Ondertussen weten we nog steeds niet welk scenario mevrouw cad aanhangt. Dat wenst ze ook niet met ons te delen. Zolang het maar niet msm is, is het haar blijkbaar allemaal best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Treinhomo het volgende:
Crisisacteurs;
De deus-ex-machina van de vrije, kritische denkers.
Crisis acteurs -en- CGIquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Treinhomo het volgende:
Crisisacteurs;
De deus-ex-machina van de vrije, kritische denkers.
Precies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen weten we nog steeds niet welk scenario mevrouw cad aanhangt. Dat wenst ze ook niet met ons te delen. Zolang het maar niet msm is, is het haar blijkbaar allemaal best.
Asjeblieft:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Tingo het volgende:
Voor mij is het grootste raadsel van dit MH017 ding is hoe kan het zijn dat er zijn zoveel mensen die kennen 'n slachtoffer?
Zoveel op deze forum?
Ik noem niemand 'n leugenaar....maar hoe goed heb je de persoon gekend?
Ken je gewoon wie 't is of ken je veels persoonljk van de persoon?
Zijn sommige van de bekende 'slachtoffers' misschien geplant in bepaalde kringen?
Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje? Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Ik kent ook iemand (die ik zag als 'n vriend) die heeft ook gezegd dat ze hadden familie op de vliegtuig.
Tis allemaal 'n beetje eng.
Dat is weer 'n emotionele reactie Lav.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Asjeblieft:
http://www.haarlemsdagbla(...)/article27176192.ece
en shame on you
OK. Nogmaals,ik noem niemand 'n leugenaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef Copycat het volgende:
De vrouw die ik een aantal keer heb ontmoet, was de lasertherapeute van mijn schoonzus. Ik heb haar twee tot drie keer daarnaartoe vergezeld. Acht jaar terug kreeg mijn schoonzus waarschijnlijk expres een beroerte om zo een zakelijke band met deze vrouw te krijgen. Een paar maanden terug kreeg mijn schoonzus na jaren juridische gevechten eindelijk een redelijke schadevergoeding omdat haar beroerte voorkomen had kunnen worden als er sneller en beter naar haar was geluisterd. Nu snap ik dat dat een afkoopsom was.
Wat wil je dan suggereren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
OK. Nogmaals,ik noem niemand 'n leugenaar.
Anymore out there?
8 mensen op 'n kleine subforum.
Tis toch opmerkelijk?
"Zoveel"? Hoeveel mensen op dit forum kennen mensen op die vlucht dan? Welke?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Tingo het volgende:
Voor mij is het grootste raadsel van dit MH017 ding is hoe kan het zijn dat er zijn zoveel mensen die kennen 'n slachtoffer?
Zoveel op deze forum?
De een kent iemand beter dan de ander. Zo werken sociale relaties yo.quote:Ik noem niemand 'n leugenaar....maar hoe goed heb je de persoon gekend?
Zijn deze ideeën misschien in jouw hoofd geplant door internetmassamedia?quote:Zijn sommige van de bekende 'slachtoffers' misschien geplant in bepaalde kringen?
Mensen veranderen. Ben jij dezelfde persoon die je 10 jaar geleden was?quote:Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje?
Ja, zo werkt dat in de films.quote:Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Wat is er eng aan dat mensen mensen kennen?quote:Ik kent ook iemand (die ik zag als 'n vriend) die heeft ook gezegd dat ze hadden familie op de vliegtuig.
Ik suggereren niks.....ik zei 't gewoon.quote:
Dus je denkt dat het WTC leeg was omdat er zich maar verdacht weinig nabestaanden gemeld hebben, maar als er hier een aantal mensen is dat een van de slachtoffers gekend heeft is dat het grootste raadsel van de hele zaak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Tingo het volgende:
Zoveel op deze forum?
Ik noem niemand 'n leugenaar....maar hoe goed heb je de persoon gekend?
Zijn sommige van de bekende 'slachtoffers' misschien geplant in bepaalde kringen?
Er zijn mensen die zijn getrouwd,vrienden enz.voor jaren dan doen wat vreselijks....is dat soms 'n facade,gewoon 'n karakter dat ze spelen voor 'n tijdje? Want dat is hoe geheime agents werken toch? Sleeping agents of zo, die kunnen jarenlang in 'n buurt wonen,'n bepaalde karakter spelen,leuk en aardig tegen iedereen maar niemand kent ze echt.
Ik kent ook iemand (die ik zag als 'n vriend) die heeft ook gezegd dat ze hadden familie op de vliegtuig.
Vanuit een bepaald gedachte, mag ik aannemen. Welke?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Tingo het volgende:
Ik suggereren niks.....ik zei 't gewoon.
En Israel ... follow the moneyquote:
Laat maar - je ben misschien 'n beetje gevoelig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit een bepaald gedachte, mag ik aannemen. Welke?
Ik weet niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het WTC leeg was omdat er zich maar verdacht weinig nabestaanden gemeld hebben, maar als er hier een aantal mensen is dat een van de slachtoffers gekend heeft is dat het grootste raadsel van de hele zaak.
Ik stel gewoon een vraag. Maar blijkbaar kun je hem niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef Tingo het volgende:
Laat maar - je ben misschien 'n beetje gevoelig.
Whut? Dus die lasertherapeute van mijn schoonzus was niet wie ze zei dat ze was? Zat een beetje nep te lasertherapieën? Terwijl ik er bij zat. Met laserbril.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan best dat men iemand kent van de zogenaamde slachtoffers maar waren die mensen wel de mensen die je dacht dat ze waren? Een collega van mij zei ook al dat een buur van haar iemand had verloren in de ramp. Hoor ik nu ook bij de club?
Net alsof het er toe doet welk beroep uitgeoefend wordt, je vindt ze in alle rangen en standen deze mensen zijn juist enorm handig voor dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whut? Dus die lasertherapeute van mijn schoonzus was niet wie ze zei dat ze was? Zat een beetje nep te lasertherapieën? Terwijl ik er bij zat. Met laserbril.
Je leest niet goed. Ik ken iemand die met pensioen is maar die nu weer een paar uur per week werkt omdat een van zijn collega's is omgekomen. Ik heb eraan toegevoegd dat ik een aantal mensen ken die slachtoffers van andere misdrijven kennen, waarvan sommigen in het buitenland gepleegd zijn. Als er van de tien Italianen die ik ken er drie zijn die een slachtoffer van een ernstig misdrijf kennen, dan zijn dat er relatief veel, maar ik kijk er niet van op. Als er van de handvol Belgen die ik ken een zijn vader heeft verloren tijdens een overval van de Bende van Nijvel, dan is dat bijzonder onwaarschijnlijk, maar toch is het zo. En ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zulke mensen, ik heb ze gewoon ontmoet. Dus ik zie niet in waarom ik iemand die beweert een van de slachtoffers gekend te hebben, zou wantrouwen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Nogmaals,ik noem niemand 'n leugenaar.
Dus,de volgende heeft iemand gekend viavia, of viaviavia of via facebook of zo...
Ik.
Copycat.
Atuinhek.
Titus Pullo.
E O.
motorbloempje.
Lelijkap.
Lavender.
Anymore out there?
8 mensen op 'n kleine subforum.
Tis toch opmerkelijk?
Ik weet niet wat is gebeuren met deze zaak maar ik vind 't heel erg raar.
Zeg ik ergens dat het beroep er toe doet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof het er toe doet welk beroep uitgeoefend wordt, je vindt ze in alle rangen en standen deze mensen zijn juist enorm handig voor dit soort praktijken.
Nee, je hanteert volstrekt tegenstrijdige criteria en dat kan alleen maar tot onzin leiden. Daarbij doe je wel iets meer dan vragen en is vragen op zichzelf helemaal geen zinnige bezigheid.quote:
Kun je ook een voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof het er toe doet welk beroep uitgeoefend wordt, je vindt ze in alle rangen en standen deze mensen zijn juist enorm handig voor dit soort praktijken.
Omdat jij je niet kunt voorstellen dat iemand die professioneel lasertherapeute is een dubbele agenda zou kunnen hebben? Of had zij geen binding met een slachtoffer van de MH17? Kan je verhaal niet helemaal volgen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het beroep er toe doet?
Maar wat wil jij nu suggereren?
http://www.theguardian.com/technology/2008/aug/03/internet.emailquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik ken iemand die met pensioen is maar die nu weer een paar uur per week werkt omdat een van zijn collega's is omgekomen. Ik heb eraan toegevoegd dat ik een aantal mensen ken die slachtoffers van andere misdrijven kennen, waarvan sommigen in het buitenland gepleegd zijn. Als er van de tien Italianen die ik ken er drie zijn die een slachtoffer van een ernstig misdrijf kennen, dan zijn dat er relatief veel, maar ik kijk er niet van op. Als er van de handvol Belgen die ik ken een zijn vader heeft verloren tijdens een overval van de Bende van Nijvel, dan is dat bijzonder onwaarschijnlijk, maar toch is het zo. En ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zulke mensen, ik heb ze gewoon ontmoet. Dus ik zie niet in waarom ik iemand die beweert een van de slachtoffers gekend te hebben, zou wantrouwen.
Wat was die "dubbele agenda" dan wel niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat jij je niet kunt voorstellen dat iemand die professioneel lasertherapeute is een dubbele agenda zou kunnen hebben? Of had zij geen binding met een slachtoffer van de MH17? Kan je verhaal niet helemaal volgen eerlijk gezegd.
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat jij je niet kunt voorstellen dat iemand die professioneel lasertherapeute is een dubbele agenda zou kunnen hebben? Of had zij geen binding met een slachtoffer van de MH17? Kan je verhaal niet helemaal volgen eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dan lijkt me de theorie van dubbele agenda al helemaal niet zo onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.
Die lastertherapeute is slachtoffer.
Nu stoppen met dat getroll.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dan lijkt me de theorie van dubbele agenda al helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Want?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dan lijkt me de theorie van dubbele agenda al helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Laat dat stupide wicht zichzelf toch vooral verder voor schut zetten.quote:
Die was geadopteerd, om het de lasertherapeute gemakkelijk te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want?
Ze zit nu lekker met man en twee zoons op een onbewoond eiland terwijl zoon drie in rouw is?
Of CGI.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Die was geadopteerd, om het de lasertherapeute gemakkelijk te maken.
Een koud kunstje voor een lasertherapeute.quote:
Ik heb echt het idee dat cad-tje denkt dat deze lasertherapeute iets met wapens deed ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
Een koud kunstje voor een lasertherapeute.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kort gezegd, je lult maar wat.. je moet eerst iets opzoeken wat het antwoord kan zijn, of je hoopt dat ondertussen een ander het antwoord geeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb er genoeg van, zit hier alweer te lang mijn tijd te verdoen ik kom wel weer terug als de ondergrondse er is![]()
Of ze scheen met een laserpen in het oog van de piloot. Die laserpen was nog van een huisgenoot van Rutte geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat cad-tje denkt dat deze lasertherapeute iets met wapens deed ...
Ja, dat vermoeden krijg ik steeds meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:53 schreef APK het volgende:
Het lukt haar ondertussen wel weer om een topic te laten ontsporen.
Agenda, anyone?
Niet weten dat het gewoon een sock puppet van de Mossad is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:53 schreef APK het volgende:
Het lukt haar ondertussen wel weer om een topic te laten ontsporen.
Agenda, anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |