SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 31-10-2014 19:40:14 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Klopt een klasgenoot van me deed dat. Ez money als je een beetje good lookin bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens Dima kan je goede money verdienen als je voor gays gaat cammen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vraag me altijd af hoe vrouwen op.hakken liften
komt gwn door zn lengtequote:
Was jij die pics aan het linken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt echt wat gemist lol
ze deed boobgrab
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks vergeleken met treinmeisje dit
Moiraquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef Montelly het volgende:
http://tinychat.com/JEMOEDERAANHETPOEDER
Fokkers GYMMERS UNITE!!!!!
Je neef is wel manlet ofniequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef RaymondK het volgende:
Net ff body lopen bilden met mn neef![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
hey raymond ben jij dat op die plaatje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
baasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Ey swa, ik ben dat op die plaatje jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey raymond ben jij dat op die plaatje?
Buff dudesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]kaolo deuce, dat zijn nice pics kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Heb je al hoi gezegd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
niks vergeleken met treinmeisje dit
Lift jij trouwens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Speaking of shapewear.
[ afbeelding ]
Gedaan, gestopt, ga het ergens in de komende weken weer oppakken. Ben nu een sportmattie aan het regelen. Oh, en ik ben kettlebellfan. Dus.quote:
wat zijn je statts? cm/kg?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gedaan, gestopt, ga het ergens in de komende weken weer oppakken. Ben nu een sportmattie aan het regelen. Oh, en ik ben kettlebellfan. Dus.
neequote:
dm haar je rune scimitarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
Nice, Montelly. Nu nog even haar leeftijd schatten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb een tijdje een beginnersschema uit Klokov's topique gevolgd. Icm IF toen moeilijk hard afgevallen. Maar ja, dieetclubfattie he.
zeg ffquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voorbij chubby, voor morbide obees.
Dat zegt niet veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voorbij chubby, voor morbide obees.
zo erg kan het toch niet zijn?..tevens ik ben in voor more cushin for the pushinquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zegt genoeg, m'n beste. Het zegt genoeg.
Pua is van mij afgekeken vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
Hele PUA-dynasty hier in de gym met Henk, awsum, douche, montelly, ethalonic alles
heel simpel, ik wil gewoon dat ze mijn pelvic thrust kan opvangen en ik geen zorgen hoeft te maken dat ze in tweeën breekt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze opmerking:
Het valt me op dat er een hoop meatheads op chubsters vallen. Er lopen hier ook een aantal largelovers rond, right? Ik ben geen toonbeeld van mooi curvy, gaat daar wel een stapje overheen, al is het niet dat de rollen erbij hangen, maar heb ook niet te klagen gehad aan lifters in m'n bed. Wat is deze? Je zou toch zeggen dat die juist voor de sculpted chicks gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik val op zoveel verschillende soorten en maten, "chubsters" en "sculpted chicks" inbegrepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze opmerking:
Het valt me op dat er een hoop meatheads op chubsters vallen. Er lopen hier ook een aantal largelovers rond, right? Ik ben geen toonbeeld van mooi curvy, gaat daar wel een stapje overheen, al is het niet dat de rollen erbij hangen, maar heb ook niet te klagen gehad aan lifters in m'n bed. Wat is deze? Je zou toch zeggen dat die juist voor de sculpted chicks gaan.
Verkapte-ik-hoef-niet-eens-te-liften-voor-sex-postquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze opmerking:
Word.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-ik-hoef-niet-eens-te-liften-voor-sex-post
Joods/Turkse neus.quote:
Dat is iets te veel voor mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Hij is hnngggg, ben ook best jaloers op haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lifters zijn per definitie smerige types die aan de kant van de weg wachtend tot iemand ze meeneemt. Die zeggen ook geen nee tegen een bed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze opmerking:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
lifters zijn per definitie smerige types die aan de kant van de weg wachtend tot iemand ze meeneemt. Die zeggen ook geen nee tegen een bed.
16cmquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel respect voor die armen hoor. Hoeveel curlt ze?
ok, ik kreeg een semi-stijfje door deze post.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey, je kan zeggen wat je wil, maar fatties hebben wel hun gag-reflex onder controle.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey, je kan zeggen wat je wil, maar fatties hebben wel hun gag-reflex onder controle.
Voor zover ik weet heb ik dat nooit hoeven doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:51 schreef Montelly het volgende:
Eerst was het dus GRS die al het bukkake op moest vangen en nu dus C-C?
Al eens meegemaakt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap bukkake niet. Sta je met z'n allen in een rondje een beetje aan je pik te trekken, 30 man aanstarend, terwijl er een meisje haar wil om te leven zit te verliezen in het midden, al sputterend en zaadsnuitend.
Dikke wijven neuken het best tijdens een one night stand.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze opmerking:
Je gaat toch ook niet klagen als je te veel kleingeld terugkrijgt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik dat nooit hoeven doen![]()
ik beaam het...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikke wijven neuken het best tijdens een one night stand.
Dat heeft gedegen veldonderzoek uitgewezen.
ik ook nohomoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Hij is hnngggg, ben ook best jaloers op haar
Haha lekker toch, van al die naakte piemels om me heen kom ik alleen maar harder klaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap bukkake niet. Sta je met z'n allen in een rondje een beetje aan je pik te trekken, 30 man aanstarend, terwijl er een meisje haar wil om te leven zit te verliezen in het midden, al sputterend en zaadsnuitend.
een echte fatty zou die 150kcal gewoon pakken wn schoon naar huis gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
inb4 het woord "no homo" niet meer serieus wordt genomen
hmmm serieus worden genomen
nohomo
Eigenlijk wel he, ik stop wel gewoon met no homo zeggen. Zeg het in de gym ook nooit als ik achter het mocrogordijntje gaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Weissman het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je steeds no homo moet zeggen.
Is echt iets voor onzekere mensen.
Als je een man wil pijpen, so be it. Is niks homo aan.
ik qoute dit ffquote:
deze man weetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou wel meedoen, hebben we direct een gym meet. 2 vliegen in 1 klap ja toch.
eigenlijk 3 want je hebt ook nog je protein macro's gehaald
gym-bukakke-meet, ja hmm, jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou wel meedoen, hebben we direct een gym meet. 2 vliegen in 1 klap ja toch.
eigenlijk 3 want je hebt ook nog je protein macro's gehaald
Haha hij krijgt hem toch niet meer omhoog en als het lukt komt er vast alleen nog maar wat stof uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
deze man weet
ik sta open voor iedereen in deze topic maar niet voor Cor die is 50+ en die zijn smerig
getver ja zeg...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
deze man weet
ik sta open voor iedereen in deze topic maar niet voor Cor die is 50+ en die zijn smerig
Eiwit poeder?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha hij krijgt hem toch niet meer omhoog en als het lukt komt er vast alleen nog maar wat stofuit
Zullen we die raden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Straks worden we nog gemerged met ONZ / [HOMO] #3245 - Wie niet horen wil moet maar voelen
hhahaha ik word de legacy snap je hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
Hele PUA-dynasty hier in de gym met Henk, awsum, douche, montelly, ethalonic alles
ze doen net alsof ze zogenaamd niet vies van beetje gay zijnquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze doen net alsof ze zogenaamd niet vies van beetje gay zijn
om meisjes te imponeren
zodat ze denken oooohhhh deze jongen is anders dan alle andere jongens, niet bang van meningen van anderen, zelfverzekerd en niet zo'n wanhopige regelneef
dat deed ik vroeger ook
Dat is lanky vriend (2,06m)quote:
Dude laat mij hier eens buitenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
DAMN. hey baby whats happening, where u goin' ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude laat mij hier eens buiten
Ik ben legit 9.6 en heb geen truukjes nodig.
Ik vind deze analyse best wel spot-on. Kreeg die feels ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
om meisjes te imponeren
zodat ze denken oooohhhh deze jongen is anders dan alle andere jongens, niet bang van meningen van anderen, zelfverzekerd en niet zo'n wanhopige regelneef
dat deed ik vroeger ook
Als het mislukt kunnen we altijd nog samen lekker genieten. 100% foolproof dus.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
om meisjes te imponeren
dat deed ik vroeger ook
Ze?quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als het mislukt kunnen we altijd nog samen lekker genieten. 100% foolproof dus.
Ik zeg nergens 'ze' vriend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ze?
Denk dat in jou geval WE beter van toepassing is
mmm lekker van elkaar genieten mm mm lekker hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als het mislukt kunnen we altijd nog samen lekker genieten. 100% foolproof dus.
Ik dacht dat het oude personeel wel gewoon zou blijven. Gvd. M'n enorme neger van een trainert is dus weg?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Weissman het volgende:
Ja, blijkbaar. En het oude personeel is weg. Er staan nu 2 huppelkutjes
Ze zeiden dat een deel wel zou blijven, dus kan nog zijn dat je hem tegen komt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het oude personeel wel gewoon zou blijven. Gvd. M'n enorme neger van een trainert is dus weg?
Hey Weissmanquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
Who cares. Als man of vrouw lekker rond wil neuken, dan moet hij of zij dat mooi doen. Mits vrijgezel of een open relatie.
Zie hier het bewijs, heren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 05:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
DAMN. hey baby whats happening, where u goin' ?
Jep, 4 locaties waren het, waarvan één echt belachelijk groot. Het verbaast me op zich wel, het was er nooit echt rustig ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar nu ook F4F dus, hebben ze gewoon die hele keten overgenomen?
Ze kan waarschijnlijk wel goed rijden, nom'sayin?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paarden in fotoboek, zou niet geven want sowieso crazy.
Idd ja, maar miscshien levert dit toch meer op dan. Bij ons liepen de bezoekers wel terug voordat het basic fit werd en was het ook een stuk duurder (45/maand). En ze waren bezig met het maken van de tweede F4F dus dan snap ik die overgang naar basic fit nog wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, 4 locaties waren het, waarvan één echt belachelijk groot. Het verbaast me op zich wel, het was er nooit echt rustig ofzo.
Dit. Niks mis met petje op zn tijd. Maar als je em tijdens de workout op kan hebben train je niet hard genoeg.quote:
Keep on rowing rowing rowing yeahquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs, heren.
Overigens petten dragen in de gymdenken jullie Fred Durst ofzo
Hahahah echt hequote:Op zaterdag 1 november 2014 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk wel, maar de tijd die sommige vrouwen steken in het maken van selfieshet is ook wel erg awkward hoe ze dan poseren en waarschijnlijk in overleg de beste uitkiezen om op Instagram te plaatsen
dat sla je er zeker wel uit bij msmessyquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahahah echt he
Vrouwen die dat doen zijn sowieso ziek in hun hoofd. narcisme/10 alles
ik weet niet hoe jij met vrouwen omgaat maar ik behandel vrouwen met respectquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:42 schreef Beach het volgende:
dat sla je er zeker wel uit bij msmessy
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij met vrouwen omgaat maar ik behandel vrouwen met respect
SPOILER: niet voor msmessy!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Feminist gespot.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij met vrouwen omgaat maar ik behandel vrouwen met respect
Omdat je motor weg is?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:54 schreef stinkie het volgende:
Ik sla haar gewoon elke dag. Meestal weet ik niet waarom, maar zij wel.
Beter steekt ze die tijd die ze steekt in het maken van selfies in haar beroep (haar man in al zijn behoefte voorzien)quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren nog een muilpeer verkocht. Al zeker drie keer gezegd dat ik mn biefstuk rose wil.
neu, gewoon. Omdat.quote:
nog niet maat. #weleengoedidee #fitquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:05 schreef Weissman het volgende:
hey awesom- heb je ook food instagram?
Kwarktaart?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
wat zal ik eens bestellen op thuisbezorgd?
Srs??quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wie zit er nou weer op respect te wachten.
Kapsalon gyrosquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
wat zal ik eens bestellen op thuisbezorgd?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh, lekker gebruikt worden, dat is wat we éigenlijk willen.
Eigenlijk moet je er om de zoveel tijd een alcohol doekje overheen doen, tegen de poepbacteriën.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik maak hem altijd schoon met een nat doekje
euh, wat doe jij allemaal met je phone?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er om de zoveel tijd een alcohol doekje overheen doen, tegen de poepbacteriën.
Ben nogal gevoelig voor die trilfunctie. Maar alleen om therapeutische redenen hoor! Om de aambeien terug te duwen, niet omdat ik het lekker vind ofzo!quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, wat doe jij allemaal met je phone?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
vrouwen zijn zoveel ranziger dan mannen eigenlijk
Zeker niet. Vrouwen zijn echt beestenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wel. Maar ik durf wel te stellen dat mannenwc's nog goorder zijn. Je moet gewoon niet in het prullenbakje kijken bij de vrouwen.
Nee, echt niet. Ik weet niet hoe of waarom, maar een gemiddelde vrouwenwc ziet er altijd uit alsof ze hebben lopen vingerverven met alles wat uit hun lichaam kwam zetten. En omdat de wc-borstel "te vies is om aan te raken", zitten de remsporen van je voorgangers ook gewoon nog in de pot.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wel. Maar ik durf wel te stellen dat mannenwc's nog goorder zijn. Je moet gewoon niet in het prullenbakje kijken bij de vrouwen.
Wtf.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik weet niet hoe of waarom, maar een gemiddelde vrouwenwc ziet er altijd uit alsof ze hebben lopen vingerverven met alles wat uit hun lichaam kwam zetten. En omdat de wc-borstel "te vies is om aan te raken", zitten de remsporen van je voorgangers ook gewoon nog in de pot.
Smerige patiënten zijn ook vaker vrouw dan man. The shit I've seen.
hoezo, kijk jij ook altijd achterom?quote:
Altijd even checken of er geen bloed bij zit. Anuskanker zit in een klein hoekje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoezo, kijk jij ook altijd achterom?
Ik had wat bloed een tijdje geleden,from back there.... Klein beetje paniek, maar toen bedacht ik me dat ik zware front squats had gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd even checken of er geen bloed bij zit. Anuskanker zit in een klein hoekje.
Meh, troost je. 1 op de 2 volwassenen heeft aambeien (gehad), en veel druk op die area, zoals bij jullie gesquat en gedeadlift, is een aardige reden om aambeien te ontwikkelen. Dus hoogstens komt er een bloemkooltje uit je reet retenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had wat bloed een tijdje geleden,from back there.... Klein beetje paniek, maar toen bedacht ik me dat ik zware front squats had gedaan.
helder bloed aan de buitenkant is geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had wat bloed een tijdje geleden,from back there.... Klein beetje paniek, maar toen bedacht ik me dat ik zware front squats had gedaan.
De pijn, de pijn houd er alsteblieft over opquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, troost je. 1 op de 2 volwassenen heeft aambeien (gehad), en veel druk op die area, zoals bij jullie gesquat en gedeadlift, is een aardige reden om aambeien te ontwikkelen. Dus hoogstens komt er een bloemkooltje uit je reet reten.
Ik hou op nu. Echt.
27, single, houdt van lange strandwandelingen, lekker eten en gezellige dingen doen. Dronken na 3,5 fruitige cocktails.quote:
Dikkertjes zijn toch juist minder snel dronken i.v.m. lichaamsmassa?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dronken na 3,5 fruitige cocktails.
Ik houd van vies eten, jammer we matchen niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
27, single, houdt van lange strandwandelingen, lekker eten en gezellige dingen doen. Dronken na 3,5 fruitige cocktails.
27: te jong, die beginnen te klapperen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
27, single, houdt van lange strandwandelingen, lekker eten en gezellige dingen doen. Dronken na 3,5 fruitige cocktails.
Check, been there, had that. Al jaren geen last meer van though. Sinds ik beter ben gaan eten zijn ze verdwenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, troost je. 1 op de 2 volwassenen heeft aambeien (gehad), en veel druk op die area, zoals bij jullie gesquat en gedeadlift, is een aardige reden om aambeien te ontwikkelen. Dus hoogstens komt er een bloemkooltje uit je reet reten.
Ik hou op nu. Echt.
Ik las niet al te lang geleden dat je het ook kon krijgen door squatten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Check, been there, had that. Al jaren geen last meer van though. Sinds ik beter ben gaan eten zijn ze verdwenen.
Nooit last van gehad door squaten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik las niet al te lang geleden dat je het ook kon krijgen door squatten.
Ik heb regelmatig rode bloed op mijn ontlasting en wc papier, loop hier al een tijdje mee. Ik was een paar jaar terug naar de dokter gegaan en die ging toen naar binnen kijken en toen kreeg ik alleen een zalfje mee en wat pilletjes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd even checken of er geen bloed bij zit. Anuskanker zit in een klein hoekje.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme dit topic is echt hard naar de klote aan het gaan hè. En deze keer heb ik er niks mee te maken.Uiteindelijk blijf je verantwoordelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijf je verantwoordelijk
Dat noem je koken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Koken met Awesome_ - high carb/ high fat edition.
Hey GRS, nog lekker frikadellen gebakken?quote:
Nopequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Hey GRS, nog lekker frikadellen gebakken?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig rode bloed op mijn ontlasting en wc papier, loop hier al een tijdje mee. Ik was een paar jaar terug naar de dokter gegaan en die ging toen naar binnen kijken en toen kreeg ik alleen een zalfje mee en wat pilletjes.
Ik heb geen zin om nog een keer te bukken voor de dokter omdat het waarschijnlijk toch niks is?
Het is toch pas anuskanker als het bloed zwart is en echt helemaal vermengd is met de drol zeg maar?
Jezus man wat een ranzig verhaal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig rode bloed op mijn ontlasting en wc papier, loop hier al een tijdje mee. Ik was een paar jaar terug naar de dokter gegaan en die ging toen naar binnen kijken en toen kreeg ik alleen een zalfje mee en wat pilletjes.
Ik heb geen zin om nog een keer te bukken voor de dokter omdat het waarschijnlijk toch niks is?
Het is toch pas anuskanker als het bloed zwart is en echt helemaal vermengd is met de drol zeg maar?
Wiens kant dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar meisje, ik krijg jou nog wel. Ik weet nu aan wiens kan jij staat.
We wonen maar 15 minuten van elkaar. I'm waiting for yaquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar meisje, ik krijg jou nog wel. Ik weet nu aan wiens kan jij staat.
quote:
dus jij bent anaal gevingerd door de arts?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol nee man, ik ging in goodmorning positie staan en toen deed hij een rear glute spread bij me...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus jij bent anaal gevingerd door de arts?
En dan hier blijven beweren dat je maagd bent, rekel
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef stinkie het volgende:
Kwam je klaar? Of alleen een stijfje?
Een beetje macaroni in een schaal donderen, blokjes ham uit een zakje en een paar plakken brie. In een ranzig studentenhuis maak je dan misschien de blits maar bij mij nietquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Een beetje macaroni in een schaal donderen, blokjes ham uit een zakje en een paar plakken brie. In een ranzig studentenhuis maak je dan misschien de blits maar bij mij niet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Een beetje macaroni in een schaal donderen, blokjes ham uit een zakje en een paar plakken brie. In een ranzig studentenhuis maak je dan misschien de blits maar bij mij niet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:49 schreef Deuce92 het volgende:
Ik had je rug totdat je over kettlebells begon vriend.
I have feelings toquote:
Ging deze reeks al wel prima toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voorstellen om de volgende reeks lekker vriendelijk tegen elkaar te doen, ook al gebruiken ze kettlebells
LIF is verderopquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wil voorstellen om de volgende reeks lekker vriendelijk tegen elkaar te doen, ook al gebruiken ze kettlebells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |