abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:19:30 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146159644
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Treinhomo het volgende:
Crisisacteurs;
De deus-ex-machina van de vrije, kritische denkers. :)
Ondertussen weten we nog steeds niet welk scenario mevrouw cad aanhangt. Dat wenst ze ook niet met ons te delen. Zolang het maar niet msm is, is het haar blijkbaar allemaal best.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146159733
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Treinhomo het volgende:
Crisisacteurs;
De deus-ex-machina van de vrije, kritische denkers. :)
Crisis acteurs -en- CGI 8-)
Conscience do cost.
pi_146159737
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen weten we nog steeds niet welk scenario mevrouw cad aanhangt. Dat wenst ze ook niet met ons te delen. Zolang het maar niet msm is, is het haar blijkbaar allemaal best.
Precies.
Al die bronnen van gedegen onderzoek mogen elkaar tegenspreken als de pest; allemaal geen probleem. Als het officiële verhaal maar op de schop gaat. Da's het enige wat telt.

Wa's 'COS' nou ? }:|
pi_146159814
Voor mij is het grootste raadsel van dit MH017 ding is hoe kan het zijn dat er zijn zoveel mensen die kennen 'n slachtoffer?
Zoveel op deze forum?
Ik noem niemand 'n leugenaar....maar hoe goed heb je de persoon gekend?
Ken je gewoon wie 't is of ken je veels persoonljk van de persoon?
Zijn sommige van de bekende 'slachtoffers' misschien geplant in bepaalde kringen?
Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje? Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Ik kent ook iemand (die ik zag als 'n vriend) die heeft ook gezegd dat ze hadden familie op de vliegtuig.
Tis allemaal 'n beetje eng.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146159898
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Tingo het volgende:
Voor mij is het grootste raadsel van dit MH017 ding is hoe kan het zijn dat er zijn zoveel mensen die kennen 'n slachtoffer?
Zoveel op deze forum?
Zijn sommige van de bekende 'slachtoffers' misschien geplant in bepaalde kringen?
Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje? Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Ik kent ook iemand (die ik zag als 'n vriend) die heeft ook gezegd dat ze hadden familie op de vliegtuig.
Asjeblieft:

http://www.haarlemsdagbla(...)/article27176192.ece

en shame on you
pi_146160136
Mij houden ze sowieso niet voor de gek met die flauwe naamspelletjes. :{w
Mevrouw Cad is gewoon Mischa Kat. Mijn gedegen onderzoek heeft dat onomstotelijk bewezen.
pi_146160215
quote:
Dat is weer 'n emotionele reactie Lav.
Ik denk wel dat er inderdaad mensen verdwijnen,maar hoeveel en in welke manier dat weet ik niet.
Ik geloof er niks van het officiele verhaal.Er is zeker wat dubieuse soort figuren bijbetrokken.
Ik vond die spontane 'stille' tochten heel erg raar....en ook onbeleeft.
Ik stel vragen.
En als je denken dat ik rustig zowiezo dit soort dingen denken dat heb je het verkeerd.

Hoeveel mensen per jaar zijn slachtoffers van oplichterij door 'n hard luck story?
Mensen zijn meer kwetsbaar/vulnerable om wat te geloven als 't heel triest is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 31-10-2014 18:55:28 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:55:15 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146160660
De vrouw die ik een aantal keer heb ontmoet, was de lasertherapeute van mijn schoonzus. Ik heb haar twee tot drie keer daarnaartoe vergezeld. Acht jaar terug kreeg mijn schoonzus waarschijnlijk expres een beroerte om zo een zakelijke band met deze vrouw te krijgen. Een paar maanden terug kreeg mijn schoonzus na jaren juridische gevechten eindelijk een redelijke schadevergoeding omdat haar beroerte voorkomen had kunnen worden als er sneller en beter naar haar was geluisterd. Nu snap ik dat dat een afkoopsom was.
pi_146160924
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef Copycat het volgende:
De vrouw die ik een aantal keer heb ontmoet, was de lasertherapeute van mijn schoonzus. Ik heb haar twee tot drie keer daarnaartoe vergezeld. Acht jaar terug kreeg mijn schoonzus waarschijnlijk expres een beroerte om zo een zakelijke band met deze vrouw te krijgen. Een paar maanden terug kreeg mijn schoonzus na jaren juridische gevechten eindelijk een redelijke schadevergoeding omdat haar beroerte voorkomen had kunnen worden als er sneller en beter naar haar was geluisterd. Nu snap ik dat dat een afkoopsom was.
OK. Nogmaals,ik noem niemand 'n leugenaar.

Dus,de volgende heeft iemand gekend viavia, of viaviavia of via facebook of zo...

Ik.
Copycat.
Atuinhek.
Titus Pullo.
E O.
motorbloempje.
Lelijkap.
Lavender.

Anymore out there?

8 mensen op 'n kleine subforum.
Tis toch opmerkelijk?
Ik weet niet wat is gebeuren met deze zaak maar ik vind 't heel erg raar.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:04:26 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146160959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:

Anymore out there?

Tis toch opmerkelijk?
Wat wil je dan suggereren?
pi_146160976
quote:
Zoveel op deze forum?
"Zoveel"? Hoeveel mensen op dit forum kennen mensen op die vlucht dan? Welke?
quote:
De een kent iemand beter dan de ander. Zo werken sociale relaties yo.
quote:
Zijn deze ideeën misschien in jouw hoofd geplant door internetmassamedia?
quote:
Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje?
Mensen veranderen. Ben jij dezelfde persoon die je 10 jaar geleden was?
quote:
Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Ja, zo werkt dat in de films.
quote:
Wat is er eng aan dat mensen mensen kennen? :D Als je dat al eng vindt moet je nooit platvoet en z'n vriendjes gaan kijken.
Conscience do cost.
pi_146161033
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat wil je dan suggereren?
Ik suggereren niks.....ik zei 't gewoon.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:06:45 #63
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146161039
quote:
Zoveel op deze forum?
Dus je denkt dat het WTC leeg was omdat er zich maar verdacht weinig nabestaanden gemeld hebben, maar als er hier een aantal mensen is dat een van de slachtoffers gekend heeft is dat het grootste raadsel van de hele zaak.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:07:13 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146161056
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Tingo het volgende:

Ik suggereren niks.....ik zei 't gewoon.
Vanuit een bepaald gedachte, mag ik aannemen. Welke?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:10:56 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146161198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Crisis acteurs -en- CGI 8-)
En Israel ... follow the money :7
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_146161352
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vanuit een bepaald gedachte, mag ik aannemen. Welke?
Laat maar - je ben misschien 'n beetje gevoelig.
pi_146161384
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus je denkt dat het WTC leeg was omdat er zich maar verdacht weinig nabestaanden gemeld hebben, maar als er hier een aantal mensen is dat een van de slachtoffers gekend heeft is dat het grootste raadsel van de hele zaak.
Ik weet niet.
Ik vraag gewoon.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:16:47 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146161406
Kan best dat men iemand kent van de zogenaamde slachtoffers maar waren die mensen wel de mensen die je dacht dat ze waren? Een collega van mij zei ook al dat een buur van haar iemand had verloren in de ramp. Hoor ik nu ook bij de club? -O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:22:24 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146161607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef Tingo het volgende:

Laat maar - je ben misschien 'n beetje gevoelig.
Ik stel gewoon een vraag. Maar blijkbaar kun je hem niet beantwoorden.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:23:58 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146161669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan best dat men iemand kent van de zogenaamde slachtoffers maar waren die mensen wel de mensen die je dacht dat ze waren? Een collega van mij zei ook al dat een buur van haar iemand had verloren in de ramp. Hoor ik nu ook bij de club? -O-
Whut? Dus die lasertherapeute van mijn schoonzus was niet wie ze zei dat ze was? Zat een beetje nep te lasertherapieën? Terwijl ik er bij zat. Met laserbril.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:26:32 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146161781
Het gaat in mijn geval om dit slachtoffer.
http://www.eenvandaag.nl/(...)ers_bij_de_vliegramp
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:26:58 #72
189978 controlaltdelete
pi_146161811
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Whut? Dus die lasertherapeute van mijn schoonzus was niet wie ze zei dat ze was? Zat een beetje nep te lasertherapieën? Terwijl ik er bij zat. Met laserbril.
Net alsof het er toe doet welk beroep uitgeoefend wordt, je vindt ze in alle rangen en standen deze mensen zijn juist enorm handig voor dit soort praktijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:28:09 #73
235357 TitusPullo
pi_146161867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus,de volgende heeft iemand gekend viavia, of viaviavia of via facebook of zo...

Ik.
Copycat.
Atuinhek.
Titus Pullo.
E O.
motorbloempje.
Lelijkap.
Lavender.

Anymore out there?

Tis toch opmerkelijk?
Ik weet niet wat is gebeuren met deze zaak maar ik vind 't heel erg raar.
Je leest niet goed. Ik ken iemand die met pensioen is maar die nu weer een paar uur per week werkt omdat een van zijn collega's is omgekomen. Ik heb eraan toegevoegd dat ik een aantal mensen ken die slachtoffers van andere misdrijven kennen, waarvan sommigen in het buitenland gepleegd zijn. Als er van de tien Italianen die ik ken er drie zijn die een slachtoffer van een ernstig misdrijf kennen, dan zijn dat er relatief veel, maar ik kijk er niet van op. Als er van de handvol Belgen die ik ken een zijn vader heeft verloren tijdens een overval van de Bende van Nijvel, dan is dat bijzonder onwaarschijnlijk, maar toch is het zo. En ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zulke mensen, ik heb ze gewoon ontmoet. Dus ik zie niet in waarom ik iemand die beweert een van de slachtoffers gekend te hebben, zou wantrouwen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:28:57 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146161901
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:

Net alsof het er toe doet welk beroep uitgeoefend wordt, je vindt ze in alle rangen en standen deze mensen zijn juist enorm handig voor dit soort praktijken.
Zeg ik ergens dat het beroep er toe doet?
Maar wat wil jij nu suggereren?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:31:06 #75
235357 TitusPullo
pi_146162004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet.
Ik vraag gewoon.
Nee, je hanteert volstrekt tegenstrijdige criteria en dat kan alleen maar tot onzin leiden. Daarbij doe je wel iets meer dan vragen en is vragen op zichzelf helemaal geen zinnige bezigheid.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:31:50 #76
235357 TitusPullo
pi_146162031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kun je ook een voorbeeld geven?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:32:38 #77
189978 controlaltdelete
pi_146162067
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat het beroep er toe doet?
Maar wat wil jij nu suggereren?
Omdat jij je niet kunt voorstellen dat iemand die professioneel lasertherapeute is een dubbele agenda zou kunnen hebben? Of had zij geen binding met een slachtoffer van de MH17? Kan je verhaal niet helemaal volgen eerlijk gezegd.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:33:42 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146162114
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Ik ken iemand die met pensioen is maar die nu weer een paar uur per week werkt omdat een van zijn collega's is omgekomen. Ik heb eraan toegevoegd dat ik een aantal mensen ken die slachtoffers van andere misdrijven kennen, waarvan sommigen in het buitenland gepleegd zijn. Als er van de tien Italianen die ik ken er drie zijn die een slachtoffer van een ernstig misdrijf kennen, dan zijn dat er relatief veel, maar ik kijk er niet van op. Als er van de handvol Belgen die ik ken een zijn vader heeft verloren tijdens een overval van de Bende van Nijvel, dan is dat bijzonder onwaarschijnlijk, maar toch is het zo. En ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zulke mensen, ik heb ze gewoon ontmoet. Dus ik zie niet in waarom ik iemand die beweert een van de slachtoffers gekend te hebben, zou wantrouwen.
http://www.theguardian.com/technology/2008/aug/03/internet.email
Six degrees of seperation, vaak is het in Nederland dus via via .. dit geld voor de meeste mensen op dit forum, dus vreemd nee!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:33:59 #79
235357 TitusPullo
pi_146162132
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat jij je niet kunt voorstellen dat iemand die professioneel lasertherapeute is een dubbele agenda zou kunnen hebben? Of had zij geen binding met een slachtoffer van de MH17? Kan je verhaal niet helemaal volgen eerlijk gezegd.
Wat was die "dubbele agenda" dan wel niet?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:35:45 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162234
quote:

Nee, dat blijkt.
Die lastertherapeute is slachtoffer.
pi_146162252
quote:

[..]

:|W
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:36:43 #82
189978 controlaltdelete
pi_146162281
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat blijkt.
Die lastertherapeute is slachtoffer.
Nou dan lijkt me de theorie van dubbele agenda al helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
pi_146162323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou dan lijkt me de theorie van dubbele agenda al helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Nu stoppen met dat getroll.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:37:34 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162325
quote:

Want?
Ze zit nu lekker met man en twee zoons op een onbewoond eiland terwijl zoon drie in rouw is?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:38:18 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162369
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:

Nu stoppen met dat getroll.
Laat dat stupide wicht zichzelf toch vooral verder voor schut zetten.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:38:54 #86
235357 TitusPullo
pi_146162394
Misschien was er wel een psychiater in opleiding aan boord die controlatdelete zou hebben kunnen genezen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:39:45 #87
235357 TitusPullo
pi_146162438
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want?
Ze zit nu lekker met man en twee zoons op een onbewoond eiland terwijl zoon drie in rouw is?
Die was geadopteerd, om het de lasertherapeute gemakkelijk te maken.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:39:45 #88
189978 controlaltdelete
pi_146162441
Ik heb er genoeg van, zit hier alweer te lang mijn tijd te verdoen ik kom wel weer terug als de ondergrondse er is w/ :*
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:40:27 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162482
Struikel niet over de staart tussen je beentjes.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:41:32 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162535
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:

Die was geadopteerd, om het de lasertherapeute gemakkelijk te maken.
Of CGI.
pi_146162548
Goed topic dit. :D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:43:25 #92
235357 TitusPullo
pi_146162599
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of CGI.
Een koud kunstje voor een lasertherapeute.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:44:22 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146162641
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:43 schreef TitusPullo het volgende:

Een koud kunstje voor een lasertherapeute.
Ik heb echt het idee dat cad-tje denkt dat deze lasertherapeute iets met wapens deed ...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:46:47 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146162757
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb er genoeg van, zit hier alweer te lang mijn tijd te verdoen ik kom wel weer terug als de ondergrondse er is w/ :*
Kort gezegd, je lult maar wat.. je moet eerst iets opzoeken wat het antwoord kan zijn, of je hoopt dat ondertussen een ander het antwoord geeft.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:47:42 #95
235357 TitusPullo
pi_146162797
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat cad-tje denkt dat deze lasertherapeute iets met wapens deed ...
Of ze scheen met een laserpen in het oog van de piloot. Die laserpen was nog van een huisgenoot van Rutte geweest.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:53:23 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_146163032
Het lukt haar ondertussen wel weer om een topic te laten ontsporen.
Agenda, anyone?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146164459
Wellicht kan er een nieuw sub forum geopend worden op Fok voor de liefhebbers van vrijland en vrijland zelf natuurlijk zodat hij net als op zijn eigen blogje onder verschillende aliasjes kan reageren.
Iets met Mijn eigen waarheid of zo, MW of MeW waar ze fijn helemaal los kunnen gaan.
BNW vind ik daar net even te serieus voor, natuurlijk is een kritische klank zeer welkom maar dit heeft daar niet meer mee te maken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_146164568
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:53 schreef APK het volgende:
Agenda, anyone?
Ja, dat vermoeden krijg ik steeds meer.
pi_146165420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:53 schreef APK het volgende:
Agenda, anyone?
Niet weten dat het gewoon een sock puppet van de Mossad is? :')
pi_146166661
Ja... Vreemd dat een topic over een onderwerp mensen aantrekt die enige affiniteit met het onderwerp hebben op de een of andere manier...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')