Eigenlijk was het de eerste en heb ik niet verder gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als dat de ergste fout is die je vindt....
Goed bezig grunningerquote:
moest gewoon al automatisch gaan hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Geen reeks in deze topic kunnen maken, jeweet. Hater.
Pardon?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jaa i know.. kun je straks weer een fapje machen he knul.
Nee, standaard niet hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
moest gewoon al automatisch gaan hoor
Niets gaat automatisch, ook de inschrijving van de voedselbank niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
moest gewoon al automatisch gaan hoor
uitkering welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets gaat automatisch, ook de inschrijving van de voedselbank niet.
Uhquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
er stond dat er van deel 1 al een reeks was
True... Maar je kunt er prima van roken. Wat mij betreft zijn de uitkeringen dus te hoog.quote:
Achja nu is t ook goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh
Nou geen idee, maar in ieder geval was het nog niet gereekst
Zo te zien welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef AF_ het volgende:
http://www.fakonahof.nl/index.php?id=1
Zeg ligt de site eruit?
doet het hier ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef AF_ het volgende:
http://www.fakonahof.nl/index.php?id=1
Zeg ligt de site eruit?
Ik wilde de eftelingfoto's bekijkenquote:
Jawel zn grote tvquote:
Australie toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:19 schreef AF_ het volgende:
Die blijheid voor die wedstrijd tegen brazilie
Ja dacht braziliequote:
Ouders zijn hem vast liever kwijtquote:
stoerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joh lekker boeie. Heel Den Haag stak vuurwerk af tijdens het WK
Heel den haag bestaat ook uit pauperwijken idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joh lekker boeie. Heel Den Haag stak vuurwerk af tijdens het WK
Daarom, boeit niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef tralalala het volgende:
Je mot ze niet sloan, je mot ze schuppe bijten!
Komt wel goed met die sgildesweik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef Blester het volgende:
Deze kooitje, deze plein. En dat allemaal met een e-mail met 1 regel vol met fouten en zonder hoofdletters? Die lui krijgen ook echt alles voor elkaar he.
Denken dat ze een webmaster hebbahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef Strani het volgende:
Misschien moet de webmaster van Fakonahof eens Geocities overwegen.
iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef Blester het volgende:
[..]
En nu nog een .GIF van dat stukje haha
Die gaan we terugzien bij DWDDquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef Blester het volgende:
[..]
En nu nog een .GIF van dat stukje haha
Sammyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef sweetlady-o het volgende:
Wanneer pakken we kinderen in Afrika hun rijstepap nou af om mensen in Nederland te helpen? For God sake mensen, sommige mensen eten nu weleens dingen die ze niet lusten van de voedselbank en ze moeten vast aan het eind van de week sigaretten vragen aan anderen.
Met Sammy heb ik trouwens wel medelijden, hij komt over als een jongen die zelden eens iets positiefs over zichzelf te horen krijgt.
Twee waren er zelfs geblurred. Dat waren vast fijne jongensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Maar we zien alleen maar de oudjes en de kinderen
De echte probleemgroep (jongeren) komt er niet aan te pas
Jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:39 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Twee waren er zelfs geblurred. Dat waren vast fijne jongens
In jou post komt naar voren dat mensen moeten aanpakken wat hen aangereikt wordt vanuit de voedselbank. Beter zeg je dat je het niet lust zodat jij het niet weggooit en het naar een ander persoon kan gaan die er wel van houdt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef sweetlady-o het volgende:
Wanneer pakken we kinderen in Afrika hun rijstepap nou af om mensen in Nederland te helpen? For God sake mensen, sommige mensen eten nu weleens dingen die ze niet lusten van de voedselbank en ze moeten vast aan het eind van de week sigaretten vragen aan anderen.
Met Sammy heb ik trouwens wel medelijden, hij komt over als een jongen die zelden eens iets positiefs over zichzelf te horen krijgt.
Eigenlijk een heel simpel programma, paar jonge jongens in beeld nemen die het tof vinden om op tv te komen terwijl de werkelijke problemen plaatsvinden bij jongeren vanaf 16-17. Maarja die wilden niet op tv dus volgen we maar de jeugd van 14 die zogenaamd vlaggetjes jattenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Beetje laffe serie dit, geen Probleemwijken 2.0
Neh bedoel eerder dat zelfs de laag die afhankelijk is van hulp nog zich nog steeds kunnen gedragen als diva's. Zelfs het idee van de optie om gratis eten dat je krijgt omdat je zelf niet aan je kost kunt komen weggooien, bewijst toch weer een beetje mijn punt dat we hier in Nederland een beetje doorgeslagen zijn. Waarom kan ze niet gewoon bedanken en het opeten? Honger maakt rauwe bonen toch zoet? Ik hou absoluut niet van witlof maar als ik geen geld heb voor eten en ik krijg witlof, eet ik die week witlof.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:44 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
In jou post komt naar voren dat mensen moeten aanpakken wat hen aangereikt wordt vanuit de voedselbank. Beter zeg je dat je het niet lust zodat jij het niet weggooit en het naar een ander persoon kan gaan die er wel van houdt.
Neemt niet weg dat die crack dame best een pakkie shag minder in de week mag roken zodat haar budget met 20% verhoogd wordt van 40e naar 48e.
Die crack mevrouw had 5 abonnementen op haar naam, dus ga er maar vanuit dat ze 250 per maand moest lappen aan telefoonkosten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Dat roken snap ik ook nooit.
Aan de andere kant, als ze niet roken hebben ze meer eetlust en meer eten kost ook geld
Ik snap echt niet dat iemand 60.000 schuld heeft zonder dat er iets van een restschuld van een verkocht huis in het spel is, mijn hemel zeg.
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft dat mens nou een moslim kleinkind?
En door een supermarktketen!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef superniger het volgende:
Uitje is zeker gesponsord door RTL.
De raamhoer?quote:
Dat was vast de broer van Sammy.quote:
Ja passende naam ook welquote:
Pokemonquote:Op donderdag 6 november 2014 21:48 schreef Blester het volgende:
Ohja, wat zou ik me bij een 'dubbelklap' voor moeten stellen?
Nee hoor. Dit is gewoon ordinair goedkoop scoren.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel een briljant programma ditBedoeld om inzicht te geven in een sociaal deel van de samenleving, maar ondertussen gewoon hilarisch aapjes kijken
Pareltjes.quote:
Hé, kijk uit wat je zegt hequote:Op donderdag 6 november 2014 21:48 schreef Trebo het volgende:
Kunnen we Den Haag niet van Nederland afstoten? Man man man wat een kansloze pauperstad
uh mag nietquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Dorst? Weet die mongool dat je gewoon mag drinken_!
Heul nietquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Dorst? Weet die mongool dat je gewoon mag drinken_!
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je mag water drinken overdag...
tijdens de Ramadan? Nee hoor, drinken mag dan ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja als je zwanger bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wtf, snap dat ze aggresief zijn danquote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
tijdens de Ramadan? Nee hoor, drinken mag dan ook niet.
ja begrijp ik ook ja. Ik zou echt no way de hele dag zonder eten en al helemaal niet zonder drinken kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wtf, snap dat ze aggresief zijn dan
Normaal doe je dat door te trouwen, zonder trouwen is idd wel een aparte constructie.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef quirina het volgende:
Ze heeft een scharrel, ze neukt er niet mee maar ze wil wel de erfenis ?
![]()
En ondertussen wel inbraken blijven plegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja begrijp ik ook ja. Ik zou echt no way de hele dag zonder eten en al helemaal niet zonder drinken kunnen.
Normaal neuk je niet als je getrouwd bent. Zij is EN niet getrouwd EN neukt niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal doe je dat door te trouwen, zonder trouwen is idd wel een aparte constructie.
Nee, maar door te trouwen scoor je wel de erfenis.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Normaal neuk je niet als je getrouwd bent. Zij is EN niet getrouwd EN neukt niet.
Erfenis.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Ro-ald het volgende:
Dan woon ik zelf toch in een nette wijk.
Nou dit is televisie he ze laten ook niet echt positieve dingen zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef summer2bird het volgende:
Ik dacht eerst dat de Schilderswijk wel meeviel, maar dit is echt debiel.
Die mensen sporen niet.
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal? Dat je voor de deur gaat zitten als iemand dood gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |