abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146661332
Leuk oud (prof)wielrenner Flavio Pasquino (www.proflavio.com) had klein rolletje in aflevering van Flikken Maastircht als Maffioso.
Net efkes anges
pi_146661451
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuk oud (prof)wielrenner Flavio Pasquino (www.proflavio.com) had klein rolletje in aflevering van Flikken Maastircht als Maffioso.
Drugsrunner?
pi_146663544
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef TheArt het volgende:
inrng twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:34:09 Garmin-Sharp + Cannondale = "Cannondale-Garmin Pro Cycling" for 2015 reageer retweet
EDIT:

En het team voor 2015:
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:45:52 Cannondale-Garmin 2015 : Acevedo, Bauer, Bettiol, Brown, Cardoso, Danielson, Dombrowski, Formolo, Haas, Hansen, Hesjedal, Howes, B & T King reageer retweet
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:46:21 Cannondale-Garmin suite : Koren, Langeveld, Marangoni, Martin, Mohoric, Moser, Navardauskas, Skjerping, Slagter, Talansky, vBaarle, Villella reageer retweet
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:46:40 ... et Ruben Zepuntke, seule recrue Cannondale-Garmin qui n'avait pas encore filtré. #Mercato reageer retweet
Van Garmin komen dus:
- Acevedo
- Bauer
- Brown
- Cardoso
- Danielson
- Haas
- Hansen
- Hesjedal
- Howes
- Ben King
- Langeveld
- Martin
- Navardauskas
- Slagter
- Talansky
- Van Baarle

Van Cannondale komen:
- Bettiol
- Formolo
- Ted King
- Koren
- Marangoni
- Mohoric
- Villela

En de aankopen zijn:
- Dombrowski (Sky)
- Skjerping (Team Joker)
- Zepuntke (Bissell)
Je vergeet Moser ;)
pi_146678279
Bij BMC nemen ze Parijs-Roubaix iig serieus:
quote:
Een half jaar voor Parijs-Roubaix heeft BMC de nieuwe fietsen voor de helleklassieker al getest. Onder meer Greg Van Avermaet was er bij op en rond Carrefour de l'Arbre. "Het was de perfecte gelegenheid om aan volgend seizoen te beginnen denken."

Naast Van Avermaet mochten ook Marcus Burghardt, Silvan Dillier, Michael Schär en Jean-Pierre Drucker het nieuwe tuig uitproberen. Zij rijden volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid Parijs-Roubaix. "We deden 65 kilometer, niet veel, maar toch iets."

De renners van ploegleider Allan Peiper reden in de buurt van Carrefour de l'Arbre vier rondjes met telkens vier kasseistroken. Tijdens de laatste lus regende het, maar dat was volgens Peiper ideaal.

"De testen verliepen perfect en ook de weersverandering kwam ons goed uit. Het was de perfecte gelegenheid om de jongens terug te zien. Ook in de Tour is een kasseirit voorzien, maar die konden we nog niet verkennen bij gebrek aan informatie. Dat doen we later dan wel."
sporza
  zaterdag 15 november 2014 @ 13:45:50 #80
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_146678889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef TheArt het volgende:
inrng twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:34:09 Garmin-Sharp + Cannondale = "Cannondale-Garmin Pro Cycling" for 2015 reageer retweet
EDIT:

En het team voor 2015:
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:45:52 Cannondale-Garmin 2015 : Acevedo, Bauer, Bettiol, Brown, Cardoso, Danielson, Dombrowski, Formolo, Haas, Hansen, Hesjedal, Howes, B & T King reageer retweet
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:46:21 Cannondale-Garmin suite : Koren, Langeveld, Marangoni, Martin, Mohoric, Moser, Navardauskas, Skjerping, Slagter, Talansky, vBaarle, Villella reageer retweet
velochrono twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 16:46:40 ... et Ruben Zepuntke, seule recrue Cannondale-Garmin qui n'avait pas encore filtré. #Mercato reageer retweet
Van Garmin komen dus:
- Acevedo
- Bauer
- Brown
- Cardoso
- Danielson
- Haas
- Hansen
- Hesjedal
- Howes
- Ben King
- Langeveld
- Martin
- Navardauskas
- Slagter
- Talansky
- Van Baarle

Van Cannondale komen:
- Bettiol
- Formolo
- Ted King
- Koren
- Marangoni
- Mohoric
- Villela

En de aankopen zijn:
- Dombrowski (Sky)
- Skjerping (Team Joker)
- Zepuntke (Bissell)
Op zich wel een leuk ploegje eigenlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_146772023
quote:
Zeer ernstig natuurlijk. Het was alleen wel een ontzettend domme plek om te gaan staan kijken. Ik hoop dat zulke dingen eens de ogen opent van de toeschouwers zodat er wat meer eigen verantwoordelijkheid genomen wordt en er veilige plaatsen uitgekozen worden.
pi_146780129
Slecht nieuws idd. En wat ik hier extra erg aan vind, is her volgende:
quote:
De vrouw heeft de klok rond hulp nodig en zal die ook altijd nodig blijven hebben. En dat zorgt ook voor financiële problemen. Omdat allesbehalve duidelijk is wie voor het ongeval verantwoordelijk zal worden gesteld, komt voorlopig geen enkele familiale verzekeraar tussen. Ook op de invaliditeitsuitkering waar de vrouw recht op heeft, kan ze om dezelfde redenen voorlopig niet rekenen. "Ik heb nochtans een attest van de FOD Sociale Zekerheid dat ze zwaar gehandicapt is, maar ­alles wordt geblokkeerd zolang er geen beslissing is in het strafdossier."
Lekker is dat, ben je al flink gedupeerd omdat je gehandicapt raakt, krijg je voorlopig ook niet de uitkeringen waar je recht op hebt, omdat nog niet duidelijk is wie verantwoordelijk is :{
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:25:56 #84
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_146780955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:55 schreef Wombcat het volgende:
Slecht nieuws idd. En wat ik hier extra erg aan vind, is her volgende:

[..]

Lekker is dat, ben je al flink gedupeerd omdat je gehandicapt raakt, krijg je voorlopig ook niet de uitkeringen waar je recht op hebt, omdat nog niet duidelijk is wie verantwoordelijk is :{
Dat verhaal kan niet volledig kloppen. Om een invaliditeitsuitkering te krijgen moet je sowieso al een jaar arbeidsongeschikt zijn. Daar zit ze dus nog niet aan.
Als de vrouw nog werkt of werkzoekende is zal ze nu sowieso een ziekte-uitkering ipv haar loon krijgen. Of je nu een verkoudheid hebt of verlamd bent maakt daar niks bij uit.

Nu de vrouw in kwestie zal wellicht niet werkend zijn, en dan krijg je sowieso niets in het eerste jaar , maar verlies je ook niks. (als ze gepensioneerd is bv veranderd dat niks voor het pensioen dat ze krijgt)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_146781008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Zeer ernstig natuurlijk. Het was alleen wel een ontzettend domme plek om te gaan staan kijken. Ik hoop dat zulke dingen eens de ogen opent van de toeschouwers zodat er wat meer eigen verantwoordelijkheid genomen wordt en er veilige plaatsen uitgekozen worden.
En dan ook nog de helft van de tijd met haar rug naar de renners staan.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:38:31 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_146785579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En dan ook nog de helft van de tijd met haar rug naar de renners staan.
Maar vluchtheuvels horen net als voetpaden niet bij het parcours, dus daar horen de renners gewoonweg niet.

En als organisatie hoor je beter om te gaan met dit soort gevaarlijke situaties.

Ik vind dat je genoeg argumenten kan bedenken om iedereen als schuldige aan te wijzen. Ik neig nog het meest naar de organisatie als verantwoordelijke.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_146786392
Ik heb te vaak publiek gezien bij de koerst dat totaal niet wist waar het mee bezig was. Een groot deel van het bierpubliek sowieso.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2014 @ 21:21:56 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_146787678
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar vluchtheuvels horen net als voetpaden niet bij het parcours, dus daar horen de renners gewoonweg niet.

En als organisatie hoor je beter om te gaan met dit soort gevaarlijke situaties.

Ik vind dat je genoeg argumenten kan bedenken om iedereen als schuldige aan te wijzen. Ik neig nog het meest naar de organisatie als verantwoordelijke.
tijdens het passeren van de Giro door Nederland haalde de politie alle toeschouwers van vluchtheuvels en rotondes af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_146788175
geen Lotto ploeg bij de ronde van Oman en Qatar volgend jaar. Dat is toch wel een bewijs dat er minder budget is dan bij Belkin

http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitter
  woensdag 19 november 2014 @ 09:55:58 #90
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_146800532
Ja, maar ook minder dan een Topsport Vlaanderen, dat er kennelijk wel is? Trouwens, Dat Bora shirt is net zo 'spannend'als het huidige Trek shirt. En dat zal ook wel niet vetel beer worden komend jaar. IAM in het zwart met alleen een lullig vlaggetje. MTN grotendeels in het zwart....LottoJumbo shirt wordt daarmee vergeleken opeens eens spannend design :X
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_146820213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, maar ook minder dan een Topsport Vlaanderen, dat er kennelijk wel is? Trouwens, Dat Bora shirt is net zo 'spannend'als het huidige Trek shirt. En dat zal ook wel niet vetel beer worden komend jaar. IAM in het zwart met alleen een lullig vlaggetje. MTN grotendeels in het zwart....LottoJumbo shirt wordt daarmee vergeleken opeens eens spannend design :X
Zonde inderdaad. En dan ben je een Sky nog vergeten.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:28:56 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_146820343
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Op zich wel een leuk ploegje eigenlijk ...
Inbreng van Cannondale wel beetje erg matig ;(
  woensdag 19 november 2014 @ 22:04:39 #93
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_146824622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Inbreng van Cannondale wel beetje erg matig ;(
Was dan ook een erg matige ploeg. Een paar jaar geleden toen het nog Liquigas was, was het wel een mooie ploeg.
The more debt, the better
  woensdag 19 november 2014 @ 22:07:11 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146824758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef flyguy het volgende:

[..]

Was dan ook een erg matige ploeg. Een paar jaar geleden toen het nog Liquigas was, was het wel een mooie ploeg.
Sinds ze niet meer met het hele team bij Ferrari langs mogen is het een beetje op de sukkel geraakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_146826642
Belkin (al heetten ze toen nog Blanco) reed ook geen Qatar/Oman in 2013, denk niet dat dat direct aan het budget ligt eigenlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 november 2014 @ 00:00:20 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_146829745
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 20 november 2014 @ 00:21:09 #97
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
  donderdag 20 november 2014 @ 08:59:25 #98
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_146833504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef jaykop het volgende:

[..]

Zonde inderdaad. En dan ben je een Sky nog vergeten.
Je hebt gelijk...we heel treurig dat in mijn hoofd zwart met een blauw bandje kennelijk al zo kleurrijk is in vergelijking met de rest, dat ik het niet als saai ervaar. Hoop dat Lotto (de Belgische dan) niet teveel aan dat rode, lekker retro shirt van dit jaar veranderd. Tenminste een beetje deftige kleur in het peleton.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_146836480
quote:
Lachwekkend.
Gilbert wint Amstel, Brabantse Pijl, Peking +rit , ZLM toer en enkele ritten
Van Avermaet wint een rit in ENECO, GP Impanis en Wallonie
De Amstel alleen al overschaduwt alle overwinningen van Van Avermaet.

Gilbert staat ook in alle ranglijsten (WT, CQ, PCS) voor Van Avermaet.
Ook qua aantal top 10 plaatsen doet Gilbert beter.

Flandrien had ik ergens verwacht. Van Avermaet had die al eens onterecht gewonnen.Die trofee neem ik al langer niet meer serieus.

Maar nu ook de kristallen fiets :X
pi_146848664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...we heel treurig dat in mijn hoofd zwart met een blauw bandje kennelijk al zo kleurrijk is in vergelijking met de rest, dat ik het niet als saai ervaar. Hoop dat Lotto (de Belgische dan) niet teveel aan dat rode, lekker retro shirt van dit jaar veranderd. Tenminste een beetje deftige kleur in het peleton.
Ja precies, moet je nagaan wat voor kleurrijke tenues we de laatste jaren zijn verloren, zoals rabo, eukaltel enzo. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze heel erg op elkaar lijken. Zie het wel voor me dat Herbert dan weer het verkeerde team opnoemt en wij ons thuis zitten te ergeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')