Hahahaha eerste wat ik dacht iddquote:
Humberto is de koning van late night.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef superniger het volgende:
Tan is ongeschikt voor dit soort interviews.
Nee. Ik vind niet iedereen ongeschikt. En ik kots niet op ieder figuur.quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.
precies de reden waarom mijn vriend een hekel aan hem heeft. ik stoor me er niet zo aan, maar ook ik vind het onnodig dat de regie dit in beeld brengt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
En dan komen ze met Hadewych Minis.quote:'Focus RTL Late Night ligt op topartiesten'
"Het moet minimaal subtop tot de top zijn binnen Nederland. Hetzelfde geldt voor Europese en wereldwijde sterren; subtop tot top."
Of een FOK!kerquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 'n aap neer kunnen zetten.
Triest inderdaad...quote:
quote:
Ja ga je tegen mij ook janken dat ik niet moet haten op Edgar?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja ga je tegen mij ook janken dat ik niet moet haten op Edgar?
Neemt niet weg dat ik me nog steeds afvraag waarom hij die zonnebril op heeft
hij heeft al jaren problemen met z'n ogen, wat precies weet ik eerlijk gezegd niet. Maar vandaar die bril.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah ok, thnx voor de uitleg!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
hij heeft al jaren problemen met z'n ogen, wat precies weet ik eerlijk gezegd niet. Maar vandaar die bril.
Neem me niet al te serieusquote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah cool, dacht dat dat wel bekend was. Kan je je dit niet herinneren?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah ok, thnx voor de uitleg!Wist ik niet!
toen vonden mensen hem ook al een aandachtzoeker met zn bril. Kan mij voorstellen dat veel mensen de reden gemist hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah cool, dacht dat dat wel bekend was. Kan je je dit niet herinneren?
[ afbeelding ]
Zal ook vast een stukje 'swagga' bij zitten. En sponsorcontractenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen vonden mensen hem ook al een aandachtzoeker met zn bril. Kan mij voorstellen dat veel mensen de reden gemist hebben.
Maar z'n bril is wel erg donker nu, vanwege het studiolicht?
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zal ook vast een stukje 'swagga' bij zitten. En sponsorcontracten
I knowquote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.
Beetje hetzelfde idee als Bono...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |