Klopt. Hardlopen doe ik met andere fysio 1 op 1. Want als ik het alleen moet doen ga ik gelijk vol gas. Eerste loopje van afgelopen dinsdag was ook maar 2km... en als ik mijn zin had gehad hadden we er sowieso 5 gedaan gelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 14:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo, verklaart. Die revalidatie was voor je voet toch?
Te snel, te veel willen. Herkenbaar, maar meestal niet verstandig
Bij sommige pannenkoeken (Marokkaanse, gemaakt met griesmeel), gaat het altijd prima. Maar ah, met een beetje boter smaakte het veel beter ook.quote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik bak zulke dingen ook altijd gewoon met olie of boter hoor, anti aanbak klinkt leuk, maar dat werkt toch echt niet zo goed.
Ik sla het op. Thanks.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet geheel calorievrij zoals ze graag beweren, maar redelijk verwaarloosbaar als je niet als een gek gaat spuiten.
Haha, kan veel van hem hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zou 'm op z'n bek rammen als ie dat bij mij zou proberen. Aan de andere kant ik snap de verslaving wel en zoiets groeit ook.
Gelukkig voor mij ontbijt ik nooit met brood.quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Laat het schoolontbijt comite het niet horen.... !
Oh awesome! Zit nu bij de body en fitshop te kijken, als ik daar toch die spray ga bestellen. Zijn er dan nog meer dingen die ik zou moeten overwegen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet geheel calorievrij zoals ze graag beweren, maar redelijk verwaarloosbaar als je niet als een gek gaat spuiten.
Vergeet niet gebalanceerd te trainen (zie SPT Bodybuilding of SPT Kettlebell (link in signature)quote:Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Was met twee vrienden, die me gaan steunen hierin (en het zelf ook nodig hebben). We zijn begonnen met 20 min. fietsen. Daarna nog 20 minuten op de loopband, 5 minuten rennen 2 minuten wandelen, daarna beetje bankdrukken en beenspieren. Combi dus eigenlijk
Woensdag gaan we weer, dan buikgroep en wederom cardio
pure cacao nibs. Fuuuuuuquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh awesome! Zit nu bij de body en fitshop te kijken, als ik daar toch die spray ga bestellen. Zijn er dan nog meer dingen die ik zou moeten overwegen?
Misschien weet jij iets Qwea?
Niet te vretenquote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Lijnzaad heb ik nog, ik zag wel pindakaas poeder staan. Zou dat iets zijn?
Je doelt op puur krachttraining hiermee?quote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vergeet niet gebalanceerd te trainen (zie SPT Bodybuilding of SPT Kettlebell (link in signature)
Bankdrukken is onderdeel van krachttraining. Wanneer je alleen bankdrukt verneuk je op termijn je postuur.quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Je doelt op puur krachttraining hiermee?
Wat hij zegt. Ik zie vet vaak (jonge knaapjes vooral) die in de sportschool niet alle groepen e.d pakken. Elke dag is bv arm dag. De rest trainen ze nietquote:Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bankdrukken is onderdeel van krachttraining. Wanneer je alleen bankdrukt verneuk je op termijn je postuur.
+1quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ryuuzen het volgende:
Ik condoleer je alvast met legday. Ik haat leg Day
Leg me eens uit hoe je alle groepen moet trainen? Welke groepen spieren en welke oefeningen? Liefst die je thuis kan doen met enkele gewichtjes.quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik zie vet vaak (jonge knaapjes vooral) die in de sportschool niet alle groepen e.d pakken. Elke dag is bv arm dag. De rest trainen ze niet
voor mij staat hij gelukkig pas donderdag weer op het programmaquote:
Ik ben van mening dat je dat thuis niet gaat redden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:27 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je alle groepen moet trainen? Welke groepen spieren en welke oefeningen? Liefst die je thuis kan doen met enkele gewichtjes.
Ik doe nu mijn buikspieren met sit ups, armspieren door gewichtjes te heffen op verschillende manieren en beenspieren door te fietsen, squats en lunges.
Het is het prima thuis te doen mits je er de ruimte voor hebt. Volg je momenteel een programma? Ik vind het goed dat je actief bent maar een 40kg squat is niet echt noemenswaardig te nomen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
voor mij staat hij gelukkig pas donderdag weer op het programma
Je kan thuis veel doen met een barebell en wat dumbbells, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het op een bepaald niveau niet meer werkt.
Probeer maar te squatten met 40kg in je nek en het er bij de 3de of 4de serie uit je nek te tillen
Koop een set kettlebells, dan kan je thuis blijven trainen. Link naar het topic staat in mijn signature.quote:Op maandag 3 november 2014 19:27 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je alle groepen moet trainen? Welke groepen spieren en welke oefeningen? Liefst die je thuis kan doen met enkele gewichtjes.
Ik doe nu mijn buikspieren met sit ups, armspieren door gewichtjes te heffen op verschillende manieren en beenspieren door te fietsen, squats en lunges.
Kut ditquote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de baan niet gekregen.Hij ging toch voor zijn nichtje.
Toen besloot ik dat ik wel twee bieten burgers wilde eten, maar dat kreeg ik toch niet op.Dat was een faal vreetbui.
Vriendje heeft wel een troost bak Ben&Jerry ijs gehaald.
Ik sport op een sportschool. Ik weet dat 40 kg niet noemenswaardig is en moest vanwege het gebrek aan spullen wel 40 kg uit mn nek tillen. Dit lukte me amper waardoor mijn squats eigenlijk altijd kut waren.quote:Op maandag 3 november 2014 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het is het prima thuis te doen mits je er de ruimte voor hebt. Volg je momenteel een programma? Ik vind het goed dat je actief bent maar een 40kg squat is niet echt noemenswaardig te nomen.
[..]
Koop een set kettlebells, dan kan je thuis blijven trainen. Link naar het topic staat in mijn signature.
Ahh op die fiets.quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik sport op een sportschool. Ik weet dat 40 kg niet noemenswaardig is en moest vanwege het gebrek aan spullen wel 40 kg uit mn nek tillen. Dit lukte me amper waardoor mijn squats eigenlijk altijd kut waren.
Daarom moest ik juist naar de sportschool, want ik liep vast op de ruimte en spullen.
Ik snap deze spray niet.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |