Als 'ie meewerkt doet ie dat wel ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heus?
Mijn nexus doet dat gelijk bijna.
Je wilt wel?quote:
Ja, bij hoge uitzondering.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je wilt wel?
Had niet meer gelezen
Valt me wel tegen dat die niet in je archieven staat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
Drop je adres per pm en zeg tegen je ouders dat ik er tussen 11 en 12 ben als dat kan
Ik ben van school hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi ja ik ben Nick die jongen van het internet, ik kom even de lens halen
Mijn ouders kennen Nickquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi ja ik ben Nick die jongen van het internet, ik kom even de lens halen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ja die jongen die LB heel leuk vond"
Aww heb je hem gefriendzoned?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ja die jongen die LB heel leuk vond"
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wel awkward vroegah, hoi mam ja ik ga afspreken..
- Oh leuk met wie?
Ja iemand van het internet
Wat dan? Kan mij hier weinig bij voorstellen..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.
Wat, BBQ? Heb je een SM-afspraaakje met een bejaarde man?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders weten het nog veel awkwarder te maken. Die verzinnen er zelf van alles bij.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat, BBQ? Heb je een SM-afspraaakje met een bejaarde man?
Ik heb nooit een afspraakje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.
Ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker van liggen. De FOK!kers die er toe doen hebben al lang het privilege gehad om mij te mogen aanschouwen.
> Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan? Kan mij hier weinig bij voorstellen..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
> Wat ga je doen?
< Naar een meet
> Wat is dat? Een ontmoeting?
> Ja, zoiets. Maar dan met mensen van het internet, gewoon gezellig en dingen. Wat eten, wat drinken, bijpraten.
< O, zoiets. Oké, en is dat met alleen singles? Of ook stelletjes?
Precies. Dat staat toch ook in dat stuk tekst wat je quote.quote:
Ja een meet zou ik ook vaag vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
> Wat ga je doen?
< Naar een meet
> Wat is dat? Een ontmoeting?
> Ja, zoiets. Maar dan met mensen van het internet, gewoon gezellig en dingen. Wat eten, wat drinken, bijpraten.
< O, zoiets. Oké, en is dat met alleen singles? Of ook stelletjes?
M'n moeder begreep het vanavond al iets beter. "Gewoon een vriendenclub, maar op het internet."quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeg dan dat je wat met vrienden gaat doen
Leugensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef DrNick het volgende:
Sowieso zie ik FOK!vrienden meer als vrienden dan de mensen die ik van school ken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n moeder begreep het vanavond al iets beter. "Gewoon een vriendenclub, maar op het internet."
Op school heb je ook maar weinig vrienden.. allemaal zo tijdelijk. Vond ik ook niet erg, daarom hield ik ze ook altijd op afstand. Na 4 jaar hotseequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef DrNick het volgende:
Sowieso zie ik FOK!vrienden meer als vrienden dan de mensen die ik van school ken.
Nee, denk het niet, ik zie beiden nooit namelijk.quote:
Zo gaat dat welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op school heb je ook maar weinig vrienden.. allemaal zo tijdelijk. Vond ik ook niet erg, daarom hield ik ze ook altijd op afstand. Na 4 jaar hotsee
Je moet gewoon een keer zeggen dat je naar een gangbang gaat of zoiets van ja via sexdating.nl heb ik een leuke date gescoord met een stelletje, ze wilde graag een trio doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n moeder begreep het vanavond al iets beter. "Gewoon een vriendenclub, maar op het internet."
Al een kostuum gevonden?quote:
Ik heb zowel op de middelbare als er na 1 iemand gehad die ik dan als vriend zag maar eigenlijk nu ook amper contact meer mee met beide, 1 nooit meer, 1 soms.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer zeggen dat je naar een gangbang gaat of zoiets van ja via sexdating.nl heb ik een leuke date gescoord met een stelletje, ze wilde graag een trio doen.
Als je daarna zegt dat je met vriendelijke mensen van het internet van FOK gaat meeten vinden ze dat opeens heel tof.
Nee, ook geen zin/geld voorquote:
Ik spreek nog 1 iemand uit mijn schoolperiode.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op school heb je ook maar weinig vrienden.. allemaal zo tijdelijk. Vond ik ook niet erg, daarom hield ik ze ook altijd op afstand. Na 4 jaar hotsee
Alleen bij LB.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tof, staat er dan echt zo'n hartje bij?
quote:
Ik ben mijn schmink verloren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ook geen zin/geld voorKijk morgen nog wel even in de stad naar iets goedkoops
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:24 schreef DrNick het volgende:
Oh oh. Er was eens iemand in de 3e, Timothy. We zaten wat te gamen, en zijn mic stond open. Toen zei hij tegen zijn moeder dat ie een nieuwe vriend had, mij. Dat was de eerste keer sinds lang dat ik van iemand hoorde dat ik zijn vriend was.
Best triest ofzo, maarja
Hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben mijn schmink verloren.![]()
Heb nog wel een berepak2 voor je.
N'aw. Ik heb niet echt veel vrienden ofzo, slechts mensen die ik ken.quote:
quote:
Best friendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
Dat ken ik alleen als afkorting voor boyfriend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik spreek soms nog iemand van de middelbare hier via FOK!
Ken ik niet denk ik, ken er wel een maar die is van Afromanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
N'aw. Ik heb niet echt veel vrienden ofzo, slechts mensen die ik ken.
Da's ook zo'n liedje van Graveyard
Ik moet hier nog volk regelen die mee willen. Een gram vervoer zou wel handig zijn.quote:
quote:
Geo weet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is de norm dat je BFF zegt, BF = boyfriend.
Oh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is de norm dat je BFF zegt, BF = boyfriend.
Graveyardquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
"I've got no friends, only people that I know." ~Graveyard - Hisingen Blues.
Zo rol ik.
Nee dan is alles anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wel lastig om te zeggen wat een FOK!vriend nou is.Zodra je elkaar in het echt ziet is het toch niet meer FOK!vriend, vind ik.
quote:
2 keer live gezienquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
"I've got no friends, only people that I know." ~Graveyard - Hisingen Blues.
Zo rol ik.
Leugens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |