SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 31-10-2014 09:55:45 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Fix wel even de mascotte en gym chickquote:
Is ervaringen delen, geen struggles.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een man struggles weer zeg, poeh poeh.
Welke oefeningen doe jij met kettlebells?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je af moet geven op kettlebells. Ja, het is wat anders dan wat jij doet maar het is nog steeds een zeer functionele vorm van krachttraining. Waar komt deze afgunst vandaan, je lijkt wel een wijf man
Hoofdzakelijk onearm swings en turkish getups. Verder lunges, thrusters, squats, presses, around the world, holds, snatches en windmills. Ter warming up halo's, prying goblet squats en hip bridges.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe jij met kettlebells?
tis cardio/ trainen op krachtuithoudingsvermogen. explosiviteit is were it is at broquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je af moet geven op kettlebells. Ja, het is wat anders dan wat jij doet maar het is nog steeds een zeer functionele vorm van krachttraining. Waar komt deze afgunst vandaan, je lijkt wel een wijf man
Kom langs vriend, je kan gewoon reps en gewichten aanpassen naar je doel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
tis cardio/ trainen op krachtuithoudingsvermogen. explosiviteit is were it is at bro
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef IrCute het volgende:
Beter dan de vorige gym chick wordt het nooit meer.
Wel beetje keihard wannabe drivequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
M8's, check deze ad-video. Echt ontzettend gruwelijk man. Druk tijdens de video op de R-toets.
https://www.youtube.com/user/HondaVideo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef Verbosity het volgende:
Lag dus aan ABP die hem blokkeerde...
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Heb je die film nooit gezien? Geweldige film. Een van mijn favorieten (en niet alleen omdat Ryan Gosling erin zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Heb ook ABP, maar blijkbaar werkt die van mij dan niet of zo.
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Sowieso gezien. Echt een goede film idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien? Geweldige film. Een van mijn favorieten (en niet alleen omdat Ryan Gosling erin zit)
Waz met deze!? Zodra ik ABP uit zet werkt hij. Zet ik ABP aan en refresh krijg ik de loading screen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Heb ook ABP, maar blijkbaar werkt die van mij dan niet of zo.
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Technisch gezien is het een advertisement, dusja, niet zo gek dat ABP het blokkeert.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waz met deze!? Zodra ik ABP uit zet werkt hij. Zet ik ABP aan en refresh krijg ik de loading screen.
Zag laatst deze weer over Kees Momma. Die leert hier japans te schrijven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het Chinese geschrift zo fascinerend he. Lijkt mij echt een ontzettende uitdaging om het aan te leren.
Hahaha, wat een baas is dat. Overigens wel sneu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zag laatst deze weer over Kees Momma. Die leert hier japans te schrijven.
http://www.npo.nl/artikelen/documentaire-het-beste-voor-kees
Op 27:30 is het stuk.
Tenzij jij een selfie maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef IrCute het volgende:
Beter dan de vorige gym chick wordt het nooit meer.
Zijn jullie nou nog niet getrouwd?quote:
Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:26 schreef RaymondK het volgende:
Vanmiddag met mn neef AlexK trainen. Mag fimpje doen van hem
okquote:
Bijna, Cor, bijnaquote:
En dan nog sprekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het Chinese geschrift zo fascinerend he. Lijkt mij echt een ontzettende uitdaging om het aan te leren.
Ik mocht getuige zijn toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ok
Ik heb je een spannender berichtje teruggestuurd.
[..]
Bijna, Cor, bijna
Goede gymchick trouwens![]()
quote:
Ach geintje toch lieverd, ik had alleen geen zin aan kettlebell gerelateerde gympicsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Goedemorgen Awesome_,quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier snachts posten maken sowieso geen gains.
Ik groei als kool, G. Do you even slapen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goedemorgen Awesome_,
Hoe gaat het met de ochtend gains?
techno-dansjes-gainsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
7 uur aan kwaliteitsslaap gehad. Maak weer de strength gains van mijn leven tijdens deze lean bulk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik groei als kool, G. Do you even slapen?
Net alsof ik elk topic kettlebellpics dropquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach geintje toch lieverd, ik had alleen geen zin aan kettlebell gerelateerde gympics
Ik gebruik zelf ook wel kettlebells als toevoeging
Dit leven nog vriend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je mag getuige zijn van MASSIVE GAINZ VRIEND
Ongeveerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof ik elk topic kettlebellpics drop
[..]
Dit leven nog vriend?
goede vraagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof ik elk topic kettlebellpics drop
[..]
Dit leven nog vriend?
Daarna lekker de sauna in met die milfjes zeker hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:36 schreef Deuce92 het volgende:
Zometeen lekker knallen in de gym met de oudjes en huismoeders.
Over milfs gesproken. Er is bij mij in de gym 's morgens vaak een vrouw van een jaar of 35 (schat ik), lichtgetinte huid (marokkaans of turks wellicht), met een slanke taille en enorme asser. Echt super curvy. Mooi gezicht ook. Hnnnnggg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daarna lekker de sauna in met die milfjes zeker he
Deponeer even wat pics in het dikke reten topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over milfs gesproken. Er is bij mij in de gym 's morgens vaak een vrouw van een jaar of 35 (schat ik), lichtgetinte huid (marokkaans of turks wellicht), met een slanke taille en enorme asser. Echt super curvy. Mooi gezicht ook. Hnnnnggg.![]()
Sap en McNulty zouden no doubt approval geven.
^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daarna lekker de sauna in met die milfjes zeker he
^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben we daar aparte topics voor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deponeer even wat pics in het dikke reten topic.
S&Gquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hebben we daar aparte topics voor?
Suggereer je daarmee dat ik een dikke reet heb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Staan jou pics daar ook
Neen, ik ging er enkel vanuit dat er wel wat vorm aan zat omdat dit het gymtopic is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Suggereer je daarmee dat ik een dikke reet heb?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neen, ik ging er enkel vanuit dat er wel wat vorm aan zat omdat dit het gymtopic is.
Dus ga er vanuit dat je lift, dus een gymchick bent
Allang te laat vriend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik vond hetzelf nog wel een behoorlijke save
Nee, alleen maar vieze Turken daar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
@Snakey: hoe zit dat bij DL? Is dat daar een beetje goed geregeld?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, alleen maar vieze Turken daar.
quote:
weet ik nog niet man, ligt eraan hoe laat ik klaar ben. Wie gaat er nog meer mee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey vriend. Ga je vanavond nog mee naar die fissa?
Als je snoepjes voorhanden hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
weet ik nog niet man, ligt eraan hoe laat ik klaar ben. Wie gaat er nog meer mee?
Kende ik al G.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:58 schreef no1uknow het volgende:
hey VMS
https://soundcloud.com/lidogotsongs/the-weeknd-often-lido-remix
Okquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neen, ik ging er enkel vanuit dat er wel wat vorm aan zat omdat dit het gymtopic is.
Dus ga er vanuit dat je lift, dus een gymchick bent
Semi overheid hier. Meerdere geldstromen jeweetsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
hey henk werk je ook voor een grote bank
of ben je ambtenaar zoals raymond
hahah gratis geld ja toch raymond
Haha, straks claimt Raymond nog natty. Het moet toch niet gekker worden!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
de rok is natty
http://www.theladbible.co(...)-to-drug-use-rumours
ja 3x6,8kg anabolic mass gain. Ik kreeg net een belletje van m'n benedenbuurvrouw dat de narcotica bigrade in het portiek was en m'n deur heeft ingetrapt. Ik ken ff niet naar huis nu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef Weissman het volgende:
raymond heeft toch laatst plaatje gepost van zn anabole in verpakking?
aardig mens is het hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kreeg ook een belletje van Rays benedenbuurvrouw.
vroeg ze of je wilde vragen of ik niet meer met zo een zware voet wil lopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kreeg ook een belletje van Rays benedenbuurvrouw.
Ook met jou!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
GRS en adoSander hebben wel speciale band volges mij
Ga huilen vriend, ik ben uberhaubt niet genoemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd pas als 6e genoemd - nog een hoop inhaalwerk te doen.
Omdat je niet kunt spellen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga huilen vriend, ik ben uberhaubt niet genoemd
First haha, zal alvast een naam bedenken voor onze zoon GRS.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
Omg, sorryyyyyyyy!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga huilen vriend, ik ben uberhaubt niet genoemd
Dat doet wel pijn vriend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ook met jou!
En Sap, Yuri, Awesome, Raymond, Jaqennogwat, VMS, etha, JB, Ircutie, Fanta, Fathank, Cor, Drinky, Champy, Mcnulty, Seto, straatsoldaat en iedereen die ik vergeten ben
Ach je staat iig in de opquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Hele week niet getraind, alleen maar heuvel op heuvel af in de Portugese zon. Calf raises sla ik vandaag ff over. Wel zieke tan gepakt, 25 graden heel de week.
Wat gaan we doen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef G.R.S. het volgende:
Deuce, Sittard is niet groot dus ik kan je makkelijk vinden. Ik weet immers hoe je eruit ziet. Pas op
Gewoon een keer samen gaan trainen bij Haefland.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef G.R.S. het volgende:
Deuce, Sittard is niet groot dus ik kan je makkelijk vinden. Ik weet immers hoe je eruit ziet. Pas op
Van welke foto ken je hem dan? Die met of zonder gezicht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef G.R.S. het volgende:
Die foto met z'n micropenis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Van welke foto ken je hem dan? Die met of zonder gezicht?
Godverdomme Cor! Doe eens normaal man!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ook met jou!
En Sap, Yuri, Awesome, Raymond, Jaqennogwat, VMS, etha, JB, Ircutie, Fanta, Fathank, Cor, Drinky, Champy, Mcnulty, Seto, straatsoldaat en iedereen die ik vergeten ben
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
Foto voor beoordelingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme Cor! Doe eens normaal man!
Als ik een micropenis had was ik niet zo snel op mijn pik getrapt. Haha ja tog laters.
tiswatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
Er waren tijden dat ik eerste werd in de gym hunk poll. Nu sta ik achter VMS.
Fernandes is slecht voor je imago. Je wordt er lui van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
Er waren tijden dat ik eerste werd in de gym hunk poll. Nu sta ik achter VMS.
Haha ja ik snap wat je bedoeld haha grgrquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan?![]()
Haha nu lijkt het net alsof het over iets anders gaat.
Hey dikkehenkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef fathank het volgende:
Hele week niet getraind, alleen maar heuvel op heuvel af in de Portugese zon. Calf raises sla ik vandaag ff over. Wel zieke tan gepakt, 25 graden heel de week.
Dat is Kees Kaasplankjequote:
oh ja nou je het zegtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
Het is een tovernaarsneus Ray. Ik weet niet waar jij het over hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, want kaasplankje trainde ooit in m'n oude gym, en ik kan me niet herineren zo een lijk daar ooit gezien te hebbenquote:
jaloeziemeter slaat uit bij deze postquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Funfact uit het wereldje:
Bil-implantaten zijn way more common dan gedacht wordt. Is ook eerste gedachte bij die chick. Bij de mannen zijn kuit- en pectoralisimplantaten booming business.
Tuurlijk ben ik jaloers. Check die reet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
jaloeziemeter slaat uit bij deze post
Heb je ze wel eens gezet? (Je nieuwe baan was toch OK assistente plastische chirurgie?)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Bil-implantaten zijn way more common dan gedacht wordt. Is ook eerste gedachte bij die chick. Bij de mannen zijn kuit- en pectoralisimplantaten booming business.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik jaloers. Check die reet.
Anesthesiemedewerker in een cosmetische kliniek. Ja, ze worden echt best vaak gezet nog, die bilimplantaten. Echt bizar. Ook bij vrouwen van in de 40 die al getrouwd zijn, geworpen hebben, er verder uitzien als een zak aardappels, maar toch een gesculpte reet willen. Want ja, met een mooie reet valt de rest niet meer op, is de hoop. Fucking vaak post-op ontstekingen die krengen, want sja, niet echt het schoonste vlak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezet? (Je nieuwe baan was toch OK assistente plastische chirurgie?)
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een paar keer in de week naar de sportschool gaan. Kost maar een fractie van implantaten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Implantaten komen veel voor inderdaad, maar kijk ook naar die houding. Niemand staat/loopt normaal met zon ziek holle onderrug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeet deze shit niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Implantaten komen veel voor inderdaad, maar kijk ook naar die houding. Niemand staat/loopt normaal met zon ziek holle onderrug.
Kont naar achteren duwen, holle onderrug, ene been voor de andere plaatsen, waarschijnlijk ook nog op tenen staan. Zo kun je iedere platte kont een stuk ronder laten lijken. Die zogenaamde "yes she squats" foto's moeten het voor 90% van de pose hebben.
Dat is toch gewoon misleiding. Zou strafbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet deze shit niet.
[ afbeelding ]
Goede inderdaad, kan mooi onopvallend onder zo'n jurkje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet deze shit niet.
[ afbeelding ]
Mjah, ik snap het ook niet. Vrouwen van in de 50 die dan lipo van de buik laten doen, terwijl ze een maatje L hebben, en lipo dus bijzonder weinig uitmaakt. Of wat dacht je van mannen die aan de lipo gaan? Komt ook nog verdomd vaak voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een paar keer in de week naar de sportschool gaan. Kost maar een fractie van implantaten.
Kuiten kan ik me enigzins voorstellen als je kut genetics hebt, maar dan nog vind ik het achterlijk. Dat lijkt toch nooit op echte spiermassa? Tenzij je een hoog vetpercentage hebt, maar waarom zou je je druk maken over hoe je kuiten uitzien als je dik bent?
Net zoals pushup bh's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon misleiding. Zou strafbaar moeten zijn.
In mindere mate, ja.quote:
Whehe, die tweede zitten nog scheef ook. Overigens zijn deze niet echt geloof ik. En geld dat het kost, die zooiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
Zieke ab genetics deze twee of niet dan?
[ afbeelding ]
Echt te triest voor woorden.
aardbeien whey ook. triple attack tog?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Aarbei op een aarbeiensmaak kwarktaart?
Why? Was je bang dat je geen aarbei zou proeven?
Haha ja, soms spuit je per ongeluk in haar oog als je niet oplet. Genant.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, zullen we een rondje boobjobs gone bad doen? Want da's nog een verhaal apart.
Haha ja van die poverty boobjobsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, zullen we een rondje boobjobs gone bad doen? Want da's nog een verhaal apart.
Of in d'r neus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha ja, soms spuit je per ongeluk in haar oog als je niet oplet. Genant.
SPOILER: FaaltietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch chill. Beetje vet van m'n heupen naar m'n kont. Win win situatie. Hoef ik nooit meer die kutsquats te doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een paar keer in de week naar de sportschool gaan. Kost maar een fractie van implantaten.
Kuiten kan ik me enigzins voorstellen als je kut genetics hebt, maar dan nog vind ik het achterlijk. Dat lijkt toch nooit op echte spiermassa? Tenzij je een hoog vetpercentage hebt, maar waarom zou je je druk maken over hoe je kuiten uitzien als je dik bent?
Is een kwestie van geld inderdaad. Je hebt dus gewoon ronde implantaten, en je hebt ze in druppelvorm. Die tweede zijn aanzienlijk duurder, maar uiteraard veel natuurlijker. En je hebt allerlei kwaliteitstrappen qua hoe zacht de vulling is enzo. Kan zo 2500 euro verschil in zitten. En sja, als je 55 kilo bent, moet je er geen 800cc per tiet in willen duwen, maar dat snappen veel patiënten ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja van die poverty boobjobssommige zijn echt heel goed maar die dubbeltje op de eerste rang zie je direct. Tepels die 2 verschillende kanten opwijzen bijvoorbeeld.
Excuses. Ik had het uiteraard over implantaten bij mannen. Bij vrouwen ben ik 100% pro choice.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is toch chill. Beetje vet van m'n heupen naar m'n kont. Win win situatie. Hoef ik nooit meer die kutsquats te doen
Nee man, kan genieten van een goed stel tieten op een medemens, maar ze worden zo vaak verpestquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
kan ook niet anders met vrouwen in dit topic
Ik zit te bedenken wtf er fout is gegaan. Heb je het artikel waar het bij stond ook? Die rechter moet gelekt hebben ofzo, waarna dan littekenweefsel van binnen is ontstaan, maar dan zou je ontstekingsverschijnselen aan de buitenkant verwachten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:47 schreef Deuce92 het volgende:
Nog geen reacties op mijn spoilertietjes. Valt me een beetje tegen vriendjes en vriendinnetjes.
http://alarinka-agbaye.bl(...)h-botched-boobs.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wtf er fout is gegaan. Heb je het artikel waar het bij stond ook? Die rechter moet gelekt hebben ofzo, waarna dan littekenweefsel van binnen is ontstaan, maar dan zou je ontstekingsverschijnselen aan de buitenkant verwachten.
Precies en beetje bekend worden en jezelf marketen kun je zo met celebs of rijke Arabieren datenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
Instagram aanmaken, paar yogapants kopen en een goede camera = $$$£££¥¥¤¤¤¤
Ze loopt er al 15 jaar meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://alarinka-agbaye.bl(...)h-botched-boobs.html
Ik ben echt een hele grote in de pua wereldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Awesome is weer lekker aan het neggen.
Ja precies zoals dit dat is een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is een kwestie van geld inderdaad. Je hebt dus gewoon ronde implantaten, en je hebt ze in druppelvorm. Die tweede zijn aanzienlijk duurder, maar uiteraard veel natuurlijker. En je hebt allerlei kwaliteitstrappen qua hoe zacht de vulling is enzo. Kan zo 2500 euro verschil in zitten. En sja, als je 55 kilo bent, moet je er geen 800cc per tiet in willen duwen, maar dat snappen veel patiënten ook niet
Wowquote:
Als een megaclit geen bewaar is > DM.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
En dan ben ik maar gay ik hoef die chicks sowieso niet met hun broccoli en rijst met kip bende en hun #eatclean #traindirty bagger. Doe mij dan maar gewoon eentje die samen met me naar de McDonalds gaat en niet als een of andere biologische voedselhippie door het leven gaat.
Gewoon lekker dikke wijven neuken ja toch, penis optioneel nohomo
Ik heb de anabolenclit van Fanta ook al gezien dus kom maar met de fotosquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als een megaclit geen bewaar is > DM.
Wat let jequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
zit er dik in jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zo heerlijk, over een half uur wil je nog een stuk
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
En dan ben ik maar gay ik hoef die chicks sowieso niet met hun broccoli en rijst met kip bende en hun #eatclean #traindirty bagger. Doe mij dan maar gewoon eentje die samen met me naar de McDonalds gaat en niet als een of andere biologische voedselhippie door het leven gaat.
Gewoon lekker dikke wijven neuken ja toch, penis optioneel nohomo
Die schrijfstijl van de frontpagequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
Arts haalt stinkende tong uit vagijn patiënte
Inderdaad. Lijkt GeenStijl/Powned wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die schrijfstijl van de frontpage![]()
![]()
Moest wel lachen om het artikel.
Hehe,Die 400ml water vervangen door vodka leek me best een leuk idee vn je, dus ff nagevraagd. Mn chemiemaatje dacht alleen dat dat niet goed ging gaan met de kwark. Wat weet hij nou. Morgen gewoon als bday gift voor een buddy van me, vodka taart.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor Awesome, heb je er nog wat vodka door gedaan?;)
Is toch gewoon een kleine penis dan? Niks om bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik ging info opzoeken over megaclitorissen want pathologische nieuwsgierigheid en nu ben ik extremely grossed out. Ze kunnen echt een cm of 5 zijn. M'n naïviteit is zojuist gestorven.
Niet als er aan vagijn achter zit. Megaclitoris is clit >9mm, micropenis is penis < 2,5cm.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch gewoon een kleine penis dan? Niks om bang voor te zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
ok nu ben ik toch nieuwsgierig. dm ff pic dan c_c
Ja, en iedereen alsnog "oooh lekker kutje".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:49 schreef Awesome_ het volgende:
was in KPD laatst toch ook zon vrouw die dat had?
Goed idee voor een bizarre pornofilm.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus als je een ongelukkige match hebt en je ligt met je micropenis in bed met een vrouw met een megaclit, kan het zo zijn dat zij forser materiaal heeft. Dat kan niet goed zijn voor je ego.
Is dit een kloontje van Fanta?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als een megaclit geen bewaar is > DM.
Hey Sanderquote:
wtfquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
Arts haalt stinkende tong uit vagijn patiënte
Fanta heeft 11quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik ging info opzoeken over megaclitorissen want pathologische nieuwsgierigheid en nu ben ik extremely grossed out. Ze kunnen echt een cm of 5 zijn. M'n naïviteit is zojuist gestorven.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]Sick, zou je geven Sap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic is niet goed voor mijn naiviteit. Volgens mij heeft Sap eens een filmpje gestuurd toen ik vroeg wat docking wasquote:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij staat er niet meer. Stond hier, check de reacties maar.quote:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
als ik een meid was had ik het allang gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
Zat laatst Lone Survivor te kijken en toen kwam die droeftoeter ook voorbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Squatten in de smith
Bar gewoon locked hebben
Blote voeten in de gym
Trainen zonder shirt
Dan Berzilian
Bodybuilding.com die deze faalhaas in hun magazine zet
een parodie zou wel werken denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
als ik een meid was had ik het allang gedaan
Volgens Dima kan je goede money verdienen als je voor gays gaat cammen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
een parodie zou wel werken denk ik
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Squatten in de smith
Bar gewoon locked hebben
Blote voeten in de gym
Trainen zonder shirt
Dan Berzilian
Bodybuilding.com die deze faalhaas in hun magazine zet
Een best idee, dezequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
een parodie zou wel werken denk ik
Ben je het niet met Sap eens of wat?quote:
Over 4fmp gesproken, Heb 10 min geleden 200mg geklaptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
etha wanneer kunnen we een pic van jouw 4FMPavlova verwachten?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je het niet met Sap eens of wat?
gewoon als pwo??quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 4fmp gesproken, Heb 10 min geleden 200mg geklapt
Lieg niet, volgens mij heb jij een van je novelty bucketlist item af kunnen strepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was een keer op een bierfestival en toen gaven drie vrouwen van rond de 60 me zo'n hart snoepje met "schat" erop en zeiden ze: "hihihi voor jou want je bent een schat"
Ik ben toen huilend naar huis gerend srs was echt eng
Hey Liamquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Klokov het volgende:
Denk dat elke man in dit topic wel harassment heeft ondervonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zo ver ben ik niet gegaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lieg niet, volgens mij heb jij een van je novelty bucketlist item af kunnen strepen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey LiamIk ben die mannetje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |