Als 'ie meewerkt doet ie dat wel ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heus?
Mijn nexus doet dat gelijk bijna.
Je wilt wel?quote:
Ja, bij hoge uitzondering.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je wilt wel?
Had niet meer gelezen
Valt me wel tegen dat die niet in je archieven staat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
Drop je adres per pm en zeg tegen je ouders dat ik er tussen 11 en 12 ben als dat kan
Ik ben van school hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi ja ik ben Nick die jongen van het internet, ik kom even de lens halen
Mijn ouders kennen Nickquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi ja ik ben Nick die jongen van het internet, ik kom even de lens halen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ja die jongen die LB heel leuk vond"
Aww heb je hem gefriendzoned?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ja die jongen die LB heel leuk vond"
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wel awkward vroegah, hoi mam ja ik ga afspreken..
- Oh leuk met wie?
Ja iemand van het internet
Wat dan? Kan mij hier weinig bij voorstellen..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.
Wat, BBQ? Heb je een SM-afspraaakje met een bejaarde man?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat, BBQ? Heb je een SM-afspraaakje met een bejaarde man?
Ik heb nooit een afspraakje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.
Ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.
> Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan? Kan mij hier weinig bij voorstellen..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
> Wat ga je doen?
< Naar een meet
> Wat is dat? Een ontmoeting?
> Ja, zoiets. Maar dan met mensen van het internet, gewoon gezellig en dingen. Wat eten, wat drinken, bijpraten.
< O, zoiets. Oké, en is dat met alleen singles? Of ook stelletjes?
Precies. Dat staat toch ook in dat stuk tekst wat je quote.quote:
Ja een meet zou ik ook vaag vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
> Wat ga je doen?
< Naar een meet
> Wat is dat? Een ontmoeting?
> Ja, zoiets. Maar dan met mensen van het internet, gewoon gezellig en dingen. Wat eten, wat drinken, bijpraten.
< O, zoiets. Oké, en is dat met alleen singles? Of ook stelletjes?
M'n moeder begreep het vanavond al iets beter. "Gewoon een vriendenclub, maar op het internet."quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeg dan dat je wat met vrienden gaat doen
Leugensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef DrNick het volgende:
Sowieso zie ik FOK!vrienden meer als vrienden dan de mensen die ik van school ken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n moeder begreep het vanavond al iets beter. "Gewoon een vriendenclub, maar op het internet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |