Ben je al bezopen of wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Kut, vergeet ik de TT veranderen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet liegen Marlborootje, jij redt die krat al voor 11u in de ochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Dat is 10 jaar geleden.... kom nu maar eens keer. Dan drink ik je wel onder de tafelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet uit ervaring dat WEST inderdaad niet zo snel drinkt.
Ik zorg gewoon dat er geen tafel in de buurt is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geleden.... kom nu maar eens keer. Dan drink ik je wel onder de tafel
Is je geraden ook. Leuke tijd was het toen wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat er geen tafel in de buurt is.
Jaaaaaa. Toen won Schumacher nog. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:29 schreef WEST het volgende:
[..]
Is je geraden ook. Leuke tijd was het toen wel.Vooral in Hongarije was het gezellig
Truli die voor onze neus uitviel en die stortbui op zaterdagmiddag na de kwaliquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Toen won Schumacher nog. Mooie tijden.![]()
Was alleen ook gelijk mijn laatste F1-race...
Mischien eens een een SC maken waarin we kunnen ouwehoeren in de winter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:32 schreef Geralt het volgende:
Het wordt tijd dat het maart gaat worden. Dan gaat dit topic ten minste (buiten over zuipen) ook gewoon over het onderwerp of lijdend voorwerp ofzo van deze reeks
De testsessie met Fok toch? Was ik ook bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef WEST het volgende:
[..]
Truli die voor onze neus uitviel en die stortbui op zaterdagmiddag na de kwali![]()
Was ook mijn laatste race. Ben nog wel naar de testsessie op spa geweest.
Waarom? Gaat net zo goed hier toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Mischien eens een een SC maken waarin we kunnen ouwehoeren in de winter.
Ja.., was jij ook mee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De testsessie met Fok toch? Was ik ook bij.
Kan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom? Gaat net zo goed hier toch?
In het nieuwtjestopic gaat het na het seizoen ook niet echt meer ergens over als er geen nieuws is.
Ja op Spaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
Testsessie met FOK?! Waarom weet ik daar niks van?
Jij lag ook dronken onder een tafel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
Testsessie met FOK?! Waarom weet ik daar niks van?
Zullen we het niet over jou hebben...... Op de camping in Zandvoort met de Mastersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij lag ook dronken onder een tafel.
Je kan veel over me zeggen, maar ik lag niet dronken onder een tafel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Zullen we het niet over jou hebben...... Op de camping in Zandvoort met de Masters
onder een kleed danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen, maar ik lag niet dronken onder een tafel.
Heb trouwens even opgezocht wanneer die testsessie was. Juli 2007. Al meer dan 7 jaar geleden. I'm getting old..
Sanger was mee, Sally, en daarna weet ik het niet meer. Ik ben met de trein ergens heen geweest en toen opgepikt door iemand. Wie weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:46 schreef 4-elements het volgende:
Heb ook geen idee wie er toen van Fok nog meer bij waren in België. Ben toen meegereden vanuit Den Haag.
Terug naar het onderwerp van dit topic.![]()
Heb Max nog met de Masters gezien. Was trouwens een zielige vertoning, met maar 11 wagens. Dat was toen wij daar op de camping waren wel anders. Toen moesten ze zich nog kwalificeren voor de F3 race...
Ow daar ben ik destijds ook geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen, maar ik lag niet dronken onder een tafel.
Heb trouwens even opgezocht wanneer die testsessie was. Juli 2007. Al meer dan 7 jaar geleden. I'm getting old..
Nu weet ik weer met wie ik ben meegereden.quote:Hoe laat kom je nou langs Altreidez? Gisteren hoorde ik nog 7:00, nu lees ik dat we rond 7:15 bij Breda zijn. Snelle wagen zeker?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:57 schreef 4-elements het volgende:
Even mezelf quoten uit SPT / [F1] Testsessie Spa meet voorpretgangbang #2
[..]
Nu weet ik weer met wie ik ben meegereden.
bericht van Sally..., dus via utrecht en mee gereden Sangerquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Sally het volgende:
* Sally hoeft niet per se regen... Slecht voor de camera!
OK, ikke morgen om 5:55 uur de deur uit, om om 7:07 op Utrecht CS te staan, alwaar ik WEST zal zien, en wij reizen samen om 7:14 van spoor 19b naar Utrecht Lunetten, om daar om ca. 7:18 uur sanger tegen te komen die ons per auto verder zal meenemen richting Luik, alwaar wij de rest van de Fok!carpoolers zullen ontmoeten!!!
West: vergeet niet dat je voordeelurenkaart nog niet geldig is, he!!! *Ben 't ook es vergeten: Boete...*
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb geen voordeelurenkaartomdat ik haast nooit de trein pak. maar goed morgen om 5:40 de deur uit, 6:00 in zwolle kaartje kopen 6:16 de trein naar Utrecht centraal 7:10 aankomst utrecht centraal op peron 9
dan naar peron 19b waar ik in 4 minuten moet overstappen op de trein naar Lunneten.
Waar spreken we nu af Sanger met Atreidez en (Hassan)-4elements ?
ik zal zo ff alles klaar zetten, en dan hopen dat het darten niet al te lang duurt. anders wordt het maar een korte nacht![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Sanger was mee, Sally, en daarna weet ik het niet meer. Ik ben met de trein ergens heen geweest en toen opgepikt door iemand. Wie weet ik niet meer.
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst bij de masters was. Maar in die tijd moesten ze nog kwalificeren ja. Tis wel 11 jaar geleden dat ik daar official was op CPZ
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:00 schreef WEST het volgende:
[..]maar de herinneringen zijn weer opgehaald
Zou ik ook zeggen als iemand , Sainz, over jou zegt dat je het niet verdient hebt en zelf wil rijden. Dat zijn nu al geen vriendenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:56 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)keur_aan_Vergne.xml?
Lijkt me duidelijk dus, Vergne blijft.
Omdat ze meer vertrouwen hebben in Kvyat en Verstappen voor de toekomst dan in Vergne.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou het een rare beslissing vinden... Als Red Bull Vergne wilde aanhouden, waarom hadden ze hem dan niet naar Red Bull gepromoveerd ipv Kvyat. Vergne is nu al 2 keer gepasseerd...
Sainz Jr. lijkt me nog steeds de meest logische keuze... ondanks zijn grote mond. Al ben ik het er mee eens, dat als Max Vergne het snot voor de ogen rijdt (zoals Olav zou zeggen) dat hij dan snel de status van superster gaat bereiken.
Waarom zouden ze die niet laten gaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Die ene stier zal wel meevallen. Aangezien ik niet verwacht dat Ricciardo en Kvyat na een jaar weg zullen gaan bij Red Bull, zal in 2016 een andere jongeling naast Max plaatsnemen. Dat zal dan wel Sainz, Gasly of Lynn zijn. Ik zie Vergne in ieder geval niet na 2015 bij STR/RB blijven.
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik niet verwacht dat ze uit zichzelf weg zouden gaan,quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die niet laten gaan?
Als Max goed rijdt en 1 van die 2 laat het liggen.
Goed dat je t zei! Ik had vorige week vrijdag de GPUpdate site gecheckt voor tijden, en toen zou t 17.00 beginnen, maar vorig weekend is de klok natuurlijk uur teruggegaanquote:
Je kent van Dam tochquote:
Nee dat gaat je data kosten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Via 4g kijken is geen goed idee lijkt me
Loopt prima hier. Afgezien van die irritante bolletjes ipv normale sectortijden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
Loopt de formula1 timing bij jullie ook zo slecht, refreshed bij mij niet.
http://www.yopika.tv/2014(...)409e00.12533360.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Sorry
Ik ben op zoek naar een stream die werkt op mijn laptop en niet offline is
Waar kijk jij joh?quote:
Mijn laptopquote:
Pm, hopelijk goeie tipquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laptop
Dat ding heeft slechts 220 gekost, prima voor mijn studie maar bagger met video's en andere flash dingen.
De hele week tot en met de volgende Grand Prix.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:34 schreef Geralt het volgende:
Tijden zijn ook totaal niet van belang. Meters maken is wat telt en hij heeft er weer een paar extra onder zn belt. Prima dagje dus voor Max.
Rest van het weekend loopt ie ook mee had ik begrepen
Ja, is ook zo... Ik had het alleen wel tof gevonden als hij vandaag ook even iets stevigs had neergezet. Flink sneller dan z'n teammaat of zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:34 schreef Geralt het volgende:
Tijden zijn ook totaal niet van belang. Meters maken is wat telt en hij heeft er weer een paar extra onder zn belt. Prima dagje dus voor Max.
Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)-euro-boete-van-fia/
Max heeft al zijn zakgeld uitgegeven vanmiddag :-)
Ach, met een loon waar velen hier jaloers van worden is dat een schijntjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)-euro-boete-van-fia/
Max heeft al zijn zakgeld uitgegeven vanmiddag :-)
Wat gaat ie eigenlijk verdienen dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, met een loon waar velen hier jaloers van worden is dat een schijntje
Ik gok zo een 150.000 per jaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat gaat ie eigenlijk verdienen dan?
Denk dat de Nederlandse fiscus naast de pot piest. Neem aan dat zijn loonbelasting in Belgie betaald wordt of in Italie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef JohnB52 het volgende:
Maar Max woont toch in België, officieel? Geen idee hoe dat gaat...
Neem aan dat TR dat wel betaald. Gaat meestal met die boetes een coureur kan daar vaak niks aan doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)-euro-boete-van-fia/
Max heeft al zijn zakgeld uitgegeven vanmiddag :-)
quote:Interview Franz Tost Toro Rosso-teambaas: geen zorgen overleeftijd Verstappen
Tost: 'Hype rond Max nog groter'
Frank Woestenburg
Hij is de Padre Familias van het F1-team Scuderia Toro Rosso. Franz Tost, Tiroler in Italiaanse dienst. Op zijn schouders rust de taak om jong talent klaar te stomen voor de overstap naar Red Bull Racing. Zijn jongste project heet Max Verstappen. Volgend seizoen vaste rijder bij Toro Rosso, gisteren op het circuit van Austin voor de tweede maal actief tijdens een vrije training. Ook Tost koestert hoge verwachtingen van de jongste aanwinst. „De hype rond Max zal alleen maar groter worden.”
Max Verstappen in gesprek met Franz Tost.
Max Verstappen in gesprek met Franz Tost.
Foto: Frits van Eldik
Met een mengeling van zelfspot en zelfkennis noemt Franz Tost zichzelf een normale man met een normale achtergrond. Als 17-jarige puber ging hij netjes naar school, woonde hij thuis bij zijn ouders in Trins, een klein bergdorpje in Tirol, en was hij lid van de plaatselijke atletiekclub. Tost was een puber als miljoenen anderen.
Zijn persoonlijke jeugdherinneringen staan in schril contrast met de huidige belevingswereld van Max Verstappen, die onder zijn supervisie de geschiedenis ingaat als de jongste debutant ooit in de Formule 1 en die sinds enkele maanden de wereld als zijn werkterrein heeft. Maar toch, zegt de teambaas van Scuderia Toro Rosso met een glimlach, bestaat er één overeenkomst tussen beiden: „Ik had op mijn 17e ook nog geen rijbewijs…”
Verder zijn er vooral verschillen. Waar Tost als autocoureur al vroeg zijn eigen beperkingen inzag en nooit hoger reikte dan de Formule 3, betekende die klasse voor Verstappen zijn eerste kennismaking met de autosport. De carrière van de één eindigde op het punt waar die van de ander begon. Nu, ruim een jaar na zijn officiële autosportdebuut, wordt Max Verstappen onder supervisie van Tost klaargestoomd voor het nieuwe seizoen. En hebben ze als tegenpolen van verschillende generaties ineens een gedeelde ambitie. Door de laatste krachtig samengevat in twee woorden: leren en presteren.
Als satellietteam van Red Bull Racing krijgt Tost voortdurend te maken met jong talent. Zijn opdracht is om hen verder te helpen in de wondere wereld van de Formule 1. In het verleden werkte hij met Sebastian Vettel en Daniel Ricciardo, die beiden doorstroomden naar Red Bull. Dit seizoen worden de bolides van de Italiaanse renstal bestuurd door de Rus Daniil Kvyat en de Fransman Jean-Eric Vergne. Echter, nooit eerder kreeg hij de verantwoordelijkheid over een jongen van 17. Vrees voor een generatiekloof heeft Tost (58) niet. „De enige relatie die voor mij van belang is, is de relatie van een coureur met zijn gaspedaal.”
Tost staat in de paddock te boek als een rustige, innemende man. Maar wel een die als het nodig is bikkelhard uit de hoek kan komen. Zo ergerde hij zich de afgelopen maanden mateloos aan de discussie over de leeftijd van Verstappen. Zeker toen de kritiek op een gegeven moment zelfs vanuit de andere teams kwam. Want zouden zij niet hetzelfde hebben gehandeld als ze de mogelijkheid hadden gehad om iemand puur op basis van talent te beoordelen en niet de grootte van zijn sponsorportefeuille mee te laten wegen? De hypocrisie was hem een doorn in het oog.
Fel: „Die hele discussie is nonsens. Max voldoet aan alle eisen. Hij heeft de superlicentie verdiend, niet gekregen. En ja, hij is jong. Maar leeftijd is irrelevant. Het gaat om skills en speed, om kwaliteiten en snelheid. Je weet nooit of iemand klaar is voor de Formule 1. Zoiets blijkt achteraf pas. Maar Max is een uitzonderlijk talent. Dat ziet iedereen die verstand heeft van autosport.”
Daarnaast beschikt Verstappen voor een jongen van zijn leeftijd over onnoemelijk veel race-ervaring, benadrukt Tost. Hij noemt hem een product van de vierde kartgeneratie. „Eerst was er Alain Prost, die weinig kartte. Daarna kwam de tweede generatie, met jongens als Ayrton Senna en Michael Schumacher, die al iets meer een kartachtergrond had. De derde generatie, met Fernando Alonso, Lewis Hamilton en Sebastian Vettel, zat nog vroeger en vaker in de kart. En Max is de aanvoerder van de vierde generatie, die vanaf zijn 4e in een kart heeft gewoond. Met andere woorden: hij heeft nu al twaalf, dertien jaar ervaring.”
De eerste kennismaking met Max Verstappen dateert van anderhalf jaar geleden in de F1-paddock op de Nürburgring toen hij aan de zijde van zijn vader Jos links en rechts werd geïntroduceerd. Tost en Verstappen kennen elkaar nog uit de tijd dat de laatste in 1994 zijn F1-debuut maakte bij Benetton met Michael Schumacher als teamgenoot en Tost daar een rol achter de schermen vervulde. „Wat ik me vooral herinner is dat Max een heel gedecideerde, volwassen indruk maakte.”
Een goede indruk van zijn kwaliteiten als coureur kreeg Tost dit seizoen, met name tijdens een regenrace op de Duitse Norisring waar hij zichzelf ten overstaan van afgevaardigden van Red Bull, onder wie Tost en Helmut Marko als eindverantwoordelijke van het Red Bull Junior Team, nadrukkelijk in de kijker reed. „Ik ken de Norisring. Een kort, lastig stratencircuit. De manier waarop Max daar reed, onder natte omstandigheden, was heel zelfverzekerd. Hij had in moeilijke situaties totale controle over de auto. Er zijn maar weinig mensen die dat hebben. Max was bij iedere doorkomst anderhalf tot twee seconden sneller, terwijl een rondje maar vijftig seconden duurt. Dat was zeer speciaal.”
Marko vergeleek Verstappen later met Formule 1-legende Ayrton Senna, in zijn tijd ook een fenomeen in de regen. Of dat soort opmerkingen niet voor een onrealistisch hoog verwachtingspatroon en onmenselijke druk zorgen? Tost, nuchter: „In de Formule 1 is altijd druk.” Dan: „Echte coureurs voelen geen druk. Die zijn volledig gefocust op hetgeen ze moeten doen. En dat geldt zeker voor Max.”
„Ik hou er persoonlijk niet van om mensen met elkaar te vergelijken. Max is Max, Vettel is Vettel en Senna was Senna. Ieder individu is uniek. Alleen achteraf kun je statistieken met elkaar vergelijken. Ik denk dat Helmut de vergelijking tussen Max en Senna op die manier heeft bedoeld. Senna had een kartachtergrond, was snel in de Formule 3 en opnieuw snel toen hij in een F1-auto mocht testen. Max heeft wat dat betreft dezelfde route afgelegd. En de rest zullen we zien.”
Tost werkte in zijn lange loopbaan in de autosport met een gevarieerde pluimage aan coureurs. Als werknemer bij Willi Weber, voorheen de manager van Michael Schumacher, kreeg hij uiteindelijk de opdracht mee om Ralf Schumacher via Japan naar de Formule 1 te leiden. In een later stadium had hij ook al de verantwoordelijkheid gekregen over een andere belofte, ene Tom Coronel.
„Tom had als coureur alle kwaliteiten om in de Formule 1 te slagen”, zegt Tost, die zelfs nog een test bij het F1-team van Arrows voor hem regelde. Van een definitieve overstap naar de koningsklasse kwam het nooit, wegens het ontbreken van voldoende sponsorgeld. Toch zorgt alleen de naam van Coronel standaard voor een glimlach rond de lippen bij Tost. „Buiten de monocoque is Tom een extravert persoon, die van het goede leven houdt. Met Tom in de buurt valt er altijd iets te lachen. Maar vergis je niet, als er geracet moet worden, is hij serieus en gefocust. Een professional in hart en nieren. Hij had goed in de Formule 1 gepast. En zeker ook qua karakter. Onze sport kan wel wat kleur op de wangen gebruiken.”
Met Max Verstappen heeft de Formule 1 er echter een fenomeen-in-wording bij, vervolgt Tost in één adem. Een ruwe diamant die hier en daar nog moet worden gepolijst.
„Hoe jonger en meer onervaren een coureur is, hoe meer werk en verantwoordelijkheid er op de schouders van het team komen te liggen. Het racen is één ding, het leven buiten de auto een ander. Ook bij Max zullen we moeten letten op zijn manier van leven, eten en trainen. En ook het mentale aspect is belangrijk. We moeten hem leren omgaan met media en het werken in een groot team met verschillende engineers. Dat is binnen een Formule 1-team gecompliceerder dan wat hij is gewend. En het racen zelf? Ach, dat is geen probleem.”
Scuderia Toro Rosso is een opleidingsteam en onderscheidt zich daarmee van alle andere teams in de paddock. Het houdt tegelijkertijd in dat coureurs tijd en ruimte krijgen om fouten te maken.
„Ik eis zelfs van Max dat hij fouten maakt. Dat hoort immers bij rijden op de limiet, bij het verleggen van grenzen. Fouten maken is onderdeel van het leerproces. Wanneer iemand van de baan spint of crasht, zul je mij nooit horen klagen. Sterker, daar kan ik zelfs van genieten.”
Ondanks de filosofie van het team verwacht Tost wel degelijk prestaties en schuwt hij het niet coureurs daarop af te rekenen. In het verleden deed hij dat onder meer met Scott Speed, Sebastien Bourdois en Jaime Alguersuari. Allen werden gewogen en te licht bevonden.
In de geschiedenis van het team werd er eenmaal, in 2008, een race gewonnen. Door Sebastian Vettel, die het seizoen erna prompt werd ingelijfd door Red Bull. „Wanneer een coureur promotie maakt naar Red Bull, zoals toen met Vettel, vorig jaar met Ricciardo en volgend jaar met Kvyat, denk je eerst: mamma mia, daar gaan we weer. Maar daarna besef ik dat dit nu eenmaal het lot is van een satellietteam.”
De overwinning van Vettel werd behaald in Monza, de thuisgrandprix van Toro Rosso. Tost noemt het één van zijn zoetste herinneringen. Maar meer mooie herinneringen zijn in de maak, voegt hij eraan toe. „De ambitie van het team is om races te winnen. Om succesvol te zijn.”
Als het aan hem ligt met Verstappen. Op zondag 15 maart 2015 zullen voor de Limburger voor de eerste keer de lichten op groen springen, op Albert Park in Melbourne.
„Max zal er klaar voor zijn. In ieder geval klaar om op hoog niveau te presteren en in de punten te rijden. Honderd procent klaar is nooit iemand. Zelfs wereldkampioenen leren nog iedere dag bij. Maar voor mij staat vast dat Max gaandeweg het seizoen progressie zal boeken. Ik heb begrepen dat er in Nederland al een ware hype is ontstaan rond Max. Ik kan iedereen geruststellen: die hype zal alleen maar groter worden.”
Waarom zou de hoogte van een salaris problemen opleveren? Het aantal uren oké, maar de hoogte van het salaris is natuurlijk totaal irrelevant voor regels m.b.t. leeftijden. Wat dacht jij dan dat je als 17-jarige niet meer mag verdienen dan een ton ofzo? Dat de rest voor de belastingdienst is...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef Geralt het volgende:
Gaat zo een salaris nog problemen opleveren of iets met de belastingdienst of iets gezien zijn leeftijd? Of is dat gewoon netjes aftikken en bijschrijven op zn rekening zonder verdere poeha?
Dat denk ik ook wel.quote:Ik heb begrepen dat er in Nederland al een ware hype is ontstaan rond Max. Ik kan iedereen geruststellen: die hype zal alleen maar groter worden.”
WOWquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Resultaten van de eerste vrije training zojuist:
[ afbeelding ]
Slechts een tiende langzamer dan Kvyat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |