Het zegt alleen niets over het al dan niet welkom zijn van de Teletubbie Piet.quote:
Jawel: geen extra rode lippen en oorringen meer.quote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij voelt niets voor een pragmatische insteek waarbij er een beetje water bij de wijn wordt gedaan?
Werkelijk nog nooit gehoord.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balotelli, Regi Blinker, Wijnaldum. Als de speler maar donker is. Zwarte Piet is gewoon een van de vele bijnamen die je voorbij hoort komen tijdens een wedstrijd.
Waarom zou ik dat doen, ik vermaak me kostelijk hierquote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Log gewoon uit en kom niet meer terug, boycot fok
Ik dacht dat je wel een man van principes was.quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, ik vermaak me kostelijk hier
Apen zijn racistisch, weg met apen ! Dood aan de apen!quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit gehoord.
Ríepen ze maar Zarte Pietde dingen die ik hoor zijn een graadje erger.
Misschien moeten we dat woord ook maar gaan verbieden
Klopt, die banner hoeft van mij niet.quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een man van principes was.
Dat is niet minder jammer natuurlijk.quote:
Het is toch mallotig als je het wel of niet doorvoeren van aanpassingen laat afhangen van een persoon? Kom op man, is de wil van Quincy wet?quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Quincy staat als boegbeeld van de anti piet discussie op tv dit soort ongein te verkondigen. Hem zijn bek laten houden is geen oplossing, dus de vraag blijft staan hoe jij dan een compromis zou zien hierin waarbij Quincy ook tevreden is.
Zwarte Piet, aap, kutneger, kk-zwarte.quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit gehoord.
Ríepen ze maar Zarte Pietde dingen die ik hoor zijn een graadje erger.
Misschien moeten we dat woord ook maar gaan verbieden
Bram, er zijn echt al super veel veranderingen gedaan aan Zwarte Piet.quote:Op zondag 2 november 2014 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jawel: geen extra rode lippen en oorringen meer.
Het ging mij om de opmerking van Bram dat Nederlanders Zwarte Piet niet zouden associëren met negers. Dat is natuurlijk gewoon gelul.quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Apen zijn racistisch, weg met apen ! Dood aan de apen!
"Ook al is hij zwart als roet, hij meent het toch wel goed."quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking van Bram dat Nederlanders Zwarte Piet niet zouden associëren met negers. Dat is natuurlijk gewoon gelul.
Heb jij dat vroeger gedaan, die associatie op 5 december, toen je zat te wachten op je kado's?quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking van Bram dat Nederlanders Zwarte Piet niet zouden associëren met negers. Dat is natuurlijk gewoon gelul.
Geen idee. Moet ik aan m'n ouders vragen.,quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij dat vroeger gedaan, die associatie op 5 december, toen je zat te wachten op je kado's?
Who cares? Er zijn mensen die zich er oprecht gekwetst door voelen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij dat vroeger gedaan, die associatie op 5 december, toen je zat te wachten op je kado's?
Jij stelt dat alle Nederlanders piet associeren met negers. Ik zeg dat je uit je nek lult.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Moet ik aan m'n ouders vragen.,
Maar we hebben nu niet alleen over kinderen. Het ging over Nederlanders in het algemeen, zowel jong als oud.
Ik heb midden in de Bijlmer gewoond en tussen al het zwart heb ik geen seconde aan zwarte piet gedacht.quote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwarte Piet, aap, kutneger, kk-zwarte.
Eigenlijk hoor je alles wel voorbijkomen.
Oké.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb midden in de Bijlmer gewoond en tussen al het zwart heb ik geen seconde aan zwarte piet gedacht.
Nooit, never.
Dat wil niet zeggen dat je dan maar je gelijk moet krijgen. Zou een mooie teringbende worden als we jouw redenatie erop los gaan laten natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Who cares? Er zijn mensen die zich er oprecht gekwetst door voelen.
En ik ageerde dat stelling dat geen enkele Nederlander dat doet.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij stelt dat alle Nederlanders piet associeren met negers. Ik zeg dat je uit je nek lult.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Who cares? Er zijn mensen die zich er oprecht gekwetst door voelen.
Dat mag.quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel me hierdoor gekwetst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |