Jij ziet het verschil niet tussen een rampsimulatie voor trainingsdoeleinden, en echt doen alsof ze allemaal dood zijn en het publiek voor de gek houden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Crisis actors zijn wereldwijds. Bovendien worden dit soort acteurs al jaren ingehuurd voor het naspelen van noodsituaties, slachtoffertje spelen tbv oefening voor hulpverleners, dat dit soort mensen ook grootschaals ingezet worden voor het in scene zetten bij drama's als 9.11, MH17 vind ik echt niet ver gezocht juist heel aanneembaar.
Dus de resten die gevonden zijn zijn van crisisacteurs? Dan waren ze wel rolvast.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Crisis actors zijn wereldwijds. Bovendien worden dit soort acteurs al jaren ingehuurd voor het naspelen van noodsituaties, slachtoffertje spelen tbv oefening voor hulpverleners, dat dit soort mensen ook grootschaals ingezet worden voor het in scene zetten bij drama's als 9.11, MH17 vind ik echt niet ver gezocht juist heel aanneembaar.
natuurlijk zijn de echte slachtoffers wel dood. .. alleen het verhaal voor de camera is faked.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar een crisis-acteur die voor lijk heeft gespeeld tijdens Mh17 of 9/11 zal waarschijnlijk wel weten wat er gaande is, buiten zijn zet om. Het is niet dat hij daar is van "Tsja, ik moest hier alleen maar zijn, ik weet ook niet wat er aan de hand is"
Als een crisisacteur 'speelt' dat hij dus familie kwijt is geraakt in de vlucht en verder geen zet hoeft te doen, weet hij natuurljik ook wel dat het dus onderdeel is van een - volgens jouw dan - scam. Tis niet zo dat hij thuis komt "Tsja, ik moest vandaag op mn werk even doen alsof ik familie was van een 9/11 slachtoffer. Ik weet ook niet waarom, nooit van gehoord ook trouwens, 9/11"
exactemundoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk zijn de echte slachtoffers wel dood. .. alleen het verhaal voor de camera is faked.
Je vergeet 1 ding mensen doen slechte dingen voor geld. Voor minder wordt de boel al gefaked of omgelegd. Plus dat als ze het geld aannemen dat ze monddood zijn gemaakt.
Dan kan jij vast wel mijn vraag beantwoorden. Waarom zouden ze het risico nemen om acteurs te gebruiken terwijl ze wel slachtoffers dood maken? Het lijkt mij dan veel simpeler om gewoon dat vliegtuig uit de lucht te schieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk zijn de echte slachtoffers wel dood. .. alleen het verhaal voor de camera is faked.
Je vergeet 1 ding mensen doen slechte dingen voor geld. Voor minder wordt de boel al gefaked of omgelegd. Plus dat als ze het geld aannemen dat ze monddood zijn gemaakt.
All the world's a Hollywood stage.quote:
Wat doe jij voor slechte dingen voor geld dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding mensen doen slechte dingen voor geld.
Lege kreet.quote:Voor minder wordt de boel al gefaked of omgelegd.
Ja, want dat heeft altijd zo goed gewerkt in het verledenquote:Plus dat als ze het geld aannemen dat ze monddood zijn gemaakt.
In zijn contract? Heb je een kopie van zo'n contract?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet werkelijk dat een opgetrommelde crisisacteur de gehele bleuprint van de scam krijgt voorgelegd?!
Zn acteur krijgt een contract waarin staat dat hij/zij niets mag en kan praten buiten de zet. Z'n acteur krijgt zijn 'line' en een afgesproken prijs.
Alles gebeurd op een need-to-know basis. Echt maar een paar sleutelfiguren hoeven maar alles te weten. en dat is hoogstens man of 10 ... ja ook een scam als 911
Ongelooflijk hoe vreemd men tegen zaken aankijken.
-edit- daarom negeer ik je vraag. Om je tegemoet te komen verwijs ik je naar de post van Lambiekjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een rampsimulatie voor trainingsdoeleinden, en echt doen alsof ze allemaal dood zijn en het publiek voor de gek houden?
Dan snap ik wel waarom je niet in staat bent mijn zeer simpele vraag te beantwoorden.
Waarom denk je toch altijd dat jij de enige bent die dergelijke dooddoeners kent?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
.
Je vergeet 1 ding mensen doen slechte dingen voor geld.
Het is geen dooddoener. Een mens is vannature doortrapt. Of beter gezegd door onderwijs zo gevormd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom denk je toch altijd dat jij de enige bent die dergelijke dooddoeners kent?
Ja. Nederland wordt steeds slimmer. Helaas niet iedereen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen dooddoener. Een mens is vannature doortrapt. Of beter gezegd door onderwijs zo gevormd.
Goed, je weet dus niet of de mens nu van nature verdorven is of pas later zijn slechte eigenschappen aangeleerd krijgt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen dooddoener. Een mens is vannature doortrapt. Of beter gezegd door onderwijs zo gevormd.
Wat is het nou dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je ze nu herkennen? En wanneer hebben ze hun intrede gemaakt? Waren ze er al tijdens de Punische Oorlogen? De Reformatie? De eenwording van China?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Crisis actors zijn wereldwijds. Bovendien worden dit soort acteurs al jaren ingehuurd voor het naspelen van noodsituaties, slachtoffertje spelen tbv oefening voor hulpverleners, dat dit soort mensen ook grootschaals ingezet worden voor het in scene zetten van drama's als 9.11, MH17 vind ik echt niet ver gezocht juist heel aanneembaar.
Van nature niet, er zijn weinig kinderen die bij geboorte slecht zijn maar door idd het onderwijs en de maatschappij zéker tegenwoordig waar de nadruk ligt op materialisme, geld, status en aanzien maakt veel mensen bedorven gaandeweg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed, je weet dus niet of de mens nu van nature verdorven is of pas later zijn slechte eigenschappen aanleert.
Waarom post jij eigenlijk op dit forum? Start dan een blog of zo, als je gewoon wat wil blaten zonder je zorgen te maken om tegengas of weerwoord van andere users.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
-edit- daarom negeer ik je vraag. Om je tegemoet te komen verwijs ik je naar de post van Lambiekje
Voor hoeveel geld zou jij willen verdwijnen? Je mag dan nooit meer contact hebben met je familie, vrienden, kennissen, nooit meer in NL terug kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En hoe zijn het onderwijs en de maatschappij dan zo bedorven geraakt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van nature niet, er zijn weinig kinderen die bij geboorte slecht zijn maar door idd het onderwijs en de maatschappij zéker tegenwoordig waar de nadruk ligt op materialisme, geld, status en aanzien maakt veel mensen bedorven gaandeweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |