SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 31-10-2014 09:55:45 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Fix wel even de mascotte en gym chickquote:
Is ervaringen delen, geen struggles.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een man struggles weer zeg, poeh poeh.
Welke oefeningen doe jij met kettlebells?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je af moet geven op kettlebells. Ja, het is wat anders dan wat jij doet maar het is nog steeds een zeer functionele vorm van krachttraining. Waar komt deze afgunst vandaan, je lijkt wel een wijf man
Hoofdzakelijk onearm swings en turkish getups. Verder lunges, thrusters, squats, presses, around the world, holds, snatches en windmills. Ter warming up halo's, prying goblet squats en hip bridges.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe jij met kettlebells?
tis cardio/ trainen op krachtuithoudingsvermogen. explosiviteit is were it is at broquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je af moet geven op kettlebells. Ja, het is wat anders dan wat jij doet maar het is nog steeds een zeer functionele vorm van krachttraining. Waar komt deze afgunst vandaan, je lijkt wel een wijf man
Kom langs vriend, je kan gewoon reps en gewichten aanpassen naar je doel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
tis cardio/ trainen op krachtuithoudingsvermogen. explosiviteit is were it is at bro
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef IrCute het volgende:
Beter dan de vorige gym chick wordt het nooit meer.
Wel beetje keihard wannabe drivequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
M8's, check deze ad-video. Echt ontzettend gruwelijk man. Druk tijdens de video op de R-toets.
https://www.youtube.com/user/HondaVideo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef Verbosity het volgende:
Lag dus aan ABP die hem blokkeerde...
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Heb je die film nooit gezien? Geweldige film. Een van mijn favorieten (en niet alleen omdat Ryan Gosling erin zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Heb ook ABP, maar blijkbaar werkt die van mij dan niet of zo.
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Sowieso gezien. Echt een goede film idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien? Geweldige film. Een van mijn favorieten (en niet alleen omdat Ryan Gosling erin zit)
Waz met deze!? Zodra ik ABP uit zet werkt hij. Zet ik ABP aan en refresh krijg ik de loading screen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Heb ook ABP, maar blijkbaar werkt die van mij dan niet of zo.
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Technisch gezien is het een advertisement, dusja, niet zo gek dat ABP het blokkeert.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waz met deze!? Zodra ik ABP uit zet werkt hij. Zet ik ABP aan en refresh krijg ik de loading screen.
Zag laatst deze weer over Kees Momma. Die leert hier japans te schrijven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het Chinese geschrift zo fascinerend he. Lijkt mij echt een ontzettende uitdaging om het aan te leren.
Hahaha, wat een baas is dat. Overigens wel sneu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zag laatst deze weer over Kees Momma. Die leert hier japans te schrijven.
http://www.npo.nl/artikelen/documentaire-het-beste-voor-kees
Op 27:30 is het stuk.
Tenzij jij een selfie maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef IrCute het volgende:
Beter dan de vorige gym chick wordt het nooit meer.
Zijn jullie nou nog niet getrouwd?quote:
Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:26 schreef RaymondK het volgende:
Vanmiddag met mn neef AlexK trainen. Mag fimpje doen van hem
okquote:
Bijna, Cor, bijnaquote:
En dan nog sprekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het Chinese geschrift zo fascinerend he. Lijkt mij echt een ontzettende uitdaging om het aan te leren.
Ik mocht getuige zijn toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ok
Ik heb je een spannender berichtje teruggestuurd.
[..]
Bijna, Cor, bijna
Goede gymchick trouwens![]()
quote:
Ach geintje toch lieverd, ik had alleen geen zin aan kettlebell gerelateerde gympicsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Klokov het volgende:
Goedemorgen Awesome_,quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier snachts posten maken sowieso geen gains.
Ik groei als kool, G. Do you even slapen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goedemorgen Awesome_,
Hoe gaat het met de ochtend gains?
techno-dansjes-gainsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier snachts posten maken sowieso geen gains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |