Hij is wel de laatste die hier om mag lachen idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs gaat nu lachen om het slechte Engels van iemand anders.
Ik vind dat not dun.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste die hier om mag lachen idd.
Terwijl de meeste die lachen het zelf niet beter kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, wat is er nou zo fantastisch grappig aan Louis van Gaal die wat moeite heeft met het spreken van de Engelse taal?
Het zijn altijd spreekwoordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, wat is er nou zo fantastisch grappig aan Louis van Gaal die wat moeite heeft met het spreken van de Engelse taal?
MvG doet dat beter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heet leedvermaak, ik vind het ook grappigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet toch wel een aardige debiel zijn wil je dit niet beter kunnen. Kom zeg, driekwart van de generatie na hem spreekt beter Engels dan dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl de meeste die lachen het zelf niet beter kunnen.
Typhoon zuigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef TLC het volgende:
Wie staat er eigenlijk op dat shirt van Peter ?
mathijs van nieuwkerkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef TLC het volgende:
Wie staat er eigenlijk op dat shirt van Peter ?
Waar is je Nicki Minaj UI gebleven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Peter best wel grappig vind.
Mooi UI heb je.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Peter best wel grappig vind.
Vind ik ook, het is beschamend, zo slecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet toch wel een aardige debiel zijn wil je dit niet beter kunnen. Kom zeg, driekwart van de generatie na hem spreekt beter Engels dan dat.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, een fragment van drie weken geleden.
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, een fragment van drie weken geleden.
Dat is het hele idee van deze uitzending, gek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat? Vier weken geleden dan?
Oké. Jij vindt de Lama's grappig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van deze uitzending, gek.
Leuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké. Jij vindt de Lama's grappig.
quote:
quote:
Hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit fragment kende je toch al?![]()
Uh, juist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg.
Het zit diep blijkbaar.
Gramulanionquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef schoolstudent het volgende:
Die walvisgrap weer. Wie vindt dit grappig?
Wat ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij.
Ik heb ook nog een comebackgif, daar zul je even op moeten wachten.
Hmm, ik merk dat je een beetje mad bent geworden omdat ik op je domheid wijs.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vindt walvisgeluidgrapjes leuk.
Je bent zelf domheid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, ik merk dat je een beetje mad bent geworden omdat ik op je domheid wijs.
Jullie zijn gewoon moderne televisie gewend, waarin alles maar sneller en sneller moet.quote:
We moeten Sonja ook tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:
Zoals Pauw heeft gedaan met Witteman.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten Sonja ook tegen zichzelf in bescherming nemen.
Vast veel gerookt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een rimpelkop heeft Sonja, niet te geloven
Sherry gezopen als een tanker.quote:
Ik ga speciaalbier klappen, die hele supermarkt wordt leeg getrokken.quote:
Wel snel gaan, je moet klaar zitten voor VI.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga speciaalbier klappen, die hele supermarkt wordt leeg getrokken.
Ik mag na het donker niet maar naar buiten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel snel gaan, je moet klaar zitten voor VI.
he madquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Davy ook. Maxima maakte een walvissengeluid.
Viel wel mee hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze werd ook behoorlijk hard neergehaald door Patrick...
Ik sluit het niet uit natuurlijk, maar hoe weet je dit zo zeker? Sommige mensen zijn gewoon verrassend vreemd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat hele voorkomen van hem is gespeeld. Tis tv/media he.
Matthijs had het niet beter gedaan, ze hadden gewoon iemand met echt muziekkennis moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef Norrage het volgende:
Wat doet giel het ontzettend kut. Ik mis Matthijs
Ze hebben het gewoon kut geknipt. Kwam supergehaast over allemaal. Alsof ze alle clipjes gewoon achter elkaar lieten zien zonder tussenpauze...maar verder heel coolquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
[..]
Matthijs had het niet beter gedaan, ze hadden gewoon iemand met echt muziekkennis moeten nemen.
VIESDIKquote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek: Shirma Rouse - 3-11-2014[ afbeelding ]
Zangeres Shirma Rouse is regelmatig te gast bij De Wereld Draait Door. Zo was zij vorige week nog te zien in ‘Saturday Night: de muziekavond van Shirma Rouse, Leona Philippo & Berget Lewis’. Tijdens die avond besprak Giel Beelen met de dames videoclips, concertregistraties, interviews en fragmenten uit TV-programma’s. Vanavond komt Shirma bij DWDD zingen! Op 28 november verschijnt haar nieuwe album ‘Shout it out Loud’, dat deels is mogelijk gemaakt door crowdfunding.
Persoon van de maand oktober: Max Pam, Chris Buur en Jildou van der Bijl - 3-11-2014
Oktober is voorbij en november alweer begonnen. We vroegen aan Chris Buur, Max Pam en Jildou van der Bijl welke personen de afgelopen maand het verschil hebben gemaakt. Wie heeft er op geheel eigen wijze nagedacht? Tegen de stroom in geroeid en manhaftig standgehouden? Kortom, we kiezen dé persoon van de maand in de categoriën binnen -en buitenland.[ afbeelding ]
Lena Dunham: Marc-Marie Huijbregts - 3-11-2014
‘Girls’ is de eigentijdse versie van ‘Sex in the City’. De hitserie, drie seizoenen uitgezonden door HBO, handelt over een groep jonge vriendinnen in New York. Hoofdrolspeelster, bedenker, schrijfster en uitvoerend producent van de serie is Lena Dunham (28), die dit jaar ook nog een boek publiceerde: ‘Not that kind of Girl’. Een openhartig, persoonlijk en geestig literair ideeënboek, overladen met jubelende recensies. Dunham was zaterdag in Amsterdam, Marc-Marie had een ontmoeting met haar!
Nieuw schaatsseizoen: Sven Kramer - 3-11-2014
Met het NK afstanden in Thialf is dit weekend het schaatsseizoen losgebarsten. En alle ogen waren gericht op de koning van het mannenschaatsen: Sven Kramer. Al 10 jaar is hij de onbetwiste heerser. Maar hij scheidde na 9 jaar gebroken van zijn coach Gerard Kemkers en zit bij een nieuw team (Lotto-Jumbo). Desondanks scoorde hij met gemak twee gouden plakken: op de 1.500 en 5.000 meter. Alleen op de 10.000 meter was hij totaal niet in staat een concurrerende tijd neer te zetten. Aan tafel: Sven Kramer.
[ afbeelding ]
Shirma Rous.quote:Op maandag 3 november 2014 19:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iemand wat goed fapmateriaal voor straks?
Goede kont.quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij doet het niet he?
[ afbeelding ]
Smalle billen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij doet het niet he?
[ afbeelding ]
Op deze foto valt het wel mee ja.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat valt wel mee toch?[ afbeelding ]
Deze vind ik ook wel mooiquote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op deze foto valt het wel mee ja.
Wat een droomvrouw.quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel mooi
[ afbeelding ]
Precies. Niets met niet kunnen te maken.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer had gewoon geen zin meer.
Silvie?quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mweh, ik vind wat voller mooier.quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naomi heeft d'r hockeystick misbruiktquote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
De geruchten gaan dat Sven is geneukt in zijn wang
En toch was het geweldig.quote:
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.quote:
Dat was hands.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie goal van Jongenelen hee oh oh oh
Ik ben zelfs een beetje schor.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
VBL rel? Licht mij in Roland!quote:Op maandag 3 november 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
ik moet steeds switchen van de VBL rel en dit topic.
Rustig aan aub.
Hebben ze de laatste tijd vakerquote:
Makkie.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen loot Dekker in de groepsfase GSoD
Kijk dat noem ik nog eens een topshowquote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen loot Dekker in de groepsfase GSoD
The Machine - FC Rugpijnquote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wade v King, topshow.
Ebay v DeBushalte
VBL rel? Is GGMM weer te ver gegaanquote:Op maandag 3 november 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
ik moet steeds switchen van de VBL rel en dit topic.
Rustig aan aub.
GGMM was al een schobbejak sinds hij Vermeer genaaid heeftquote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
VBL rel? Is GGMM weer te ver gegaan
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
GGMM was al een schobbejak sinds hij Vermeer genaaid heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM kan helemaal niet bannen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef WeertGeeIders het volgende:
GGMM geeft me altijd bullshit bans
Dan is hij de persoon die de mods altijd inlicht. 40-45 praktijkenquote:Op maandag 3 november 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM kan helemaal niet bannen.
Betrapt
Ha ha ha.quote:
He mattie wats met je UIquote:Op maandag 3 november 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM kan helemaal niet bannen.
Betrapt
mexicanobakker is een beetje gek aan het doenquote:Op maandag 3 november 2014 19:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
He mattie wats met je UI![]()
Weddenschap verloren?
Speelt onder een hoedje met Karinaquote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dan is hij de persoon die de mods altijd inlicht. 40-45 praktijken
neuh, gewoon leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 19:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
He mattie wats met je UI![]()
Weddenschap verloren?
Ik hoorde van Joel Veltgod dat Ajax voor de winst gaat tegen Barca. Hierdoor is een overwinning voor ons aller Ajax bijna zeker.quote:Op maandag 3 november 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh, gewoon leuk.
Als Ajax een wedstrijd verliest neem ik mijn oude UI weer terug. Eerste kans: komende woensdag.
Dit serieus denkenquote:Op maandag 3 november 2014 19:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoorde van Joel Veltgod dat Ajax voor de winst gaat tegen Barca. Hierdoor is een overwinning voor ons aller Ajax bijna zeker.
Iek buitenlander iek mag.quote:Op maandag 3 november 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze verneukt de Nederlandse taal in ieder geval wel
Gelukkig nu de immer hilarische Jimmy Fallonquote:
whoeiquote:Op maandag 3 november 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nu de immer hilarische Jimmy Fallon
niet iedereen hoor Koosquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Die moeten toch de oven in?
Zoals iedereen altijd de oven in moet volgens jou
Was weer genietenquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
DuvelDuvel en ik hebben naar Jimmy Fallus uitgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |