Zonde inderdaad. En dan ben je een Sky nog vergeten.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, maar ook minder dan een Topsport Vlaanderen, dat er kennelijk wel is? Trouwens, Dat Bora shirt is net zo 'spannend'als het huidige Trek shirt. En dat zal ook wel niet vetel beer worden komend jaar. IAM in het zwart met alleen een lullig vlaggetje. MTN grotendeels in het zwart....LottoJumbo shirt wordt daarmee vergeleken opeens eens spannend design
Inbreng van Cannondale wel beetje erg matigquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk ploegje eigenlijk ...
Was dan ook een erg matige ploeg. Een paar jaar geleden toen het nog Liquigas was, was het wel een mooie ploeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inbreng van Cannondale wel beetje erg matig
Sinds ze niet meer met het hele team bij Ferrari langs mogen is het een beetje op de sukkel geraakt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef flyguy het volgende:
[..]
Was dan ook een erg matige ploeg. Een paar jaar geleden toen het nog Liquigas was, was het wel een mooie ploeg.
Niet eens tweedequote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Van Avermaet Belgisch wielrenner van het jaar
Je hebt gelijk...we heel treurig dat in mijn hoofd zwart met een blauw bandje kennelijk al zo kleurrijk is in vergelijking met de rest, dat ik het niet als saai ervaar. Hoop dat Lotto (de Belgische dan) niet teveel aan dat rode, lekker retro shirt van dit jaar veranderd. Tenminste een beetje deftige kleur in het peleton.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef jaykop het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. En dan ben je een Sky nog vergeten.
Lachwekkend.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Van Avermaet Belgisch wielrenner van het jaar
Ja precies, moet je nagaan wat voor kleurrijke tenues we de laatste jaren zijn verloren, zoals rabo, eukaltel enzo. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze heel erg op elkaar lijken. Zie het wel voor me dat Herbert dan weer het verkeerde team opnoemt en wij ons thuis zitten te ergerenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...we heel treurig dat in mijn hoofd zwart met een blauw bandje kennelijk al zo kleurrijk is in vergelijking met de rest, dat ik het niet als saai ervaar. Hoop dat Lotto (de Belgische dan) niet teveel aan dat rode, lekker retro shirt van dit jaar veranderd. Tenminste een beetje deftige kleur in het peleton.
Vooral het huidige team is daar een bewijs voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
geen Lotto ploeg bij de ronde van Oman en Qatar volgend jaar. Dat is toch wel een bewijs dat er minder budget is dan bij Belkin
http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitter
Met 20 man en 10 fietsen even naar het Midden-Oosten vliegen, is gewoon te duur voor zo'n ploegje. Zeker als je weet dat er 0% mediabelangstelling voor deze wedstrijden is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
geen Lotto ploeg bij de ronde van Oman en Qatar volgend jaar. Dat is toch wel een bewijs dat er minder budget is dan bij Belkin
http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitter
Zou dat bij deze 2 koersen niet deels betaald worden door de lokale organisatie? Of zijn dat vooroordelen dat geld daar geen rol speelt?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 20 man en 10 fietsen even naar het Midden-Oosten vliegen, is gewoon te duur voor zo'n ploegje. Zeker als je weet dat er 0% mediabelangstelling voor deze wedstrijden is.
De organisatie zal ongetwijfeld de verblijfskosten betalen en een paar auto's beschikbaar stellen. Geen idee of ze ook de reiskosten voor hun rekening nemen, maar zelfs dan kost het veel geld om een paar weken die kant op te gaan zonder dat je er publicitair iets mee opschiet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou dat bij deze 2 koersen niet deels betaald worden door de lokale organisatie? Of zijn dat vooroordelen dat geld daar geen rol speelt?
Ik ben er recent op geattendeerd dat de Episode oude shirts verkoopt, dus inmiddels heb ik oa de volgende 2 in mijn bezit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik huil als ik denk aan de shirts van La vie Claire, Mappei, oude Lotto shirts, Z, en zoveel andere mooie dingen die er waren toen ik begon met wielrennen kijken...ouwe lul allert dus eigelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |