar ik zit op een industrieterrein.
Goedemorgen, mijn collega is er, dus we gaan aan de slag.quote:
Lekker zo'n collegaquote:Op maandag 3 november 2014 08:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemorgen, mijn collega is er, dus we gaan aan de slag.
Ze zit net te vertellen dat ze niets heeft voorbereid![]()
![]()
Wel filmpjes maken.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef Tem het volgende:
Gewoon een paar pingpongballen en een slagroomklopper en dan maar wat improviseren.
Heb jij vanmorgen natte taart gehad of zo?quote:Op maandag 3 november 2014 09:09 schreef Specularium het volgende:
Het is tenslotte maandag.
Heeeeeerlijk!
Ik val niet op 60-jarige vrouwen nee.quote:Op maandag 3 november 2014 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is die collega wel helemaal niet zo lekker.
Pics voor Kingstown.quote:Op maandag 3 november 2014 09:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik val niet op 60-jarige vrouwen nee.
quote:
Zo 1 met het haar in een knotje een ouderwetse bril op en als ze los gaat, dat ze dan veranderd in de senioren versie van Lara Croft wordt? Please tell me more.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
![]()
Ze ziet er uit als een saaie stoffige bibliothecaresse maar doet aan allerlei vechtsporten (en niet als beginner)
Ik weet niet hoe ze eruit ziet als ze losgaat, ik ga er geen ruzie mee trappen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo 1 met het haar in een knotje een ouderwetse bril op en als ze los gaat, dat ze dan veranderd in de senioren versie van Lara Croft wordt? Please tell me more.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ze ziet er uit als een saaie stoffige bibliothecaresse maar doet aan allerlei vechtsporten (en niet als beginner)
Goeie match, ja ja jaquote:Op maandag 3 november 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo 1 met het haar in een knotje een ouderwetse bril op en als ze los gaat, dat ze dan veranderd in de senioren versie van Lara Croft wordt? Please tell me more.
Ik zat net onderstaande clipje te kijken en daar kwam ik gewoon bijna de hele NWS-SC in tegen.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat net onderstaande clipje te kijken en daar kwam ik gewoon bijna de hele NWS-SC in tegen.
Uccie met d'r kleine broertje, het duo spec en Tem met bontmutsen op, sp3c met z'n ijshockeymatties aan het tapdansen. Webschip die in z'n neus peutert, Yasmin, Kally, en njos in dirndls.Jij met je vriendin blazend op van die grote hoorns, Yoki die aan het zagen is, Karina die een berg beklimt en ik sta zelf met een zweep te slaan....het kan allemaal niet op!
![]()
Ik identificeer mij met deze baret knaap.quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat net onderstaande clipje te kijken en daar kwam ik gewoon bijna de hele NWS-SC in tegen.
Uccie met d'r kleine broertje, het duo spec en Tem met bontmutsen op, sp3c met z'n ijshockeymatties aan het tapdansen. Webschip die in z'n neus peutert, Yasmin (hartje op borst), Kally (duckface), en njos (op tafel) in dirndls.Jij met je vriendin blazend op van die grote hoorns, Yoki die aan het zagen is, Karina die een berg beklimt en ik sta zelf met een zweep te slaan....het kan allemaal niet op!
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie met d'r kleine broertje, het duo spec en Tem met bontmutsen op, sp3c met z'n ijshockeymatties aan het tapdansen. Webschip die in z'n neus peutert, Yasmin (hartje op borst), Kally (duckface), en njos (op tafel) in dirndls.Jij met je vriendin blazend op van die grote hoorns, Yoki die aan het zagen is, Karina die een berg beklimt en ik sta zelf met een zweep te slaan....het kan allemaal niet op!
![]()
Dit nummer niet kennenquote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe vind je die dingen. Geniaal.
Is dat dezelfde gozer die een nogal seksueel getinte move maakt richting 1 van de dames op het moment dat zijn hoofd niet in beeld is? In dat geval zou ik maar kiezen voor de 4 voetbalhooligans die elkaar aan het face-slappen zijn, voordat je een klacht wegens seksuele intimidatie aan je lederhosen hebt hangen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik identificeer mij met deze baret knaap.
[ afbeelding ]
Van Rex Gildo naar Edelweiss is ook weer niet zo'n grote stap.quote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef anonymoussie het volgende:
![]()
![]()
Hoe vind je die dingen. Geniaal.
Nee, ik blijf wel bij deze man. Baretdragers kunnen overal mee weg komen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gozer die een nogal seksueel getinte move maakt richting 1 van de dames op het moment dat zijn hoofd niet in beeld is? In dat geval zou ik maar kiezen voor de 4 voetbalhooligans die elkaar aan het face-slappen zijn, voordat je een klacht wegens seksuele intimidatie aan je lederhosen hebt hangen.
[..]
Van Rex Gildo naar Edelweiss is ook weer niet zo'n grote stap.
Neuh joh. Spec stuitert happiness vandaag.quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Speculaas gaat nu boos worden dat zijn naam niet met hoofdletter geschreven is.
Valt mee iddquote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Kingstown het volgende:
Van Rex Gildo naar Edelweiss is ook weer niet zo'n grote stap.
Ik weet het niet hoor Johannes of je hier nou echt mee wegkomt bij je voetbalmatties.quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik blijf wel bij deze man. Baretdragers kunnen overal mee weg komen.
Dat is volledig geaccepteerd gedrag. Zo beweeg ik mij ook voort door de Herestraat.quote:Op maandag 3 november 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Johannes of je hier nou echt mee wegkomt bij je voetbalmatties.
http://videobam.com/JyCEk
Niets ten nadele van Groningen, maar in dat geval kijk ik dan toch liever naar het Haagse duo Uccie en Yasmin.quote:Op maandag 3 november 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is volledig geaccepteerd gedrag. Zo beweeg ik mij ook voort door de Herestraat.
Nu wordt hij helemaal mooi. Ik heb trouwens ook geen Vlaams accent.quote:Op maandag 3 november 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik geen Gronings accent, allerlei illusies storten hier in elkaar.
Wat moet ik nog geloven en wat niet meer?quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi. Ik heb trouwens ook geen Vlaams accent.
Je kunt er voor 100% op vertrouwen dat ik geen Nederlands accent heb.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat moet ik nog geloven en wat niet meer?
De aarde is rond. Alhoewel..quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet ik nog geloven en wat niet meer?
Jij vertelde toch een keer dat je dat accent langzaam aan het overnemen was?quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi. Ik heb trouwens ook geen Vlaams accent.
Prins Bernhard accent?quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er voor 100% op vertrouwen dat ik geen Nederlands accent heb.
Daar waren die half-Denen het vandaag niet mee eens.quote:
Un petit peu.quote:Op maandag 3 november 2014 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vertelde toch een keer dat je dat accent langzaam aan het overnemen was?
Nou dat zeggen mensen in de Randstad wel eens, maar hier horen ze na 1 woord al dat ik een Hollander ben.quote:Op maandag 3 november 2014 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vertelde toch een keer dat je dat accent langzaam aan het overnemen was?
Hadden zij wel een half-Deens accent?quote:Op maandag 3 november 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar waren die half-Denen het vandaag niet mee eens.
*Nederlanderquote:Op maandag 3 november 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat zeggen mensen in de Randstad wel eens, maar hier horen ze na 1 woord al dat ik een Hollander ben.
Ja...al noemen ze dat ook wel Fries.quote:Op maandag 3 november 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden zij wel een half-Deens accent?
Ik zeg Hollander omdat ze dat hier zo zeggen. Oh kijk, neem ik toch nog wat over.quote:
Kon je ze wel verstaan?quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...al noemen ze dat ook wel Fries.
Redactie film?quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zeg Hollander omdat ze dat hier zo zeggen. Oh kijk, neem ik toch nog wat over.
Je hebt wel een accent, maar niet duidelijk Brussels.quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zeg Hollander omdat ze dat hier zo zeggen. Oh kijk, neem ik toch nog wat over.
Voortreffelijk accent.quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...al noemen ze dat ook wel Fries.
Jawel, deze hadden Nederlands geleerd.quote:
Niet gewoon van mijn hometown en omgeving?quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt wel een accent, maar niet duidelijk Brussels.
Ja hoiquote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt er een collega bij
Gefeliciteerd met je functiequote:
ho ho, Whiskers heeft er een collega bij. Andere tak van sport, Jo-Han.quote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt er een collega bij
Ook, maar er zit wel iets doorheen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet gewoon van mijn hometown en omgeving?
Gefeli....al wist ik het alquote:
Voel jij geen solidariteit met bijvoorbeeld de redactie Games?quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
ho ho, Whiskers heeft er een collega bij. Andere tak van sport, Jo-Han.
Nauwelijks.quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voel jij geen solidariteit met bijvoorbeeld de redactie Games?
Misschien moet Danny een bedrijfsuitje organiseren.quote:
Je kunt het allicht proberen. En dankjewel.quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je functie
Ik heb een abonnement bij de Pathe, kan ik ook bij de Redactie Film?
Dankjequote:
Daar zal ik dan eens verandering in brengen. En dankjewel.quote:Op maandag 3 november 2014 21:49 schreef Tem het volgende:
Film vind ik wel leuk maar kijk eigenlijk nooit op de FP daarvoor. Desalniettemin, van harte Marianne.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:49 schreef Tem het volgende:
Film vind ik wel leuk maar kijk eigenlijk nooit op de FP daarvoor. Desalniettemin, van harte Marianne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |